abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:36:46 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79286447

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole | DanseMacabre| sararaats

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffslowchat"
  • Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      donderdag 18 maart 2010 @ 10:37:04 #2
    176471 oh-oh
    pi_79286460
    Kom dr maar weer allemaal in voor een TVP!!
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 10:38:40 #3
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79286510
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_79286529
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
    Kom dr maar weer allemaal in voor een TVP!!
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
      donderdag 18 maart 2010 @ 10:42:04 #5
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_79286625
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
    pi_79286688
    pi_79286855
    Hoi, ik ben weer thuis en vannacht ruk geslapen door de oorpijn.

Op school gaat het ook lekker, ik heb echt een leuke klas hoor maar nu zit ik in een projectgroep met iemand die totaal geen initiatief neemt en constant loopt te zeuren (wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen, ik snap niet waarom we dit moeten doen) en dat de hele tijd. Een betweter, iemand die altijd gelijk haar gelijk wil halen maar het klopt gewoon nooit wat ze zegt. En twee mensen zonder mening. En nog iemand die wel gewoon aardig is en goed meedoet.

Nu had ik van het verslag van ons project wat uit drie hoofdstukken bestaat, van hoofdstuk 1 mijn eigen deel gedaan plus het deel van een groepslid die gestopt was. Hoofdstuk drie was determinantenanalyse waarbij we zeven determinanten moesten uitwerken en ook twee gedragsmodellen. Van dit hoofdstuk heb ik drie determinanten gedaan en ook nog de twee gedragsdoelen in m'n eentje. En hoofdstuk 1 heb ik zelfs helemaal in m'n eentje gedaan.

Wilden ze gisteren even met me praten. Ze vonden dat ik te weinig had gedaan aan het project en ze wilden me er eigenlijk uitgooien maar ik kon het goedmaken door het hele verslag in m'n eentje aan te passen.

Ik had echt zoiets van, huh Blijkbaar had dat meisje wat altijd gelijk wil hebben het daar overgehad dat ze mij eens "goed de oren gingen wassen". Echt met z'n vieren op mij alleen, als het nou nog terecht was.
      donderdag 18 maart 2010 @ 10:52:08 #8
    176471 oh-oh
    pi_79286917
    Vriendin heeft haar hond gisteren in laten slapen, 19 jaar en 4 maanden was ze geworden, wat een mooie leeftijd, maar jeetje, wat een gemis na al die tijd zeg...
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    ( Groucho Marx )
    pi_79286970
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:50 schreef DanseMacabre het volgende:
    Hoi, ik ben weer thuis en vannacht ruk geslapen door de oorpijn.

Op school gaat het ook lekker, ik heb echt een leuke klas hoor maar nu zit ik in een projectgroep met iemand die totaal geen initiatief neemt en constant loopt te zeuren (wat moet ik nou doen? Ik weet niet wat ik moet doen, ik snap niet waarom we dit moeten doen) en dat de hele tijd. Een betweter, iemand die altijd gelijk haar gelijk wil halen maar het klopt gewoon nooit wat ze zegt. En twee mensen zonder mening. En nog iemand die wel gewoon aardig is en goed meedoet.

Nu had ik van het verslag van ons project wat uit drie hoofdstukken bestaat, van hoofdstuk 1 mijn eigen deel gedaan plus het deel van een groepslid die gestopt was. Hoofdstuk drie was determinantenanalyse waarbij we zeven determinanten moesten uitwerken en ook twee gedragsmodellen. Van dit hoofdstuk heb ik drie determinanten gedaan en ook nog de twee gedragsdoelen in m'n eentje. En hoofdstuk 1 heb ik zelfs helemaal in m'n eentje gedaan.

Wilden ze gisteren even met me praten. Ze vonden dat ik te weinig had gedaan aan het project en ze wilden me er eigenlijk uitgooien maar ik kon het goedmaken door het hele verslag in m'n eentje aan te passen.

Ik had echt zoiets van, huh Blijkbaar had dat meisje wat altijd gelijk wil hebben het daar overgehad dat ze mij eens "goed de oren gingen wassen". Echt met z'n vieren op mij alleen, als het nou nog terecht was.
    Leuk zulke dingen Heb het ook meegemaakt in de opleiding tot verpleegkunde. Vreselijk soms! Maar ik zou hun gewoon zeggen wat jij gedaan hebt en dat jij eigenlijk had verwacht om meer samen te werken .
    pi_79286992
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
    Vriendin heeft haar hond gisteren in laten slapen, 19 jaar en 4 maanden was ze geworden, wat een mooie leeftijd, maar jeetje, wat een gemis na al die tijd zeg...
    Oh klote zeg! Maar wat een leeftijd!! Net wat je zegt...wat een gemis..
    pi_79287129
    Ik zei ook dat ik de samenwerking niet goed vond, maar die vonden zij prima alleen ik paste er niet tussen. Ik heb op deze opleiding nog nooit problemen gehad met projectgroepen en zij allemaal wel. Ik zei ook dat ik het niet eerlijk vond om met vier man op een iemand te gaan zeiken terwijl dit ook nog eens voorlopig onterecht is. Maar dat snapten ze niet.
    Echt dat meisje heeft gewoon de rest van de les met zo'n hoofd gezeten: Zo van kijk mij ik ben heel gemeen geweest tegen iemand. Waar gaat dat nou weer over.
    pi_79287160
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
    Oei, da's heftig als je zo'n hond al zo lang bij je hebt, inderdaad een mooie leeftijd maar het doet zo'n pijn.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:00:01 #13
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287196
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik zei ook dat ik de samenwerking niet goed vond, maar die vonden zij prima alleen ik paste er niet tussen. Ik heb op deze opleiding nog nooit problemen gehad met projectgroepen en zij allemaal wel. Ik zei ook dat ik het niet eerlijk vond om met vier man op een iemand te gaan zeiken terwijl dit ook nog eens voorlopig onterecht is. Maar dat snapten ze niet.
    Echt dat meisje heeft gewoon de rest van de les met zo'n hoofd gezeten: Zo van kijk mij ik ben heel gemeen geweest tegen iemand. Waar gaat dat nou weer over.
    vervelend!
    bij ons pakten ze dat op door de groepsmensen indivueel ook punten aan mede mensen te geven.
    maar ja daar heb je niets aan nu
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287207
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ach ja...what goes around comes around...Lekker laten gaan en proberen dat je wel je punten kan halen. Zulke mensen kun je niet veranderen. Ze moeten eerst zelf een keer hard op hun muil gaan. Ik help ze daar altijd graag mee
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:01:24 #15
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287247
    k zit te twijfelen of ik een filterset zou gaan kopen voor mn camera...
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287341
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef Ynske het volgende:
    k zit te twijfelen of ik een filterset zou gaan kopen voor mn camera...
    Daar zit ik ook aan te twijfelen, maar wil eigenlijk eerst nog een andere lens en een externe flitser
    pi_79287356
    Gelukkig staat de rest van de klas achter mij.
    Maar het is wel grappig, zij heeft voor deze opleiding een opleiding tot hondentrainer gevolgd. Ik vertelde dat onze hond per ongeluk een commando had geleerd. De hond van een familielid heeft een hond en die moet altijd voor zitten en als ie niet dichtbij genoeg zit zegt ie beter, beter net zo lang tot dat ie goed voor zit. Rinske deed dat na. Zegt ze: MAAR EEN HOND KAN HELEMAAL NIET IETS PER ONGELUK LEREN JULLIE HOND IS VALS! Ik dacht dat ze een grapje maakte, niet dus.
    pi_79287419
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef DanseMacabre het volgende:
    Gelukkig staat de rest van de klas achter mij.
    Maar het is wel grappig, zij heeft voor deze opleiding een opleiding tot hondentrainer gevolgd. Ik vertelde dat onze hond per ongeluk een commando had geleerd. De hond van een familielid heeft een hond en die moet altijd voor zitten en als ie niet dichtbij genoeg zit zegt ie beter, beter net zo lang tot dat ie goed voor zit. Rinske deed dat na. Zegt ze: MAAR EEN HOND KAN HELEMAAL NIET IETS PER ONGELUK LEREN JULLIE HOND IS VALS! Ik dacht dat ze een grapje maakte, niet dus.
    Hahaha
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:08 #19
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287516
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:04 schreef Taiga het volgende:

[..]

Daar zit ik ook aan te twijfelen, maar wil eigenlijk eerst nog een andere lens en een externe flitser
    das allemaal compleet, maar k wil graag een ND grad filter
    nu heeft Konijn een leuke set 3 filters plus houder voor de prijs van 2 losse filters. ,maa dan moet je weer wachten tot t er is en verzend kosten betalen etc
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287642
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

das allemaal compleet, maar k wil graag een ND grad filter
    nu heeft Konijn een leuke set 3 filters plus houder voor de prijs van 2 losse filters. ,maa dan moet je weer wachten tot t er is en verzend kosten betalen etc
    Ik ben nog beginnend, maar wilde wel een keer kijken voor een UV-filter die dan ook als bescherming kan dienen voor de lens. (Ik wilde ooit een close-up maken van Bram, maar die nieste net op het moment dat ik dichtbij zat )

Foka in Rotterdam heeft ook altijd wel veel en is niet duur.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 11:14:22 #21
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_79287748
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik ben nog beginnend, maar wilde wel een keer kijken voor een UV-filter die dan ook als bescherming kan dienen voor de lens. (Ik wilde ooit een close-up maken van Bram, maar die nieste net op het moment dat ik dichtbij zat )

Foka in Rotterdam heeft ook altijd wel veel en is niet duur.
    uv filter is wel hendy
    Foka komt mn camera vandaan
    maar om eventjes op en neer te rijden vanuit Utrecht, das me dan weer te gortig
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_79287801
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:06 schreef Taiga het volgende:

[..]

Hahaha
    Ik ga m'n hond naar t asiel brengen want zomaar per ongeluk commando's leren dat kan dus niet he.
    pi_79287871
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

uv filter is wel hendy
    Foka komt mn camera vandaan
    maar om eventjes op en neer te rijden vanuit Utrecht, das me dan weer te gortig
    Mijn camera heb ik ook daar gekocht Kan ik mij voorstellen dat het dan net ff te ver rijden is. Vanuit Den Haag vind ik het al best ver
    pi_79287884
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2010 11:16 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik ga m'n hond naar t asiel brengen want zomaar per ongeluk commando's leren dat kan dus niet he.
    Precies...
    pi_79288040
    Het valse kreng.
    Gister kwam ze ook zomaar op schoot zitten om te knuffelen, nou dan zijn de rapen gaar dus.

Blegh, ik moet m'n koffer nog uitpakken. Had een week gepakt voor bij m'n ouders. Ben ik er maar 2 dagen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')