abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79299900
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:47 schreef redboyke het volgende:
probleem is dat bij psychologische problemen
er meerdere symptomen bij meerdere profielen passen.

ik zou gaan voor: Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
wat je nodig hebt is een assertiviteit training.

beste blijft toch wel dat je professionele hulp inroept.
Lul niet. Die jongen is gewoon onzeker. Gelijk overal een label aanhangen.
pi_79300043
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:52 schreef Braddie het volgende:
Ik durf niet langs een psychiater, Ben daar veelste gesloten voor.
Stel dat ik daar zit, Dan vertel ik niet open en bloot over mijn problemen en dergelijk.
Je hoeft ook niet naar een psychiater.

Maar het lijkt me wel verstandig dat je hulp zoekt. Ga ten eerste eens naar je huisarts, die zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar een psycholoog.

En waarom durf je je probleem niet te vertellen aan een psycholoog en wel hier?

Ons ken je niet, maar die psycholoog ken je ook niet.

Of ben je bang dat jouw problemen niet erg genoeg zijn?

Ook onzin, want ze belemmeren jou in je doen en laten dus zijn het problemen waar je wat aan moet doen.
pi_79300156
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Je zou je ook eens wat minder kunnen wentelen in zelfmedelijden.
Tuurlijk kun je fijn met gescheiden ouders in de slachtofferrol kruipen en hen de schuld geven van je overgewicht en al je falen. Dat is natuurlijk heel makkelijk. Maar je bent geen peuter meer van vier.

Neem de verantwoording voor je eigen leven en gaat daar het beste van maken want een ander gaat het namelijk echt niet voor je doen. Maak er zelf wat van.

Ps. hoe gaat het met de hondjes?
.
Hij vertelt gewoon wat er gebeurd is. Heb je dan al zelfmedelijden? Kom op zeg, dat is wel heel kort door de bocht.

Als hij over een tijdje nog steeds zo'n topic opent geef ik je gelijk maar ik heb hem nog niet op zelfmedelijden kunnen betrappen.
pi_79303933
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:56 schreef zquing het volgende:

[..]

Laat 't me anders vragen dan, heb je echte vrienden?

Mjah, zelfvertrouwen problemen zijn kut. Wat helpt is het gewoon te faken, na een tijdje ga je 't zelf geloven en krijg je 't ook. Todat er iets gebeurt en je weer terugvalt
zelfvertrouwen faken vind ik zelf een slechte tip, mocht je ooit een keer weer in een vervelende situatie komen dan ben je je zelfvertrouwen weer kwijt.

op het internet staat genoeg informatie en er zijn genoeg online cursussen te volgen, zelfvertrouwen kun je jezelf aanleren want iedereen is ermee geboren ( als baby en jong kind had je gigantisch veel zelfvertrouwen want dingen als lopen heb je geleerd door te vallen en opstaan )
ik ben nog niet eens begonnen met echt goed lezen van artikelen en volgen van cursussen over zelfvertrouwen, maar ik merk dat ik de afgelopen twee maand door het kleine beetje informatie al een iets beter zelfvertrouwen heb gekregen !
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:13:57 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79304572
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:03 schreef Braddie het volgende:
Ik hoor vaak zat van die gasten dat ik ook een top gozer ben, En dat het zo chill is dat ik een goede plek heb om te chillen...

Maar ik weet niet of ik dat moet geloven.
Ze liegen dat ze barsten, dat zie je toch meteen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:16:02 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79304643
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:52 schreef Braddie het volgende:
Ik durf niet langs een psychiater, Ben daar veelste gesloten voor.
Stel dat ik daar zit, Dan vertel ik niet open en bloot over mijn problemen en dergelijk.
Naar een psychiater is ook een slecht idee in jouw geval. Gewoon life of brian huren, en doorspoelen naar het einde. Wat zingen ze daar? Leef daarnaar!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')