Nou, héél goed is het op de foto ook niet te zien hoor!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef gifkwal het volgende:
Oh. Het wordt weer tijd voor de zoveelste nieuwe bril geloof ik
Thanks, ben erg blij dat ik het gedaan heb, ook al was het best duur zo bij elkaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef gifkwal het volgende:
Oh, gelukkig![]()
Zwart of brons, ik vind hem mooi!
Die tweede foto vind ik erg mooi. Wat betekent "Andromeda" in dit geval?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:23 schreef gifkwal het volgende:
Even wat leuke dingetjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, ja kan. Ik dacht dat het misschien iets te maken had met androgyne.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk dat dat Andromeda gewoon een watermerk is van iemand om aan te geven dat die foto van hem is of zo. Soort copyright-achtig iets.
Had ook gekund. Ik denk dat het van de Andromeda-nevel komt (zo'n ding ergens ver weg in de ruimte).quote:Op zondag 28 maart 2010 17:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah, ja kan. Ik dacht dat het misschien iets te maken had met androgyn.
Nee he? Doet ie op de foto ook al niet. Ik hem em nog nooit in het echt gezien, maar wil dat nog wel gaan doen, gewoon voor de leuk. Hoe hoog is dat ding, 10 meter?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:54 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Had ook gekund. Ik denk dat het van de Andromeda-nevel komt (zo'n ding ergens ver weg in de ruimte).
Wel leuk trouwens dat die fans zo'n vlag sturen naar de US. Ik ben ooit ook eens bij de McDonalds standbeeld geweest, hij lijkt niet echt
Nou bedankt voor de waarschuwing, whaha.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef gifkwal het volgende:
10 meter kan wel kloppen. Ik vond hem in elk geval niet heel impressive, ik zou er dan ook niet speciaal voor naar Best rijden (ik kwam er destijds ook toevallig langs).
Ja misschien ingefluisterd door zijn advocaten. Het slaat in ieder geval nergens opquote:Op zondag 28 maart 2010 19:43 schreef gifkwal het volgende:![]()
Hoe achterbaks. Misschien dat zijn advocaat hem dit heeft ingefluisterd, maar dan nog. Hoe kan je nou denken dat die propofol geen rol speelde in zijn dood. Of hij had er ECHT totaal geen verstand van toen hij er mee aan het klooien was.
Dat programma heb ik een paar keer gekeken, de laatste tijd niet meer. Moet dat steeds opzoeken op uitzendinggemist en mijn internet is vaak te traag om live streams te kijken.
Inderdaad super lullig voor de familiequote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja misschien ingefluisterd door zijn advocaten. Het slaat in ieder geval nergens op, en hard voor de familie om dit te mogen vernemen.
Hee wat jammer dat je het niet kan kijken. Ach nou ja, zo hoogstaand is het allemaal niet (en die Joling negeer ik gewoon) maar het heeft wel leuke momenten doordat er echt wel wat danstalent rondloopt.
Ben wel benieuwd of die tribute van Jermaine er ditmaal wel van komt in augustus. Want de winnaar mag daar dan optreden. Zal leuk zijn voor die persoon of personen als Jermaine het weer niet voor elkaar krijgt
Wordt tijd dat die rechtzaak begint.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Inderdaad super lullig voor de familie![]()
Ik vond het best leuk om te zien, Gerard Joling vind ik ook niet eens zo erg. Misschien dat ik nog eens een poging ga wagen! Whehe, ik gok op een kans van 80 op 100 dat de tribute niet doorgaatResultaten uit het verleden enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |