Lul niet. Die jongen is gewoon onzeker. Gelijk overal een label aanhangen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:47 schreef redboyke het volgende:
probleem is dat bij psychologische problemen
er meerdere symptomen bij meerdere profielen passen.
ik zou gaan voor: Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
wat je nodig hebt is een assertiviteit training.
beste blijft toch wel dat je professionele hulp inroept.
Je hoeft ook niet naar een psychiater.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:52 schreef Braddie het volgende:
Ik durf niet langs een psychiater, Ben daar veelste gesloten voor.
Stel dat ik daar zit, Dan vertel ik niet open en bloot over mijn problemen en dergelijk.
.quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zou je ook eens wat minder kunnen wentelen in zelfmedelijden.
Tuurlijk kun je fijn met gescheiden ouders in de slachtofferrol kruipen en hen de schuld geven van je overgewicht en al je falen. Dat is natuurlijk heel makkelijk. Maar je bent geen peuter meer van vier.
Neem de verantwoording voor je eigen leven en gaat daar het beste van maken want een ander gaat het namelijk echt niet voor je doen. Maak er zelf wat van.
Ps. hoe gaat het met de hondjes?
zelfvertrouwen faken vind ik zelf een slechte tip, mocht je ooit een keer weer in een vervelende situatie komen dan ben je je zelfvertrouwen weer kwijt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Laat 't me anders vragen dan, heb je echte vrienden?
Mjah, zelfvertrouwen problemen zijn kut. Wat helpt is het gewoon te faken, na een tijdje ga je 't zelf geloven en krijg je 't ook. Todat er iets gebeurt en je weer terugvalt
Ze liegen dat ze barsten, dat zie je toch meteen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:03 schreef Braddie het volgende:
Ik hoor vaak zat van die gasten dat ik ook een top gozer ben, En dat het zo chill is dat ik een goede plek heb om te chillen...
Maar ik weet niet of ik dat moet geloven.
Naar een psychiater is ook een slecht idee in jouw geval. Gewoon life of brian huren, en doorspoelen naar het einde. Wat zingen ze daar? Leef daarnaar!quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:52 schreef Braddie het volgende:
Ik durf niet langs een psychiater, Ben daar veelste gesloten voor.
Stel dat ik daar zit, Dan vertel ik niet open en bloot over mijn problemen en dergelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |