abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79308617
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Uh, degene die jij lukraak in elkaar wil hengsten doet helemaal niets ook.
Het is wel vreemd dat altijd een niet-marokkaan in elkaar wordt geslagen door marokkanen. Laten wij eens selectief zijn en gewoon op een marrokaan van een jaar of twintig, die ergens op de hoek van straat staat de slissen, even een correctie toepassen.
pi_79308909
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Schijnbaar komt het niet echt aan

Dit probleem speelt al een jaar of 15. De politiek heeft 15 jaar de tijd gehad om oplossingen te bedenken.
Nog sterker,20 jaar geleden wezen de statistieken al uit dat bepaalde jongeren uit een bepaalde bevolkinggroep oververtegenwoordigd waren in geweldsmisdrijven.

Nu zegt een burgermeester dat je de stad 's-nachts moeten mijden omdat het niet veillig is. De politiek kan niet mijn veiligheid garanderen.

Overigens ik heb 10 jaar als agent rond gelopen en vertrouw mij maar, die gasten luisteren maar naar één ding en dat is een pak op hun sodemieter.

En vergeet niet, "het marokkanenprobleem" is een economie op zich. Een hoop mensen(lees pvda) verdienen hun geld hieraan. Allemaal stompzinnige projecten etc,etc. waarbij de politiek zich achter kan verschuilen met het motto: " we zijn er toch mee bezig"
pi_79308967
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:08 schreef SonicB het volgende:

[..]

Overigens ik heb 10 jaar als agent rond gelopen en vertrouw mij maar, die gasten luisteren maar naar één ding en dat is een pak op hun sodemieter.
En ze zullen luisteren als je een volslagen onschuldige finaal de grond in mept??
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79309072
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef SonicB het volgende:

[..]

Het is wel vreemd dat altijd een niet-marokkaan in elkaar wordt geslagen door marokkanen. Laten wij eens selectief zijn en gewoon op een marrokaan van een jaar of twintig, die ergens op de hoek van straat staat de slissen, even een correctie toepassen.
Nee, laten "wij" dat maar eens niet doen. Ik heb iets beters en weldenkenders te doen dan een willekeurige net-niet puber van een straathoek te sleuren met een groep om hem iets aan te doen.
Ik durf zelfs te wedden dat het meer zin heeft om met een theedoos rond te gaan in het buurthuis.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79309103
quote:
...

Wauw, mijn respect naar Oom Agent toe is zojuist met sprongen toegenomen. Waarom moest je weg trouwens?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_79309165
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, laten "wij" dat maar eens niet doen. Ik heb iets beters en weldenkenders te doen dan een willekeurige net-niet puber van een straathoek te sleuren met een groep om hem iets aan te doen.
Ik durf zelfs te wedden dat het meer zin heeft om met een theedoos rond te gaan in het buurthuis.
Wacht maar tot je vriendin of dochter voor hoer wordt uitgemaakt of dat je in je gezicht wordt gespuugd.
pi_79309195
quote:

[..]

Wauw, mijn respect naar Oom Agent toe is zojuist met sprongen toegenomen. Waarom moest je weg trouwens?
Moest niet. Ik heb nu een eigen bedrijf.
pi_79309232
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef SonicB het volgende:

[..]

Wacht maar tot je vriendin of dochter voor hoer wordt uitgemaakt of dat je in je gezicht wordt gespuugd.
Of wordt uitgekleed en alleen haar sokken mag houden.
pi_79309295
quote:

[..]

neem nu maar van mij aan. Dit zijn bikkelharde criminelen.
Ik heb genoeg, vooral autochtone, jonge mensen in het ziekhuis zien belanden. Sommige die voor de rest van hun leven kapot gemaakt door zo'n slissende arabier. Met 5 of 6 man in trappen op een onschuldig iemand. Een half uur later stoer doen: " Hey man, zag je dat ik brak ze arm. die vieze kaas"

Natuurlijk zomaar iemand van de straat plukken kan niet. Maar iedereen hier weet over welke type marokkaan het wij hebben..

[ Bericht 16% gewijzigd door SonicB op 18-03-2010 20:22:51 ]
pi_79309308
quote:

Goed dat je ontslagen bent.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79309351
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Goed dat je ontslagen bent.
Hij is niet ontslagen zegt hij net.
pi_79309421
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef SonicB het volgende:
oog om oog, tand om tand.

Gewoon een marrokaan van straat trekken en helemaal de tyfus slaan. Gewoon bang maken zoals zij doen. Is diegene onschuldig? jammer dan!
Wat een enorm idiote manier om met dingen om te gaan.
En dit is politie-agent geweest? De politie kampt al met een slecht imago de laatste tijd, good job man!
pi_79309687
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat een enorm idiote manier om met dingen om te gaan.
En dit is politie-agent geweest? De politie kampt al met een slecht imago de laatste tijd, good job man!
Wees flink en loop op zaterdagnacht door kanaleneiland of het " oude noorden" in rotterdam. Neem ook een blonde vriendin mee.
pi_79309701
En dit soort idiote reacties nemen de aandacht weg van het echte probleem. Want die is er. Er is een groep jongeren die echt absurd gestoord gedrag vertoont , blijkt maar weer eens.
En die jongens mag je van mij ook wel best even stevig aanpakken wat dat betreft.

Maar als je willekeurig Marokkanen in elkaar wil beuken, dan vererger je de problemen met factor 1000 ongeveer. Pak deze jongens maar aan, de normale Marokkanen hebben namelijk het meest last van deze idioten.
pi_79309716
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:17 schreef SonicB het volgende:

[..]

neem nu maar van mij aan. Dit zijn bikkelharde criminelen.
Ik heb genoeg, vooral autochtone, jonge mensen in het ziekhuis zien belanden. Sommige die voor de rest van hun leven kapot gemaakt door zo'n slissende arabier. Met 5 of 6 man in trappen op een onschuldig iemand. Een half uur later stoer doen: " Hey man, zag je dat ik brak ze arm. die vieze kaas"

Natuurlijk zomaar iemand van de straat plukken kan niet. Maar iedereen hier weet over welke type marokkaan het wij hebben.
Nou, wat bazel je dan over het in elkaar rossen van een willekeurige persoon als je precies weet over wie je het hebt? Weinig mensen zullen het niet met je eens zijn als je die aan wilt pakken. En net zo weinig zullen er minder om slapen als iemand anders dat op eigen titel doet als de politie het weer eens af laat weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 18-03-2010 20:32:11 ]
pi_79309720
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef SonicB het volgende:

[..]

Wees flink en loop op zaterdagnacht door kanaleneiland of het " oude noorden" in rotterdam. Neem ook een blonde vriendin mee.
Ik woon in Rotterdam en loop vaak genoeg 's avonds door de stad.
pi_79309748
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
En dit soort idiote reacties nemen de aandacht weg van het echte probleem. Want die is er. Er is een groep jongeren die echt absurd gestoord gedrag vertoont , blijkt maar weer eens.
En die jongens mag je van mij ook wel best even stevig aanpakken wat mij betreft.

Maar als je willekeurig Marokkanen in elkaar wil beuken, dan vererger je de problemen met factor 1000 ongeveer. Pak deze jongens maar aan, de normale Marokkanen hebben namelijk het meest last van deze idioten.
Uhm ik denk dat de slachtoffers het meeste last hebben van deze idioten. Niet de normale Marokkanen.
pi_79309753
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Hij is niet ontslagen zegt hij net.
Ik heb nu een winkel in 2e handsboeken en klassieke muziek.
pi_79309789
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Uhm ik denk dat de slachtoffers het meeste last hebben van deze idioten. Niet de normale Marokkanen.
Dat spreekt natuurlijk voor zich.
pi_79309803
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef SonicB het volgende:

[..]

Ik heb nu een winkel in 2e handsboeken en klassiek muziek.
Ook gezellig.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:28:37 #146
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79309834
Ondertussen in Rotterdam:

Wordt de couscous al warm gezet.
The End Times are wild
pi_79309872
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf staat daar allemaal?
pi_79309877
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar wat heeft dit te maken met dit topic?
pi_79309934
Ook van jou had ik beter verwacht LXIV..

Het gaat om een uitnodiging voor een open dag van een ziekenhuis. In een ziekenhuis zitten vooral bejaarden, waarvan we weten dat ze vaak niet goed NL spreken. (genoeg discussies over gehad hier)
Wat dit heeft te maken met dit topic blijft een raadsel, maar je dacht ik doe er een leuke allochtoonbash tussen?
pi_79310043
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

ik moet het ook nuanceren. En natuurlijk een willekeurig iemand in elkaar slaan kan niet. Maar dat gebeurt wel op dit moment. Laten wij het eens omkeren en kijken hoe de marrokaanse gemeenschap hierop reageert.

Ik heb één keer ouders moeten vertellen dat een hun zoon was dood geschopt. Dit mocht niet in de krant want dit kon wel eens extra stemmen betekenen voor wijlen heer Fortuijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')