abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:36:46 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79286447

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole | DanseMacabre| sararaats

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffslowchat"
  • Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 10:37:04 #2
    176471 oh-oh
    pi_79286460
    Kom dr maar weer allemaal in voor een TVP!!
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 10:38:40 #3
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79286510
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_79286529
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
    Kom dr maar weer allemaal in voor een TVP!!
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
      donderdag 18 maart 2010 @ 10:42:04 #5
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_79286625
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
    pi_79286688
    pi_79286855
    Hoi, ik ben weer thuis en vannacht ruk geslapen door de oorpijn.

Op school gaat het ook lekker, ik heb echt een leuke klas hoor maar nu zit ik in een projectgroep met iemand die totaal geen initiatief neemt en constant loopt te zeuren (wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen, ik snap niet waarom we dit moeten doen) en dat de hele tijd. Een betweter, iemand die altijd gelijk haar gelijk wil halen maar het klopt gewoon nooit wat ze zegt. En twee mensen zonder mening. En nog iemand die wel gewoon aardig is en goed meedoet.

Nu had ik van het verslag van ons project wat uit drie hoofdstukken bestaat, van hoofdstuk 1 mijn eigen deel gedaan plus het deel van een groepslid die gestopt was. Hoofdstuk drie was determinantenanalyse waarbij we zeven determinanten moesten uitwerken en ook twee gedragsmodellen. Van dit hoofdstuk heb ik drie determinanten gedaan en ook nog de twee gedragsdoelen in m'n eentje. En hoofdstuk 1 heb ik zelfs helemaal in m'n eentje gedaan.

Wilden ze gisteren even met me praten. Ze vonden dat ik te weinig had gedaan aan het project en ze wilden me er eigenlijk uitgooien maar ik kon het goedmaken door het hele verslag in m'n eentje aan te passen.

Ik had echt zoiets van, huh Blijkbaar had dat meisje wat altijd gelijk wil hebben het daar overgehad dat ze mij eens "goed de oren gingen wassen". Echt met z'n vieren op mij alleen, als het nou nog terecht was.
      donderdag 18 maart 2010 @ 10:52:08 #8
    176471 oh-oh
    pi_79286917
    Vriendin heeft haar hond gisteren in laten slapen, 19 jaar en 4 maanden was ze geworden, wat een mooie leeftijd, maar jeetje, wat een gemis na al die tijd zeg...
    ( Groucho Marx )
    pi_79286970
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
    Hoi, ik ben weer thuis en vannacht ruk geslapen door de oorpijn.

Op school gaat het ook lekker, ik heb echt een leuke klas hoor maar nu zit ik in een projectgroep met iemand die totaal geen initiatief neemt en constant loopt te zeuren (wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen, ik snap niet waarom we dit moeten doen) en dat de hele tijd. Een betweter, iemand die altijd gelijk haar gelijk wil halen maar het klopt gewoon nooit wat ze zegt. En twee mensen zonder mening. En nog iemand die wel gewoon aardig is en goed meedoet.

Nu had ik van het verslag van ons project wat uit drie hoofdstukken bestaat, van hoofdstuk 1 mijn eigen deel gedaan plus het deel van een groepslid die gestopt was. Hoofdstuk drie was determinantenanalyse waarbij we zeven determinanten moesten uitwerken en ook twee gedragsmodellen. Van dit hoofdstuk heb ik drie determinanten gedaan en ook nog de twee gedragsdoelen in m'n eentje. En hoofdstuk 1 heb ik zelfs helemaal in m'n eentje gedaan.

Wilden ze gisteren even met me praten. Ze vonden dat ik te weinig had gedaan aan het project en ze wilden me er eigenlijk uitgooien maar ik kon het goedmaken door het hele verslag in m'n eentje aan te passen.

Ik had echt zoiets van, huh Blijkbaar had dat meisje wat altijd gelijk wil hebben het daar overgehad dat ze mij eens "goed de oren gingen wassen". Echt met z'n vieren op mij alleen, als het nou nog terecht was.
    Leuk zulke dingen Heb het ook meegemaakt in de opleiding tot verpleegkunde. Vreselijk soms! Maar ik zou hun gewoon zeggen wat jij gedaan hebt en dat jij eigenlijk had verwacht om meer samen te werken .
    pi_79286992
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
    Vriendin heeft haar hond gisteren in laten slapen, 19 jaar en 4 maanden was ze geworden, wat een mooie leeftijd, maar jeetje, wat een gemis na al die tijd zeg...
    Oh klote zeg! Maar wat een leeftijd!! Net wat je zegt...wat een gemis..
    pi_79287129
    Ik zei ook dat ik de samenwerking niet goed vond, maar die vonden zij prima alleen ik paste er niet tussen. Ik heb op deze opleiding nog nooit problemen gehad met projectgroepen en zij allemaal wel. Ik zei ook dat ik het niet eerlijk vond om met vier man op een iemand te gaan zeiken terwijl dit ook nog eens voorlopig onterecht is. Maar dat snapten ze niet.
    Echt dat meisje heeft gewoon de rest van de les met zo'n hoofd gezeten: Zo van kijk mij ik ben heel gemeen geweest tegen iemand. Waar gaat dat nou weer over.
    pi_79287160
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
    Oei, da's heftig als je zo'n hond al zo lang bij je hebt, inderdaad een mooie leeftijd maar het doet zo'n pijn.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:00:01 #13
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287196
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik zei ook dat ik de samenwerking niet goed vond, maar die vonden zij prima alleen ik paste er niet tussen. Ik heb op deze opleiding nog nooit problemen gehad met projectgroepen en zij allemaal wel. Ik zei ook dat ik het niet eerlijk vond om met vier man op een iemand te gaan zeiken terwijl dit ook nog eens voorlopig onterecht is. Maar dat snapten ze niet.
    Echt dat meisje heeft gewoon de rest van de les met zo'n hoofd gezeten: Zo van kijk mij ik ben heel gemeen geweest tegen iemand. Waar gaat dat nou weer over.
    vervelend!
    bij ons pakten ze dat op door de groepsmensen indivueel ook punten aan mede mensen te geven.
    maar ja daar heb je niets aan nu
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287207
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ach ja...what goes around comes around...Lekker laten gaan en proberen dat je wel je punten kan halen. Zulke mensen kun je niet veranderen. Ze moeten eerst zelf een keer hard op hun muil gaan. Ik help ze daar altijd graag mee
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:01:24 #15
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287247
    k zit te twijfelen of ik een filterset zou gaan kopen voor mn camera...
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287341
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef Ynske het volgende:
    k zit te twijfelen of ik een filterset zou gaan kopen voor mn camera...
    Daar zit ik ook aan te twijfelen, maar wil eigenlijk eerst nog een andere lens en een externe flitser
    pi_79287356
    Gelukkig staat de rest van de klas achter mij.
    Maar het is wel grappig, zij heeft voor deze opleiding een opleiding tot hondentrainer gevolgd. Ik vertelde dat onze hond per ongeluk een commando had geleerd. De hond van een familielid heeft een hond en die moet altijd voor zitten en als ie niet dichtbij genoeg zit zegt ie beter, beter net zo lang tot dat ie goed voor zit. Rinske deed dat na. Zegt ze: MAAR EEN HOND KAN HELEMAAL NIET IETS PER ONGELUK LEREN JULLIE HOND IS VALS! Ik dacht dat ze een grapje maakte, niet dus.
    pi_79287419
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef DanseMacabre het volgende:
    Gelukkig staat de rest van de klas achter mij.
    Maar het is wel grappig, zij heeft voor deze opleiding een opleiding tot hondentrainer gevolgd. Ik vertelde dat onze hond per ongeluk een commando had geleerd. De hond van een familielid heeft een hond en die moet altijd voor zitten en als ie niet dichtbij genoeg zit zegt ie beter, beter net zo lang tot dat ie goed voor zit. Rinske deed dat na. Zegt ze: MAAR EEN HOND KAN HELEMAAL NIET IETS PER ONGELUK LEREN JULLIE HOND IS VALS! Ik dacht dat ze een grapje maakte, niet dus.
    Hahaha
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:08 #19
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287516
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Taiga het volgende:

[..]

Daar zit ik ook aan te twijfelen, maar wil eigenlijk eerst nog een andere lens en een externe flitser
    das allemaal compleet, maar k wil graag een ND grad filter
    nu heeft Konijn een leuke set 3 filters plus houder voor de prijs van 2 losse filters. ,maa dan moet je weer wachten tot t er is en verzend kosten betalen etc
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287642
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

das allemaal compleet, maar k wil graag een ND grad filter
    nu heeft Konijn een leuke set 3 filters plus houder voor de prijs van 2 losse filters. ,maa dan moet je weer wachten tot t er is en verzend kosten betalen etc
    Ik ben nog beginnend, maar wilde wel een keer kijken voor een UV-filter die dan ook als bescherming kan dienen voor de lens. (Ik wilde ooit een close-up maken van Bram, maar die nieste net op het moment dat ik dichtbij zat )

Foka in Rotterdam heeft ook altijd wel veel en is niet duur.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:14:22 #21
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287748
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik ben nog beginnend, maar wilde wel een keer kijken voor een UV-filter die dan ook als bescherming kan dienen voor de lens. (Ik wilde ooit een close-up maken van Bram, maar die nieste net op het moment dat ik dichtbij zat )

Foka in Rotterdam heeft ook altijd wel veel en is niet duur.
    uv filter is wel hendy
    Foka komt mn camera vandaan
    maar om eventjes op en neer te rijden vanuit Utrecht, das me dan weer te gortig
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287801
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hahaha
    Ik ga m'n hond naar t asiel brengen want zomaar per ongeluk commando's leren dat kan dus niet he.
    pi_79287871
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

uv filter is wel hendy
    Foka komt mn camera vandaan
    maar om eventjes op en neer te rijden vanuit Utrecht, das me dan weer te gortig
    Mijn camera heb ik ook daar gekocht Kan ik mij voorstellen dat het dan net ff te ver rijden is. Vanuit Den Haag vind ik het al best ver
    pi_79287884
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik ga m'n hond naar t asiel brengen want zomaar per ongeluk commando's leren dat kan dus niet he.
    Precies...
    pi_79288040
    Het valse kreng.
    Gister kwam ze ook zomaar op schoot zitten om te knuffelen, nou dan zijn de rapen gaar dus.

Blegh, ik moet m'n koffer nog uitpakken. Had een week gepakt voor bij m'n ouders. Ben ik er maar 2 dagen.
    pi_79288156
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:22 schreef DanseMacabre het volgende:
    Het valse kreng.
    Gister kwam ze ook zomaar op schoot zitten om te knuffelen, nou dan zijn de rapen gaar dus.

Blegh, ik moet m'n koffer nog uitpakken. Had een week gepakt voor bij m'n ouders. Ben ik er maar 2 dagen.
    Dat zou voor mij de druppel zijn.
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:28 #27
    176471 oh-oh
    pi_79288181
    Mss kun je dr beter maar laten inslapen, dat valse kreng
    Ik wil ook een goede camera
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:27:31 #28
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79288227
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
    wat houd je tegen?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:31:12 #29
    176471 oh-oh
    pi_79288371
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat houd je tegen?
    Dat ik telkens mn geld aan andere zaken uit moet geven
    ( Groucho Marx )
    pi_79288397
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Joh? Oh ik heb gewoon een maand niet gegeten...
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:32:15 #31
    176471 oh-oh
    pi_79288410
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef Taiga het volgende:

[..]

Joh? Oh ik heb gewoon een maand niet gegeten...
    Van dat geld kan ik geen camera kopen dan hoor
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:32:40 #32
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79288422
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

maar wat voor iets wil je dan?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:34:50 #33
    176471 oh-oh
    pi_79288496
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar wat voor iets wil je dan?
    Nja, ooit wil ik wel een Nikon hoor, maar elke keer wandelen met al die honden en zo een zware camera staat me ook wel tegen, plus dat ik er niet mee kan filmen en zo.
    Ik zie wel, als ik ooit es duizend euro over houdt is een goede camera t eerste wat ik koop
    ( Groucho Marx )
    pi_79288552
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
    Dat is idd een beter idee. Even m'n moeder bellen.
    pi_79288626
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nja, ooit wil ik wel een Nikon hoor, maar elke keer wandelen met al die honden en zo een zware camera staat me ook wel tegen, plus dat ik er niet mee kan filmen en zo.
    Ik zie wel, als ik ooit es duizend euro over houdt is een goede camera t eerste wat ik koop
    Met 1000 euro kan ik 2 camera's kopen Tis maar net wat je wilt. Sommige kunnen inderdaad wel filmen, maar ik ben altijd van mening geweest dat het 2 verschillende dingen zijn, dus liever 2 apparaten daarvoor. Ik gebruik de camera puur voor de fun en je maakt er gewoon zonder ervaring al mooiere foto's mee dan een compacte.
    Ik heb een Sony A330 trouwens.
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:39:22 #36
    176471 oh-oh
    pi_79288680
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef Taiga het volgende:

[..]

Met 1000 euro kan ik 2 camera's kopen Tis maar net wat je wilt. Sommige kunnen inderdaad wel filmen, maar ik ben altijd van mening geweest dat het 2 verschillende dingen zijn, dus liever 2 apparaten daarvoor. Ik gebruik de camera puur voor de fun en je maakt er gewoon zonder ervaring al mooiere foto's mee dan een compacte.
    Nou, voor een goede Nikon met meteen de lenzen erbij die ik wil hebben ben ik dat wel minstens kwijt hoor
    ( Groucho Marx )
    pi_79288762
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:39 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, voor een goede Nikon met meteen de lenzen erbij die ik wil hebben ben ik dat wel minstens kwijt hoor
    Daarom hangt het ervanaf wat je wilt. En je kan altijd grotere lensen later kopen. Dan hoef je dat ook niet in 1 keer te kopen. Plus als je wat verder bent, weet je wat je nog mist.
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:44:53 #38
    176471 oh-oh
    pi_79288914
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:41 schreef Taiga het volgende:

[..]

Daarom hangt het ervanaf wat je wilt. En je kan altijd grotere lensen later kopen. Dan hoef je dat ook niet in 1 keer te kopen. Plus als je wat verder bent, weet je wat je nog mist.
    Maar aan de gewone kitlens heb ik niks, ik wil vooral actiefotos van de honden maken in het veld en op het strand en zo, dus ik moet minstens een hele goede snelle 200 of 300 mm lens er bij hebben
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:46:54 #39
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289001
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:38 schreef Taiga het volgende:

[..]

Met 1000 euro kan ik 2 camera's kopen
    Tis maar net wat je wilt. Sommige kunnen inderdaad wel filmen, maar ik ben altijd van mening geweest dat het 2 verschillende dingen zijn, dus liever 2 apparaten daarvoor. Ik gebruik de camera puur voor de fun en je maakt er gewoon zonder ervaring al mooiere foto's mee dan een compacte.
    ikke niet
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:11 #40
    176471 oh-oh
    pi_79289048
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef Ynske het volgende:

[..]

ikke niet
    Nee ik dus ook niet, want dan koop ik weer net niet wat ik echt wil hebben, vandaar dat ik dan ook maar niks koop hoor.
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:48:32 #41
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289066
    Oeh, Cat, ken jij de Lichtenberg in Weert?
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:49:06 #42
    176471 oh-oh
    pi_79289088
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef Ynske het volgende:
    Oeh, Cat, ken jij de Lichtenberg in Weert?
    Volgens mij kun je Cat beter in de andere SC zoeken!
    ( Groucho Marx )
    pi_79289165
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee ik dus ook niet, want dan koop ik weer net niet wat ik echt wil hebben, vandaar dat ik dan ook maar niks koop hoor.
    Daarom....het is maar net wat je wilt hebben
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:51:06 #44
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289190
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Volgens mij kun je Cat beter in de andere SC zoeken!
    zoeken gaat
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:51:52 #45
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289224
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Taiga het volgende:

[..]

Daarom....het is maar net wat je wilt hebben
    nee, tis in mijn ogen zelfs zonde om te investeren in een camera als in een slr, wanneer je toch alleen maar gebruik maakt van de groene aka autostand. dan kun je veel beter naar een bridgecamera kijken
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:51:53 #46
    176471 oh-oh
    pi_79289225
    Ik heb eigenlijk al honger...
    ( Groucho Marx )
    pi_79289251
    Jip heeft me gemist blijkbaar, hij heeft in die twee dagen dat ik er niet was luid mauwend het hele huis doorzocht en is nu heeel erg aanhankelijk. En toen ik vannacht zo'n pijn aan m'n oren had heeft ie z'n kopje heel strak tegen m'n oor aan gelegd. Toen kon ik wel slapen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:52:58 #48
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289280
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
    Ik heb eigenlijk al honger...
    wat heb je bij voor vandaag?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79289325
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee, tis in mijn ogen zelfs zonde om te investeren in een camera als in een slr, wanneer je toch alleen maar gebruik maakt van de groene aka autostand. dan kun je veel beter naar een bridgecamera kijken
    Hij staat hier volgens mij nooit in de autostand Maar ben er nog mee bezig om het goed onder de knie te krijgen. Heb toen een workshop gekregen bij aanschaf en daar heb ik toen wel veel aangehad. Maar ik moet een keer de tijd ervoor nemen om hem goed te gebruiken.
      donderdag 18 maart 2010 @ 11:54:27 #50
    176471 oh-oh
    pi_79289343
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef DanseMacabre het volgende:
    Jip heeft me gemist blijkbaar, hij heeft in die twee dagen dat ik er niet was luid mauwend het hele huis doorzocht en is nu heeel erg aanhankelijk. En toen ik vannacht zo'n pijn aan m'n oren had heeft ie z'n kopje heel strak tegen m'n oor aan gelegd. Toen kon ik wel slapen.
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat heb je bij voor vandaag?
    Noodles met gamba's van gisteravond
    Ik ga denk ik nu alvast eten, lekker voor de pauze maar een keer
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:56:44 #51
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289454
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:53 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hij staat hier volgens mij nooit in de autostand Maar ben er nog mee bezig om het goed onder de knie te krijgen. Heb toen een workshop gekregen bij aanschaf en daar heb ik toen wel veel aangehad. Maar ik moet een keer de tijd ervoor nemen om hem goed te gebruiken.
    ik zeg niet dat jij dat doet maar 70% van de aankopen zijn impulsaankopen van mensen die zich niet de moiete nemen om tijd en energie te investeren.
    enfin, ik ben gewoon wat dat betreft ontzettend kritisch, en zal dan ook veel eerder foto's afkeuren waar een ander nog blij mee zou zijn. als ik werk oplever dan moet t ook goed werk zijn.
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79289461
    Ik krijg volgende week een hondje te logeren! De stafford van m'n broer, want hij en z'n vriendin gaan een weekendje weg. Als het niet gaat met Jip komen m'n ouders d'r weer ophalen.
    Ben benieuwd.
    pi_79289599
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik zeg niet dat jij dat doet maar 70% van de aankopen zijn impulsaankopen van mensen die zich niet de moiete nemen om tijd en energie te investeren.
    enfin, ik ben gewoon wat dat betreft ontzettend kritisch, en zal dan ook veel eerder foto's afkeuren waar een ander nog blij mee zou zijn. als ik werk oplever dan moet t ook goed werk zijn.
    Oh sorry, dacht dat je mij bedoelde
    Ik deze camera gekocht vanwege de prijs en de kritieken die ik op internet las erover. Misschien als ik meer ervaring heb, dat er ook een andere gaat komen. Maar voor nu, om het allemaal te leren, vind ik hem prima. Het enige is dat ik inderdaad nog een lens erbij wil van 18-250 mm, ik heb nu alleen een 18-70 mm lens en buiten kom je dan snel te kort. Maar ja het is allemaal best prijzig, dus maar even kijken wanneer ik weer een maandje kan gaan vasten
    pi_79289619
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:56 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik krijg volgende week een hondje te logeren! De stafford van m'n broer, want hij en z'n vriendin gaan een weekendje weg. Als het niet gaat met Jip komen m'n ouders d'r weer ophalen.
    Ben benieuwd.
    Oh gezelllig! Staffords
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 12:02:40 #55
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289678
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:00 schreef Taiga het volgende:

[..]

Oh sorry, dacht dat je mij bedoelde
    Ik deze camera gekocht vanwege de prijs en de kritieken die ik op internet las erover. Misschien als ik meer ervaring heb, dat er ook een andere gaat komen. Maar voor nu, om het allemaal te leren, vind ik hem prima. Het enige is dat ik inderdaad nog een lens erbij wil van 18-250 mm, ik heb nu alleen een 18-70 mm lens en buiten kom je dan snel te kort. Maar ja het is allemaal best prijzig, dus maar even kijken wanneer ik weer een maandje kan gaan vasten
    in mijn ogen t stomste wat je kunt doen een 18-250 kopen, gooi je geld dan meteen in de maas.
    ok hard gezegd maar tis alleen maar goed bedoeld
    als je meer tele wilt kijk dan naar een 70-200 of 70-300 lens. waarom omdat je dan je bereik opsplitst en dus niet aan de tele en groothoekzijde aan kwaliteit inlevert door t in een lens te proppen.
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:04:04 #56
    176471 oh-oh
    pi_79289726
    Yns, we zijn niet allemaal beroeps he
    DM, leuk dat Luna ( zo heet ze toch?) bij jou komt logeren
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 12:05:24 #57
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79289791
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
    nee klopt
    maar je wilt toch wel scherpe foto's hebben als je je lens op 200mm of op 18 mm gebruikt?
    dan kun je dus echt beter naar een sigma/tokina/tamron/3thparty lens kijken waar je dus wel scherpte over t totale vlak hebt
    k heb t niet over een lens van 600 euro of meer
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79289794
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

in mijn ogen t stomste wat je kunt doen een 18-250 kopen, gooi je geld dan meteen in de maas.
    ok hard gezegd maar tis alleen maar goed bedoeld
    als je meer tele wilt kijk dan naar een 70-200 of 70-300 lens. waarom omdat je dan je bereik opsplitst en dus niet aan de tele en groothoekzijde aan kwaliteit inlevert door t in een lens te proppen.
    Hm...nog niet zo over nagedacht. Ik heb mij er ook nog niet zo in verdiept omdat ik voorlopig toch niets erbij koop. Maar alle tips zijn welkom
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:07:52 #59
    176471 oh-oh
    pi_79289900
    Maar wat heb je nu aan een camera met alleen een kitlens ?
    Daar kun je toch ook maar net niks mee volgens mij.
    ( Groucho Marx )
    pi_79289910
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Taiga het volgende:

[..]

Oh gezelllig! Staffords
    Het is ook nog eens een ontzettend sociale stafford. En een beetje een watje.
    Dit is 'r samen met Rinske
    pi_79290014
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
    Goed onthouden!
    Ik heb gister al haar voer opgehaald, anders moet ik dat in de trein mee gaan nemen.
    Ben benieuwd hoe dat gaat in de trein.
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:15:19 #62
    176471 oh-oh
    pi_79290187
    Komen ze dr niet brengen?
    ( Groucho Marx )
    pi_79290271
    Dat wilden ze wel doen, maar ze gaan vrijdag al en dan moet ik naar school tot vier. Dus ik heb aangeboden om haar zelf op te halen na school.
    Ze komen haar wel weer ophalen.
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:18:03 #64
    176471 oh-oh
    pi_79290283
    Ok.
    Moet je lang in de trein?
    ( Groucho Marx )
    pi_79290340
    1.5 uur.
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:19:53 #66
    176471 oh-oh
    pi_79290361
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:19 schreef DanseMacabre het volgende:
    1.5 uur.
    Oeh, das wel ff idd, heeft ze er al vaker ingezeten?
    ( Groucho Marx )
    pi_79290381
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Het is ook nog eens een ontzettend sociale stafford. En een beetje een watje.
    Dit is 'r samen met Rinske
    [ afbeelding ]
    Wat een lekker bekkie zeg!
    pi_79290400
    Mijn schoonzusje gaat regelmatig met haar met de bus en de trein naar haar ouders.
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:22:26 #69
    176471 oh-oh
    pi_79290447
    Oh nou, dan zal het geen probleem zijn toch?
    ( Groucho Marx )
    pi_79290458
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef DanseMacabre het volgende:
    Mijn schoonzusje gaat regelmatig met haar met de bus en de trein naar haar ouders.
    Oh dan is het toch gewend? Neem aan dat ze dan rustig blijft...anders zou je schoonzusje het niet doen denk ik.
    pi_79290479
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:20 schreef Taiga het volgende:

[..]

Wat een lekker bekkie zeg!
    Ja he, en dikke vriendjes met onze Rinske.
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:23:23 #72
    176471 oh-oh
    pi_79290480
    Ik hoor allemaal gegrom achter me, kijk ik, ligt Sjon achter Bil met zn poot om hem heen geslagen, of Bil dat nou wil of nie
    ( Groucho Marx )
    pi_79290547
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ja he, en dikke vriendjes met onze Rinske.
    Dat is dan nog het mooiste toch? Taiga kan niet met veel honden, maar Bram was en is geen enkel probleem bij haar.
    pi_79290558
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
    Ik hoor allemaal gegrom achter me, kijk ik, ligt Sjon achter Bil met zn poot om hem heen geslagen, of Bil dat nou wil of nie
    Hahaha
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:26:06 #75
    176471 oh-oh
    pi_79290574
    Bijna pauze
    ( Groucho Marx )
    pi_79290655
    @oh-oh, taiga, ik denk dat ze wel rustig blijft ja, het is echt een hele makkelijke hond, ze vindt alles heel en iedereen heel erg leuk. Maar omdat ze een stafford is vinden mensen dat eng.
    Als ik met haar loop roepen mensen uit 't dorp ook altijd: HOUD OE HOND VAST! Terwijl ze dus gewoon aangelijnd is dan. Ik roep dan altijd maar dat ze toch net gegeten heeft.
    pi_79290710
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:25 schreef Taiga het volgende:

[..]

Dat is dan nog het mooiste toch? Taiga kan niet met veel honden, maar Bram was en is geen enkel probleem bij haar.
    Luna kan ook met alle andere honden, teef of reu maakt niet uit, bij Rinske ook zo.
    Luna lag in d'r mand en Rinske wilde ook per se in DIE mand. Ging ze maar boven op Luna liggen, die maar een stukje opschoof.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 12:30:36 #78
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_79290760
    *ook even hier hoi komt zeggen
    🐙
    pi_79290816
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef DanseMacabre het volgende:
    @oh-oh, taiga, ik denk dat ze wel rustig blijft ja, het is echt een hele makkelijke hond, ze vindt alles heel en iedereen heel erg leuk. Maar omdat ze een stafford is vinden mensen dat eng.
    Als ik met haar loop roepen mensen uit 't dorp ook altijd: HOUD OE HOND VAST! Terwijl ze dus gewoon aangelijnd is dan. Ik roep dan altijd maar dat ze toch net gegeten heeft.
    Haha dat zeggen wij ook altijd
    Maar inderdaad...naar de mops wordt altijd gelachen en ze vinden hem geweldig, maar Taiga is maar een eng beest. Ach ik weet beter...
    pi_79290822
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
    *ook even hier hoi komt zeggen
    Hola!
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 12:33:50 #81
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79290876
    oeh camera's
    🐙
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 12:34:21 #82
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79290897
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
    oeh camera's

hier maar even aan t calibreren en dan lekker nar buiten
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79290971
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

Wat je gelijk hebt! Het is prachtig buiten! Denk ik...
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 12:37:35 #84
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79291012
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

op een ochtend moest ik in rotterdam zijn, en toen ik over de A20 reed zo'n mooi uitzicht over de weilanden met nevel erboven, en precies perfect de zon erboven...

volgende dag, toen ik tijd had om er langs te gaan met de camera, kutweer
    🐙
    pi_79291045
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:32 schreef Taiga het volgende:

[..]

Haha dat zeggen wij ook altijd
    Maar inderdaad...naar de mops wordt altijd gelachen en ze vinden hem geweldig, maar Taiga is maar een eng beest. Ach ik weet beter...
    Vooroordelen. Die klasgenoot van mij zegt ook dat ze pitbulls niks vindt omdat die allemaal niet te vertrouwen zijn. Ik zeg altijd dat een pitbull niet eens een officieel ras (behalve in Amerika dan) is en dat mensen gewoon goed moeten kijken naar de ouderdieren en de fokker en al die zaken. Maar ik weet daar niks van want ik ben geen hondentrainster.
    pi_79291115
    Ik ga maar even in m'n boek duiken. Heb de derde trilogie van Darren Shan geleend van een vriendinnetje.
    En ik ga principieel dat verslag niet in m'n eentje maken. Als ze mij er dan uit gooien, so be it. Een andere groep heeft gezegd dat als dat zou gebeuren ik zo bij hen in mee mag doen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 12:43:00 #87
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79291217
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik ga maar even in m'n boek duiken. Heb de derde trilogie van Darren Shan geleend van een vriendinnetje.
    En ik ga principieel dat verslag niet in m'n eentje maken. Als ze mij er dan uit gooien, so be it. Een andere groep heeft gezegd dat als dat zou gebeuren ik zo bij hen in mee mag doen.
    lekker buiten genieten dan toch van je boek he?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79291220
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Vooroordelen. Die klasgenoot van mij zegt ook dat ze pitbulls niks vindt omdat die allemaal niet te vertrouwen zijn. Ik zeg altijd dat een pitbull niet eens een officieel ras (behalve in Amerika dan) is en dat mensen gewoon goed moeten kijken naar de ouderdieren en de fokker en al die zaken. Maar ik weet daar niks van want ik ben geen hondentrainster.
    Ach wordt altijd zo moe van die vooroordelen. Maar het zegt vaak meer over de mensen die dat soort dingen zeggen. Domme kortzichtige mensen dus
    pi_79291246
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:40 schreef DanseMacabre het volgende:
    Wat je gelijk hebt.
    Ik ben nu bezig met Nicci French "medeplichtig"...spannend!
    pi_79291288
    Waarom woont Rinske eigenlijk niet bij je DM?
      donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:57 #91
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79291289
    mijn collega's zitten naast me patat te eten
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_79291372
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef Qwea het volgende:
    mijn collega's zitten naast me patat te eten
    Oh vreselijk is dat..
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 12:58:23 #93
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79291737
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:47 schreef Taiga het volgende:

[..]

Oh vreselijk is dat..
    neuh, tis erger als ze op je patat zitten te eten...
    🐙
    pi_79291764
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

neuh, tis erger als ze op je patat zitten te eten...
    Das een ding dat zeker is

[ Bericht 0% gewijzigd door Taiga op 18-03-2010 12:59:39 (Typtyfus) ]
    pi_79292123
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 12:44 schreef ferrari_rood het volgende:
    Waarom woont Rinske eigenlijk niet bij je DM?
    Rinske is van mij en m'n ouders samen, m'n ouders hebben haar betaald en ze staat op mijn naam. Dat hebben we zo gedaan omdat ze op die manier ook echt van ons samen is en omdat ik alle contact met de fokker heb onderhouden. Toen woonde ik nog thuis. Nu ben ik samen gaan wonen met mijn vriend in een appartement en een wetterhoun is gewoon geen hond voor een appartement, daarnaast ben ik niet de hele dag thuis en mijn moeder wel.
    pi_79292177
    @taiga inderdaad, ik vind het geweldige beesten inderdaad.
    Ik ben trouwens toch eerst maar even m'n huis op gaan ruimen en straks lekker op de fatboy op 't balkon.

Jip wil ook graag op 't balkon maar ik ben zo bang dat ie er over heen springt ofzo.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 13:32:47 #97
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79292956
    iedere keer als ik een foto / filmpje van napoleon wil maken die aan het spelen is, probeert hij de lens in te vliegen, hij heeft dondersgoed door wanneer de camera aan staat
    🐙
    pi_79293084
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef DanseMacabre het volgende:
    @taiga inderdaad, ik vind het geweldige beesten inderdaad.
    Ik ben trouwens toch eerst maar even m'n huis op gaan ruimen en straks lekker op de fatboy op 't balkon.

Jip wil ook graag op 't balkon maar ik ben zo bang dat ie er over heen springt ofzo.
    Jip is een kat? Sorry
    Hier spring 1 van de katten ook altijd op het muurtje en blijft daar zitten. De andere kat moet ik vast maken want die vliegt zo het dak op als het aan hem ligt. Had hem beter Adriaan kunnen noemen.
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
    iedere keer als ik een foto / filmpje van napoleon wil maken die aan het spelen is, probeert hij de lens in te vliegen, hij heeft dondersgoed door wanneer de camera aan staat
    Rode lampie afplakken?
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 13:41:21 #99
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79293333
    lampje zit aan de achterkant, dat ziet hij niet

maar ik heb een filmpje
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 13:47:36 #100
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79293584
    Hoi

Ik heb echt geen tijd om te fokken tijdens mijn werk

Maar goed nu ben ik thuis. Ik ga zo een foto maken van de boom die uit de tuin moet zodat ik ook in het voor- en najaar van de zon kan genieten in mijn tuin. De foto zet ik op werkspot en dan maar even kijken wie dat klusje het best en goedkoopst kan klaren

Oh iedereen een dikke ik ben niet zo goed in teruglezen
    Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
    pi_79293656
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:47 schreef Maes het volgende:
    Hoi

Ik heb echt geen tijd om te fokken tijdens mijn werk

Maar goed nu ben ik thuis. Ik ga zo een foto maken van de boom die uit de tuin moet zodat ik ook in het voor- en najaar van de zon kan genieten in mijn tuin. De foto zet ik op werkspot en dan maar even kijken wie dat klusje het best en goedkoopst kan klaren

Oh iedereen een dikke ik ben niet zo goed in teruglezen
    Niet eens teruglezen?

Tis je vergeven...ik doe het ook niet
      donderdag 18 maart 2010 @ 13:51:19 #102
    176471 oh-oh
    pi_79293730
    Maesje paesje
    Pagan en Strega, we hebben net genoten van ons eerste ijsje dit jaar
    Ik had een bolletje meloen en voor de hondjes een bolletje vanille in een bakkie.
    Ze hebben gedeeld met hun vriendje mopshond Juulke, en de laatste hapjes heeft Ridgebackdame Booty gekregen
    Het was zoooooooo fijn buiten net, alle mensen met alle honden die we kennen waren er weer eindelijk es, Sjon heeft zo leuk gestoeid met die megaridgeback ook
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 13:57:41 #103
    176471 oh-oh
    pi_79293981
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
    lampje zit aan de achterkant, dat ziet hij niet

maar ik heb een filmpje
    Nou, does delen dan???
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:01:44 #104
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79294113
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
    Maesje paesje
    Ik had een bolletje meloen en voor de hondjes een bolletje vanille in een bakkie.
    Ze hebben gedeeld met hun vriendje mopshond Juulke, en de laatste hapjes heeft Ridgebackdame Booty gekregen
    Het was zoooooooo fijn buiten net, alle mensen met alle honden die we kennen waren er weer eindelijk es, Sjon heeft zo leuk gestoeid met die megaridgeback ook
    Lekker is het hè. Ik heb de achterdeur openstaan en hond en kat zitten gezellig in het zonnetje. Bob wil spelen (voorjaarskriebels) en Maes begrijpt de hondenspelletjes niet en Bob krijgt een tik (dit is het gezicht wat Bob trekt). Maes loopt beledigd naar binnen en Bob is nu de tuin aan het inspecteren (lees besnuffelen).
    Ow O+
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 14:06:08 #105
    266257 crew  DeZwabber
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 14:06:44 #106
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79294298
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, does delen dan???
    jaja, was ff aant uploaden, tis niet echt oscar materiaal, maar ik vond het wel leuk hoe hij zat te spelen
    🐙
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 14:10:06 #107
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79294409
    ik baal er nog steeds van, hij speelt altijd zo leuk in die boom, draaien aan zijn rammelaar, klimmen in het touw, ondersteboven hangen aan alles, schommelen, wiebelen, etc, maar als je de camera er bij houdt, stopt hij acuut
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:13:57 #108
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79294551
    Nap is kjoet
    Ow O+
    pi_79294598
    Ons project van vorige periode (ander groepje) is met 'n voldoende beoordeeld.
    En nu ga ik lekker buiten zitten.
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:16:20 #110
    176471 oh-oh
    pi_79294639
    Nap en zn lief geel papiertje
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:16:48 #111
    176471 oh-oh
    pi_79294667
    Maes, maak ook es wat foto's van de beestjes dan!
    Ik ga die van mij ff uppen nu
    ( Groucho Marx )
    pi_79295045
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 14:27:08 #113
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79295072
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
    het is zo'n post-it, en het plakrandje blijft aan zijn pootjes hangen als hij er op staat

het mooiste vond ik toen hij gister op de tafel liep, een envelop pakte, meesleurde, over de rand gooide, en toen naar de grond ging zitten turen, waarom kwam de envelop niet terugvliegen...?
    🐙
    pi_79295119
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:27 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

het is zo'n post-it, en het plakrandje blijft aan zijn pootjes hangen als hij er op staat

het mooiste vond ik toen hij gister op de tafel liep, een envelop pakte, meesleurde, over de rand gooide, en toen naar de grond ging zitten turen, waarom kwam de envelop niet terugvliegen...?
    Ja rare vogels zijn het toch die enveloppen.
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:30:35 #115
    176471 oh-oh
    pi_79295206
    OMG die Napoleon, die is echt master.
    Ik zou dr echt best een willen, zo een geniale parkiet
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:33:14 #116
    176471 oh-oh
    pi_79295307

Sjon wilde meloen, Chico eet op de achtergrond ijs uit zn bakkie:

Juulke mocht ook proeven:

En Booty wilde wel ff lekker spelen met Sjon nadat zij het laatste restje ijs gekregen had
    ( Groucho Marx )
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 14:35:34 #117
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79295378
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    En Booty wilde wel ff lekker spelen met Sjon nadat zij het laatste restje ijs gekregen had
    [ afbeelding ]

zeg, die Juulke fronst een beetje...
    🐙
    pi_79295392
    een mopsie!
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 14:36:30 #119
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79295405
    en Sjon kijkt lekker de verkeerde kant op...

🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:36:59 #120
    176471 oh-oh
    pi_79295424
    Juul is van een heeeeeeeeeeeele sjieke oude dame, geweldig wijf is dat, en Juulke is dikke matties met die van mij
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:37:18 #121
    176471 oh-oh
    pi_79295435
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
    en Sjon kijkt lekker de verkeerde kant op...

[ afbeelding ]
    Beginnersfoutje he
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:40:18 #122
    176471 oh-oh
    pi_79295558

Jules met zn bazinnetje
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:40:35 #123
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79295568
    quote:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Lentefotoooooooooooooooooos

Even kijken of die van mij willen poseren
    Ow O+
    pi_79295583
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
    [ afbeelding ]
    Jules met zn bazinnetje
    Oh geweldig...
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:43:12 #125
    176471 oh-oh
    pi_79295661
    Oh Maes, speciaal voor jou maakte ik gisteren nog deze foto's:
    Ken je Bébé nog?

Hij heeft eindelijk kennis gemaakt met onze Sjon

Hij vond m wat groot

Maar uiteindelijk wist ie wel hoe ie zn vriendje moest worden
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:45:02 #126
    176471 oh-oh
    pi_79295724
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Taiga het volgende:

[..]

Oh geweldig...
    Echt, ik ben dol op dat mens en dr mops, ze is zoooooooo leuk
    Vorige week kwam ik dr tegen, helemaal in panterprint was ze.
    Jas, topje ( liet ze zien, omdat ik t zo gaaf vond dr outfit ), tas, schoenen en ringen en oorbellen, alles panter, en alles duur ook, helemaal geweldig
    Altijd lekker ff kletsen, ze wandelt elke dag met Juulke en in de zomer zit ze de hele dag op terrasjes hier
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 14:46:46 #127
    72518 Strega
    Het glas is altijd halfvol.
    pi_79295787
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef oh-oh het volgende:
    Maesje paesje
    Hé heerlijk. Hier is Tashi ook zo gek op roomijs
    Nu heb ik zin in Macadamia ijs van Haagen Dasz, HELP.
    Het is hier wel lekker weer, maar helaas alleen af en toe wat gesluierde zon.
    Pagan is druk op de veranda en in de achterruin bezig, maar het is te kous om er bij te zitten helaas.
    De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 14:48:56 #128
    72518 Strega
    pi_79295867
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:

Wat is het toch ook een schatje, die Nappie!
    Bullie is thuis
    pi_79295889
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Echt, ik ben dol op dat mens en dr mops, ze is zoooooooo leuk
    Vorige week kwam ik dr tegen, helemaal in panterprint was ze.
    Jas, topje ( liet ze zien, omdat ik t zo gaaf vond dr outfit ), tas, schoenen en ringen en oorbellen, alles panter, en alles duur ook, helemaal geweldig
    Altijd lekker ff kletsen, ze wandelt elke dag met Juulke en in de zomer zit ze de hele dag op terrasjes hier
    Alles is panterprint? Hm...doet me dan aan Nel Veerkamp denken
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:50:15 #130
    176471 oh-oh
    pi_79295912
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:49 schreef Taiga het volgende:

[..]

Alles is panterprint? Hm...doet me dan aan Nel Veerkamp denken
    Maar dan echt sjiek en niet ordi, echt, ze is zo geweldig
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:50:27 #131
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79295919
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
    Oh Maes, speciaal voor jou maakte ik gisteren nog deze foto's:
    Ken je Bébé nog?
    [ afbeelding ]
    Hij heeft eindelijk kennis gemaakt met onze Sjon
    [ afbeelding ]
    Hij vond m wat groot
    [ afbeelding ]
    Maar uiteindelijk wist ie wel hoe ie zn vriendje moest worden
    [ afbeelding ]
    Oh Bébé wat is ie schattig maar ik ben ook fliefd op Sjon hoor
    Ow O+
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:20 #132
    176471 oh-oh
    pi_79295947
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef Strega het volgende:

[..]

Hé heerlijk. Hier is Tashi ook zo gek op roomijs
    Nu heb ik zin in Macadamia ijs van Haagen Dasz, HELP.
    Het is hier wel lekker weer, maar helaas alleen af en toe wat gesluierde zon.
    Pagan is druk op de veranda en in de achterruin bezig, maar het is te kous om er bij te zitten helaas.
    Oh hier echt volle zon, heerlijk gewoon
    Dat ijsje had ik van Pagan gekregen omdat ik voor m naar Lush was geweest laatst
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:03 #133
    176471 oh-oh
    pi_79295967
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef Maes het volgende:

[..]

Oh Bébé wat is ie schattig maar ik ben ook fliefd op Sjon hoor
    Bébé kende je wel al toch?
    Hij is echt zo leuk.
    Hij was 3 maanden met zn vrouwtje op vakantie in Brazilië, we hebben hem echt gemist
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:11 #134
    72518 Strega
    pi_79295972
    quote:

Oh heerlijk, zoals ze genieten.
    Wat word Sjon al groot zeg!
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:54:05 #135
    176471 oh-oh
    pi_79296057
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh heerlijk, zoals ze genieten.
    Wat word Sjon al groot zeg!
    Jaaaaa.
    Morgen issie alweer 4 maanden joh
    En hij weegt ook al bijna 4 kilo, gisteren 3906
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 14:54:06 #136
    72518 Strega
    pi_79296060
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
    [ afbeelding ]
    Jules met zn bazinnetje
    Mmmm, misschien toch op te sturen naar de wedstrijd welke hond het meest op z'n hond lijkt?
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:54:39 #137
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79296083
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Bébé kende je wel al toch?
    Hij is echt zo leuk.
    Hij was 3 maanden met zn vrouwtje op vakantie in Brazilië, we hebben hem echt gemist
    Ja Bébé kende ik al. Loopt ie nooit los? Ik ga onze pup toch ook weer leren los te lopen.
    Ow O+
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:56:25 #138
    176471 oh-oh
    pi_79296152
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Maes het volgende:

[..]

