quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Kom dr maar weer allemaal in voor een TVP!!
Leuk zulke dingenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi, ik ben weer thuis en vannacht ruk geslapen door de oorpijn.
Op school gaat het ook lekker, ik heb echt een leuke klas hoor maar nu zit ik in een projectgroep met iemand die totaal geen initiatief neemt en constant loopt te zeuren (wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen, ik snap niet waarom we dit moeten doen) en dat de hele tijd. Een betweter, iemand die altijd gelijk haar gelijk wil halen maar het klopt gewoon nooit wat ze zegt. En twee mensen zonder mening. En nog iemand die wel gewoon aardig is en goed meedoet.
Nu had ik van het verslag van ons project wat uit drie hoofdstukken bestaat, van hoofdstuk 1 mijn eigen deel gedaan plus het deel van een groepslid die gestopt was. Hoofdstuk drie was determinantenanalyse waarbij we zeven determinanten moesten uitwerken en ook twee gedragsmodellen. Van dit hoofdstuk heb ik drie determinanten gedaan en ook nog de twee gedragsdoelen in m'n eentje. En hoofdstuk 1 heb ik zelfs helemaal in m'n eentje gedaan.
Wilden ze gisteren even met me praten. Ze vonden dat ik te weinig had gedaan aan het project en ze wilden me er eigenlijk uitgooien maar ik kon het goedmaken door het hele verslag in m'n eentje aan te passen.
Ik had echt zoiets van, huhBlijkbaar had dat meisje wat altijd gelijk wil hebben het daar overgehad dat ze mij eens "goed de oren gingen wassen". Echt met z'n vieren op mij alleen, als het nou nog terecht was.
Oh klote zeg! Maar wat een leeftijd!! Net wat je zegt...wat een gemis..quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin heeft haar hond gisteren in laten slapen, 19 jaar en 4 maanden was ze geworden, wat een mooie leeftijd, maar jeetje, wat een gemis na al die tijd zeg...
Oei, da's heftig als je zo'n hond al zo lang bij je hebt, inderdaad een mooie leeftijd maar het doet zo'n pijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:Vriendin heeft haar hond gisteren in laten slapen, 19 jaar en 4 maanden was ze geworden, wat een mooie leeftijd, maar jeetje, wat een gemis na al die tijd zeg...
vervelend!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zei ook dat ik de samenwerking niet goed vond, maar die vonden zij prima alleen ik paste er niet tussen. Ik heb op deze opleiding nog nooit problemen gehad met projectgroepen en zij allemaal wel. Ik zei ook dat ik het niet eerlijk vond om met vier man op een iemand te gaan zeiken terwijl dit ook nog eens voorlopig onterecht is. Maar dat snapten ze niet.
Echt dat meisje heeft gewoon de rest van de les met zo'n hoofd gezeten:![]()
![]()
Zo van kijk mij ik ben heel gemeen geweest tegen iemand.
Waar gaat dat nou weer over.
Ach ja...what goes around comes around...Lekker laten gaan en proberen dat je wel je punten kan halen. Zulke mensen kun je niet veranderen. Ze moeten eerst zelf een keer hard op hun muil gaan. Ik help ze daar altijd graag meequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zei ook dat ik de samenwerking niet goed vond, maar die vonden zij prima alleen ik paste er niet tussen. Ik heb op deze opleiding nog nooit problemen gehad met projectgroepen en zij allemaal wel. Ik zei ook dat ik het niet eerlijk vond om met vier man op een iemand te gaan zeiken terwijl dit ook nog eens voorlopig onterecht is. Maar dat snapten ze niet.
Echt dat meisje heeft gewoon de rest van de les met zo'n hoofd gezeten:![]()
![]()
Zo van kijk mij ik ben heel gemeen geweest tegen iemand.
Waar gaat dat nou weer over.
Daar zit ik ook aan te twijfelen, maar wil eigenlijk eerst nog een andere lens en een externe flitserquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef Ynske het volgende:
k zit te twijfelen of ik een filterset zou gaan kopen voor mn camera...
Hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Gelukkig staat de rest van de klas achter mij.![]()
Maar het is wel grappig, zij heeft voor deze opleiding een opleiding tot hondentrainer gevolgd. Ik vertelde dat onze hond per ongeluk een commando had geleerd. De hond van een familielid heeft een hond en die moet altijd voor zitten en als ie niet dichtbij genoeg zit zegt ie beter, beter net zo lang tot dat ie goed voor zit. Rinske deed dat na. Zegt ze: MAAR EEN HOND KAN HELEMAAL NIET IETS PER ONGELUK LEREN JULLIE HOND IS VALS!Ik dacht dat ze een grapje maakte, niet dus.
das allemaal compleet, maar k wil graag een ND grad filterquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Taiga het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te twijfelen, maar wil eigenlijk eerst nog een andere lens en een externe flitser
Ik ben nog beginnend, maar wilde wel een keer kijken voor een UV-filter die dan ook als bescherming kan dienen voor de lens. (Ik wilde ooit een close-up maken van Bram, maar die nieste net op het moment dat ik dichtbij zatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
das allemaal compleet, maar k wil graag een ND grad filter
nu heeft Konijn een leuke set 3 filters plus houder voor de prijs van 2 losse filters. ,maa dan moet je weer wachten tot t er is en verzend kosten betalen etc
uv filter is wel hendyquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik ben nog beginnend, maar wilde wel een keer kijken voor een UV-filter die dan ook als bescherming kan dienen voor de lens. (Ik wilde ooit een close-up maken van Bram, maar die nieste net op het moment dat ik dichtbij zat)
Foka in Rotterdam heeft ook altijd wel veel en is niet duur.
Ik ga m'n hond naar t asiel brengen want zomaar per ongeluk commando's leren dat kan dus niet he.quote:
Mijn camera heb ik ook daar gekochtquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
uv filter is wel hendy
Foka komt mn camera vandaan
maar om eventjes op en neer te rijden vanuit Utrecht, das me dan weer te gortig
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga m'n hond naar t asiel brengen want zomaar per ongeluk commando's leren dat kan dus niet he.
Dat zou voor mij de druppel zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Het valse kreng.![]()
Gister kwam ze ook zomaar op schoot zitten om te knuffelen, nou dan zijn de rapen gaar dus.![]()
Blegh, ik moet m'n koffer nog uitpakken. Had een week gepakt voor bij m'n ouders. Ben ik er maar 2 dagen.
wat houd je tegen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Mss kun je dr beter maar laten inslapen, dat valse kreng![]()
Ik wil ook een goede camera
Dat ik telkens mn geld aan andere zaken uit moet gevenquote:
Joh? Oh ik heb gewoon een maand niet gegeten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ik telkens mn geld aan andere zaken uit moet geven
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Taiga het volgende:
[..]
Joh? Oh ik heb gewoon een maand niet gegeten...![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat ik telkens mn geld aan andere zaken uit moet geven
Nja, ooit wil ik wel een Nikon hoor, maar elke keer wandelen met al die honden en zo een zware camera staat me ook wel tegen, plus dat ik er niet mee kan filmen en zo.quote:
Dat is idd een beter idee. Even m'n moeder bellen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Mss kun je dr beter maar laten inslapen, dat valse kreng![]()
Ik wil ook een goede camera
Met 1000 euro kan ik 2 camera's kopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, ooit wil ik wel een Nikon hoor, maar elke keer wandelen met al die honden en zo een zware camera staat me ook wel tegen, plus dat ik er niet mee kan filmen en zo.
Ik zie wel, als ik ooit es duizend euro over houdt is een goede camera t eerste wat ik koop
Nou, voor een goede Nikon met meteen de lenzen erbij die ik wil hebben ben ik dat wel minstens kwijt hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef Taiga het volgende:
[..]
Met 1000 euro kan ik 2 camera's kopenTis maar net wat je wilt. Sommige kunnen inderdaad wel filmen, maar ik ben altijd van mening geweest dat het 2 verschillende dingen zijn, dus liever 2 apparaten daarvoor. Ik gebruik de camera puur voor de fun en je maakt er gewoon zonder ervaring al mooiere foto's mee dan een compacte.
Ik heb een Sony A330 trouwens.
Daarom hangt het ervanaf wat je wilt. En je kan altijd grotere lensen later kopen. Dan hoef je dat ook niet in 1 keer te kopen. Plus als je wat verder bent, weet je wat je nog mist.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, voor een goede Nikon met meteen de lenzen erbij die ik wil hebben ben ik dat wel minstens kwijt hoor
Maar aan de gewone kitlens heb ik niks, ik wil vooral actiefotos van de honden maken in het veld en op het strand en zo, dus ik moet minstens een hele goede snelle 200 of 300 mm lens er bij hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:41 schreef Taiga het volgende:
[..]
Daarom hangt het ervanaf wat je wilt. En je kan altijd grotere lensen later kopen. Dan hoef je dat ook niet in 1 keer te kopen. Plus als je wat verder bent, weet je wat je nog mist.
ikke nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef Taiga het volgende:
[..]
Met 1000 euro kan ik 2 camera's kopenTis maar net wat je wilt. Sommige kunnen inderdaad wel filmen, maar ik ben altijd van mening geweest dat het 2 verschillende dingen zijn, dus liever 2 apparaten daarvoor. Ik gebruik de camera puur voor de fun en je maakt er gewoon zonder ervaring al mooiere foto's mee dan een compacte.
Ik heb een Sony A330 trouwens.
Nee ik dus ook niet, want dan koop ik weer net niet wat ik echt wil hebben, vandaar dat ik dan ook maar niks koop hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Ynske het volgende:
Oeh, Cat, ken jij de Lichtenberg in Weert?
Daarom....het is maar net wat je wilt hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet, want dan koop ik weer net niet wat ik echt wil hebben, vandaar dat ik dan ook maar niks koop hoor.
zoeken gaatquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij kun je Cat beter in de andere SC zoeken!
nee, tis in mijn ogen zelfs zonde om te investeren in een camera als in een slr, wanneer je toch alleen maar gebruik maakt van de groene aka autostand. dan kun je veel beter naar een bridgecamera kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
Daarom....het is maar net wat je wilt hebben
wat heb je bij voor vandaag?quote:
Hij staat hier volgens mij nooit in de autostandquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, tis in mijn ogen zelfs zonde om te investeren in een camera als in een slr, wanneer je toch alleen maar gebruik maakt van de groene aka autostand. dan kun je veel beter naar een bridgecamera kijken
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft me gemist blijkbaar, hij heeft in die twee dagen dat ik er niet was luid mauwend het hele huis doorzocht en is nu heeel erg aanhankelijk. En toen ik vannacht zo'n pijn aan m'n oren had heeft ie z'n kopje heel strak tegen m'n oor aan gelegd. Toen kon ik wel slapen.
