Het begon eigenlijk allemaal toen mijn collega een andere baan ging zoeken en deze ook vond en aannam. Omdat wij dezelfde voornaam hebben zijn hier dus al een aantal fouten ontstaan wat echt niet zou mogen, ik bedoel...ze hebben dus niet naar andere gegevens gekeken, alleen naar de voornaam en niet naar achternaam, sofinummer, adres..enz.
Het eerste probleem was dat mijn collega een getuigschrift zou krijgen en ik deze in de bus kreeg met mijn gegevens erop. Ik heb een excuus gekregen maar daar koop ik natuurlijk niks voor, en mijn nu excollega wacht nog steeds op dat getuigschrift.
Ongeveer een week later kom ik op maandag op mijn werk en kan ik niet inloggen, dit moet gebeuren met je vingerafdruk in een apparaat, ook kon ik aan het eind van de dag niet uitloggen. Deze dag moet ik dus zowiezo goed in de gaten houden met uitbetalen, want het staat nergens geregistreerd.
Met de laatste salarisstrook die ik kreeg was er ineens een bedrag afgeschreven van een personeelspas wat eigenlijk pas gebeurd als je deze vergeet in te leveren als je er niet meer werkt.
Ik word er echt niet goed van en moet maar zien of alles netjes word opgelost.
Het zijn natuurlijk gewoon slordigheidsfouten omdat ze alleen naar de voornaam hebben gekeken blijkbaar.
Ik vraag me dus af wat ik eigenlijk het beste kan doen? Een brief schrijven en boos worden bijvoorbeeld? Dit heb ik eigenlijk al gedaan toen vorige week de rayonmanager belde met excuses.......Ik weet het dus niet meer....jullie?
[ Bericht 47% gewijzigd door Sjeen op 18-03-2010 23:03:29 (Zo werkt het dus niet...) ]