Ja Bébé kende ik al. Loopt ie nooit los? Ik ga onze pup toch ook weer leren los te lopen.
    Ze durft m soms los te laten als mijn honden er bij zijn
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 14:57:10 #139
    72518 Strega
    pi_79296193
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jaaaaa.
    Morgen issie alweer 4 maanden joh
    En hij weegt ook al bijna 4 kilo, gisteren 3906
    Ja, ik had het gelezen.
    Hij kijkt ook echt de wereld in met zo'n blijk van : Wie doet me wat!
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:57:10 #140
    176471 oh-oh
    pi_79296194
    Oh en Maes, pupjes, die moet je gelijk lekker los gooien , dat gaat echt prima
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 14:57:34 #141
    176471 oh-oh
    pi_79296211
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, ik had het gelezen.
    Hij kijkt ook echt de wereld in met zo'n blijk van : Wie doet me wat!
    Helemaal nu hij verkering heeft met Boots van om de hoek
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 15:00:07 #142
    72518 Strega
    pi_79296301
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Helemaal nu hij verkering heeft met Boots van om de hoek
    Oh God, z'n eerste liefde
    Othello is hier jaren verliefd geweest op de Shar-Pei teef Choi van m'n schoonouders.
    Helaas is ze op jonge leeftijd overleden, maar als ik haar naam noem, kijkt hij nog altijd op.
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:00:27 #143
    176471 oh-oh
    pi_79296312
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Strega het volgende:

[..]

Mmmm, misschien toch op te sturen naar de wedstrijd welke hond het meest op z'n hond lijkt?
    Oh hell no, mijn moeder en dr mops, das net een eeneiige tweeling
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 15:01:44 #144
    72518 Strega
    pi_79296369
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh hell no, mijn moeder en dr mops, das net een eeneiige tweeling
    Jij taped toch niet stiekem je eigen oren hé?
    Bullie is thuis
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 15:05:03 #145
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79296511
    sorry, ik moest wat doen met die kop van sjon vond ik...

🐙
    pi_79296540
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:

[ afbeelding ]
    Hahahaha geweldig!
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:07:20 #147
    176471 oh-oh
    pi_79296596
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:00 schreef Strega het volgende:

[..]

Oh God, z'n eerste liefde
    Othello is hier jaren verliefd geweest op de Shar-Pei teef Choi van m'n schoonouders.
    Helaas is ze op jonge leeftijd overleden, maar als ik haar naam noem, kijkt hij nog altijd op.
    Karel heeft ook een vaste verkering, Shivas, van een vriend van me.

Die kennen elkaar al hun hele leven ook.
    Chico heeft 1 echte muse en dat is Quapa, de podenco van de fokster van Billy:

Bil is niet zo monogaam, die doet t ook op Shivas, en op Quapa en op alle leuke honden

En Chico en Billy delen ook nog altijd samen chinezenmeisje Celeste

Kees die is erg op zichzelf en die heeft natuurlijk 4 mannen.
    En Frits die was zo homo als maar zijn kon, die moest echt niks van teven hebben
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:08:07 #148
    176471 oh-oh
    pi_79296620
    quote:

[ afbeelding ]
    OMG
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:11:41 #149
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79296765
    quote:

[ afbeelding ]
    Hij is leuk
    Ow O+
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:12:09 #150
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79296782
    Foto's maken van de beestjes is nog geen succes
    Ow O+
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:12:49 #151
    176471 oh-oh
    pi_79296815
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef Maes het volgende:
    Foto's maken van de beestjes is nog geen succes
    Huppetee, ff op je buik gaan liggen en leuk doen met ze, je kan het wel
    ( Groucho Marx )
    pi_79296861
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Gooi je haar los, maak ze gek...
    pi_79297095
    Sjo...ff een blikje cola en een paar tuccies...ff een korte pauze. Gekkenhuis vandaag hier!
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:22:06 #154
    176471 oh-oh
    pi_79297185
    Ik had net koffie.
    En ik ga es nadenken over mn boodschappenlijst.
    Maar eigenlijk wil ik geen boodschappen gaan doen met dit mooie weer, of ik ga eerst lang wandelen en dan daarna pas, kan ook nog
    ( Groucho Marx )
    pi_79297307
    Ja ik moet nog verzinnen wat we eten vanavond en moet nog even langs de kapper voor een epileerbeurt en het liefst ga ik naar strand vanavond, maar denk dat het er niet in zit vanavond...ff kijken hoe het loopt allemaal.
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 15:25:11 #156
    72518 Strega
    pi_79297311
    quote:

[ afbeelding ]
    die pijp ook!
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:27:02 #157
    176471 oh-oh
    pi_79297387
    Ik word echt zo sloom en traag van die zon
    ( Groucho Marx )
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 15:28:47 #158
    72518 Strega
    pi_79297459
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
    Ik word echt zo sloom en traag van die zon
    Zon, zon? Waar, waar? Wij lopen hier altijd maar achter met het weer in het Noorden.
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:31:55 #159
    176471 oh-oh
    pi_79297597
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:28 schreef Strega het volgende:

[..]

Zon, zon? Waar, waar? Wij lopen hier altijd maar achter met het weer in het Noorden.
    Ik zit echt te bakken hier
    ( Groucho Marx )
    pi_79297653
    Jip is geen kale kont kat meer.
    pi_79297771
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:33 schreef DanseMacabre het volgende:
    Dat is goed nieuws!
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:36:14 #162
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79297793
    quote:
    Hoeraaaaaaaaaaaa (foto?)
    Ow O+
    pi_79297795
    Asko was verliefd op Arras, een mechelse herder. Die kijkt nog steeds nog bij elke teckel of het misschien toch niet Asko is.
    Maar nu is dat Rinske's vriendje.
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 15:36:34 #164
    72518 Strega
    pi_79297803
    quote:
    Mooi! Jip is duidelijk op haar plaats bij jullie!
    Bullie is thuis
    pi_79297918
    Even foto uploaden, de haartjes zijn nog maar heel kort hoor, maar 't zit er tenminste weer.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 15:39:38 #166
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79297926
    jip de harige kont kat
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:39:47 #167
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79297938
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ga ik om mijn buik liggen, komt Bob me kusjes geven
    Ow O+
    pi_79298020
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
    jip de harige kont kat
    pi_79298112
    Kijk, heeele korte haartjes.
      donderdag 18 maart 2010 @ 15:45:58 #170
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79298188
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
    [ afbeelding ]
    Heeeeele korte haartjes
    Ow O+
    pi_79298260
    Nou mooi toch? Zat net nog even in je topic te lezen, maar was er eigenlijk een reden dat hij kaal was?
    Ik weet dat een kat van mijn vader vroeger biergist pilletjes kreeg omdat hij een lik-tic had, waardoor hij op plekken waar hij bij kon, zichzelf kaal likte. Het scheen wel te helpen die pilletjes.
    pi_79298410
    Jip likte en beet zichzelf ook kaal. Z'n vorige eigenaren hadden een dochtertje van twee wat de hele tijd achter 'm aanrende. Hij heeft dat kindje nooit iets gedaan maar kreeg er zelf wel ontzettende stress van. Daarom hebben ze ook een ander baasje voor 'm gezocht.
    pi_79298489
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef DanseMacabre het volgende:
    Jip likte en beet zichzelf ook kaal. Z'n vorige eigenaren hadden een dochtertje van twee wat de hele tijd achter 'm aanrende. Hij heeft dat kindje nooit iets gedaan maar kreeg er zelf wel ontzettende stress van. Daarom hebben ze ook een ander baasje voor 'm gezocht.
    JA dat bezorgd een dier veel stress inderdaad. Fijn hoor dat het zo goed gaat! Heerlijk gevoel geeft dat dan als je zo'n beestje een nieuw goed huisje hebt kunnen bieden.
    pi_79298846
    Da's echt een fijn gevoel ja. Het is nu een hele rustige kat geworden, hij trilt niet meer en hij is niet meer schrikachtig.
    Ik heb gister wat van Luna's spulletjes bij z'n bak gelegd zodat ie vast een klein beetje aan haar geur kan wennen en daar reageerde hij ook heel rustig op.

Maar ik hoef dus niet met Luna te treinen, want m'n ouders gaan ons brengen.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 16:01:27 #175
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79298902
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef DanseMacabre het volgende:
    Da's echt een fijn gevoel ja. Het is nu een hele rustige kat geworden, hij trilt niet meer en hij is niet meer schrikachtig.
    Ik heb gister wat van Luna's spulletjes bij z'n bak gelegd zodat ie vast een klein beetje aan haar geur kan wennen en daar reageerde hij ook heel rustig op.

Maar ik hoef dus niet met Luna te treinen, want m'n ouders gaan ons brengen.
    das wel fijn

monitor is weer gecalibreerd, mehn wat een bevalling.
    briefje in de doos gaat stoppen dat je je firewall uit moet zetten

nu maar ff snel naar de winkel, scheermesjes halen want die zijn op
    Today is life -

Dale Carnegie
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 16:03:03 #176
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79298992
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

das wel fijn

heb je zo een hele dure ips monitor?
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 16:03:15 #177
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79299004
    Kijk even binnen een foto gemaakt met behulp van stiefdochter. De zon is weg nu.

te laat

[ Bericht 37% gewijzigd door Maes op 18-03-2010 16:16:33 ]
    Ow O+
      donderdag 18 maart 2010 @ 16:08:50 #178
    176471 oh-oh
    pi_79299264
    DM wat goed van Jip, en wat snel ook zeg
    Oooooooooh en Bobje en R
    Ik heb mn boodschappenlijst bijna klaar.
    Yns, wilde jij nog langskomen komende week?
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 16:10:37 #179
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79299350
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:08 schreef oh-oh het volgende:
    DM wat goed van Jip, en wat snel ook zeg
    Oooooooooh en Bobje en R
    Ik heb mn boodschappenlijst bijna klaar.
    Yns, wilde jij nog langskomen komende week?
    opzich wel maar moet nog even bellen wanneer afspraak is om babietje te gaan kijken
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79299362
    Ben er echt blij om ja.

Haha, mijn vriend gaat linux op de de laptop van m'n ouders zetten. Die zijn dat windows 7 helemaal zat.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 16:15:27 #181
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79299566
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:10 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ben er echt blij om ja.

Haha, mijn vriend gaat linux op de de laptop van m'n ouders zetten. Die zijn dat windows 7 helemaal zat.
    UBUNTU UBUNTU UBUNTU
    🐙
    pi_79299905
    Linux mint ging ie er op zetten zei die.
    Maar ik weet verder geen drol van computers. Wat ik wel weet is dat m'n vader beter met mijn macbook overweg kon dan met z'n eigen windows pc.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 16:27:03 #183
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79300112
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:22 schreef DanseMacabre het volgende:
    Linux mint ging ie er op zetten zei die.
    quote:
    Maar ik weet verder geen drol van computers. Wat ik wel weet is dat m'n vader beter met mijn macbook overweg kon dan met z'n eigen windows pc.
    ghehehe, das ook logisch

gisteren prikte ik even mijn ubuntu-laptop aan de printer, kreeg keurig een pop-up "hp photosmart 3100 ready for printing"

en ik kon meteen printen

werkt gewoon beter dan de windows pc met de originele drivers van HP zelf
    🐙
    pi_79300363
    Ik had me ingeschreven voor een herkansing precies zoals school zegt dat het moet. Krijg ik dit mailtje.

Volgens onze administratie heb jij jezelf ingeschreven voor het tentamen CM3 van de opleiding Toegepaste Psychologie. Volgens mij is dit niet de bedoeling. Zou jij dit heel snel willen verwijderen uit Peoplesoft.

Ze vinden daar dat ik nog steeds logopediestudent ben.
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 16:44:22 #185
    72518 Strega
    pi_79300947
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

das wel fijn

Nog bedankt hé Yns!
    Bullie is thuis
      † In Memoriam † donderdag 18 maart 2010 @ 16:45:20 #186
    72518 Strega
    pi_79300991
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
    [ afbeelding ]
    Heerlijk! Als het begin er eerst maar is.
    Bullie is thuis
      donderdag 18 maart 2010 @ 16:48:29 #187
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79301150
    Ik zal mijn neus hier ook eens laten zien.
    pi_79301283
    Nu heb ik geld gekregen van mijn schoonouders (nog voor m'n verjaardag) waar ik iets voor boven de bank mag kopen. Maar dan wel ik wel iets groots, anders valt dat zo weg op die lange witte muur, maar dat is zo duur.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 16:53:28 #189
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79301388
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef DanseMacabre het volgende:
    Nu heb ik geld gekregen van mijn schoonouders (nog voor m'n verjaardag) waar ik iets voor boven de bank mag kopen. Maar dan wel ik wel iets groots, anders valt dat zo weg op die lange witte muur, maar dat is zo duur.
    canvas kopen en zelf aan de slag?
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 16:53:36 #190
    176471 oh-oh
    pi_79301400
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:51 schreef DanseMacabre het volgende:
    Mooie foto van Rinske of Jips laten drukken bij herinnering op linnen?
    ( Groucho Marx )
    pi_79301627
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

canvas kopen en zelf aan de slag?
    Ik ben echt 0 creatief.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 17:00:17 #192
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79301732
    richting zwembad
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 17:10:09 #193
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79302248
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mooie foto van Rinske of Jips laten drukken bij herinnering op linnen?

Goed idee!
    pi_79302469
    Dat ga ik eens overleggen hier.
    Moet ik wel een mooie foto hebben.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 17:17:25 #195
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79302591
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef DanseMacabre het volgende:
    Dat ga ik eens overleggen hier.
    Moet ik wel een mooie foto hebben.
    dat moet toch wel lukken
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79302779
    Misschien deze
      donderdag 18 maart 2010 @ 17:26:34 #197
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79302998
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef DanseMacabre het volgende:
    Misschien deze
    [ afbeelding ]
    Mooi foto Ik heb er geen verstand van dus ik vind het algauw mooi:)
    Ik heb hier ook een foto van Bob op canvas (gekregen) maar eigenlijk vinden we hem allebei te groot voor in de kamer Dus staat ie nu op de slaapkamer En als ik geweten had dat de canvas zo groot zou worden had ik een andere foto laten maken.
    Ow O+
    pi_79303192
    Of misschien wil ik een andere foto op canvas laten drukken maar ik weet zo gauw niet wat.

Misschien deze

De jongste dochter van m'n zus, maar dat voelt weer niet eerlijk tov de oudste.
      donderdag 18 maart 2010 @ 17:32:16 #199
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79303227
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef DanseMacabre het volgende:
    Of misschien wil ik een andere foto op canvas laten drukken maar ik weet zo gauw niet wat.

Misschien deze
    [ afbeelding ]

De jongste dochter van m'n zus, maar dat voelt weer niet eerlijk tov de oudste.
    Misschien een leuke fot van hun beide?
    pi_79303334

Deze misschien.
      donderdag 18 maart 2010 @ 18:04:59 #202
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79304253
    OMMGGGGG YOU GUUUUUYYYSSSSS CHECK THIS!!!!!!

Oke.
    Voor mn scriptie had ik dus gemailt naar de professor van de afdeling, aan hem moest ik toestemming vragen voor mijn onderzoek. Heel lang mailtje met van alles erin naar hem, met mn onderzoek, wie ik ben, waarom, hoe & wat enzo. Hij stuurt terug:
    "Beste Merel,

Uitstekend. Goed onderwerp. Ik geef je graag toestemming.

Groet en succes, [naam]"

xD Geweldig! Ben dus helemaal blij (lees; euforisch / in extrase) , die bitches van mn stage kunnen 'm in HUN HOL STEKEN Haha! Die bitches van mn stage dus die moeilijk deden, 'wij doen dat hier niet' enzo

En nog iets moois: ik kon eerst gewoon haast geen literatuur vinden over mijn onderwerp, zeker niet zo specifiek. Wel over voorlichting maar niet in combinatie met de pre-eclamptische patiënt. Lees ik wat boeken door (daar staan ook altijd gigantische literatuurlijsten in), zie ik daar een boekje in staan wat mn aandacht trekt. Hm, geinig. Even zoeken. Die hadden ze in de mediatheek op school. Dus ik pak 'm, blader 'm even door, staat ER GEWOON ALLES IN WAT IK NODIG HEB! Een checklist om te kijken of een folder voldoet als voorlichtingsmateriaal (we hebben tig folders op de afdeling) en nog specifiek de voorlichting die de zwangere patiënt nodig heeft, voorwaarden en alles

Conclusie: Merel is blij.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_79304465
    pi_79307291
    @Enfermera, tis wel jouw week, he

@Pagan, heerlijk, he, dat gedinges in de tuin. Hier is het balkon boven heerlijk. Ik heb er tot een uur of 2 vanmiddag zitten schilderen. Heb nog een opdracht staan van de asielactie en er komt een nieuwe aan. Daarnaast ga ik even aan de slag om wat spul te maken om te laten zien hier en daar. Er zijn wat mensen die werk van me willen zien.
    @Strega, hoe gaat het achterpootje? En de spirit?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      donderdag 18 maart 2010 @ 19:41:43 #205
    176471 oh-oh
    pi_79307731
    DM, je kan ook ipv 1 joekel van een canvas een paar kleinere nemen om naast elkaar op te hangen of in een vierkant of zo.
    Dan hoef je niet te kiezen en als er 1 gaat vervelen hang je er es een nieuwe bij.
    Zo, ik heb de boodschappen binnen, frietjes gegeten, nu ff de boel inruimen.
    Heb mn buurmeisje heeeeel gelukkig gemaakt door haar t vragen of Sjon volgend weekend bij hun mag logeren als ik naar show ga.
    Ze stond nog net niet te juichen in de supermarkt
    Enfermera, ben jij irl net zo heftig als in je posts???
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:07:09 #206
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79308859
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef nokwanda het volgende:
    @Enfermera, tis wel jouw week, he

@Pagan, heerlijk, he, dat gedinges in de tuin. Hier is het balkon boven heerlijk. Ik heb er tot een uur of 2 vanmiddag zitten schilderen. Heb nog een opdracht staan van de asielactie en er komt een nieuwe aan. Daarnaast ga ik even aan de slag om wat spul te maken om te laten zien hier en daar. Er zijn wat mensen die werk van me willen zien.
    @Strega, hoe gaat het achterpootje? En de spirit?
    Echt he Ben er wel blij om, zat wel een beetje in spanning om alles.
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:20:51 #207
    176471 oh-oh
    pi_79309452
    Ik heb mn balkondeur nog open, tis helemaal niet koud, en ik stond net ff buiten met Karel op de arm, waren er twee vleermuizen heel druk rond aan het vliegen, wij stonden in het donker en ze vlogen telkens bijna tegen me aan
    ( Groucho Marx )
    pi_79309826
    Morgen weer projectgroep.
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:31:55 #209
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79309960
    Wat is het hier bizar rustig Gister ook al joh! Wattissuraanduhandallumaal?!
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:33:45 #210
    176471 oh-oh
    pi_79310057
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Enfermera het volgende:
    Wat is het hier bizar rustig Gister ook al joh! Wattissuraanduhandallumaal?!
    Ze zitten allemaal al heel lang in een andere sc
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:39:21 #211
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79310335
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh? Welke dan?

pi_79310531
    ESF
      donderdag 18 maart 2010 @ 20:49:22 #213
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79310789
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:43 schreef DanseMacabre het volgende:
    ESF
    Wasda?
      Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 21:06:36 #214
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79311722
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Stelletje overlopers zijn het

Gelukkig gaat dat forum ook weer dicht whehehe
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:13:14 #215
    176471 oh-oh
    pi_79312075
    Oh sorry, ik was ff lekker lang douchen.
    Nu ga ik mn bento vullen en bankhangen met een boek
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:13:36 #216
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79312094
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef senesta het volgende:

[..]

Stelletje overlopers zijn het

Gelukkig gaat dat forum ook weer dicht whehehe
    Oh, het Eurovisie Songfestival!

Zo is het

Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 21:14:00 #217
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79312119
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
    Nou...oke dan
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:14:44 #218
    176471 oh-oh
    pi_79312164
    Lezen is veel fijner dan Fokken
    ( Groucho Marx )
      Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 21:17:16 #219
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79312298
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
    Lezen is veel fijner dan Fokken
    Ik ga straks ook lekker nog even lezen Wat lees jij?
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:17:42 #220
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79312312
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
    Haha moet ook gebeuren
    Zo is 't! Fijne aaf!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 maart 2010 @ 21:23:46 #221
    163650 Greys
    pi_79312647
    Ik kijk naar Love & Sex.
    Met Famke
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:28:52 #222
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79312959
    Haaai. Ik ga even een situatie schets doen, en dan moeten jullie ff zeggen wat je er van vindt
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:35:54 #223
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79313415
    Oke,

Vorige week vrijdag ;

Wij zijn uitgenodigd op een verjaardag. 2 vrienden rijden mee. Ik heb 3 dagen ervoor gezegd dat ik het niet laat ging maken UITERLIJK 2u 's nachts.

Afijn, wij zijn daar, geen reet aan die verjaardag. En die vriend staat plaatjes te draaien. We waren er overigens om 20:30 ofzo. Rond 00:00 keken mike en ik elkaar aan, en wilde we eigenlijk binnen een uur naar huis. Tegen die vriendin gezegd, was prima. Die ging dr borrel nog ff opdrinken.

Mike loopt naar die vriend, zegt dat hij moe is en eigenlijk zo weg wil. Aaah zegt die vriend, we gaan om 4u. Mike kijkt hem aan, die kerel ; 3u dan. Mike kijkt nog eens, die kerel : 2u!

En gaat verder waarmee die bezig is. Om half 1 heeft die vriendin dr borrel op, en loop ik naar die gozer toe. Ik zeg tegen hem ; joh we gaan zo weg. Mike is moe. Die kerel ; JA DAS MOOI! IKKE NIET!

Ik ; maar Mike wel!
    Die kerel : IKKE NIET!
    Ik ; en toch gaan we zo. L is ook akkoord

En die gozer flippen : MAAR IK HEB NOG GEEN PLAATJE GEDRAAID! (hij was de hele aaf al bezig )
    Ik ; right. Anyway, we gaan dus zo.

15 min later, kwam die nog niet. Dus ik loop nogmaals naar hem toe en zeg dat ik mn jas aan ga trekken omdat we gaan. En ook L zei tegen hem (vriendin van hem) dat we gingen.

En die gozer flipt HE-LE-MAAL. Of ik niet goed snik was, ik had gezegd dat we om 2u weggingen ( ) ik zei 3 dagen ervoor UITERLIJK 2u, ja En wie ik in godsnaam was om voor hem te bepalen dat hij weg moest.

Nou en nog erger. Ik dacht serieus dattie me ging meppen. Afijn, ik mn jas aan getrokken, en nogmaals gezegd dat we gingen. Toen begon die te vloeken en te tieren en heb ik gezegd dat ik op zo'n manier niet met hem wenste te praten en hem ging negeren totdat ie normaal kon praten. Nou, toen flipte die nog erger, en wilde die niet eens meer mee

Uiteindelijk zijn we zonder hun gegaan.

Zat ik nou fout?
      Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 21:38:28 #224
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79313557
    Nou nee, ik had hem na de tweede keer vragen al in zijn sop gaar laten koken
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:45:10 #225
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79313933
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef senesta het volgende:
    Nou nee, ik had hem na de tweede keer vragen al in zijn sop gaar laten koken
    ja ennu ist mooi he. Nu moet MM dus een vrijgezellenfeest voor die kerel organiseren. Krijgt MM een sms van zn vriendin of die dat nog gaat doen.

Dus ik spreek dr aan op msn nu dat er eerst maar eens iets uitgesproken moet worden. En ze verdedigd hem een partij

"Jaaaa je kent hem. Hij neemt geen contact op na een ruzie"

Prima dan laters

donderdag 18 maart 2010 @ 21:46:42 #226
    176471 oh-oh
    pi_79314028
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ga straks ook lekker nog even lezen Wat lees jij?
    Ik ben bezig in Special Topics in Calamity Fhysics van Marisha Pessl.
    Druk dik boek
    En jij?
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:46:46 #227
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79314034
    quote:
    wea | Lente!!!! woei! says: (21:43:46)
    hij gedraagt zich als een 12 jarige die niet eens contact met iemand kan opnemen om iets uit te praten
    Qwea | Lente!!!! woei! says: (21:43:58)
    ik had zelfs medelij met jou daar
    ..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:44:16)
    hoezo? ik zei tenminste nog wat... kan ik van mike niet zeggen..
    ..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:44:28)
    ik probeerde jullie te sussen
    ..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:44:44)
    ik probeerde ertussen te komen
    ..:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:45:02)
    maarja dat gaat moeilijk als iedereen 1 of 2 koppen groter is dan dat ikzelf ben
    Qwea | Lente!!!! woei! says: (21:45:31)
    dus wacht even hoor nou ligt het weer aan mike?
    Qwea | Lente!!!! woei! says: (21:45:47)
    weet je, ik vind het best. Ik hoor wel van jeroen alstie wat te melden heeft. Ik ga douchen
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:49:27 #228
    176471 oh-oh
    pi_79314197
    Qwea je gaat toch geen msn gesprekken met mensen hier posten
    Verder snap ik niet dat je uberhaupt bevriend wil blijven met zo een gast, ik had m ook daargelaten en zn vrijgezellenfeest kon ie ook shaken als ie niet ff sorry kwam zeggen
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:49:52 #229
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79314226
    quote:
    .:: ::.. | .. AAAAAAAH Jurken in m'n hoofd.. says: (21:47:44)
    nou als het niet aan mike ligt, waarom is het dan moeilijk voor hem om wat voor jeroen te regelen? waarom heeft dat er dan WEL wat mee te maken?
    Ze verwacht serieus ook nog dat Mike ff mooi weer gaat spelen
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:52:37 #230
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_79314396
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
    Qwea je gaat toch geen msn gesprekken met mensen hier posten
    Verder snap ik niet dat je uberhaupt bevriend wil blijven met zo een gast, ik had m ook daargelaten en zn vrijgezellenfeest kon ie ook shaken als ie niet ff sorry kwam zeggen
    ja maar nou komt het erop neer, dat ik ook fout zit volgens haar

En Mike ook! want die wil niks organiseren voordat die kerel is wezen praten
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:54:37 #231
    176471 oh-oh
    pi_79314510
    Gewoon kinderachtig volk, jullie zijn vast goed aan elkaar gewaagd
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 21:58:22 #232
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79314726
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

ja ennu ist mooi he. Nu moet MM dus een vrijgezellenfeest voor die kerel organiseren. Krijgt MM een sms van zn vriendin of die dat nog gaat doen.

Dus ik spreek dr aan op msn nu dat er eerst maar eens iets uitgesproken moet worden. En ze verdedigd hem een partij

"Jaaaa je kent hem. Hij neemt geen contact op na een ruzie"

Prima dan laters

Damn. Nee, jij zat totaal niet fout, bent netjes gebleven en hebt het meerdere malen aangegeven. Dat hij met z'n bezopen hoofd daar op staat te flippen is zijn keuze (bijna wil ik uitroepen: VERREKTE MONGOL!)

Pfft. Jammer voor 'm dan.. dat wordt lang ruzie, voor hem geloof ik?
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:12:41 #233
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79315447
    I killed ze topique?
    pi_79315813
    Yezz.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 22:20:27 #235
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79315841
    10 baantjes gezwommen en 3 kwartier gepilatest.
    doodmoe, voel mn benen, rug, schouders
    Today is life -

Dale Carnegie
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:21:46 #236
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79315910
    Zozo Ynske, hard gewerkt!
    pi_79316011
    Ik ga weer verder GA kijken.
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:23:45 #238
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79316021
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik ga weer verder GA kijken.
    Kijkze!
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 22:25:50 #239
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79316124
    terug van school, eerste les natuurkunde gehad
    🐙
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 22:26:50 #240
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79316171
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef Enfermera het volgende:
    Zozo Ynske, hard gewerkt!
    das te voelen ja
    de frietjes zijn er wel afgewerkt dan
    Today is life -

Dale Carnegie
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 22:29:26 #241
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79316294
    @ Qwea, waar haal jij die vrienden vandaan zeg
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:30:39 #242
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79316359
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
    terug van school, eerste les natuurkunde gehad
    Oeh, hoe was 't?
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

das te voelen ja
    de frietjes zijn er wel afgewerkt dan
    Ja dat zal wel!
    Zo is het
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
    @ Qwea, waar haal jij die vrienden vandaan zeg
    Misschien 't Maaskantje?
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 22:38:39 #243
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79316722
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh, hoe was 't?
    Te erg voor woorden, de stof was afschuwelijk simpel

en de helft snapte het niet
    quote:
    [..]

Ja dat zal wel!
    Zo is het
    [..]

Misschien 't Maaskantje?
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:42:46 #244
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79316930
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Te erg voor woorden, de stof was afschuwelijk simpel

en de helft snapte het niet
    [..]

Nee joh
    Oh erg is dat he. En dan zit jij als enige: Hopeloos.
    Ook een keer bij een 'workshop' (gewoon een fancy woord voor les) van mij: wat is een onvolkomenheid?
    Niemand zei wat. Weet niet of ze het wisten of dat ze niets wilden zeggen, dus ik zei het maar.
    Vandaag weer. Wat vinden jullie goede interviewers? Vroeg een docent van me tijdens een andere workshop over interviews afnemen.
    Dus ik zei: Pauw en Witteman. Daarna vroeg ze het nog een keer, niemand zei wat.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 22:47:42 #245
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79317204
    Voorbeeldje, hij staat al een kwartier lang een formule uit te leggen om de kinetische energie van een voorwerp te berekenen.

W = 0,5 x m x v2

en hij heeft net uitgelegd dat v snelheid is

en m massa is

hij gaat die formule na, en vraagt ter controle wat m is, roept er eentje keihard milli!, milli!

een m betekent milli!

seriously...

nog een, met de warmteconstante, Cw

"wat betekend Cw ? "

"Centrale Verwarming!"

...

ja, als je verwarming met een w zou schrijven misschien wel ja

en ze meenden het bloedseries...

ik heb vooruit gebladerd, we moeten aan het einde kernfysica even behandelen...

10 lessen, en hier loopt de helft al vast...
    🐙
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 22:50:44 #246
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79317345
    quote:

ik kan geen natuurkunde
    Today is life -

Dale Carnegie
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 22:51:08 #247
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79317368
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee joh
    Oh erg is dat he. En dan zit jij als enige: Hopeloos.
    Ook een keer bij een 'workshop' (gewoon een fancy woord voor les) van mij: wat is een onvolkomenheid?
    Niemand zei wat. Weet niet of ze het wisten of dat ze niets wilden zeggen, dus ik zei het maar.
    Vandaag weer. Wat vinden jullie goede interviewers? Vroeg een docent van me tijdens een andere workshop over interviews afnemen.
    Dus ik zei: Pauw en Witteman. Daarna vroeg ze het nog een keer, niemand zei wat.
    , nou ik had nog mazzel, er zat er eentje naast me die het wel begreep, we hadden alletwee zoiets van WTF?
    🐙
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 22:53:01 #248
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79317444
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik kan geen natuurkunde
    het was het equivalent van

"dit konijn is roze, welke kleur heeft dit konijn?

*OEH, OEH! IK WEET HET! HET IS EEN PAARS VARKEN!!!!

nou waar was die d'oh smiley nou ook alweer...
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 22:53:50 #249
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79317494
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
    Voorbeeldje, hij staat al een kwartier lang een formule uit te leggen om de kinetische energie van een voorwerp te berekenen.

W = 0,5 x m x v2

en hij heeft net uitgelegd dat v snelheid is

en m massa is

hij gaat die formule na, en vraagt ter controle wat m is, roept er eentje keihard milli!, milli!

een m betekent milli!

seriously...

nog een, met de warmteconstante, Cw

"wat betekend Cw ? "

"Centrale Verwarming!"

...

ja, als je verwarming met een w zou schrijven misschien wel ja

en ze meenden het bloedseries...

ik heb vooruit gebladerd, we moeten aan het einde kernfysica even behandelen...

10 lessen, en hier loopt de helft al vast...
    Damn. Dat meen je serieus? Als je les hierover gaat dan ga je toch niet ineens 'centrale verwarming' roepen, of ligt het aan mij? Dat zou ik nog niet eens doen. Ik snap er nog niks van, zou eerder vragen waar de fuck hij het over heeft
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

, nou ik had nog mazzel, er zat er eentje naast me die het wel begreep, we hadden alletwee zoiets van WTF?
    Oh, das mooi!
    pi_79318338
    Zet jij de centrale wervarming aan, zwabber?
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 23:23:37 #251
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79318837
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef DanseMacabre het volgende:
    Zet jij de centrale wervarming aan, zwabber?
    🐙
    pi_79319021
    Het is Veenendaal-week ofzo.
    Allemaal figuren die mensen beroven en in elkaar slaan en neersteken en naakt op het spoor leggen enzo. En dat allemaal heel dichtbij onze woning.

En net reden alweer drie politie-auto's langs.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 23:29:22 #253
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79319087
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:27 schreef DanseMacabre het volgende:
    Allemaal figuren die mensen beroven en in elkaar slaan en neersteken en naakt op het spoor leggen enzo. En dat allemaal heel dichtbij onze woning.

nou dat gaat lekker dan
    🐙
      donderdag 18 maart 2010 @ 23:32:57 #254
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79319229
    quote:

Eh.
    Lekker.
    pi_79319239
    Da's ook precies de reden dat ik savonds nooit in m'n eentje van 't station naar huis fiets.
    pi_79319263
    En ik kom uit zo'n klein boerendorp uit de kempen dus ik ben dat allemaal niet gewend ook.
    pi_79319294
    quote:

En dan zijn Tombola en ik nog niet eens daar geweest.

Maar serieus: het is echt onrustig daar zeg! Verstandig dat jij niet alleen over straat gaat 's avonds.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      donderdag 18 maart 2010 @ 23:34:41 #258
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79319297
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:33 schreef DanseMacabre het volgende:
    Da's ook precies de reden dat ik savonds nooit in m'n eentje van 't station naar huis fiets.
    Vaag joh. En ondertussen roepen ze moord en brand over Gouda, terwijl ik me wel gewoon veilig voel om 's avonds over straat te fietsen. Bij jou gebeuren ergere dingen dan hier!
    pi_79319437
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dan zijn Tombola en ik nog niet eens daar geweest.

Maar serieus: het is echt onrustig daar zeg! Verstandig dat jij niet alleen over straat gaat 's avonds.
    Gelukkig hebben wij camerabewaking bij de deur, in het portiek en in de lift. Ook hebben we drie sloten op de deur.
    Ik wilde eigenlijk volgende week vrijdag de hond van m'n broer ophalen omdat ze bij ons komt logeren. En dan zou ik rond een uur of half 9 daar op t station zijn. Maar dat mag ik nu dus niet meer van m'n ouders dus brengen zij me vanuit brabant naar hier.

De hond van mijn broer is dan wel een engelse stafford maar een enorm watje.
    pi_79319458
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Vaag joh. En ondertussen roepen ze moord en brand over Gouda, terwijl ik me wel gewoon veilig voel om 's avonds over straat te fietsen. Bij jou gebeuren ergere dingen dan hier!
    Ik loop zelfs liever alleen savonds in Eindhoven over straat.
      donderdag 18 maart 2010 @ 23:39:56 #261
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79319517
    Ik ga lekker slapen mensen. Trusten!
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik loop zelfs liever alleen savonds in Eindhoven over straat.

Damn. Bizar.
    Nouja, hoop voor je dat het snel voorbij is....
    pi_79319556
    Trusten!
    pi_79319654
    Nou, dat vervelende mens uit mijn projectgroep komt morgen niet maar ze is in de ochtend wel aanwezig om feedback te geven op de stukken (die we al maanden hebben). Die is helemaal content met haar leidersrol.

En Jip gaat gewoon niet verder dan een halve meter bij me vandaan en het liefst zit ie de hele dag op me. Als ik zit op schoot, als ik lig op m'n borstkas met z'n kop in m'n nek. En als ik ook maar bij de voordeur in de buurt kom krijg ik zo'n blik:
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 23:46:50 #264
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79319764
    ahhhhhw
    🐙
    pi_79319832
    In tegenstelling tot mn vriend, die had drie dagen aangekoekte afwas voor me laten staan.
    pi_79319915
    Nu kan ik wel zeggen dat ik elke ochtend met een kater opsta.
      Designer donderdag 18 maart 2010 @ 23:53:34 #267
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79320037
    met een kater en een harige kont...
    🐙
    pi_79320074
    Oeh sexy.
      Designer vrijdag 19 maart 2010 @ 00:11:54 #269
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79320622
    slapen! crosspost
    🐙
      † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 00:12:29 #270
    72518 Strega
    pi_79320642
    Trusten allemaal.
    Q, laat die "vrienden" het lekker even zelf bekijken.
    PM je morgen ff. Had jij geen honden buitenkussen in den aanbieding?
    Bullie is thuis
      Designer vrijdag 19 maart 2010 @ 00:13:24 #271
    266257 crew  DeZwabber
    pi_79320667
    toch nog even naar Strega zwaaien
    🐙
      † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 00:14:22 #272
    72518 Strega
    pi_79320687
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Gouda? Woont m'n broer, vlak bij het centrum, met vrouw en drie kleine koters.
    Bullie is thuis
    pi_79321066
    Trusten!
      vrijdag 19 maart 2010 @ 01:24:16 #274
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_79321986
    Heui.
    pi_79323489
    Hola...ben niet zo vrolijk vandaag...het gaat volgens mij helemaal niet zo goed met Taiga. Gisteren had ze ineens een dikke bult bij 1 van haar tepels, en tussen haar voorpoten voel ik nu ineens ook allemaal weefsel wat rare vormen heeft...is de reservetijd dan ineens wel heel kort die we met haar hebben?

Pfff, we gaan vandaag nog maar eens naar de dierenarts en kijken wat zij zegt.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 08:41:53 #276
    176471 oh-oh
    pi_79324050
    Oh dat is echt niet fijn , snel naar de da straks dus
    DM, zeg me niet dat je die afwas ook daadwerkelijk gedaan hebt toen je thuis kwam???

Zo, ff vandaag nog werken en dan is t weer weekend
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:35:38 #277
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79325206
    Hoi

Och arm Taiga, ik hoop op goeie berichten

Bijna weekend maw nog een week voor Appeltje
    Ow O+
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 maart 2010 @ 09:38:58 #278
    163650 Greys
    pi_79325281
    Maesje, ik heb je spulletjes!
    Je hebt zeker niet toevallig vanavond tijd om naar WTC te komen?
    Daar is een borrel waar ik ook ben namelijk, dan zou ik je meteen de spulletjes kunnen geven.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:39:34 #279
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79325294
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 00:14 schreef Strega het volgende:

[..]

Gouda? Woont m'n broer, vlak bij het centrum, met vrouw en drie kleine koters.
    Yup. Leuk!
    Ik woon aan de rand van de beruchte wijk. Ben zelf vrouw, 24, niet onaardig om naar te kijken maar heb nog nooit last gehad van de zogenaamde terroriserende jeugd. Ik vind het een geweldige stad.

@Taiga: Sterkte.
    pi_79325464
    Dank jullie wel...we kunnen om 3 uur terecht bij de DA. Even kijken wat zij ons adviseerd. Daarna gaan we naar strand, regen of geen regen. God wat benik verdrietig zeg...
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:50:40 #281
    176471 oh-oh
    pi_79325612
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:35 schreef Maes het volgende:
    Hoi

Och arm Taiga, ik hoop op goeie berichten

Bijna weekend maw nog een week voor Appeltje
    Ja, laat die appelpups maar knallen straks he
    Maar niet volgende week zondag, want dan ben ik dr niet om het op de voet te volgen
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:02 #282
    176471 oh-oh
    pi_79325626
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Taiga het volgende:
    Dank jullie wel...we kunnen om 3 uur terecht bij de DA. Even kijken wat zij ons adviseerd. Daarna gaan we naar strand, regen of geen regen. God wat benik verdrietig zeg...
    Oh getver, ik krijg dr een knoop van in mn maag
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:16 #283
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79325636
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:46 schreef Taiga het volgende:
    Ow O+
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:52:21 #284
    176471 oh-oh
    pi_79325670
    Maes , Karel hoopt dat Apple net zulke kjoeties als hijzelf voor jullie kan bakken:
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 maart 2010 @ 09:52:49 #285
    163650 Greys
    pi_79325682
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 08:04 schreef Taiga het volgende:
    Hola...ben niet zo vrolijk vandaag...het gaat volgens mij helemaal niet zo goed met Taiga. Gisteren had ze ineens een dikke bult bij 1 van haar tepels, en tussen haar voorpoten voel ik nu ineens ook allemaal weefsel wat rare vormen heeft...is de reservetijd dan ineens wel heel kort die we met haar hebben?

Sterkte.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:39 #286
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_79325759
    quote:

Ik hoop dat het gewoon meevalt Taiga

In ieder geval sterkte.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:55:57 #287
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79325764
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
    Maesje, ik heb je spulletjes!
    Je hebt zeker niet toevallig vanavond tijd om naar WTC te komen?
    Daar is een borrel waar ik ook ben namelijk, dan zou ik je meteen de spulletjes kunnen geven.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Oh fijn Vanmorgen het laatste uit een potje geperst dus dat komt goed uit.
    SPOILER
    Ow O+
    pi_79325874
    Maar ja...eerst maar een bak koffie Vergeet nu ook of ik al mijn pillen heb genomen of niet...

Hoe is het weer bij jullie? Hier is het grauw en regenachtig...
      vrijdag 19 maart 2010 @ 09:59:48 #289
    176471 oh-oh
    pi_79325895
    Same here, wij hebben de eerste hoosbui al over ons heen gehad op weg naar de bushalte vanochtend
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:00:58 #290
    176471 oh-oh
    pi_79325948
    Greys, heb je de dagcijfers al gezien?
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:01:37 #291
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79325973
    Het motterd hier
    Ow O+
    pi_79326034
    Taiga, sterkte voor vanmiddag

Jullie krijgen allemaal de groetjes van Elisa, ze belde daarnet. Het gaat nog steeds niet erg lekker en dat kan nog wel een aantal weken gaan duren ook .
    And so the lion fell in love with the lamb
    pi_79326263
    quote:

Veel sterkte vandaag
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef Bamba het volgende:
    Taiga, sterkte voor vanmiddag

Jullie krijgen allemaal de groetjes van Elisa, ze belde daarnet. Het gaat nog steeds niet erg lekker en dat kan nog wel een aantal weken gaan duren ook .

Arme Elies. Maar verplicht met de beep op de bank in de avonduren is ook niet het ergste gelukkig. Als het nou maar niet zo'n pijn deed.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:10:42 #294
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_79326292
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Maes het volgende:
    Het motterd hier
    Ja, hier ook. En een soort hoge mist ofzo. Heel vaag. Gister was het mooier!
    pi_79326495
    Weet een van jullie hier in de omgeving van Rotterdam een belastingmannetje/vrouwtje ?
    Ik zal er vandaag niet zo veel zijn, maar als iemand iets weet, ik check vanavond mijn PM box natuurlijk wel even.
    Wij hebben het een en ander uit te zoeken met al die veranderingen van de laatste paar jaar.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_79326651
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
    Weet een van jullie hier in de omgeving van Rotterdam een belastingmannetje/vrouwtje ?
    Ik zal er vandaag niet zo veel zijn, maar als iemand iets weet, ik check vanavond mijn PM box natuurlijk wel even.
    Wij hebben het een en ander uit te zoeken met al die veranderingen van de laatste paar jaar.
    Nee helaas, bij ons is het vrij simpel gelukkig en mocht er iets zijn dan bel ik terplekke de bdienst zelf.
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:29:27 #297
    176471 oh-oh
    pi_79326979
    Oh ja, die belastingen, damn
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 19 maart 2010 @ 10:30:55 #298
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_79327035
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
    Nee wij laten het wel doen maar door een accountantskantoor.
    Ow O+
    pi_79327082
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
    Oh ja, die belastingen, damn
    Nog niet gedaan oh oh?
    Wij wel inmiddels...het was weer een bevalling.
    pi_79327180
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Taiga het volgende:

[..]

Nee helaas, bij ons is het vrij simpel gelukkig en mocht er iets zijn dan bel ik terplekke de bdienst zelf.
    Hier is het een ellende. Man heeft er lang niets aan gedaan en intussen is hij gescheiden, een periode alleen geweest en weer getrouwd met mij. Ik was alleenstaande moeder en ben nu getrouwd. Maar ook als alleenstaande moeder liep alles wat logisch was gruwelijk mis en werd ik aangeslagen als alleenstaande. Heeft me veel geld gekost en uiteindelijk, na heel erg veel moeite werd me op de valreep nog 3000 kwijtgescholden. Maar de rest van wat ik in die jaren betaald heb krijg ik daarmee nog niet terug. Dara moet gewoon allemaal goed naar gekeken worden.
    En dan hebben we ook vorig jaar een huis gekocht. En alles wat daarmee samenhangt moet ook nog worden gedaan. Dus we hebben echt hulp nodig.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 maart 2010 @ 10:36:38 #301
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79327256
    spierpijn!!
    Today is life -

Dale Carnegie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')