Jawel, en Sisi is fout.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:21 schreef Neleos het volgende:
Franz Ferdinand was toch geen aartshertog? Dat was Franz Josef dacht ik... en daar de vrouw van was Sisi, van de film...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef appelsjap het volgende:
Jongen hoe moeilijk is het nou, typ in google frans ferdinand, eerste hit wikipedia, en daar staat precies wie zijn vrouw is, damn is dat nou zo moeilijk
Algemene KENNIS quiz, niet algemene GOOGLE quiz. Lees de OP, pannekoekquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef appelsjap het volgende:
Jongen hoe moeilijk is het nou, typ in google frans ferdinand, eerste hit wikipedia, en daar staat precies wie zijn vrouw is, damn is dat nou zo moeilijk
JA HEHE, +1 voor jou, verzin maar een vraag.quote:
AKQ 1918quote:
Jongen wat doe je ik had toch ook een vraag goed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
AKQ 1918
1 mr_anonimous
1 yankee
waarom doe je dan zelf geen totaalstand?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jongen wat doe je ik had toch ook een vraag goed.
met of zonder google?? met waarschijnlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jongen wat doe je ik had toch ook een vraag goed.
Te makkelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:20 schreef nightcowboy het volgende:
leeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |