quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef LostFormat het volgende:Ik snap dat een concertbezoek een leuk gezellig sociale samenkomst is. Maar waarom kunnen mensen tegenwoordig niet meer het fatsoen opbrengen om tijdens het optreden gewoon je smoel te houden? Het is toch wel zo respectloos richting de artiest die z'n best doet iets moois te maken volledig te overstemmen met hersenloos gewauwel.
Het haalt mij zo ontzettend uit een concert. Op een gegeven moment hoor ik alleen nog maar geroezemoes. De irritatie zorgt er voor dat ik me niet goed meer kan verliezen in het optreden. Goed voorbeeld was een maand of wat terug bazar curieux. Daar stonden o.a. beak> en mùm. Mooie verstilde muziek. Ik heb er niks van meegekregen. Of TodaysArt met biosphere in een supergehorige kerk en dan alsnog niet doorhebben dat je met je geouwehoer de hele zaal irriteert.
Ik snap het niet. Waarom leggen mensen geld neer voor een concert om te gaan zitten keuvelen?
100% mee eens!
kan daar echt NIET tegen.. normaal ben ik n rustige jongen maar zulke mensen krijg ik moordneigingen van.
goeie ervaringen heb ik eigenlijk alleen met Theater Kikker in utrecht.. zal misschien aan de intieme theatersetting liggen maar daar is het publiek meestal beleefd.
Maar mooie muziek concerten in popzalen, dat is echt n hel.. bar draait gewoon door, mensen pleuren bekers op te grond, lopen lekker te lullen over weet ik wat voor bullshit.
ben benieuwd als je zoiets in een concertgebouw zou doen zouden de mensen dan wel fatsoen hebben of zijn de mensen gewoon door en door rot