Waar slaat dat nou weer op?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nothing to see here!! Doorlopen mensen!!
[ afbeelding ]
Pffquote:Moskee Veenendaal helpt
De gemeente Veenendaal krijgt hulp van de Marokkaanse moskee met de zoektocht naar enkele straatrovers. Die verzekering heeft burgemeester Elzenga gekregen na een bezoek aan de moskee gisteravond.
Marokkaanse Veenendalers zouden er erg mee zitten dat de schuldigen in hun hoek gezocht worden, vertelde Elzenga aan RTV Utrecht. De imam heeft hen nu opgeroepen om informatie over de berovingen te melden.
Veenendaal kampt de laatste tijd met een golf van geweld. Verschillende mensen raakten gewond bij brute berovingen en mishandelingen. In de meeste gevallen waren de daders 'van Noord-Afrikaanse afkomst'.
bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)eenendaal_helpt.html
Wat stel jij voor als maatregelen dan, betweter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef Igen het volgende:
[..]
De meeste maatregelen die jij de PVV noemt helpen volgens mij geen flikker met het oplossen van het type probleem dat in Veenendaal speelt, simpelweg omdat het de verkeerde maatregelen voor het verkeerde probleem zijn.
Dat wil ehter niet zeggen dat ik de problemen in Veenendaal ontken of dat ik de maatregelen an sich afkeur. Maar jij bent blijkbaar geestelijk niet in staat om dat te begrijpen. Jammer, want dan is natuurlijk geen fatsoenlijke discussie mogelijk.
Dat slikken ze heus wel weer in:quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ojee, zijn we hélémaal de positieve berichten vergeten?
[..]
quote:De Marokkaanse gemeenschap in Veenendaal vindt dat er te snel met de vinger naar Marokkanen is gewezen in de zaak van de gewelddadige overvallen in de stad. Nu wordt duidelijk dat daarvoor ook een blanke man wordt gezocht.
De beschuldigingen richting de Marokkaanse gemeenschap zijn dus voorbarig geweest, zegt voorzitter El Ktibi van Marokkaanse Belangen Veenendaal in een reportage van RTV Utrecht.
een imam kan natuurlijk wel de ouders, broers, neven en ooms aansporen om iemand die ze kennen aan te geven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat snap ik dan niet he... Waarom is er een imam nodig om ze tot bedaren te roepen? Deze 2e generatie jochies hadden toch veel minder met religie als we de berichten eerder deze week mochten geloven? Tweede generatie Turken en Marokkanen minder religieus
Ik zou het zo gauw niet weten. Maar ik weet ook niet zeker dat de maatregelen die de PVV voorstelt niet werken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat stel jij voor als maatregelen dan, betweter?
Góh!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat slikken ze heus wel weer in:
[..]
Waarmee de berichten over 2e generatie minder met islam heeft volledig wordt tegengesproken....quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een imam kan natuurlijk wel de ouders, broers, neven en ooms aansporen om iemand die ze kennen aan te geven.
Damn, zeg dan nietsquote:
Waarom zou ik jou nog kunnen overtuigen als jij aangeeft dat jij toch niet weet of het werkt? Waarom? Ben je een masochist ofzo?quote:Maar ik weet ook niet zeker dat de maatregelen die de PVV voorstelt niet werken.
Mij persoonlijk lijkt gewoon van niet. Maar als jij nou met heel goede argumenten komt waarom juist die maatregelen wél helpen om het soort criminaliteit, waar het in Veenendaal om gaat, uit te roeien, wie weet overtuigt mij dat dan wel...![]()
van de universiteit van utrecht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Góh!
Welnee, de 2e generatie heeft écht niets op met religie hoor. Neuh, ondertussen fluit de plaatselijke moskee de 2e generatie even terug.
[..]
Waarmee de berichten over 2e generatie minder met islam heeft volledig wordt tegengesproken....
Nee, het is me wel duidelijk dat de linkse media er alles aan doet om de problemen rondom deze groep te bagatelliseren. Ben benieuwd waar dat bericht oorspronkelijk vandaan kwam. Uit het linkse NOS kampf?
Geen nood de oplossing voor de problemen is al een tijdje gevonden:quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Góh!
Welnee, de 2e generatie heeft écht niets op met religie hoor. Neuh, ondertussen fluit de plaatselijke moskee de 2e generatie even terug.
[..]
Waarmee de berichten over 2e generatie minder met islam heeft volledig wordt tegengesproken....
Nee, het is me wel duidelijk dat de linkse media er alles aan doet om de problemen rondom deze groep te bagatelliseren. Ben benieuwd waar dat bericht oorspronkelijk vandaan kwam. Uit het linkse NOS kampf?
Ik neem aan dat je sadist bedoelt? Of dat je zelf geen masochist bent?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou nog kunnen overtuigen als jij aangeeft dat jij toch niet weet of het werkt? Waarom? Ben je een masochist ofzo?
Ah ja, Universiteit Utrecht, waar islamlesjes worden gegeven? http://www2.hum.uu.nl/studie/master/islam/quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
van de universiteit van utrecht.
inderdaad, het linkse NOS kampf, klein kind.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Geen nood de oplossing voor de problemen is al een tijdje gevonden:
‘Omgekeerd inburgeren’ dwingt tot zelfreflectie
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=38183
Ach ja, begrijpend lezen is te moeilijk voor je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sadist bedoelt? Of dat je zelf geen masochist bent?
Anyways, ik laat me graag overtuigen door goede argumenten. Tot nu toe heb ik die echter nog niet gezien.
Onzin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach ja, begrijpend lezen is te moeilijk voor je.Nogmaals, het heeft geen zin om daar op in te gaan als je er zelf niet voor open lijkt te staan (en gezien je eerdere algehele anti-PVV houding, al is het maar 1 wet of voorstel).
Jezus Christus, wat gestoordquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Geen nood de oplossing voor de problemen is al een tijdje gevonden:
‘Omgekeerd inburgeren’ dwingt tot zelfreflectie
http://www.vrom.nl/pagina.html?id=38183
Gestoord hè, ambtenaren die proberen onze inburgeringscursussen zo effectief mogelijk te maken.quote:
Jawel, voor de toekomst heeft dat zeker zin. Maar jij rukt het wederom uit zijn context want er staat duidelijk:quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Onzin.
Laat ik er eens een voorbeeldje uitlichten. Eén van de PVV-voorstellen die jij net kopieer-plakte, was het afschaffen van verjaring bij sexuele misdrijven. Lijkt mij een prima plan, zeker als je ziet wat er in de katholieke kerk allemaal gebeurd is. Ik ga dan heus niet tegen zijn puur omdat het een idee van de PVV is.
Alleen gaat het nu daar niet over, het gaat nu over criminaliteit in Veenendaal. Ik zie niet in hoe deze maatregel dáár iets aan kan doen. Jij wel?
en de mocro's hier maar schreeuwen dat terugsturen van marokkanen niet helpt omdat ze in nederland zijn geboren en marokko niet kennen....quote:
En hoe gaat dat helpen? Denk je nou echt dat een opgeschoten Marokkaanse puber geen klap uitdeelt, omdat je daar (met afschaffing van de verjaringstermijn) over 30 jaar nog eens een rechtszaak over kan gaan beginnen die wegens gebrek aan bewijs toch nergens op uit loopt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jawel, voor de toekomst heeft dat zeker zin. Maar jij rukt het wederom uit zijn context want er staat duidelijk:
- Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
Waarbij het gaat om geweld uiteraard....
Leuk geprobeerd, game over.
Damn, ben je nou echt dom of wat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Igen het volgende:
[..]
En hoe gaat dat helpen? Denk je nou echt dat een opgeschoten Marokkaanse puber geen klap uitdeelt, omdat je daar (met afschaffing van de verjaringstermijn) over 30 jaar nog eens een rechtszaak over kan gaan beginnen die wegens gebrek aan bewijs toch nergens op uit loopt?
Jezus christus. Het zij je vergeven omdat je waarschijnlijk niet helemaal goed bij je hoofd bent. Natuurlijk mengen imams zich in deze kwestie. Het is hun bevolkingsgroep. Zij worden er ook op aangekeken. Deze mensen proberen een breug te bouwen tussen de jongeren (die toch hun kinderen zijn, religieus of niet) en en de mensen die overlast hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ojee, zijn we hélémaal de positieve berichten vergeten?
[..]
Pff
'wallah, knorr jai mut lauster knorrr nar iemam!'
[ afbeelding ]
Dat snap ik dan niet he... Waarom is er een imam nodig om ze tot bedaren te roepen? Deze 2e generatie jochies hadden toch veel minder met religie als we de berichten eerder deze week mochten geloven? Tweede generatie Turken en Marokkanen minder religieus
Goh, raar dat de islam nu betrokken lijkt, en een moskee denkt te kunnen helpen en er van overtuigd lijkt te zijn. Erg vreemd....
Neuh, 2e generatie heeft echt niets met religie hoor, echt niet.(ondertussen moet deze 2e generatie dat écht niets heeft met religie even door de imam tot de orde worden geroepen. Ik weet wel weer genoeg. Bericht van eerder was dus p(vda)ropaganda.....).
[..]
Wat stel jij voor als maatregelen dan, betweter?
Nee, ik zoek geen spijkers op laag water, ik zoek graag een oplossing die ook daadwerkelijk het probleem oplost.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Damn, ben je nou echt dom of wat?
En dit is nou met wat ik bedoelde dat het totaal géén zin heeft om met jou in discussie te gaan. Want je zoekt spijkers op laag water.
Dus je geeft toe dat islam wel degelijk speelt bij de 2e generatie en distantieert je dus van eerdere berichtgeving dat de 2e generatie minder heeft met islam? Mooi. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus christus. Het zij je vergeven omdat je waarschijnlijk niet helemaal goed bij je hoofd bent. Natuurlijk mengen imams zich in deze kwestie. Het is hun bevolkingsgroep. Zij worden er ook op aangekeken. Deze mensen proberen een breug te bouwen tussen de jongeren (die toch hun kinderen zijn, religieus of niet) en en de mensen die overlast hebben.
Ik zie jou niets anders doen dan haat tegen het westen, dat is pas droevig.quote:Maar ik snap dat zo´n denkpatroon teveel gevraagd is. Je hebt immers nog niets nuttigs bij kunnen dragen aan FOK! Behalve je blinde haat. Droeftoeter.
Je hebt wel lef: andere mensen dom noemen. Ik weet dat je jezelf beschouwt als het licht van de wereld. Samen met Geert. Maar ik moet je teleurstellen. Zelden heb ik een dommer mens meegemaakt als jij. En nee , dat zeg ik niet omdat ik niet met je eens ben. Met menig Wildersstemer ik prima discussies kunnen voeren. Dat geldt niet voor jou. Waarom jij niet op Stormfront zit is mij een raadsel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Damn, ben je nou echt dom of wat?
Neehee, jezus. Ben je nou echt zo simpel? Die imams beseffen maar al te goed dat hun complete bevolkingsgroep in een kwaad daglicht komt te staan dankzij deze ettertjes. Dus biedt hij zijn hulp aan, in plaats van zich afzijdig te houden. Maar waarschijnlijk snap jij niet hoe zoiets werkt. Als je zelf het verband niet snapt, dan houdt het ook op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat islam wel degelijk speelt bij de 2e generatie en distantieert je dus van eerdere berichtgeving dat de 2e generatie minder heeft met islam? Mooi. Weten we dat ook weer.
En jij denkt dat met in de ene hand de haatdragende koran, en in de andere de westerse normen en waarden, er een brug te bouwen is?
Bij de baard van de profeet. Het zij je vergeven omdat je waarschijnlijk niet helemaal goed bij je hoofd bent.
Ik wil graag een quote zien waarin ik mijn haat jegens het westen botvier.quote:Ik zie jou niets anders doen dan haat tegen het westen, dat is pas droevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |