Als je foto's wilt mailen ook naar sport@fok dan kunnen zij er ook wat mee!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:53 schreef Marco001 het volgende:
XIl, de kans dat ik naar de batavierenrace ga is zeer groot..
Gelukkig heeft de vriendin die mee gaat ook een rijbewijs sinds kort, dus dan kan ik op de terugweg alvast de foto's van de camera afhalen.
Zal wennen zijn trouwens, dit word de 1e keer dat ik word gereden door iemand jonger als mij.
stuur maar ff door! dan gooi ik het in de groep!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb nog foto's van de CD release afgelopen nacht van Sungrazer, de winnaar van Nu of nooit (mag dus Pinkpop openen). Interesse?
Ik moet ze nog ff door de Noiseware en aanverwanten trekken, daarna stuur ik ze wel op.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
stuur maar ff door! dan gooi ik het in de groep!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:35 schreef Xilantof het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)tatie-sungrazer.html
Ah gelukt via dat meisje bij de zwarte cross?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:56 schreef fraubitch het volgende:
ik zoek fotografen voor:
paaspop zieuwent 3 dagen 1 persooon
Wie wil?
Kijk je uit?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ah gelukt via dat meisje bij de zwarte cross?
Ik kan helaas niet, knie overbelast en beginnende peesontsteking![]()
dan moet je je telefoon opnemen als ik je bel! Wil je nog?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh verdorie dat had ik graag willen doen.
Vette Line-upquote:
Oh jij belde dusquote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan moet je je telefoon opnemen als ik je bel! Wil je nog?
Andere afsprakenquote:
Neen, sorry.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:47 schreef fraubitch het volgende:
kom op jongens!! er moet toch wel iemand kunnen??
t spijt me, ik zit in t zuidenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:47 schreef fraubitch het volgende:
kom op jongens!! er moet toch wel iemand kunnen??
dit dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
@FB / Siegfried: dit soort evenementen zijn echt al eeuwen van te voren bekend. Je had dit veel eerder kunnen vragen. Je kan als een beetje professionele organisatie er toch gewoon niet op rekenen dat mensen 2 dagen van te voren nog geen afspraken hebben
Jullie moeten toch echt eens naar de werkwijze gaan kijken, want dit gaat niet werken zo. Dat bleek eerder en dat blijkt nu weer. En evenementen eerst verdelen onder bekenden en dan, wat er overblijft, hier in de groep gooien is ook niet echt een toffe manier van werken. Wees gewoon open in alles en laat iedereen kans maken om ergens naar toe te gaan en regel het niet onderling.
Is er trouwens al wat bekend over de speciale site die zou komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |