Gehhee, bij de gemeente toch? Of was dat iemand anders?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik moet af en toe stoppen met kijken want anders barst ik helemaal in gieren uiten dat kan niet want stage.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef onderjas het volgende:
M'n browser is ondertussen vastgelopen dus weet niet meer waar ik was.
Nee denk dat dat iemand anders wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Gehhee, bij de gemeente toch? Of was dat iemand anders?
quote:
Oh okequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee denk dat dat iemand anders was
via sms?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef onderjas het volgende:
[..]Heb ik een best lange discussie over gehad via sms, over hier en daar.
Ja! Daar wordt het ook weer weer voorquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik moet nodig mijn t-shirt weer uit een kast gaan plukken
Dat weet ik ondertussen maar al te goed ja...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
via sms?
weet je wel wat dat kost?
Vast bedrag per maand. Als je wilt kun je tegenwoordig al 1000 smsjes versturen voor een tientje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
via sms?
weet je wel wat dat kost?
Eerst beetje afvallen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja! Daar wordt het ook weer weer voor
Weet ik...dat heb ik ook....quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
Vast bedrag per maand. Als je wilt kun je tegenwoordig al 1000 smsjes versturen voor een tientje.
ik niet...en in het buitenland wordt het ook allemaal nog duurderquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik...dat heb ik ook....![]()
Bij abbo maakt dat denk ik niks uit. Maar dat is wel gek eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik niet...en in het buitenland wordt het ook allemaal nog duurder
Behalve dan als je in Europa zit want dan is een sms-je goedkoper dan in Nederland (ja! echt!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |