abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79535161
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:28 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Er zijn van die momenten dat ik best jalours op je ben. En dit is zo'n moment.
@ ferobarr:
hoezo zo jaloerd..jiji. Vanwege de frietjes en frikandelletjes?? En dan nog het geluk hebben dat alles wordt klaargemaakt..

Gisteren bij de psych besefte ik hoe een makkelijk leventje ik heb..we hadden het over uithuis gaan, als ik ga studeren op mezelf te gaan. EN met studeifinanciering is het niet haalbaar om een huisje te huren, en een kamer lijkt me niks. Ik heb niet direct in een kamer geleft maar iemand huurt ergens een kamertje en ga om de zoveel tijd op post controleren..
en ik ben altijd zo snel mogelijk weg..want het stinkt daar..en de ingang naar de kamer naast de keuken..en die altijd een troep..regelrecht een zwijnenstal. En ach..thuis heb ik het goed genoeg..hoef 1x per week te stofzuigen en af te wassen iedere dag..meer niet

@robuust
Je bent gewoon goed bezig En komt er heus wel, maar het versieren is een lastig iets, maar het beste is idd jezelf te blijven. Want geforceerd gedrag is zo op te merken...en niks zorgt voor een onprettigere situatie dan geforceerd gedrag.

verder over die hele studie/werk situatie,

Ik merk gewoon dat veel hier daar echt moeite mee hebben. En tuurlijk een studie gerandeerd niks, maar het kan helpen.
Veel heeft te maken met hoe je overkomt op anderen. En miss is het voor meerdere handig om daar een soort training in te krijgen.
En zowieso is het belangerijk dat je interesse hebt in waar je mee bezig bent, want als je geen motivatie hebt dan is dat op te merken.
en solicitaties draait vaak om het zo juist mogelijke antwoord te geven op wat ze van je vragen.
net zoals toen ik soliciteerde voor mijn 2e echte baan(1e daar heb ik het met veel moeite 2 weekjes uitgehouden) vroegen ze van waarom ben jij zo geschikt voor deze functie binnen ons bedrijf..en onbewust hadden ze laten merken dat ik zeer veel moest leren en het een beetje technisch was(telefoonnetwerk controleren bij internationale mobiele telefoonprovider)en in dat geval had ik door dat het juiste antwoord was:
-spreek veel talen en met internationaal contact met britse/duitse monteurs komt dat goed van pas.
-Ben technisch ingesteld
-hou van zelfstandig werken en zo veel mogelijk dingen zelf regelen.

En vaak geven die eisen onbewust aan en je moet ze maar net zien opt e vangen, en voor autisten lijkt dat me wat lastiger.

Maar volgens mij dwaal af...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')