Noodles met gamba's van gisteravondquote:
ik zeg niet dat jij dat doet maar 70% van de aankopen zijn impulsaankopen van mensen die zich niet de moiete nemen om tijd en energie te investeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef Taiga het volgende:
[..]
Hij staat hier volgens mij nooit in de autostandMaar ben er nog mee bezig om het goed onder de knie te krijgen. Heb toen een workshop gekregen bij aanschaf en daar heb ik toen wel veel aangehad. Maar ik moet een keer de tijd ervoor nemen om hem goed te gebruiken.
Oh sorry, dacht dat je mij bedoeldequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zeg niet dat jij dat doet maar 70% van de aankopen zijn impulsaankopen van mensen die zich niet de moiete nemen om tijd en energie te investeren.
enfin, ik ben gewoon wat dat betreft ontzettend kritisch, en zal dan ook veel eerder foto's afkeuren waar een ander nog blij mee zou zijn. als ik werk oplever dan moet t ook goed werk zijn.
Oh gezelllig! Staffordsquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik krijg volgende week een hondje te logeren! De stafford van m'n broer, want hij en z'n vriendin gaan een weekendje weg. Als het niet gaat met Jip komen m'n ouders d'r weer ophalen.
Ben benieuwd.
in mijn ogen t stomste wat je kunt doen een 18-250 kopen, gooi je geld dan meteen in de maas.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat je mij bedoelde![]()
Ik deze camera gekocht vanwege de prijs en de kritieken die ik op internet las erover. Misschien als ik meer ervaring heb, dat er ook een andere gaat komen. Maar voor nu, om het allemaal te leren, vind ik hem prima. Het enige is dat ik inderdaad nog een lens erbij wil van 18-250 mm, ik heb nu alleen een 18-70 mm lens en buiten kom je dan snel te kort. Maar ja het is allemaal best prijzig, dus maar even kijken wanneer ik weer een maandje kan gaan vasten
nee kloptquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Yns, we zijn niet allemaal beroeps he![]()
DM, leuk dat Luna ( zo heet ze toch?) bij jou komt logeren
Hm...nog niet zo over nagedacht. Ik heb mij er ook nog niet zo in verdiept omdat ik voorlopig toch niets erbij koop. Maar alle tips zijn welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
in mijn ogen t stomste wat je kunt doen een 18-250 kopen, gooi je geld dan meteen in de maas.
ok hard gezegd maar tis alleen maar goed bedoeld
als je meer tele wilt kijk dan naar een 70-200 of 70-300 lens. waarom omdat je dan je bereik opsplitst en dus niet aan de tele en groothoekzijde aan kwaliteit inlevert door t in een lens te proppen.
Het is ook nog eens een ontzettend sociale stafford. En een beetje een watje.quote:
Goed onthouden!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Yns, we zijn niet allemaal beroeps he![]()
DM, leuk dat Luna ( zo heet ze toch?) bij jou komt logeren
Oeh, das wel ff idd, heeft ze er al vaker ingezeten?quote:
Wat een lekker bekkie zeg!quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een ontzettend sociale stafford. En een beetje een watje.
Dit is 'r samen met Rinske
[ afbeelding ]
Oh dan is het toch gewend? Neem aan dat ze dan rustig blijft...anders zou je schoonzusje het niet doen denk ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn schoonzusje gaat regelmatig met haar met de bus en de trein naar haar ouders.
Dat is dan nog het mooiste toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja he, en dikke vriendjes met onze Rinske.
Hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoor allemaal gegrom achter me, kijk ik, ligt Sjon achter Bil met zn poot om hem heen geslagen, of Bil dat nou wil of nie
Luna kan ook met alle andere honden, teef of reu maakt niet uit, bij Rinske ook zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat is dan nog het mooiste toch?Taiga kan niet met veel honden, maar Bram was en is geen enkel probleem bij haar.
Haha dat zeggen wij ook altijdquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
@oh-oh, taiga, ik denk dat ze wel rustig blijft ja, het is echt een hele makkelijke hond, ze vindt alles heel en iedereen heel erg leuk. Maar omdat ze een stafford is vinden mensen dat eng.![]()
Als ik met haar loop roepen mensen uit 't dorp ook altijd: HOUD OE HOND VAST!Terwijl ze dus gewoon aangelijnd is dan.
Ik roep dan altijd maar dat ze toch net gegeten heeft.
quote:
Wat je gelijk hebt! Het is prachtig buiten! Denk ik...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier maar even aan t calibreren en dan lekker nar buiten
op een ochtend moest ik in rotterdam zijn, en toen ik over de A20 reed zo'n mooi uitzicht over de weilanden met nevel erboven, en precies perfect de zon erboven...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier maar even aan t calibreren en dan lekker nar buiten
Vooroordelen. Die klasgenoot van mij zegt ook dat ze pitbulls niks vindt omdat die allemaal niet te vertrouwen zijn. Ik zeg altijd dat een pitbull niet eens een officieel ras (behalve in Amerika dan) is en dat mensen gewoon goed moeten kijken naar de ouderdieren en de fokker en al die zaken. Maar ik weet daar niks van want ik ben geen hondentrainster.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha dat zeggen wij ook altijd![]()
Maar inderdaad...naar de mops wordt altijd gelachen en ze vinden hem geweldig, maar Taiga is maar een eng beest.Ach ik weet beter...
lekker buiten genieten dan toch van je boek he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga maar even in m'n boek duiken. Heb de derde trilogie van Darren Shan geleend van een vriendinnetje.
En ik ga principieel dat verslag niet in m'n eentje maken. Als ze mij er dan uit gooien, so be it. Een andere groep heeft gezegd dat als dat zou gebeuren ik zo bij hen in mee mag doen.
Ach wordt altijd zo moe van die vooroordelen. Maar het zegt vaak meer over de mensen die dat soort dingen zeggen. Domme kortzichtige mensen dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Vooroordelen. Die klasgenoot van mij zegt ook dat ze pitbulls niks vindt omdat die allemaal niet te vertrouwen zijn. Ik zeg altijd dat een pitbull niet eens een officieel ras (behalve in Amerika dan) is en dat mensen gewoon goed moeten kijken naar de ouderdieren en de fokker en al die zaken. Maar ik weet daar niks van want ik ben geen hondentrainster.
Wat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ga maar even in m'n boek duiken. Heb de derde trilogie van Darren Shan geleend van een vriendinnetje.
En ik ga principieel dat verslag niet in m'n eentje maken. Als ze mij er dan uit gooien, so be it. Een andere groep heeft gezegd dat als dat zou gebeuren ik zo bij hen in mee mag doen.
Oh vreselijk is dat..quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef Qwea het volgende:
mijn collega's zitten naast me patat te eten
Das een ding dat zeker isquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neuh, tis erger als ze op je patat zitten te eten...
Rinske is van mij en m'n ouders samen, m'n ouders hebben haar betaald en ze staat op mijn naam. Dat hebben we zo gedaan omdat ze op die manier ook echt van ons samen is en omdat ik alle contact met de fokker heb onderhouden. Toen woonde ik nog thuis. Nu ben ik samen gaan wonen met mijn vriend in een appartement en een wetterhoun is gewoon geen hond voor een appartement, daarnaast ben ik niet de hele dag thuis en mijn moeder wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom woont Rinske eigenlijk niet bij je DM?
Jip is een kat? Sorryquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:
@taiga inderdaad, ik vind het geweldige beesten inderdaad.
Ik ben trouwens toch eerst maar even m'n huis op gaan ruimen en straks lekker op de fatboy op 't balkon.
Jip wil ook graag op 't balkon maar ik ben zo bang dat ie er over heen springt ofzo.
Rode lampie afplakken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
iedere keer als ik een foto / filmpje van napoleon wil maken die aan het spelen is, probeert hij de lens in te vliegen, hij heeft dondersgoed door wanneer de camera aan staat
Niet eens teruglezen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik heb echt geen tijd om te fokken tijdens mijn werk![]()
Maar goed nu ben ik thuis. Ik ga zo een foto maken van deboom die uit de tuin moet zodat ik ook in het voor- en najaar van de zon kan genieten in mijn tuin. De foto zet ik op werkspot en dan maar even kijken wie dat klusje het best en goedkoopst kan klaren
![]()
Oh iedereen een dikkeik ben niet zo goed in teruglezen
Nou, does delen dan???quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
lampje zit aan de achterkant, dat ziet hij niet![]()
maar ik heb een filmpje
Lekker is het hè. Ik heb de achterdeur openstaan en hond en kat zitten gezellig in het zonnetje. Bob wil spelen (voorjaarskriebels) en Maes begrijpt de hondenspelletjes niet en Bob krijgt een tikquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Maesje paesje![]()
Pagan en Strega, we hebben net genoten van ons eerste ijsje dit jaar![]()
Ik had een bolletje meloen en voor de hondjes een bolletje vanille in een bakkie.
Ze hebben gedeeld met hun vriendje mopshond Juulke, en de laatste hapjes heeft Ridgebackdame Booty gekregen![]()
Het was zoooooooo fijn buiten net, alle mensen met alle honden die we kennen waren er weer eindelijk es, Sjon heeft zo leuk gestoeid met die megaridgeback ook
jaja, was ff aant uploaden, tis niet echt oscar materiaal, maar ik vond het wel leuk hoe hij zat te spelenquote:
het is zo'n post-it, en het plakrandje blijft aan zijn pootjes hangen als hij er op staatquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is zo'n post-it, en het plakrandje blijft aan zijn pootjes hangen als hij er op staat
het mooiste vond ik toen hij gister op de tafel liep, een envelop pakte, meesleurde, over de rand gooide, en toen naar de grond ging zitten turen, waarom kwam de envelop niet terugvliegen...?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon wilde meloen, Chico eet op de achtergrond ijs uit zn bakkie:
[ afbeelding ]
Juulke mocht ook proeven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Booty wilde wel ff lekker spelen met Sjon nadat zij het laatste restje ijs gekregen had![]()
[ afbeelding ]
Beginnersfoutje hequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
en Sjon kijkt lekker de verkeerde kant op...
[ afbeelding ]
Lentefotoooooooooooooooooosquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjon wilde meloen, Chico eet op de achtergrond ijs uit zn bakkie:
[ afbeelding ]
Juulke mocht ook proeven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Booty wilde wel ff lekker spelen met Sjon nadat zij het laatste restje ijs gekregen had![]()
[ afbeelding ]
Echt, ik ben dol op dat mens en dr mops, ze is zoooooooo leukquote:
Hé heerlijk. Hier is Tashi ook zo gek op roomijsquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Maesje paesje![]()
Pagan en Strega, we hebben net genoten van ons eerste ijsje dit jaar![]()
Ik had een bolletje meloen en voor de hondjes een bolletje vanille in een bakkie.
Ze hebben gedeeld met hun vriendje mopshond Juulke, en de laatste hapjes heeft Ridgebackdame Booty gekregen![]()
Het was zoooooooo fijn buiten net, alle mensen met alle honden die we kennen waren er weer eindelijk es, Sjon heeft zo leuk gestoeid met die megaridgeback ook
Wat is het toch ook een schatje, die Nappie!quote:
Alles is panterprint? Hm...doet me dan aan Nel Veerkamp denkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, ik ben dol op dat mens en dr mops, ze is zoooooooo leuk![]()
Vorige week kwam ik dr tegen, helemaal in panterprint was ze.
Jas, topje ( liet ze zien, omdat ik t zo gaaf vond dr outfit ), tas, schoenen en ringen en oorbellen, alles panter, en alles duur ook, helemaal geweldig![]()
Altijd lekker ff kletsen, ze wandelt elke dag met Juulke en in de zomer zit ze de hele dag op terrasjes hier
Maar dan echt sjiek en niet ordi, echt, ze is zo geweldigquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Alles is panterprint? Hm...doet me dan aan Nel Veerkamp denken
Oh Bébé wat is ie schattigquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes, speciaal voor jou maakte ik gisteren nog deze foto's:
Ken je Bébé nog?
[ afbeelding ]
Hij heeft eindelijk kennis gemaakt met onze Sjon![]()
[ afbeelding ]
Hij vond m wat groot![]()
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk wist ie wel hoe ie zn vriendje moest worden![]()
[ afbeelding ]
Oh hier echt volle zon, heerlijk gewoonquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé heerlijk. Hier is Tashi ook zo gek op roomijs![]()
Nu heb ik zin in Macadamia ijs van Haagen Dasz, HELP.
Het is hier wel lekker weer, maar helaas alleen af en toe wat gesluierde zon.
Pagan is druk op de veranda en in de achterruin bezig, maar het is te kous om er bij te zitten helaas.
Bébé kende je wel al toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh Bébé wat is ie schattigmaar ik ben ook fliefd op Sjon hoor
Oh heerlijk, zoals ze genieten.quote:
Jaaaaa.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk, zoals ze genieten.
Wat word Sjon al groot zeg!
Mmmm, misschien toch op te sturen naar de wedstrijd welke hond het meest op z'n hond lijkt?quote:
Ja Bébé kende ik al. Loopt ie nooit los? Ik ga onze pup toch ook weer leren los te lopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bébé kende je wel al toch?
Hij is echt zo leuk.
Hij was 3 maanden met zn vrouwtje op vakantie in Brazilië, we hebben hem echt gemist
Ze durft m soms los te laten als mijn honden er bij zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja Bébé kende ik al. Loopt ie nooit los? Ik ga onze pup toch ook weer leren los te lopen.
Ja, ik had het gelezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Morgen issie alweer 4 maanden joh![]()
En hij weegt ook al bijna 4 kilo, gisteren 3906
Helemaal nu hij verkering heeft met Boots van om de hoekquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik had het gelezen.
Hij kijkt ook echt de wereld in met zo'n blijk van : Wie doet me wat!
Oh God, z'n eerste liefdequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal nu hij verkering heeft met Boots van om de hoek
Oh hell no, mijn moeder en dr mops, das net een eeneiige tweelingquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, misschien toch op te sturen naar de wedstrijd welke hond het meest op z'n hond lijkt?
Jij taped toch niet stiekem je eigen oren hé?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hell no, mijn moeder en dr mops, das net een eeneiige tweeling
Hahahaha geweldig!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
sorry, ik moest wat doen met die kop van sjon vond ik...
[ afbeelding ]
Karel heeft ook een vaste verkering, Shivas, van een vriend van me.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh God, z'n eerste liefde![]()
![]()
![]()
Othello is hier jaren verliefd geweest op de Shar-Pei teef Choi van m'n schoonouders.
Helaas is ze op jonge leeftijd overleden, maar als ik haar naam noem, kijkt hij nog altijd op.
OMGquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Huppetee, ff op je buik gaan liggen en leuk doen met ze, je kan het welquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef Maes het volgende:
Foto's maken van de beestjes is nog geen succes
Gooi je haar los, maak ze gek...quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huppetee, ff op je buik gaan liggen en leuk doen met ze, je kan het wel
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zon, zon? Waar, waar? Wij lopen hier altijd maar achter met het weer in het Noorden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt zo sloom en traag van die zon
Ik zit echt te bakken hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Zon, zon? Waar, waar? Wij lopen hier altijd maar achter met het weer in het Noorden.
Hoeraaaaaaaaaaaaquote:
Mooi! Jip is duidelijk op haar plaats bij jullie!quote:
Ga ik om mijn buik liggen, komt Bob me kusjes gevenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huppetee, ff op je buik gaan liggen en leuk doen met ze, je kan het wel
Heeeeele korte haartjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Kijk, heeele korte haartjes.
[ afbeelding ]
JA dat bezorgd een dier veel stress inderdaad. Fijn hoor dat het zo goed gaat! Heerlijk gevoel geeft dat dan als je zo'n beestje een nieuw goed huisje hebt kunnen bieden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip likte en beet zichzelf ook kaal. Z'n vorige eigenaren hadden een dochtertje van twee wat de hele tijd achter 'm aanrende. Hij heeft dat kindje nooit iets gedaan maar kreeg er zelf wel ontzettende stress van. Daarom hebben ze ook een ander baasje voor 'm gezocht.
das wel fijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef DanseMacabre het volgende:
Da's echt een fijn gevoel ja. Het is nu een hele rustige kat geworden, hij trilt niet meer en hij is niet meer schrikachtig.
Ik heb gister wat van Luna's spulletjes bij z'n bak gelegd zodat ie vast een klein beetje aan haar geur kan wennen en daar reageerde hij ook heel rustig op.
Maar ik hoef dus niet met Luna te treinen, want m'n ouders gaan ons brengen.
heb je zo een hele dure ips monitor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel fijn
monitor is weer gecalibreerd, mehn wat een bevalling.
briefje in de doos gaat stoppen dat je je firewall uit moet zetten
nu maar ff snel naar de winkel, scheermesjes halen want die zijn op
opzich wel maar moet nog even bellen wanneer afspraak is om babietje te gaan kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
DM wat goed van Jip, en wat snel ook zeg![]()
Oooooooooh en Bobje en R![]()
![]()
Ik heb mn boodschappenlijst bijna klaar.
Yns, wilde jij nog langskomen komende week?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef DanseMacabre het volgende:
Ben er echt blij om ja.
Haha, mijn vriend gaat linux op de de laptop van m'n ouders zetten.Die zijn dat windows 7 helemaal zat.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:22 schreef DanseMacabre het volgende:
Linux mint ging ie er op zetten zei die.
ghehehe, das ook logischquote:Maar ik weet verder geen drol van computers. Wat ik wel weet is dat m'n vader beter met mijn macbook overweg kon dan met z'n eigen windows pc.
Nog bedankt hé Yns!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel fijn
monitor is weer gecalibreerd, mehn wat een bevalling.
briefje in de doos gaat stoppen dat je je firewall uit moet zetten
nu maar ff snel naar de winkel, scheermesjes halen want die zijn op
Heerlijk! Als het begin er eerst maar is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Kijk, heeele korte haartjes.
[ afbeelding ]
canvas kopen en zelf aan de slag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Nu heb ik geld gekregen van mijn schoonouders (nog voor m'n verjaardag) waar ik iets voor boven de bank mag kopen. Maar dan wel ik wel iets groots, anders valt dat zo weg op die lange witte muur, maar dat is zo duur.
Mooie foto van Rinske of Jips laten drukken bij herinnering op linnen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Nu heb ik geld gekregen van mijn schoonouders (nog voor m'n verjaardag) waar ik iets voor boven de bank mag kopen. Maar dan wel ik wel iets groots, anders valt dat zo weg op die lange witte muur, maar dat is zo duur.
Ik ben echt 0 creatief.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
canvas kopen en zelf aan de slag?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooie foto van Rinske of Jips laten drukken bij herinnering op linnen?
dat moet toch wel lukkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat ga ik eens overleggen hier.
Moet ik wel een mooie foto hebben.
Mooi fotoquote:
Misschien een leuke fot van hun beide?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Of misschien wil ik een andere foto op canvas laten drukken maar ik weet zo gauw niet wat.
Misschien deze
[ afbeelding ]
De jongste dochter van m'n zus, maar dat voelt weer niet eerlijk tov de oudste.
Echt hequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef nokwanda het volgende:
@Enfermera, tis wel jouw week, he![]()
@Pagan, heerlijk, he, dat gedinges in de tuin. Hier is het balkon boven heerlijk. Ik heb er tot een uur of 2 vanmiddag zitten schilderen. Heb nog een opdracht staan van de asielactie en er komt een nieuwe aan. Daarnaast ga ik even aan de slag om wat spul te maken om te laten zien hier en daar. Er zijn wat mensen die werk van me willen zien.
@Strega, hoe gaat het achterpootje? En de spirit?
Ze zitten allemaal al heel lang in een andere scquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Enfermera het volgende:
Wat is het hier bizar rustigGister ook al joh! Wattissuraanduhandallumaal?!
![]()
Oh? Welke dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal al heel lang in een andere sc
Stelletje overlopers zijn hetquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal al heel lang in een andere sc
Oh, het Eurovisie Songfestival!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Stelletje overlopers zijn het![]()
Gelukkig gaat dat forum ook weer dicht whehehe
Nou...oke danquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh sorry, ik was ff lekker lang douchen.
Nu ga ik mn bento vullen en bankhangen met een boek
Ik ga straks ook lekker nog even lezenquote:
Haha moet ook gebeurenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh sorry, ik was ff lekker lang douchen.
Nu ga ik mn bento vullen en bankhangen met een boek
ja ennu ist mooi he. Nu moet MM dus een vrijgezellenfeest voor die kerel organiseren. Krijgt MM een sms van zn vriendin of die dat nog gaat doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef senesta het volgende:
Nou nee, ik had hem na de tweede keer vragen al in zijn sop gaar laten koken
Ik ben bezig in Special Topics in Calamity Fhysics van Marisha Pessl.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga straks ook lekker nog even lezenWat lees jij?
quote:wea | Lente!!!! woei! says: (21:43:46)
hij gedraagt zich als een 12 jarige die niet eens contact met iemand kan opnemen om iets uit te praten
Qwea | Lente!!!! woei! says: (21:43:58)
ik had zelfs medelij met jou daar
..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:44:16)
hoezo? ik zei tenminste nog wat... kan ik van mike niet zeggen..
..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:44:28)
ik probeerde jullie te sussen
..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:44:44)
ik probeerde ertussen te komen
..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:45:02)
maarja dat gaat moeilijk als iedereen 1 of 2 koppen groter is dan dat ikzelf ben
Qwea | Lente!!!! woei! says: (21:45:31)
dus wacht even hoornou ligt het weer aan mike?
Qwea | Lente!!!! woei! says: (21:45:47)
weet je, ik vind het best. Ik hoor wel van jeroen alstie wat te melden heeft. Ik ga douchen
Ze verwacht serieus ook nog dat Mike ff mooi weer gaat spelenquote:.:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:47:44)
nou als het niet aan mike ligt, waarom is het dan moeilijk voor hem om wat voor jeroen te regelen? waarom heeft dat er dan WEL wat mee te maken?
ja maar nou komt het erop neer, dat ik ook fout zit volgens haarquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Qwea je gaat toch geen msn gesprekken met mensen hier posten![]()
Verder snap ik niet dat je uberhaupt bevriend wil blijven met zo een gast, ik had m ook daargelaten en zn vrijgezellenfeest kon ie ook shaken als ie niet ff sorry kwam zeggen
Damn. Nee, jij zat totaal niet fout, bent netjes gebleven en hebt het meerdere malen aangegeven. Dat hij met z'n bezopen hoofd daar op staat te flippen is zijn keuze (bijna wil ik uitroepen: VERREKTE MONGOL!)quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja ennu ist mooi he. Nu moet MM dus een vrijgezellenfeest voor die kerel organiseren. Krijgt MM een sms van zn vriendin of die dat nog gaat doen.
Dus ik spreek dr aan op msn nu dat er eerst maar eens iets uitgesproken moet worden. En ze verdedigd hem een partij![]()
"Jaaaa je kent hem. Hij neemt geen contact op na een ruzie"
Prima danlaters
das te voelen jaquote:
Oeh, hoe was 't?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
terug van school, eerste les natuurkunde gehad
Ja dat zal wel!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
das te voelen ja
de frietjes zijn er wel afgewerkt dan
Misschien 't Maaskantje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
@ Qwea, waar haal jij die vrienden vandaan zeg
Te erg voor woorden, de stof was afschuwelijk simpelquote:
quote:[..]
Ja dat zal wel!![]()
Zo is het
[..]
Misschien 't Maaskantje?![]()
Nee johquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Te erg voor woorden, de stof was afschuwelijk simpel
en de helft snapte het niet![]()
[..]
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee joh
Oh erg is dat he. En dan zit jij als enige:Hopeloos.
Ook een keer bij een 'workshop' (gewoon een fancy woord voor les) van mij: wat is een onvolkomenheid?
Niemand zei wat. Weet niet of ze het wisten of dat ze niets wilden zeggen, dus ik zei het maar.
Vandaag weer. Wat vinden jullie goede interviewers? Vroeg een docent van me tijdens een andere workshop over interviews afnemen.
Dus ik zei: Pauw en Witteman. Daarna vroeg ze het nog een keer, niemand zei wat.![]()
het was het equivalent vanquote:
Damn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
Voorbeeldje, hij staat al een kwartier lang een formule uit te leggen om de kinetische energie van een voorwerp te berekenen.
W = 0,5 x m x v2
en hij heeft net uitgelegd dat v snelheid is
en m massa is
hij gaat die formule na, en vraagt ter controle wat m is, roept er eentje keihard milli!, milli!
een m betekent milli!
seriously...![]()
nog een, met de warmteconstante, Cw
"wat betekend Cw ? "
"Centrale Verwarming!"
...
ja, als je verwarming met een w zou schrijven misschien wel ja
en ze meenden het bloedseries...
ik heb vooruit gebladerd, we moeten aan het einde kernfysica even behandelen...
10 lessen, en hier loopt de helft al vast...
Oh, das mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..], nou ik had nog mazzel, er zat er eentje naast me die het wel begreep, we hadden alletwee zoiets van WTF?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DanseMacabre het volgende:
Zet jij de centrale wervarming aan, zwabber?
nou dat gaat lekker danquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Het is Veenendaal-week ofzo.
Allemaal figuren die mensen beroven en in elkaar slaan en neersteken en naakt op het spoor leggen enzo. En dat allemaal heel dichtbij onze woning.
En net reden alweer drie politie-auto's langs.
Eh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Allemaal figuren die mensen beroven en in elkaar slaan en neersteken en naakt op het spoor leggen enzo. En dat allemaal heel dichtbij onze woning.
En dan zijn Tombola en ik nog niet eens daar geweest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Vaag joh. En ondertussen roepen ze moord en brand over Gouda, terwijl ik me wel gewoon veilig voel om 's avonds over straat te fietsen. Bij jou gebeuren ergere dingen dan hier!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Da's ook precies de reden dat ik savonds nooit in m'n eentje van 't station naar huis fiets.
Gelukkig hebben wij camerabewaking bij de deur, in het portiek en in de lift. Ook hebben we drie sloten op de deur.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan zijn Tombola en ik nog niet eens daar geweest.![]()
Maar serieus: het is echt onrustig daar zeg!Verstandig dat jij niet alleen over straat gaat 's avonds.
Ik loop zelfs liever alleen savonds in Eindhoven over straat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vaag joh. En ondertussen roepen ze moord en brand over Gouda, terwijl ik me wel gewoon veilig voel om 's avonds over straat te fietsen. Bij jou gebeuren ergere dingen dan hier!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik loop zelfs liever alleen savonds in Eindhoven over straat.
Gouda? Woont m'n broer, vlak bij het centrum, met vrouw en drie kleine koters.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vaag joh. En ondertussen roepen ze moord en brand over Gouda, terwijl ik me wel gewoon veilig voel om 's avonds over straat te fietsen. Bij jou gebeuren ergere dingen dan hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Yup.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Gouda? Woont m'n broer, vlak bij het centrum, met vrouw en drie kleine koters.
Ja, laat die appelpups maar knallen straks hequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:35 schreef Maes het volgende:Hoi
Och arm Taiga, ik hoop op goeie berichten![]()
Bijna weekendmaw nog een week voor Appeltje
Oh getver, ik krijg dr een knoop van in mn maagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Taiga het volgende:
Dank jullie wel...we kunnen om 3 uur terecht bij de DA. Even kijken wat zij ons adviseerd. Daarna gaan we naar strand, regen of geen regen. God wat benik verdrietig zeg...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Taiga het volgende:
Dank jullie wel...we kunnen om 3 uur terecht bij de DA. Even kijken wat zij ons adviseerd. Daarna gaan we naar strand, regen of geen regen. God wat benik verdrietig zeg...
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:04 schreef Taiga het volgende:
Hola...ben niet zo vrolijk vandaag...het gaat volgens mij helemaal niet zo goed met Taiga. Gisteren had ze ineens een dikke bult bij 1 van haar tepels, en tussen haar voorpoten voel ik nu ineens ook allemaal weefsel wat rare vormen heeft...is de reservetijd dan ineens wel heel kort die we met haar hebben?![]()
Pfff, we gaan vandaag nog maar eens naar de dierenarts en kijken wat zij zegt.
Ik hoop dat het gewoon meevalt Taigaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:04 schreef Taiga het volgende:
Hola...ben niet zo vrolijk vandaag...het gaat volgens mij helemaal niet zo goed met Taiga. Gisteren had ze ineens een dikke bult bij 1 van haar tepels, en tussen haar voorpoten voel ik nu ineens ook allemaal weefsel wat rare vormen heeft...is de reservetijd dan ineens wel heel kort die we met haar hebben?![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
Maesje, ik heb je spulletjes!
Je hebt zeker niet toevallig vanavond tijd om naar WTC te komen?
Daar is een borrel waar ik ook ben namelijk, dan zou ik je meteen de spulletjes kunnen geven.Oh fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen het laatste uit een potje geperst dus dat komt goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Veel sterkte vandaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:04 schreef Taiga het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Bamba het volgende:
Taiga, sterkte voor vanmiddag![]()
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Elisa, ze belde daarnet. Het gaat nog steeds niet erg lekker en dat kan nog wel een aantal weken gaan duren ook.
Ja, hier ook. En een soort hoge mist ofzo. Heel vaag. Gister was het mooier!quote:
Nee helaas, bij ons is het vrij simpel gelukkig en mocht er iets zijn dan bel ik terplekke de bdienst zelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Weet een van jullie hier in de omgeving van Rotterdam een belastingmannetje/vrouwtje ?
Ik zal er vandaag niet zo veel zijn, maar als iemand iets weet, ik check vanavond mijn PM box natuurlijk wel even.
Wij hebben het een en ander uit te zoeken met al die veranderingen van de laatste paar jaar.
Nee wij laten het wel doen maar door een accountantskantoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
Weet een van jullie hier in de omgeving van Rotterdam een belastingmannetje/vrouwtje ?
Ik zal er vandaag niet zo veel zijn, maar als iemand iets weet, ik check vanavond mijn PM box natuurlijk wel even.
Wij hebben het een en ander uit te zoeken met al die veranderingen van de laatste paar jaar.
Hier is het een ellende. Man heeft er lang niets aan gedaan en intussen is hij gescheiden, een periode alleen geweest en weer getrouwd met mij. Ik was alleenstaande moeder en ben nu getrouwd. Maar ook als alleenstaande moeder liep alles wat logisch was gruwelijk mis en werd ik aangeslagen als alleenstaande. Heeft me veel geld gekost en uiteindelijk, na heel erg veel moeite werd me op de valreep nog 3000 kwijtgescholden. Maar de rest van wat ik in die jaren betaald heb krijg ik daarmee nog niet terug. Dara moet gewoon allemaal goed naar gekeken worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Taiga het volgende:
[..]
Nee helaas, bij ons is het vrij simpel gelukkig en mocht er iets zijn dan bel ik terplekke de bdienst zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |