mwah, als die kakkerlakken je dochter aanranden en de overheid niks doet en je vervolgens ook nog bedreigingen krijgt aan je huisadres...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
Nou nou dat mag ik toch niet hopen..
Trouwens...., ik kan mij niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst een stuk las over een stel blonde knapen die een man/vrouw met een getinte huidskleur in elkaar hadden geslagen.
Zal nog wel even duren. Nederlanders laten vrij veel toe maar als het zover is gaat het écht heel ver komen! De haat en woede is jaren aan het groeien. Marocs denken dat nederlanders laf zijn, echter uit eigen ervaring, durven marocs in hun eentje he-le-maal niks. Dan rennen en huilen ze.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef gameniet het volgende:
[..]
men moet idd niet raar opkijken als je opeens charles bronson praktijken er komen.
geheel terecht als er een paar van die kutmarokkanen om zeep worden geholpen, alleen al om een voorbeeld te stellen
Tja dan sta ik ook niet voor de gevolgen in!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef gameniet het volgende:
[..]
mwah, als die kakkerlakken je dochter aanranden en de overheid niks doet en je vervolgens ook nog bedreigingen krijgt aan je huisadres...
een vriend van mij was vroeger een beetje een nerdig typje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. Nederlanders laten vrij veel toe maar als het zover is gaat het écht heel ver komen! De haat en woede is jaren aan het groeien. Marocs denken dat nederlanders laf zijn, echter uit eigen ervaring, durven marocs in hun eentje he-le-maal niks. Dan rennen en huilen ze.
Ps.
Wil ik er wel bij zeggen dat ik ook echt wel goede marokkanen ken, maar dat terzijde.
Nee want als het een blanke was zetten ze dat niet in het artikel..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
Nou nou dat mag ik toch niet hopen..
Trouwens...., ik kan mij niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst een stuk las over een stel blonde knapen die een man/vrouw met een getinte huidskleur in elkaar hadden geslagen.
Leuk rijtje symptoom bestrijding. Wat doe je aan de oorzaak?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
- Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
- Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
- Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
- Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
- Minder taakstraffen
- Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
- Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
- Introductie heropvoedingskampen
- Preventief fouilleren in het hele land
- Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
- Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
- Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
- Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
- Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
Kunnen we nog wel spreken van een minderheid?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Woensdagavond had de burgemeester een gesprek met vertegenwoordigers uit de Marokkaanse gemeenschap. „Ook daar is dit keihard aangekomen. Want dit is die minderheid tussen al die goede mensen die we allemaal kennen.”
Dus ze is al gecapituleerdquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Burgemeester Veenendaal: ‘Ga niet alleen over straat’
VEENENDAAL - Het is te gevaarlijk om ’s nachts in Veenendaal alleen over straat te gaan. Dat zegt burgemeester Ties Elzenga, nadat een mishandelde man er onlangs ontkleed op het spoor werd gelegd.
Denken ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:45 schreef AlphaOmega het volgende:
Zo, ik zie mensen die denken dat er iets komt als tegenactie? Een soort kristalnacht? Hoe zal die de boeken ingaan.... de kaasnacht? Staat goed naast de Nachtwacht....
Dat is altijd al het geval geweest, 20 jaar geleden ook al alleen waren het toen de tokkies die de overlast veroorzaakten en waar de politie toen niets tegen durfde te ondernemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef kakner2 het volgende:
En de reacties op de veenendaalse websites zijn ook mooi: de politie heeft wel tijd om bonnen uit te schrijven voor het ontbreken van licht maar als 100 meter verderop iemand in elkaar geslagen wordt durven ze niks te doen.
Nou dan zijn we hier wel benieuwd naar die rapporten of liggen die bij de pvv in een kluis?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Buschetta het volgende:
Ik heb nu al rapporten gezien waar een escalatie vanuit Griekenland (links) overslaat naar Italie (Milaan, Rome) waar ze omslaan in rassenrellen dan via Frankrijk (Marseille, Parijs) doorslaat naar Brussel rond deze tijd zijn er in alle grote steden betogingen en worden auto's in de brand gestoken.
Kom eens achter die computer vandaan en ga de straat op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef NBT het volgende:
.. ik moet zeggen ik woon in Veenendaal, maar heb nergens last van xD
criminaliteit vanuit white trash is toch echt anders....ook 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is altijd al het geval geweest, 20 jaar geleden ook al alleen waren het toen de tokkies die de overlast veroorzaakten en waar de politie toen niets tegen durfde te ondernemen.
Verder worden veel websites op dit moment door xenofobe mensen oversrtroomt die zulke verhalen van de vriend van de oom van de overbuurman hebben gehoord, maar bijna nooit iemand die het ook zelf gezien heeft.
ik kom elke dag op straat! ik fiets elke dag door het dorp.... etc..... maar, nee.. nergens last van....quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Kom eens achter die computer vandaan en ga de straat op.
Precies Bousatta. Wij, de mannen van jihad, bereiden ons al jaren voor op dit grote moment. Gelukkig zitten veel kaaskopjes nog te slapen wat weer in ons voordeel werkt aankomende zomerquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Denken ?
Ik heb nu al rapporten gezien waar een escalatie vanuit Griekenland (links) overslaat naar Italie (Milaan, Rome) waar ze omslaan in rassenrellen dan via Frankrijk (Marseille, Parijs) doorslaat naar Brussel rond deze tijd zijn er in alle grote steden betogingen en worden auto's in de brand gestoken.
En dan ja dan.. Komt de tegen reactie.
Word iig een interesante zomer
Das ook best onzin en dat weet jezelf ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Gia het volgende:
Op dit soort voorvallen, en dat zijn er toch veel, wordt nauwelijks nog gereageerd, maar owee als er een moskee besmeurd wordt.......
Jij mept zelf in het rondquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef NBT het volgende:
[..]
ik kom elke dag op straat! ik fiets elke dag door het dorp.... etc..... maar, nee.. nergens last van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |