Waarom? Hier is niks onterechts aan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Onterechte klacht.
Nee jong, maar is wel een bazen nummer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef FalleNk810i het volgende:
dacht dat het over dat ene nummer ging
Niet waar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef _Michiel_ het volgende:
Het is Bapao.
Wellus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bapaoquote:
Nee, Bakpao.quote:
Nee joh, ik eet ook rustig. Whoppers moet je ook langzaam eten maar dat het broodje altijd uit elkaar valt is al een klachtwaardig Topic, komt omdat er teveel op een broodje zit, alle saus loopt ook overal heen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee, Bakpao.
Maar TS eet gewoon dan voorzichtig op het begin. Jij bent zeker ook het type dat in 1x een halve Whopper naar binnen stouwt.
Haha ja zo waar. Bij een dubbele schuiven de stukjes vlees ook van elkaar weg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee joh, ik eet ook rustig. Whoppers moet je ook langzaam eten maar dat het broodje altijd uit elkaar valt is al een klachtwaardig Topic, komt omdat er teveel op een broodje zit, alle saus loopt ook overal heen.
Ja inderdaad. Zó kut. Ook altijd dat ze nog gaan vragen met kaas. Altijd zo'n gare mocro achter zo'n kraam die denken dat een kaaskop geen kaas wilt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Haha ja zo waar. Bij een dubbele schuiven de stukjes vlees ook van elkaar weg.
Nee een blazen nummer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:00 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee jong, maar is wel een bazen nummer.
Ik heb ooit wel is gezien dat iemand een enkele zonder kaas bestelde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zó kut. Ook altijd dat ze nog gaan vragen met kaas. Altijd zo'n gare mocro achter zo'n kraam die denken dat een kaaskop geen kaas wilt.Faaaaaaaaaaaal x3,54 miljoen.
En nu?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Pleonasme in de TT.
Dat hele broodje is smerig.. Brood is klef en vlees is droog zonder smaakquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef NoahsKwark het volgende:
Ik vind dat witte juist ranzig
Zit je eerst een kilo deeg te vreten voordat je bij het vlees bent
Ja, want het is zo'n topnummerquote:
Deze is leukerquote:
Neem een broodje pakpoa met Sambasaus van Calvé.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat hele broodje is smerig.. Brood is klef en vlees is droog zonder smaakDoe dan broodje donner
![]()
de eerste zin uit de link die jij geeft:quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Wellus: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bapao
Dat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef NoahsKwark het volgende:
Ja het vlees is ook lekkerder ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef NoahsKwark het volgende:
Ik lees geen wikipedia en zeker niet over zo'n crappy onderwerp. Niet iedereen heeft op het vmbo gezeten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goedzo, je hebt Wikipedia gelezen, held!
je moet ook niet die shit uit de supermarkt halenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat hele broodje is smerig.. Brood is klef en vlees is droog zonder smaak
ik hoef geen broodje van die Piet Heinquote:Doe dan broodje donner![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel is gezien dat iemand een enkele zonder kaas bestelde.Faaaaaaaaaaaal x3,55 miljoen.
Want dit leer je op het HAVO/VWOquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik lees geen wikipedia en zeker niet over zo'n crappy onderwerp. Niet iedereen heeft op het vmbo gezeten.
Inderdaad, hij is zo'n gassie die denkt dat die al een hele carrière heeft gemaakt met zijn havo.quote:
quote:
Nee, maar het is een vrij voor de hand liggend gegeven. Het feit dat jij het zo spannend vindt en allerlei loze aannames doet vind ik dan wel weer uitstekend bij het vmbo passen.quote:
Ik had net die van Asia, die komen van de C1000.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:13 schreef Drinky het volgende:
Bapao van de lidl
altijd kip en rund kopen, in 2 dagen 4 broodjes op
Juist ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is zo'n gassie die denkt dat die al een hele carrière heeft gemaakt met zijn havo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |