Thja waar zal ik eens beginnen..
Ik heb begin 2007 een leuke meid leren kennen via het internet, we zaten dagelijks urenlang te chatten, half 2007 zouden we elkaar voor het eerst in het echt zien. Zij woonde toen nog in Den Bosch, en ik in Enschede. Ze kwam bij ons (ik woonde bij mijn ouders), en we hebben er een hele gezellige dag van gemaakt! We voelde echt iets voor elkaar, ze bleef slapen en we hebben die avond/nacht gezoend, ik vertelde haar van mijn fantasie over bdsm, en we hebben zelfs een heeeeel klein beetje gespeeld met touwtjes, daarnaast gepraat over van alles en nogwat.
3 weken later spraken we weer af, en vanaf dat moment was het wel duidelijk, we zouden iets met elkaar krijgen. We gingen in oktober dat jaar op vakantie, en dat was helemaal geweldig!
In november dat jaar had ze haar studie opgegeven, en had ze een leuke baan in Enschede gevonden, ze kwam bij ons wonen en een paar maanden later woonde we samen in Enschede. We gingen op vakantie in de zomer en we zouden stoppen met roken (het was haar idee, ik was er zelf niet op gekomen, maar vooruit dan maar). Na enkele dagen gestopt te zijn hadden we alle 2 erg veel zin om samen weer eens een sigaret te roken, zo gezegd zo gedaan..)
Een tijdje later wilde ze weer stoppen met roken (in de herfst vakantie), ik zou ook maar weer meedoen, uiteindelijk heb ik het 2 maanden volgehouden, ik zat intussen aan de anti-depresiva, en liep bij een pshycholoog. Het enige wat ik graag wilde, was dat het weer zo worden zoals het eerst was.
Mijn partner bleef wel gestopt met roken, maar uiteindelijk was ze maar weer begonnen (niet voor zichzelf, maar 'omdat ik rookte'). Sindsdien is ze vaker gestopt (ik heb nooit meer mee gedaan), en hetzlefde verhaal kwam weer naar boven, we hadden er dagelijks ruzie over, en als we er geen ruzie over maakte dan zeiden we elkaar niets. Uiteindelijk was het begin december vorig jaar, ze vertelde dat ze verliefd was geworden op een collega (ze heetf nog dezelfde naam als mij ook). Dit sloeg in als een bom, meteen vertelde ze dat ze niet naar die feestjes zou gaan die ze met haar bedrijf had, omdat die collega er ook bij zou zijn. Ze is toch wel gegaan met de smoes van 'ik kan er niet onderuit'.
Sindsdien gaat er geen dag meer voorbij zonder dag ik daarmee rondloop, daarnaast speelde het verhaal dat ik erg graag aan bdsm mag doen, we hebben het een aantal keer gedaan, en elke keer na een ruzie omdat ik die behoefte had. Het komt nooit vanuit haarzelf. Hetzelfde geld voor dat roken, 'vroeger' dacht ze eraan om sigaretten mee te nemen als je weg ging, als de sigaretten op waren, en ze vroeg 'kom je een sigaret roken' etc. Nu rookt ze omdat ik het doe.
Gisteren had ze weer een 'feestje' met haar werk, waar die collega ongetwijfeld ook bij is (ze zegt dat ze al lang niet meer die gevoelens heeft voor diegene) Ze zou om 7 uur thuis zijn, en bij elk sms'je werd dat een uur vooruitgeschoven, totdat ze om 10 uur thuis kwam, ging douchen en naar bed ging.
Ik vraag me echt af of hier ooit nog weer is iets van te maken valt, ik kan het haar gewoon niet vergeven dat ze verliefd is geworden op een ander, dat het raar is dat ze 'voor mij rookt, omdat het anders niet gezllig is', ik kom op sex gebied echt zoveel tekort bij haar (we hebben zo ongeveer 1x per maand 'sex' (meestal nog geen 5 minuten). En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn behoefte op bdsm gebied Ook doen we nauwelijks nog leuke dingen samen, en ze valt vrijwel elke avond rond 9 uur in slaap, en gaat dan boos naar bed..
Iemand tips?