Ah oke. Tja, je kan ook naar Android kijken hequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Omdat ik uitgekeken ben op mijn oude telefoon en hem nu wel het extra geld waard vindt
Wat vet gedaan zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:54 schreef themauster het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tv_theme_medley.html
Nee hoor, zijn er vast wel meer. Je houdt er van of niet, ik ben al jaren fan van Stendersquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:05 schreef skittelman het volgende:
stenders... zucht toch jammer dat ik tussen 12 en 2 m'n radio ergens anders op moet zetten. ben ik nou echt de enige die stenders niet ziet zitten?
Heerlijk he!! Was ik echt aan toe na die winterquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef -Hans- het volgende:
Wat een weertje. Super!
Klopt! de wind is idd vrij hard en dat is wel jammer want op het moment dat het windstil is dan is het echtquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, alleen jammer dat het hier nog aardig hard waait
Ze zijn ook gewoon nooit grappig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
9 vd 10 keer snap ik de 'Nooit grappig' niet
en toch Hans kun je in Grunn gewoon met t-shirtje buiten zitten heerlijk in het zonnetjequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! de wind is idd vrij hard en dat is wel jammer want op het moment dat het windstil is dan is het echt
Spongebob Squirtpants kon ik wel om lachenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon nooit grappig.
Uit de wind zekerquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:21 schreef themauster het volgende:
[..]
en toch Hans kun je in Grunn gewoon met t-shirtje buiten zitten heerlijk in het zonnetje
Ah, jij zit in Londen hè? Vet!! Is 't daar ook zo'n mooi weer?quote:
Als in... in...quote:
Ook mooiquote:
Die namen altijd hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |