Dit soort types?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik inderdaad.![]()
Maar wat kan ik me ergeren aan van die luie mensenDie maar verwachten dat het geld binnen stroomt
![]()
Evert Kwok is echt een meester in hele droge grappen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou jaaaaa zeg!
Echt bijna NIEMAND in een rokje he
quote:
hier in München ook al niet. schande.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
Nou jaaaaa zeg!
Echt bijna NIEMAND in een rokje he
ik had het verkeerde plaatje geplaktquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef onderjas het volgende:
[..]
Evert Kwok is echt een meester in hele droge grappen.lol daar ga ik meer van opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik vind dat echt niet kunnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef Neelix het volgende:
[..]
hier in München ook al niet. schande.
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik had het verkeerde plaatje geplakt
Het is nog iets te koud voor rokjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet kunnen.
Op nationale rokjesdag nog wel...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef onderjas het volgende:
[..]
Evert Kwok is echt een meester in hele droge grappen.Een van de eerste die ik tegenkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
In Utrechtquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien.
Waar is marijke ?
Dat is wel een oude grap.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een van de eerste die ik tegenkom[ afbeelding ]
Nuut!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is nog iets te koud voor rokjes
Jullie krijgen allemaal de groetjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is wel een oude grap.
http://www.evertkwok.nl/data/images/310fietsbel.gif
Prachtig! Zonde dat ik dit nu pas ontdekquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is wel een oude grap.
http://www.evertkwok.nl/data/images/310fietsbel.gif
Ik heb het al gesubmit op de weblog. Ik kende het al veel langer maar nooit echt op de site gekeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Prachtig! Zonde dat ik dit nu pas ontdek![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |