Gaat ook goed in jouw plaatsje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee.
Gisteren rond 17.30 à 18.00 uur gebeurd, net achter het ziekenhuis.
Erger nog: mijn wijkje ....... waar ik mijn kinderen probeer op te voeden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Gaat ook goed in jouw plaatsje.
Ja maar dat is ook logisch. Een Marokkaan staat niet gelijk aan tuig. Het probleem is meer dat ze kampen met een grote groep binnen de eigen gelederen die overheersend negatief aanwezig is. En dat is jammer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:40 schreef LXIV het volgende:
Hier in mijn dorp wonen ook wel wat Marokkanen, maar daar heb ik (of iemand anders, ik hoor er niks van) in ieder geval nooit een probleem mee. Één keer een moordpartij, maar dat was binnen de eigen kring dus soit.
Als het percentage minder dan 3% bedraagt dan houden ze zich nog heel rustig en vriendelijk. Als ik met een kinderwagen de trein in wil stappen dan helpen ze me gewoon met tillen als ik het vraag.
Ja hoorde het ook al van een collega van me, ze gaan gewoon midden op de weg staan en laten je er niet langs rijden met je auto enz enz.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef erniee het volgende:
Ik woon zelf in Veenendaal en had voorheen nooit echt ergens last van. Maar de laatste tijd wordt het steeds erger, in het gezicht getuft worden als je langs fietst, terug komen uit het dorp en op de plek waar je fiets stond staan nu twee ''licht getinte'' jongens naar je te grijnzen.Dit zijn nog slechts enkele persoonlijke voorbeelden, maar hoor de laatste tijd steeds vaker verhalen als deze.. waar ligt de oplossing?
Je moet ook niet in de Wildersismen vervallen. Er zijn zat toffe Marokkanen, ik ken er iig genoeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:40 schreef LXIV het volgende:
Hier in mijn dorp wonen ook wel wat Marokkanen, maar daar heb ik (of iemand anders, ik hoor er niks van) in ieder geval nooit een probleem mee. Één keer een moordpartij, maar dat was binnen de eigen kring dus soit.
Als het percentage minder dan 3% bedraagt dan houden ze zich nog heel rustig en vriendelijk. Als ik met een kinderwagen de trein in wil stappen dan helpen ze me gewoon met tillen als ik het vraag.
Waarom horen we hier niks over?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook al van een collega van me, ze gaan gewoon midden op de weg staan en laten je er niet langs rijden met je auto enz enz.
Omdat je niet weet waar je moet zoeken? Of moeten dit soort dingen bij De Wereld draait door en nu.nl gemeld worden?quote:
Ook wel eens gehad. Gewoon doorrijden. Niet hard, maar zachtjes duwen met je auto. Dan rotten ze wel op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook al van een collega van me, ze gaan gewoon midden op de weg staan en laten je er niet langs rijden met je auto enz enz.
Of ze slaan je auto in puin. En leg dan maar eens uit waarom ze dat deden. Ben je altijd de pineut bij de verklaring.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad. Gewoon doorrijden. Niet hard, maar zachtjes duwen met je auto. Dan rotten ze wel op.
Even voor de duidelijkheid: ik verdedig straatterroristen ook niet. Waarom ze dat deden? Omdat het etterige pubermannetjes zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Of ze slaan je auto in puin. En leg dan maar eens uit waarom ze dat deden. Ben je altijd de pineut bij de verklaring.
Ik bedoel meer dat er een risico aan kleeft aan jouw advies.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik verdedig straatterroristen ook niet. Waarom ze dat deden? Omdat het etterige pubermannetjes zijn.
Ligt eraan met voor figuren je hebt te maken. Bij ons in de stad zijn het voornamelijk grote monden, maar weinig daden. Ze durven zich ook niet meer te laten zien in het uitgaansgebied nadat ze er een paar hardhandig zijn uitgerost.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er een risico aan kleeft aan jouw advies.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ligt eraan met voor figuren je hebt te maken. Bij ons in de stad zijn het voornamelijk grote monden, maar weinig daden. Ze durven zich ook niet meer te laten zien in het uitgaansgebied nadat ze er een paar hardhandig zijn uitgerost.
Misschien heb ik geluk gehad, maar van mijn auto zijn ze afgebleven. Kreeg wel een grote mond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]Ik bedoel; stel je doet dat, en uit woede trappen ze je auto stuk. Bumper eraf, lampen kapot, spiegels etc.
Dan zul je iets van aangifte moeten doen voor de verzekering. En als dan de verklaring is dat jij zachtjes tegen ze aanreed, dan zit je nog steeds "fout" helaas.
Noem me ouderwets, maar dan zou ik me erg moeten inhouden om ze niet bij de oren te pakken en ze naar hun ouders te slepenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien heb ik geluk gehad, maar van mijn auto zijn ze afgebleven. Kreeg wel een grote mond.
Ken het gevoel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar dan zou ik me erg moeten inhouden om ze niet bij de oren te pakken en ze naar hun ouders te slepen
Waar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is het aan de rechterzijde van het politieke spectrum nu echt zo hip om simpele werkwoordsvervoegingen niet machtig te zijn?
Misschien word ik dan wel weer een echte linkse rakker hoor
Daar kan ik mij ook aan ergeren. Ik kreeg ook regelmatig tranen in mn ogen van Wilders' taalgebruik en zinsopbouwquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is het aan de rechterzijde van het politieke spectrum nu echt zo hip om simpele werkwoordsvervoegingen niet machtig te zijn?
Misschien word ik dan wel weer een echte linkse rakker hoor
Neuh. Nooit geweest ook trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:38 schreef Seam het volgende:
Maar Heerlen is nog steeds de meest criminele stad van Nederland toch?
Vervelend. En wat heeft de buurt toen gedaan? Een foto van Geert Wilders in het buurtcentrum opgehangen? Waterstofperoxide ingeslagen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef ElectricEye het volgende:
Ah, dus daarom was het anderhalve rustig in de wijk.
Dan kan ik de Veenendalers weer geruststellen, gisterenavond begon hier in Ede weer een Marokkaan met een ketting in te slaan op een bewoner die hem aansprak op zijn wangedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |