Eigenlijk doelde ik niet op Megadethquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Echt niet, ze gaan met WF en mij mee, hoezo "geen smaak"?!
Dubbel geen smaak dus. Geen smaak in muziek en mannenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Echt niet, ze gaan met WF en mij mee, hoezo "geen smaak"?!
Want er gaan altijd leuke meiden mee met jou naar concerten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dubbel geen smaak dus. Geen smaak in muziek en mannen
Neequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Want er gaan altijd leuke meiden mee met jou naar concerten?.
quote:Kreeg net een mailtje van metaltix dat ze gehackt zijn. Meteen even credit card online gechecked en er staat al voor ruim 600 euro afgeboekt
Fucking mongolen daar zeg.
Kan iedereen die wacken kaarten gekocht heeft bij metaltix met credticard dus aanraden om ff te checken.
quote:Mij hebben ze voor 300 euro te pakken, de kutzakken...
quote:Yup. Luckly the card I used only had reletively "little" money. Still lost ~100eu. Asshole hackers. They'd better switch to something more secure for 2011...
quote:I already got a new card. ICS is quite a crappy company. It seems like they don't even spend one euro in the security of their servers. First Wacken's page get hacked and then their shop.
Geldt dit ook voor mensen die in voorgaande jaren geboekt hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
Wat een drama voor veel mensen die naar Wacken gaan! .... Metaltix is gehacked en iedereen die ooit daar een ticket heeft gekocht met zijn creditcard heeft nu zijn gegevens op straat liggen....
En aantal users van zwaremetalen.com missen al honderden euro's via hun credit cards.... en overal op internet gonst het van de berichten dat mensen bericht krijgen dat er honderden euro's zijn afgeboekt .....
Dus voor de mensen die met credit card hebben betaald... check alles even!
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij wel... maar dit weet ik niet zeker.....quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor mensen die in voorgaande jaren geboekt hebben?
Wacken 2008 heb ik via creditcard betaald. 2009 cashquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij wel... maar dit weet ik niet zeker.....
Hiervoor zou je even de overeenkomsten van Metaltix door moeten lezen, hoe lang ze je gegevens bewaren...
ouch!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
Wat een drama voor veel mensen die naar Wacken gaan! .... Metaltix is gehacked en iedereen die ooit daar een ticket heeft gekocht met zijn creditcard heeft nu zijn gegevens op straat liggen....
En aantal users van zwaremetalen.com missen al honderden euro's via hun credit cards.... en overal op internet gonst het van de berichten dat mensen bericht krijgen dat er honderden euro's zijn afgeboekt .....
Metaltix houdt heel zelfingenomen zijn mond nog dicht.... maar er zijn reacties te vinden op zwaremetalen.com en de wacken pagina op last.fmquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ouch!
thanx for the tip! Heb sinds 2008 wel een nieuws pas al gekregen, dus ik zit ws, safe.
waar staat dat precies verder, ik kan 't niet vinden...
Ik denk dat ik ook wel safe zitquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Metaltix houdt heel zelfingenomen zijn mond nog dicht.... maar er zijn reacties te vinden op zwaremetalen.com en de wacken pagina op last.fm
Misschien ook nog wel verder op andere websites!
Shiiiit, straks na het werk maar even kijken hoe dat precies zit en of ik geld mis.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Volgens mij wel... maar dit weet ik niet zeker.....
Hiervoor zou je even de overeenkomsten van Metaltix door moeten lezen, hoe lang ze je gegevens bewaren...
Oh kutquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je bent voor dit soort dingen inderdaad verzekerd. Neemt niet weg dat 't niet zo fijn voelt om je gegevens van een betalingsmiddel zo op straat te hebben liggenquote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef heartwork het volgende:
ben ik even blij dat ik geen creditcard heb.
Rot dingen. (Stiekem heb ik er geen een omdat het echt veel te riskant is voor mij om zo'n ding te hebben. Je geeft dan toch wat makkelijker geld uit en die rente erop is niet mis..Verder gebruik ik voor online betalingen altijd paypal of internetbankieren.)
Maar je krijgt dat geld toch gewoon terug als CC-betaler? Lijkt mij dat je daar wel voor verzekerd bent.
Voor het boeken van vluchten of hotels heb je toch echt een creditcard nodig.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:47 schreef heartwork het volgende:
ben ik even blij dat ik geen creditcard heb.
Rot dingen. (Stiekem heb ik er geen een omdat het echt veel te riskant is voor mij om zo'n ding te hebben. Je geeft dan toch wat makkelijker geld uit en die rente erop is niet mis..Verder gebruik ik voor online betalingen altijd paypal of internetbankieren.)
Maar je krijgt dat geld toch gewoon terug als CC-betaler? Lijkt mij dat je daar wel voor verzekerd bent.
Ik denk het.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef VaderVanJezus het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/15531/ZM-wordt-betaalsite.html
Grapje zeker?
Beetje laat maar het kan nog steeds dusquote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef BOKA het volgende:
zou het?net als dat bericht op metalfan over een nieuw festival in nederland met alle grote namen (waaronder de grote 4), en dat voor slechts 90 euro.
de grap daarvan is dat het wel waar isquote:Op donderdag 1 april 2010 22:56 schreef BOKA het volgende:
zou het?net als dat bericht op metalfan over een nieuw festival in nederland met alle grote namen (waaronder de grote 4), en dat voor slechts 90 euro.
Coolquote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
de grap daarvan is dat het wel waar is
holy F! daar moet ik natuurlijk heen!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Zo, da's wel erg gaaf dan, eens even in de gaten houden.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
toen ik dat typte was het nog 1 april hequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
holy F! daar moet ik natuurlijk heen!
Of loop je ons nu extra in de zeik te nemen?
Maar ik las dit pas op 2 april!quote:Op vrijdag 2 april 2010 06:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
toen ik dat typte was het nog 1 april he
nee, helaas is er geen festival met deze bands in september.
Nou...... nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:21 schreef horned_reaper het volgende:
Nog even terugkomend op Heidevolk....
Heidevolk geeft op het Pagepop festival in Stadskanaal, zondag 16 Mei een volledig gratis optreden!
(Het is dus gewoon een gratis festival)
Dus voor de mensen die interesse hebben!
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die daar wel in de buurt wonen
Hehe, dat zal wel rustig wordenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:11 schreef horned_reaper het volgende:
ZW wordt dus wel een betaalsite......
Tyr op die stage lijkt me ook niet zo verstandigquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
Dit moet ook nog een grap zijn.....de running order van Wacken is net binnen.... en Equilibrium staat op de Medievel stage..... dat gaat dus NOOIT passen![]()
http://www.wacken.com/de/woa2010/main-bands/running-order-2010
Tyr is in de verste verte niet zo groot als Equilibrium...quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tyr op die stage lijkt me ook niet zo verstandig
Al die zwijmelende meisjes vooraan worden platgedrukt
Ik zeg dan ook niet dat ze er zijn voor de band, maar voor die lekkerequote:Op vrijdag 2 april 2010 19:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Tyr is in de verste verte niet zo groot als Equilibrium...
Hoe moet ik nu aan mijn halfjaarlijkse portie Nile en Six Feet Under komen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |