quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef 2xuq773pps het volgende:
te maken had met de geheugen dus ik draaide hd tune
nicequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef 2xuq773pps het volgende:
had gelezen dat bluescreen te maken had met de geheugen dus ik draaide hd tune hij
jaaa sorry voor de tekst was in paniek maare hdtune checkt je harde schijf als er foute zijn in de harde schijf wat dus niet het geval wasquote:
had ik al geprobeerd hij had niets gevonden dus wat roellie zei optie 2 kan het dus niet zijn of het heeft iets met de drivers te maken of software achtigquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef marcel-o het volgende:
Als je Windows(7) opstart, heb je de mogelijkheid om je geheugen te testen![]()
ff op F8 drukken voordat ie boot
Ook recente drivers kunnen een bug hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:25 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
had ik al geprobeerd hij had niets gevonden dus wat roellie zei optie 2 kan het dus niet zijn of het heeft iets met de drivers te maken of software achtig
drivers zijn up to date dus dan maar de software toch??
had ik maar een complete win7 cdquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef remlof het volgende:
Gewoon alles eraf flikkeren en W7 op een lege harde schijf installeren. Zo'n upgrade is altijd vragen om problemen.
die "upgrade" kan ook gewoon kaal installeren hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
had ik maar een complete win7 cd
omdat ik een student ben verkocht school de upgrade voor maar 25 euro
anders zou driverchecker het wel melden toch?? of de website van toshiba zou dat dan echt een bluescreen veroorzaken volgens mij is het gewoon een programma dat niet compitabel is met win7??quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook recente drivers kunnen een bug hebben.
Dan kan je het beste upgraden van een vers geïnstalleerd OS met alle updates en verder helemaal niks.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
had ik maar een complete win7 cd
omdat ik een student ben verkocht school de upgrade voor maar 25 euro
toen wist ik het nog niet dacht gewoon cd erin en upgraden maar want zo kon ik mijn bestanden op mijn harddisk blijven houden anders moest ik al mijn programma's weeer opnieuw installerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
die "upgrade" kan ook gewoon kaal installeren hoor
Wat doe je als je het krijgt? Steeds dezelfde applicatie opstarten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:28 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
anders zou driverchecker het wel melden toch?? of de website van toshiba zou dat dan echt een bluescreen veroorzaken volgens mij is het gewoon een programma dat niet compitabel is met win7??
wat denken jullie?
Tja, even werk maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:30 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
toen wist ik het nog niet dacht gewoon cd erin en upgraden maar want zo kon ik mijn bestanden op mijn harddisk blijven houden anders moest ik al mijn programma's weeer opnieuw installeren
gewoon opnieuw opstartenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doe je als je het krijgt? Steeds dezelfde applicatie opstarten?
Het is echt nog maar heel zelden dat een applicatie die weet te veroorzaken.
ja ik kan nog in veilige modus komen jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Eigenlijk wilde ik je helemaal verrot bashen maar ok....
Kan je nog in veilige modus komen?
Euhhhquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:39 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
gewoon opnieuw opstarten
ik heb nu msconfig-->services--> alles behalve de microsoft services uitgeschakeld
ik ben nu ook een paar programma's eraf aan het gooien ff checken als dat wat helpt
Stop de indexing services eens en probeer het nog een keer (wel disablen niet alleen stoppen).quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:39 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
gewoon opnieuw opstarten
ik heb nu msconfig-->services--> alles behalve de microsoft services uitgeschakeld
ik ben nu ook een paar programma's eraf aan het gooien ff checken als dat wat helpt
Dit dus. En daarna even al je drivers bijwerken waar nodig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef remlof het volgende:
Gewoon alles eraf flikkeren en W7 op een lege harde schijf installeren. Zo'n upgrade is altijd vragen om problemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |