zo blijft het een verassingquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:59 schreef Neelix het volgende:
nou ja, en dan niet eens mijn naam in het topic?
Flink wat minder forums, flink wat minder topics, net zoveel onzinquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef egeltje1985 het volgende:
En hoe was het hier tien jaar geleden, in de oertijd?
en toch heb je toen vrij snel besloten om niet meer terug te keren? Of was je meer een lurker?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Flink wat minder forums, flink wat minder topics, net zoveel onzin
lurken roelz.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en toch heb je toen vrij snel besloten om niet meer terug te keren? Of was je meer een lurker?
haha zoiets had ik al verwacht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
lurken roelz.
Maar toen nam Tweakers nog flink wat tijd van me op en daarna ben ik het eigenlijk stiekem een beetje vergeten...
Heb ik gezegd dat ik geen newb ben?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:05 schreef timmmmm het volgende:
Iemand van 1999 met 30 posts is nog steeds een newb
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar de fuck hebben jullie ;t over?
Daar komt echt geen hondquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geen newb ben?
Al is dat oldbie forum machtig interessant![]()
Welk plaatje heb je het over? Ben nu ook wel benieuwdquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Panda72 het volgende:
proest nu weet ik wat dat plaatje van SF is. Ik had het al aan mijn collega gevraagd en die wist het ook niet. Ik zou hem vertellen wat het is als ik het wist.
Wat is dit voor iets?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welk plaatje heb je het over? Ben nu ook wel benieuwd
Veel plezier met het aanzwengelen, niet te hard, want je moet die van Marijke straks ook nog doen, toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Rokje is aan, ik ga de 'auto' aanzwengelen
Haha, krijgt je collega ineens een heel ander beeld van je! Tenzij je het heel vaak over vibrators hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:13 schreef Panda72 het volgende:
proest nu weet ik wat dat plaatje van SF is. Ik had het al aan mijn collega gevraagd en die wist het ook niet. Ik zou hem vertellen wat het is als ik het wist.
Ik ben erg trotsquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
Leuk trouwens, Neelix, zo snel al een TT over jou
Haal dan wel even die spatie weg ja. In de tt is het al tenenkrommend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben erg trotsMeteen maar tot ondertitel verheven
Ik doe gewoon alsof ik het niet weetquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, krijgt je collega ineens een heel ander beeld van je! Tenzij je het heel vaak over vibrators hebt.
Ja mevrouw. Zal ik dan ook maar wel de ! toevoegen om het echt foutloos te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haal dan wel even die spatie weg ja. In de tt is het al tenenkrommend.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik ben erg trotsMeteen maar tot ondertitel verheven
Prima.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja mevrouw. Zal ik dan ook maar wel de ! toevoegen om het echt foutloos te maken?
Het is verslavend! (en het is hier allemaal saai)quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Om vervolgens in 1 dag minstens net zoveel te posten als de afgelopen 10 jaar
absoluut geen last vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haal dan wel even die spatie weg ja. In de tt is het al tenenkrommend.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
beroepsmatige tvp
Uiteraard met rokje
Doe het dan gelijk met hoofdletterquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja mevrouw. Zal ik dan ook maar wel de ! toevoegen om het echt foutloos te maken?
Hoi roze.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk met hoofdletter
quote:
Trouwen?quote:
Alles wat roze is hier in dit huisquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Er staat hier 1 roze kaars ergens op een kastje.
Blijkt dat Ix en HK die hebben omgedoopt tot Bart
Gelukkig is dat niet zo veelquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alles wat roze is hier in dit huis
We hebben anders vrij veel gevondenquote:
Ik ga wel in een roze pak. Ik babyroze, jij zuurstokrozequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwen?Dan mag je een roze stropdas om
Ze vinden dat ik mannelijk ben omdat ik roze durf te dragenquote:
Ah. Terecht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze vinden dat ik mannelijk ben omdat ik roze durf te dragen
Dat mag niet eens van mij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga wel in een roze pak. Ik babyroze, jij zuurstokroze
Nee schat iets met homoquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo mannelijk? Ik vind ;t gewoon eng omdat ;t je wel staat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gaybasher?quote:
Homofoob.quote:
het word alleen een beetje eng als je alleen nog maar roze zou dragenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik hou toch wel van je hoorquote:
Zover is het nog lang niet. Ik heb maar 3 roze kledingstukken, waarvan 9 van de 10 mensen er maar 2 zullen zien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
het word alleen een beetje eng als je alleen nog maar roze zou dragen
Hij is goed op weg hoor. roze trui, roze overhemd, roze boxerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zie ;t voor mequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hihi, ik ben een uitzonderingquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zover is het nog lang niet. Ik heb maar 3 roze kledingstukken, waarvan 9 van de 10 mensen er maar 2 zullen zien.
jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik ben een uitzonderingErwin ook, gezien je uit je broek scheurde
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik ben een uitzonderingErwin ook, gezien je uit je broek scheurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door egeltje1985 op 18-03-2010 13:00:32 (oké, spoiler dan. ) ]
Truequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
Maar genoeg incrowd gebabbel liefjes
Oh. Mijn. God.quote:
Goede. Even vreten scorenquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
True![]()
Ik ga dadelijk een kleine wandeling maken om met een peuk van m'n pauze te genieten
Ik moest lachenquote:
Vind je dat niet sexy?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh. Mijn. God.![]()
Spoileren
[..]
Goede. Even vreten scoren
En hard ookquote:
Jij ook. En toen zag ik het voor me, Ez in zo;n ding.quote:
Ik loop denk ik even langs het loempia kraampjequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh. Mijn. God.![]()
Spoileren
[..]
Goede. Even vreten scoren
En toen ging onze fantasie de vrije loopquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij ook. En toen zag ik het voor me, Ez in zo;n ding.
loempia halenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen ging onze fantasie de vrije loop![]()
Zijn er nog mensen die leuke plannen hebben voor vandaag?
Ja, dat poëziegebeuren van pagina 1.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou vervelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag datquote:
quote:
Just one secquote:
Suikertaartje nodigde me uit. En het zag er wel gezellig uit eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Neelix wat deed je besluiten om toch mee te gaan posten eigenlijk?
zo beter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk met hoofdletter
HUPPEL HEEFT POMPOMS!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Setje pompons voor je verjaardag doen dan?
paars en oranjequote:
Oeps typo, ging neit over ;r tietenquote:
quote:
Wat moet je ermee doen dan? Is niet echt iets boeiends hoor...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:27 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik moet mijn laptop eerdaags uit elkaar halen... ben er wat benauwd voor...
Nou, hij is gisteravond en vanochtend spontaan uitgevallen, beide keren was ik aan het gamen... ik heb de logs erop nagekeken, ik vermoed dat het ding gewoon te heet wordt... ofwel: even schoonmaken van binnen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat moet je ermee doen dan? Is niet echt iets boeiends hoor...
Het zijn maar een paar schroefjes hoor. Let wel op welke je allemaal loshaalt, iets met garantie enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, hij is gisteravond en vanochtend spontaan uitgevallen, beide keren was ik aan het gamen... ik heb de logs erop nagekeken, ik vermoed dat het ding gewoon te heet wordt... ofwel: even schoonmaken van binnen.
En idd, normaal gesproken stelt het niet heel veel voor, maar Acers schijnen niet de gemakkelijkste te zijn...
Je bent toch niet je grafische chip aan het slopen hè?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn scherm doet ook raar trouwens. Hij is wat te donker, en ik kan de helderheid niet meer aanpassen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |