Hoezo mannelijk? Ik vind ;t gewoon eng omdat ;t je wel staat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze vinden dat ik mannelijk ben omdat ik roze durf te dragen
Gaybasher?quote:
Homofoob.quote:
het word alleen een beetje eng als je alleen nog maar roze zou dragenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze vinden dat ik mannelijk ben omdat ik roze durf te dragen
Ik hou toch wel van je hoorquote:
Zover is het nog lang niet. Ik heb maar 3 roze kledingstukken, waarvan 9 van de 10 mensen er maar 2 zullen zien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
het word alleen een beetje eng als je alleen nog maar roze zou dragen
Hij is goed op weg hoor. roze trui, roze overhemd, roze boxerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie ;t voor mequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hihi, ik ben een uitzonderingquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zover is het nog lang niet. Ik heb maar 3 roze kledingstukken, waarvan 9 van de 10 mensen er maar 2 zullen zien.
jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik ben een uitzonderingErwin ook, gezien je uit je broek scheurde
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik ben een uitzonderingErwin ook, gezien je uit je broek scheurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door egeltje1985 op 18-03-2010 13:00:32 (oké, spoiler dan. ) ]
Truequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
Maar genoeg incrowd gebabbel liefjes
Oh. Mijn. God.quote:
Goede. Even vreten scorenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True![]()
Ik ga dadelijk een kleine wandeling maken om met een peuk van m'n pauze te genieten
Ik moest lachenquote:
Vind je dat niet sexy?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh. Mijn. God.![]()
Spoileren
[..]
Goede. Even vreten scoren
En hard ookquote:
Jij ook. En toen zag ik het voor me, Ez in zo;n ding.quote:
Ik loop denk ik even langs het loempia kraampjequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh. Mijn. God.![]()
Spoileren
[..]
Goede. Even vreten scoren
En toen ging onze fantasie de vrije loopquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij ook. En toen zag ik het voor me, Ez in zo;n ding.
loempia halenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ging onze fantasie de vrije loop![]()
Zijn er nog mensen die leuke plannen hebben voor vandaag?
Ja, dat poëziegebeuren van pagina 1.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ging onze fantasie de vrije loop![]()
Zijn er nog mensen die leuke plannen hebben voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |