abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79748854
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef gifkwal het volgende:
Hier een erg toffe foto van het wereldrecord Thriller dansen in Mexico City (15000 mensen).

[ afbeelding ]
Wat stoer! Is daar ook een filmpje van?
Go hard or go home
pi_79751650
Ew, iedereen heeft dit filmpje natuurlijk al gezien, maar iets viel me net pas op, moet je eens goed kijken op 0:49.

pi_79752152
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:40 schreef Noek het volgende:

[..]

Wat stoer! Is daar ook een filmpje van?
Jazeker.

Op YouTube nog veel meer.

En dat filmpje van Pepsi is echt kut ja Lijkt me echt pijnlijk.
pi_79757873
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef gifkwal het volgende:
Hier een erg toffe foto van het wereldrecord Thriller dansen in Mexico City (15000 mensen).

[ afbeelding ]
ziet er mooi uit hoor
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_79757900
nieuw uitgelekt filmpje van Michael met Prince en Paris

I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_79771308
Ik doe even een paar dingen van mijn verzameling weg. O.a. promotiemateriaal, posters, Mind is the Magic op cd, magazines, etc. Niet alles zal even interessant zijn voor jullie maar ik dacht ik laat het even weten, misschien heeft iemand interesse. Laat het me dan even weten, mijn Fok! MJ-vriendjes krijgen voorrang op het Marktplaats-gespuis

[ Bericht 5% gewijzigd door static op 31-03-2010 01:59:37 ]
  woensdag 31 maart 2010 @ 01:59:25 #282
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_79774575
Plaats dat nou gewoon hier in V&A.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_79776451
Sorry Static Ik dacht dat het hier juist handiger was omdat ik dan meteen alle MJ fans bij elkaar heb. Mag ik er dan bij zetten dat iemand die het linkje wil hebben een PM kan sturen?
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:32:32 #285
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79777298
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:11 schreef gifkwal het volgende:
Dit is wel vet!

MJ Fans Launch Aerial Attack on Doc Murray (TMZ)

[ afbeelding ]
Whaha, ik wilde het nét posten.
Wat wel balen is is dat ze het al naar buiten hebben gebracht dit te gaan doen, straks wordt het tegengehouden
Ze hadden m.i. beter kunnen wachten met het naar buiten brengen.
Leef en Laten Leven
pi_79777702
Vind ik ook. Maar het idee vind ik leuk, en misschien komt er op deze manier wel meer pers op af.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:52:36 #287
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79777849
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef gifkwal het volgende:
Vind ik ook. Maar het idee vind ik leuk, en misschien komt er op deze manier wel meer pers op af.
Het is een geweldig idee! Als ik daar woonde zou ik ook meedoen.
Heb wel het idee dat er veel pers zal komen. Hoorde gisterenavond op het radionieuws trouwens dat Joe Jackson naast deze aanklacht voor doodslag een aanklacht voor moord gaat indienen...
Leef en Laten Leven
pi_79777895
Dat is dan wel weer tof van die ouwe. Nog een paar dagen en het circus gaat van start... Nu was ik wel gewend aan rechtzaken rond MJ maar dit is wel een hele zure
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:56:33 #289
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79777942
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:54 schreef gifkwal het volgende:
Dat is dan wel weer tof van die ouwe. Nog een paar dagen en het circus gaat van start... Nu was ik wel gewend aan rechtzaken rond MJ maar dit is wel een hele zure
Ja, het leven kan raar lopen. Hoelang ben jij eigenlijk al fan en verzamelaar?
Leef en Laten Leven
pi_79778025
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, het leven kan raar lopen. Hoelang ben jij eigenlijk al fan en verzamelaar?
Fan sinds min of meer 15 jaar, met verzamelen begon ik denk ik 10 jaar geleden. Ik was een poosje heel fanatiek maar toen ik inzag dat het nooit mogelijk zou zijn de verzameling compleet te krijgen ( ) ben ik er maar mee gestopt. Nam ook veel te veel ruimte in. En uiteindelijk ben ik het meest blij met mijn CD en LP verzameling dus daar hou ik het nu maar bij.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:06:11 #291
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79778182
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:59 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Fan sinds min of meer 15 jaar, met verzamelen begon ik denk ik 10 jaar geleden. Ik was een poosje heel fanatiek maar toen ik inzag dat het nooit mogelijk zou zijn de verzameling compleet te krijgen ( ) ben ik er maar mee gestopt. Nam ook veel te veel ruimte in. En uiteindelijk ben ik het meest blij met mijn CD en LP verzameling dus daar hou ik het nu maar bij.
Dus ook al als kind. Zelfde als ik met de Beatles.
En ja idd, de muziek, daar gaat het om. Ik heb alle Beatlesalbums nog, maar die zijn letterlijk grijsgedraaid, en niet meer te draaien. De naald gaat hop hop hop, en dan is de plaat al afgelopen Toch kan ik ze niet weggooien.
Leef en Laten Leven
pi_79778244
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dus ook al als kind. Zelfde als ik met de Beatles.
En ja idd, de muziek, daar gaat het om. Ik heb alle Beatlesalbums nog, maar die zijn letterlijk grijsgedraaid, en niet meer te draaien. De naald gaat hop hop hop, en dan is de plaat al afgelopen:P. Toch kan ik ze niet weggooien.
Haha! Maar ja, LPs zijn ook gewoon mooi om naar te kijken toch. Had jij ook een hele Beatles verzameling dan? Volgens mij is van hen ook een oneindig aantal dingen te koop.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:16:38 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79778415
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:08 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Haha! Maar ja, LPs zijn ook gewoon mooi om naar te kijken toch. Had jij ook een hele Beatles verzameling dan? Volgens mij is van hen ook een oneindig aantal dingen te koop.
Nee die albums zijn niet om aan te zien. Totaal bekrast. En de hoezen zitten vol ezelsoren. Het is veel langer geleden dat ik kind was dan jij, he
Ja, ik heb een hele verzameling. Elk jaar ging ik naar de "Beatlesdag" in Utrecht. Die dagen waarop iedereen kan verzamelen, kopen en Beatles imitators kan zien zijn er nog steeds, over de hele wereld.
Leef en Laten Leven
pi_79778537
Oh Nou, dan alsnog zou ik ze ook niet weggooien hoor. Dat soort dingen hebben best een sentimentele waarde. Heb je laatst ook die geremasterde CDs allemaal gekocht?

Ik ben ook wel eens op zo'n MJ-dag geweest. Daar word je inderdaad gek van alle spullen die je kan kopen.

Nu moet ik even proberen aan mijn scriptie te klooien
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:22:57 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79778586
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:20 schreef gifkwal het volgende:
Oh Nou, dan alsnog zou ik ze ook niet weggooien hoor. Dat soort dingen hebben best een sentimentele waarde. Heb je laatst ook die geremasterde CDs allemaal gekocht?

Ik ben ook wel eens op zo'n MJ-dag geweest. Daar word je inderdaad gek van alle spullen die je kan kopen.

Nu moet ik even proberen aan mijn scriptie te klooien
Nee, heb ik niet gekocht, heb alles al op CD en vind het wel goed. Ik ben meer bezig met Michael, op het moment.
Succes met je scriptie!!
Leef en Laten Leven
pi_79778863
Tja, je blijft anders ook bezig met kopen he. Bedankt, spreek je snel (hopelijk ben ik snel klaar met dat verrekte kreng van een scriptie vandaag)
pi_79783316
Zo, daar ben ik weer.

Dit verklaart wellicht waarom die Alvarez onlangs is ontslagen±

Jermaine & Jaafar Jackson Open Up About Stun Gun Incident

LOS ANGELES, Calif. --

Jaafar Jackson’s purchase of a stun gun caused controversy within the Jackson family home earlier this month. Now, for the first time since this incident made headlines, Jaafar and dad Jermaine Jackson have opened up about the incident and they explained to Access Hollywood’s Shaun Robinson what really happened, including whether Michael’s children were ever in danger.

“Jaafar is a very good boy,” Jermaine told Shaun. “He’s never done anything to hurt anybody.”

Jermaine and 13-year-old son Jaafar were adamant when they told Shaun that Jaafar never threatened Michael’s children with a stun gun at the Jackson family home in Encino, Calif., as the tabloids reported.

Shaun met up with the two and with Jermaine’s 9-year-old son, Jermajesty, at the Westlake Golf Course where Jaafar showed off his impressive golfing skills. It was at that locale that Shaun asked Jermaine and Jaafar about the youngster’s purchase last month of a 300,000 volt stun gun online for $38, which Jaafar said, was a surprise gift for his dad.

“The box came. You then opened up the box and you were looking at it and?” Shaun asked.

“And I tested it on a piece of paper,” Jaafar explained. “Then I put it back in the box that it came with and put it in the drawer then the security came and took it.

“The people around us said that I had it for a few days and I was chasing Blanket and Paris around the house, which is not true. They didn’t know anything about it and they’re on the other side of the house,” he added.

“So there’s someone in the house…” Jermaine chimed in.

“That told,” Jaafar interrupted.

“That are leaking things out and shouldn’t be,” Jermaine finished.

Jermaine claimed that these people were once a part of Michael’s world and are now trying to cause a division within the Jackson family. He claimed they leaked the stun gun situation to the press and alerted Child Services.

“They’re trying to take us out of the house so they use this incident to try and say I’m a bad kid which I’m not because I’ll never try to hurt my cousin at all,” Jaafar explained.

“These are people who are there who Michael didn’t even want around when he was here,” Jermaine added.

“Have you and Prince talked about these other people in the house and how does he feel?” asked Shaun.

Jaafar responded, “He wish[ed] they weren’t there.”

“Jermaine, will those people ever be out of your lives?” Shaun asked.

“Yes, yes. They will if I have the final say,” Jermaine said. “We lost our brother so it’s time to clean house. It’s time to get rid of everything and everybody and just start anew.”

Jermaine and Jaafar said that after a visit to the Jackson home, Child Services found nothing wrong.

As for rumors that Jermaine’s kids and Michael’s kids don’t get along, Jaafar maintained that they play together all the time.

“How do they spend their days?” Shaun asked.

“We go to school, we go eat, we play video games, go swimming and karate,” Jaafar said.

Access Hollywood
pi_79789188
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef Dynd het volgende:
Ok, just wtf

Geniaal
pi_79789215
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:45 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Geniaal
De kostuums kloppen nog wel best goed.