abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79298879
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef Leverworst het volgende:
VEENENDAAL Een lerares Duits, verbonden aan het Christelijk Lyceum Veenendaal, heeft aangifte gedaan bij Justitie van zware inbreuk op haar privacy en diefstal van eigendommen. De docente is, zonder haar toestemming, naakt op internetsites verschenen.

Op de foto's is te zien hoe de lerares met een dildo in de weer is. De foto’s zijn via mobieltjes door enkele leerlingen verspreid. Ondanks dit incident staat zij gewoon voor de klas.

Kees Kloet, rector van het CLV, wil niet in details ingaan op dit incident. „De zaak ligt nu bij Justitie. Hangend het onderzoek, mag ik geen mededelingen doen.”

De rector geeft toe intensief met de docente en haar partner te hebben gesproken. „Het gaat hierbij om een privésituatie binnen het huwelijk. Er zijn naaktfoto’s van haar genomen. Die zijn gestolen.”

Het is niet uitgesloten dat de foto’s van de masturberende docente op de computer van de vrouw zijn gehacked. Pogingen om de afbeeldingen van de sites te halen, zijn niet gelukt. Wel is de pagina van het CLV met portretten van de docenten waarop zij staat afgebeeld van het internet gehaald.

Ondanks de commotie is de lerares vanmorgen voor de klas gaan staan. Kees Kloet: „Ik heb met juristen overlegd. Er is voor mij als werkgever geen enkele grond om deze werknemer de toegang tot de school te ontzeggen. De docente wilde niet ingaan op de zaak. „Alles loopt via de rector.”
hmm vreemd. Er schijnt gisteren een brief naar alle ouders gestuurd te zijn waarbij aangegeven werd dat haar ex-vriend/man de foto's online heeft gezet. Daarnaast is het een lerares Engels, ook schijnt ze de hele week al geen les meer gegeven te hebben en staat de pagina met portretten van de docenten nog gewoon online. Overigens is er wel gezegt dat de rector, Kees Kloet haar graag wilt houden als docent.. of ze dit zelf nog wilt weet ik ook niet
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_79299373
haha, die gaat never nooit geen werk meer vinden als docente Engels... ik zou me een lol hebben als ik van haar les kreeg

naaktfoto's/films maken is ook gewoon dom.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:13:32 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_79299471
Mij iets te mager.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_79299520
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:11 schreef willempjewever het volgende:
haha, die gaat never nooit geen werk meer vinden als docente Engels... ik zou me een lol hebben als ik van haar les kreeg

naaktfoto's/films maken is ook gewoon dom.
mwah, ik heb ook wel fimpjes en foto's van mijn exen.
alleen zal ik ze nooit online plempen.
en er zit truecript overheen zodat een hacker er niks aan heeft
pi_79299832
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef erniee het volgende:

[..]

hmm vreemd. Er schijnt gisteren een brief naar alle ouders gestuurd te zijn waarbij aangegeven werd dat haar ex-vriend/man de foto's online heeft gezet. Daarnaast is het een lerares Engels, ook schijnt ze de hele week al geen les meer gegeven te hebben en staat de pagina met portretten van de docenten nog gewoon online. Overigens is er wel gezegt dat de rector, Kees Kloet haar graag wilt houden als docent.. of ze dit zelf nog wilt weet ik ook niet
Ja het is inderdaad een lerares Engels. Maar behalve het rode haar, weten ze dan zeker of ze het echt is?
pi_79300694
tvp
pi_79301114
Ze moet gewoon zelf weten hoe ze op de foto gaat. Als ze maar goed les geeft.

Ik ben benieuwd of de vaders van de leerlingen nu tijdens ouderavonden ineens wel belangstelling hebben voor de vorderingen van hun kinderen, met name op het gebied van Engels.
pi_79301256
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:47 schreef stekelzwijn het volgende:
Ze moet gewoon zelf weten hoe ze op de foto gaat. Als ze maar goed les geeft.

Ik ben benieuwd of de vaders van de leerlingen nu tijdens ouderavonden ineens wel belangstelling hebben voor de vorderingen van hun kinderen, met name op het gebied van Engels.
Ik denk dat de vaders graag willen zien hoe zo'n mondeling nou precies gaat.
pi_79303806
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:54 schreef Leverworst het volgende:
Het is niet uitgesloten dat de foto’s van de masturberende docente op de computer van de vrouw zijn gehacked. Pogingen om de afbeeldingen van de sites te halen, zijn niet gelukt. Wel is de pagina van het CLV met portretten van de docenten waarop zij staat afgebeeld van het internet gehaald.
Nee, die staan waarschijnlijk voor de rest van haar leven op internet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79303979
Wat een waardeloze fotograaf. Je gunt zo'n vrouw toch wat fraaiere cameravoering.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_79304050
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:01 schreef erniee het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat was nadat hij het nieuws had vernomen of nadat hij de foto's had gezien.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79304088
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, die staan waarschijnlijk voor de rest van haar leven op internet.
Natuurlijk, the internet does not forget.
pi_79304223
Is het nou een lekker wijf of heeft ze kut lijf?
pi_79304405
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:03 schreef Chadi het volgende:
Is het nou een lekker wijf of heeft ze kut lijf?
Geen lekker wijf, ook geen lelijke trol. Maarre... de foto's zijn makkelijk zat te traceren. Kijk zelf eens wat je er van vindt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79304490
Ik zie het al.. zou er nooit doen

Ontslaan die hap
pi_79305237
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef Chadi het volgende:
Ik zie het al.. zou er nooit doen
Out of your league eh... Sneu voor je.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_79305423
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:37 schreef Sjaakz het volgende:
Ik vind het vooral kinderachtig dat de nadruk zo wordt gelegd op het 'christelijke' van de school, schijnbaar om het verhaal wat smeuïger te maken ofzo. Het is namelijk totaal niet relevant.
Zoveel nadruk wordt daar niet op gelegd. De school heet toevallig Christelijk Lyceum en in de tekst hierboven zie ik verder maar één keer het woord "christelijk" staan. Verder is het wél relevant dat die docente lesgeeft op een christelijke school, want binnen het christendom is bepaald gedrag zondig.
pi_79305879
Ik kom uit die buurt en 'in mijn tijd' was het CLV ook echt heel duidelijk een school op christelijke grondslag, daar moest je iig zeker niet wezen als nietgelovige.

Maar dat kan inmiddels natuurlijk enigszins veranderd zijn, dat weet ik niet.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:01:05 #69
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79306090
Ondanks de commotie is de lerares vanmorgen voor de klas gaan staan. Kees Kloet: „Ik heb met juristen overlegd. Er is voor mij als werkgever geen enkele grond om deze werknemer de toegang tot de school te ontzeggen. De docente wilde niet ingaan op de zaak. „Alles loopt via de rector.”

Vuile facisten! Ze wilden het dus wel !
pi_79306144
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Boldface het volgende:

[..]

Zoveel nadruk wordt daar niet op gelegd. De school heet toevallig Christelijk Lyceum en in de tekst hierboven zie ik verder maar één keer het woord "christelijk" staan. Verder is het wél relevant dat die docente lesgeeft op een christelijke school, want binnen het christendom is bepaald gedrag zondig.
tja de meeste christelijke scholengemeenschappen doen niet veel aan geloof.

alleen de hele gereformeerde.
pi_79308040
Plaatjes zijn nu wel verdwenen geloof ik. Van betreffende URL althans.
pi_79308550
sjammer van die links, had d'r wel ff willen zien
pi_79309511
ff doorklikken op haar foto
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:23:19 #75
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79309568
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:22 schreef kimmeytje het volgende:
ff doorklikken op haar foto
Weinig te zien, kan je beter de link die ik gaf aanklikken