abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79288937
Thja waar zal ik eens beginnen..

Ik heb begin 2007 een leuke meid leren kennen via het internet, we zaten dagelijks urenlang te chatten, half 2007 zouden we elkaar voor het eerst in het echt zien. Zij woonde toen nog in Den Bosch, en ik in Enschede. Ze kwam bij ons (ik woonde bij mijn ouders), en we hebben er een hele gezellige dag van gemaakt! We voelde echt iets voor elkaar, ze bleef slapen en we hebben die avond/nacht gezoend, ik vertelde haar van mijn fantasie over bdsm, en we hebben zelfs een heeeeel klein beetje gespeeld met touwtjes, daarnaast gepraat over van alles en nogwat.

3 weken later spraken we weer af, en vanaf dat moment was het wel duidelijk, we zouden iets met elkaar krijgen. We gingen in oktober dat jaar op vakantie, en dat was helemaal geweldig!

In november dat jaar had ze haar studie opgegeven, en had ze een leuke baan in Enschede gevonden, ze kwam bij ons wonen en een paar maanden later woonde we samen in Enschede. We gingen op vakantie in de zomer en we zouden stoppen met roken (het was haar idee, ik was er zelf niet op gekomen, maar vooruit dan maar). Na enkele dagen gestopt te zijn hadden we alle 2 erg veel zin om samen weer eens een sigaret te roken, zo gezegd zo gedaan..)

Een tijdje later wilde ze weer stoppen met roken (in de herfst vakantie), ik zou ook maar weer meedoen, uiteindelijk heb ik het 2 maanden volgehouden, ik zat intussen aan de anti-depresiva, en liep bij een pshycholoog. Het enige wat ik graag wilde, was dat het weer zo worden zoals het eerst was.

Mijn partner bleef wel gestopt met roken, maar uiteindelijk was ze maar weer begonnen (niet voor zichzelf, maar 'omdat ik rookte'). Sindsdien is ze vaker gestopt (ik heb nooit meer mee gedaan), en hetzlefde verhaal kwam weer naar boven, we hadden er dagelijks ruzie over, en als we er geen ruzie over maakte dan zeiden we elkaar niets. Uiteindelijk was het begin december vorig jaar, ze vertelde dat ze verliefd was geworden op een collega (ze heetf nog dezelfde naam als mij ook). Dit sloeg in als een bom, meteen vertelde ze dat ze niet naar die feestjes zou gaan die ze met haar bedrijf had, omdat die collega er ook bij zou zijn. Ze is toch wel gegaan met de smoes van 'ik kan er niet onderuit'.

Sindsdien gaat er geen dag meer voorbij zonder dag ik daarmee rondloop, daarnaast speelde het verhaal dat ik erg graag aan bdsm mag doen, we hebben het een aantal keer gedaan, en elke keer na een ruzie omdat ik die behoefte had. Het komt nooit vanuit haarzelf. Hetzelfde geld voor dat roken, 'vroeger' dacht ze eraan om sigaretten mee te nemen als je weg ging, als de sigaretten op waren, en ze vroeg 'kom je een sigaret roken' etc. Nu rookt ze omdat ik het doe.

Gisteren had ze weer een 'feestje' met haar werk, waar die collega ongetwijfeld ook bij is (ze zegt dat ze al lang niet meer die gevoelens heeft voor diegene) Ze zou om 7 uur thuis zijn, en bij elk sms'je werd dat een uur vooruitgeschoven, totdat ze om 10 uur thuis kwam, ging douchen en naar bed ging.

Ik vraag me echt af of hier ooit nog weer is iets van te maken valt, ik kan het haar gewoon niet vergeven dat ze verliefd is geworden op een ander, dat het raar is dat ze 'voor mij rookt, omdat het anders niet gezllig is', ik kom op sex gebied echt zoveel tekort bij haar (we hebben zo ongeveer 1x per maand 'sex' (meestal nog geen 5 minuten). En dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn behoefte op bdsm gebied Ook doen we nauwelijks nog leuke dingen samen, en ze valt vrijwel elke avond rond 9 uur in slaap, en gaat dan boos naar bed..

Iemand tips?
pi_79289206
Wat een verhaal, maar wat me nu niet duidelijk is: is ze vreemdgegaan? Ik denk dat dat redelijk wat verschil maakt.
Het verhaal van het roken: jij rookt, zij rookt ook. Wat haar reden daarvoor is maakt toch neit zoveel uit?
New in town
pi_79289208
Junks en relaties
pi_79289575
Gewoon kijken hoe de voors en tegens tegen elkaar opwegen. Vervolgens een beslissing maken. Een goed gesprek met je partner lijkt me ook niet verkeerd
pi_79289584
ik snap er niet veel van, je moet echt ff leren hoofd een bijzaken te onderscheiden

1. als je zoveel te kort komt en zij houdt van een ander is het dan geen teken dat je beter kunt stoppen?
2. te kort op bdsm gebied kun je over praten en naar een oplossing zoeken, spelen met een ander? open relatie? afspreken eens in de zoveel tijd te spelen? langzaam opbouwen? etc
3. dat roken doet dat er nou echt toe? iedern besluitt voor zich of ie rookt en dan is het ook je eigen probleem klaar
4. is ze nou wel of niet vreemd gegaan?
5. wil zij uberhaubt wel bij jou blijven? zo klinkt het niet heel erg
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_79289610
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef AliKebap het volgende:
Wat een verhaal, maar wat me nu niet duidelijk is: is ze vreemdgegaan? Ik denk dat dat redelijk wat verschil maakt.
Het verhaal van het roken: jij rookt, zij rookt ook. Wat haar reden daarvoor is maakt toch neit zoveel uit?
Nee ze is voor zover ik weet niet vreemd gegaan. Ze vertelde wel dat ze kriebels in haar buik had als diegene om haar heen was en dat ze erover fantaseerde om met die collega te zoenen.

Het roken:

Toen ik na 2 maanden weer begon te roken moest ik buiten gaan staan, bij de voordeur van ons flat, in de auto mocht ik niet meer roken, en ik mocht haar op geen enkele manier lastig vallen met roken, ook niet als we samen op het terras zaten, of in de stad liepen etc. Vroeger, rookte we samen gezellig binnen, in de auto etc.

Nu is dat roken niet eens meer zo'n issue, heb me erbij neergelegd dat het 'toch nooit meer zo wordt zoals het toen was'.

Met name op sex gebied kom ik veels teveel tekort, en ik kan het niet verwerken dat ze verliefd is geworden op een ander.
pi_79289614
kansloze missie.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:01:31 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79289633
Ik heb de OP niet gelezen. Maar als je jezelf vragen gaat stellen zoals die in de TT, dan is het antwoord bij voorbaat al: nee!
KuikenGuppy
pi_79289710
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap er niet veel van, je moet echt ff leren hoofd een bijzaken te onderscheiden

1. als je zoveel te kort komt en zij houdt van een ander is het dan geen teken dat je beter kunt stoppen?
2. te kort op bdsm gebied kun je over praten en naar een oplossing zoeken, spelen met een ander? open relatie? afspreken eens in de zoveel tijd te spelen? langzaam opbouwen? etc
3. dat roken doet dat er nou echt toe? iedern besluitt voor zich of ie rookt en dan is het ook je eigen probleem klaar
4. is ze nou wel of niet vreemd gegaan?
5. wil zij uberhaubt wel bij jou blijven? zo klinkt het niet heel erg
1: ja
2: daar hebben we het wel eens over gehad, maar eigelijk willen we dat alle 2 niet, dan kun je er in mijn ogen beter mee stoppen, en iemand zoeken die daar wel aan voldoet.
3: dat is haar eigen keuze natuurlijk.
4: voor zover ik weet niet, maar ik vind verliefd worden op een ander minstens net zo erg
5: ze verteld me zeker 5x per dag hoeveel ze van me houdt, en me nooit mee kwijt wil...
pi_79290086
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef GoldFrap het volgende:

[..]

1: ja
2: daar hebben we het wel eens over gehad, maar eigelijk willen we dat alle 2 niet, dan kun je er in mijn ogen beter mee stoppen, en iemand zoeken die daar wel aan voldoet.
3: dat is haar eigen keuze natuurlijk.
4: voor zover ik weet niet, maar ik vind verliefd worden op een ander minstens net zo erg
5: ze verteld me zeker 5x per dag hoeveel ze van me houdt, en me nooit mee kwijt wil...
hoe oud zijn jullie?
verliefd worden op een ander is niet minstens net zo erg, dat gebeurd dat is alleen maar logisch
de kans is echt 0.000001% dat je partner als je lang bij elkaar bent en blijft nooit verliefd word op een ander
het gaat er om hoe ze er mee om gaat

en zeggen ik hou van je wil niet zeggen dat ze het ook echt doet he dat kan ook haar eigen angst zijn, vooral als ze het zo vaak zegt

ik krijg het idee uit jou post dat jullie niet voor elkaar gaan
dat hele drama met dat roken dat geen drama hoeft te zijn en zo, is erg 16 en ik ben nog niet klaar voor een relatie

ga eens goed met elkaar praten
gooi al die dingen die je hier beschreef op tafel en zie maar waar je uit komt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_79290221
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe oud zijn jullie?
verliefd worden op een ander is niet minstens net zo erg, dat gebeurd dat is alleen maar logisch
de kans is echt 0.000001% dat je partner als je lang bij elkaar bent en blijft nooit verliefd word op een ander
het gaat er om hoe ze er mee om gaat

en zeggen ik hou van je wil niet zeggen dat ze het ook echt doet he dat kan ook haar eigen angst zijn, vooral als ze het zo vaak zegt

ik krijg het idee uit jou post dat jullie niet voor elkaar gaan
dat hele drama met dat roken dat geen drama hoeft te zijn en zo, is erg 16 en ik ben nog niet klaar voor een relatie

ga eens goed met elkaar praten
gooi al die dingen die je hier beschreef op tafel en zie maar waar je uit komt
Die dingen hebben we al heel vaak op tafel gegooid, heeft geen resultaat. Zij is 23 ik 22.
pi_79290305
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:16 schreef GoldFrap het volgende:

[..]

Die dingen hebben we al heel vaak op tafel gegooid, heeft geen resultaat. Zij is 23 ik 22.
dan moet je beslissen hoe slecht je er mee kunt leven en vanuit daar besluiten weg te gaan of te blijven he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_79290360
Wat een freakshow.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_79290823
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef LostFormat het volgende:
Wat een freakshow.
pi_79290968
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:03 schreef GoldFrap het volgende:

[..]
Gewoonte. Net zoals dagelijks eten en drinken.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:45:22 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_79291301
Ik heb t idee dat jullie niet echt goed bij elkaar passen, natuurlijk is dat niet echt op te maken uit een paar lappies tekst, maar toch.. Dat zij gevoelens krijgt voor anderen wil ook wat zeggen, maar goed dat ze hier open over is... Het betekent dat ze iets wezenlijks mist in jullie relatie, misschien niet iets wat ze meteen kan plaatsen, of 100% bewust van is. Dat stoppen met roken gedoe zijn details en is allesbehalve belangrijk... Maken jullie wel genoeg lol samen? Je verteld ook dat je AD slikt, is dat gerelateerd aan de relatie?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_79291396
"(ze heetf nog dezelfde naam als mij ook)."

Je bent dus lesbisch ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:50:22 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79291451
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:48 schreef Joene het volgende:
"(ze heetf nog dezelfde naam als mij ook)."

Je bent dus lesbisch ?
Er zijn toch genoeg unisexnamen?
Bo&Bo, Anne&Anne, Robin&Robin, René&René, etc.
KuikenGuppy
pi_79291536
Tis toch veel leukerder als TS lesbisch is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79291994
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:45 schreef B-FliP het volgende:
Ik heb t idee dat jullie niet echt goed bij elkaar passen, natuurlijk is dat niet echt op te maken uit een paar lappies tekst, maar toch.. Dat zij gevoelens krijgt voor anderen wil ook wat zeggen, maar goed dat ze hier open over is... Het betekent dat ze iets wezenlijks mist in jullie relatie, misschien niet iets wat ze meteen kan plaatsen, of 100% bewust van is. Dat stoppen met roken gedoe zijn details en is allesbehalve belangrijk... Maken jullie wel genoeg lol samen? Je verteld ook dat je AD slikt, is dat gerelateerd aan de relatie?
Het laatste jaar heb ik het idee dat we wel bij elkaar passen als vriendinnen, maar niet echt als relatie. We doen zo af en toe is wat leuks, maar meestal valt ze in slaap om een uur of 9. Ik slike 1 week AD, toen ben ik weer begonnen met roken, het werd me allemaal en beetje tegek, ik wou niet eens stoppen. En ja, dat zijn idd 'details'.

Js ts is bi.:)
pi_79292034
Ik zou er gewoon een punt achter zetten.
pi_79292043
oh nu word het gebrek aan onderscheid tussen hoofd en bijzaken en de minidramas wel een een stuk logischer
niet lullig bedoeld of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_79292111
ze is de relatie in haar hoofd aan het beëindigen, een vrouw maakt het uit als ze alles verwerkt heeft en klaar is met de relatie

dus je wordt binnenkort gedumpt, dit zijn duidelijke signalen
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:09:57 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79292133
De OP komt me zó bekend voor! Heb je dit verhaal onder een andere username al niet eens gepost?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:26:21 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_79292697
OK, dus dat hele roken heeft er geen fuck mee te maken.

Verder heeft dit inderdaad geen zin. Zij wordt verliefd op andere mensen maar ondertussen gebeurt er in jullie bed niks meer. Hoeveel bevestiging wil je nog hebben dat het eerder vriendschap is?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')