abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 mei 2002 @ 00:15:31 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4180891
Het waren trouwens maar een man of 100 die liepen te rellen.
-
  dinsdag 14 mei 2002 @ 00:16:40 #177
11102 knep
Mountainfreak
pi_4180912
quote:
Op maandag 13 mei 2002 15:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Ongeloofelijk stom dat ik die hoofdprijs ben vergeten. Sorry PSV-fans nog van harte gefeliciteerd met de Johan Cruijffschaal.

tnx
  dinsdag 14 mei 2002 @ 01:02:33 #178
904 L-X
The Lover X
pi_4181502
quote:
Op maandag 13 mei 2002 20:13 schreef twi het volgende:

[..]
Bovendien is het zielig dat Utrecht heeft verloren, maar ze waren niet sterker dan Ajax, hebben niet zoveel kansen gecreëerd en zijn slechts blij vlagen gevaarlijk geweest (alwaar ze ook nog eens 2x een 2-tegen-1 situatie niet uit wisten te spelen). Kortom, de enige wijze waarop Utrecht de overwinning zou hebben verdiend, zou zijn geweest omdat ze genaaid zijn door een grensrechter.

Dat is voetbal. Er is een verschil tussen doelpunten maken en echt voetballen (kijk naar Oranje). Tuurlijk had Ajax al in de eerste helft afstand moeten nemen (ze waren beduidend beter) maar dat gebeurt niet. Maar dat is voetbal en daarover mag je niet zeuren.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  dinsdag 14 mei 2002 @ 01:23:27 #179
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4181709
quote:
Op maandag 13 mei 2002 20:13 schreef twi het volgende:

Kortom, de enige wijze waarop Utrecht de overwinning zou hebben verdiend, zou zijn geweest omdat ze genaaid zijn door een grensrechter.

-
pi_4181711
quote:
Op maandag 13 mei 2002 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
LOSER!!!!!!
TADADADADA DAH DAH DAH TADA DAH DAH TADADADA DAH DAH DAH TADA DAH DAH TADADADA!!
JAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ach ja, wat een zinnige en constructieve reactie. Precies wat je kunt verwachten van debielen als jou.

Jullie hebben de beker, veel plezier ermee... Feit blijft dat het overgrote deel van Nederland wel weet waar die beker eigenlijk zou moeten staan. Ik ben er ziek van ja, omdat ik hart voor mn cluppie heb. Maar ja, daar begrijpen al die teletekst supporters natuurlijk toch niks van... die zijn al lang blij dat ze eindelijk hun Ajaxspulletjes weer uit de kast kunnen halen... hadden ze toch bijna over moeten stappen naar een andere club.

Ga maar lekker jullie stad slopen, eens kijken wat Cohen daar aan gaat doen met z'n grote bek. "oh, dit accepteren we niet meer." En idd, rellen in Nijmegen, rellen na het landskampioenschap... niks gebeurt er. Voetbal moet een feest blijven, hoe durven ze het te zeggen daar bij de KNVB... bedankt voor het ruineren van wat een feest had kunnen en moeten zijn.

Catch ya on the flipside...
  dinsdag 14 mei 2002 @ 01:51:33 #181
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4181928
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 01:23 schreef DGR het volgende:

[q]

Ach ja, wat een zinnige en constructieve reactie. Precies wat je kunt verwachten van debielen als jou jij.

Ik geniet van dit soort momenten..Leedvermaak is heel leuk..
Natrappen is een gave, daar moet je gebruik van maken.
quote:
Jullie hebben de beker, veel plezier ermee... Feit blijft dat het overgrote deel van Nederland wel weet waar die beker eigenlijk zou moeten staan.
Ja dank je...Dat is wel gelukt hoor, dat plezier hebben..
Dat is men over een maandje alweer vergeten (mits je een trommelboer bent.)
Ook gaat het niet de geschiedenisboeken in dat Utrecht BIJNA de beker had.
Ajax verdiende die beker net zo veel als jullie, helemaal nadat ze door Temmink genaaid werden. (de eerste helft had Ajax jullie in de tang)
Het feit dat je zegt dat er wel iets over die pingel te zeggen was en daarbij een quote van Dick "hoerenjong" Jol (de meest blinde scheidsrechter van het huidige zooitje tuig met een fluit) aanhaalt zegt meer dan genoeg over hoe objectief jij naar deze wedstrijd hebt gekeken. (of je hebt geen verstand van voetbal.
quote:
Ik ben er ziek van ja
quote:
Maar ja, daar begrijpen al die teletekst supporters natuurlijk toch niks van... die zijn al lang blij dat ze eindelijk hun Ajaxspulletjes weer uit de kast kunnen halen... hadden ze toch bijna over moeten stappen naar een andere club.
quote:
Ga maar lekker jullie stad slopen, eens kijken wat Cohen daar aan gaat doen met z'n grote bek. "oh, dit accepteren we niet meer."
Breken ze alsnog het Leidseplein af!
quote:
En idd, rellen in Nijmegen, rellen na het landskampioenschap... niks gebeurt er.
Voetbal moet een feest blijven, hoe durven ze het te zeggen daar bij de KNVB...

De KNVB heeft niets te maken met rellen in Amsterdam en/of Nijmegen..Dat is het probleem van de gemeente.
quote:
Bedankt voor het ruineren van wat een feest had kunnen en moeten zijn.
Niets te danken..
-
  dinsdag 14 mei 2002 @ 10:56:15 #182
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_4184035
Ajacieden die trots zijn op deze bekerwinst zetten zichzelf alleen maar voor schut....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_4184451
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:59 schreef CAZZO het volgende:

[..]

tsja wat doe je eraan
maar je kunt moeilijk van mij verwachten dat ik zeg dat die paupers gaan winnen

Temmink HONDELUL ik weet waar je woont

Temmink kan er niets aan doen, die kan vanuit zijn standpunt nooit buitenspel waarnemen. Dit moet de betreffende grensrechter doen. Deze zal niet op zijn plaats hebben gestaan anders zou de vlag wel omhoog zijn gegaan.:(

P.S. De grensrechter erkende na het zien van de beelden zijn fout (Utrecht schiet hier niets meer mee op maar toch..) hij schijnt al een aantal keren zo'n zelfde soort "blunders" te hebben gemaakt en daardoor geschorst geweest te zijn.

dinsdag 14 mei 2002 @ 14:53:02 #184
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4187599
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajacieden die trots zijn op deze bekerwinst zetten zichzelf alleen maar voor schut....
Ach..
Ik ben trots op de dubbel..
Onterechte goal of niet..
-
  dinsdag 14 mei 2002 @ 14:54:03 #185
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4187617
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 00:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het was gezellig..
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik jullie zo'n feestje op z'n minst gegund had..
(Ook al was ik voor Borussia)

Ik heb me van te voren volgegoten in Rotjeknor, en donderdag in All-Mighty Weert!

Dus wees niet bang, ik heb mijn dosis alcohol/cannabis ook gehad!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_4188513
Lache man al die cuntrechtspelers die halfjankend overal in de media lopen te verkondigen dat zij de beker hadden moeten hebben
  dinsdag 14 mei 2002 @ 15:51:04 #187
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4188652
Jullie mogen die stinkbeker houden daar in amsterdam.. ik ben er al weer helemaal over heen.. we gaan toch europa in..!! Ach en wat een grootse huldiging zeg er waren zeker 10.000 man... jippie.... In Utrecht waren het er 5 maal zo veel geweest.. en in Rotterdam wel 25 maal zo veel... nee echte supporters daar hoor in amsterdam..

ze zongen ook hele mooie liederen tijdens de wedstrijd

Stelletje kakkerlakken die ajaxsupporters!

dinsdag 14 mei 2002 @ 15:55:43 #188
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4188754
quote:
Politie-bericht

Wij vragen uw aandacht voor het volgende:

Op 12 mei jongstleden is op klaarlichte dag de zogeheten Amstelcup ontvreemd uit Stadion Feyenoord te Rotterdam van de rechtmatige eigenaar de voetbalclub FC Utrecht. Deze laffe daad is op video vastgelegd, waarbij duidelijk is te zien dat het om 1 hoofddader gaat, die geholpen wordt door 3 handlangers.

Beschrijving Hoofddader:
Kleine Zuid-Amerikaanse man van ongeveer 1.50, krullend kaar, tenger postuur. In het criminele amsterdamse circuit beter bekend als Wamberto

Beschrijving handlanger 1:
Ietwat gezette, in het zwart/groen geklede blanke Nederlandse man van 1.80 luisterend naar de naam Ronald K. Tijdens deze overval had hij de gehele tijd een vlag in zijn rechterhand, maar die hij desondanks niet gebruikte.

Beschrijving handlanger 2:
Grote blanke Nederlandse man van ongeveer 2 meter. Ook hij was in het zwart/groen gekleed tijdens deze laffe daad. Deze René T. zou banden hebben met het criminele circuit in Amsterdam en Zeist. Tijdens de overval had hij de gehele tijd een fluit in zijn rechterhand, die hij, net als handlanger 1, niet gebruikte.

Beschrijving handlanger 3:
Tengere lange man van zweeds/joegoslavische afkomst luisterend naar de naam Zlatan I. Ongeveer 1.85 groot. Deze man is gesignaleerd in het bezit van een Mercedes sportwagen met een flinke deuk in het rechterportier. Deze man wordt voor nog meer misdrijven gezocht onder andere door de politie Groningen in verband met mishandeling van onschuldige voorbijganger. Ook hij zou banden hebben met het criminele circuit in Amsterdam.

Heeft u een van de bovenstaande personen gezien omstreeks of sinds het tijdstip van deze laffe daad ? Weet u de verblijfplaats van hen? Belt u dan met de politie in Rotterdam of in uw lokale woonplaats. Onderneemt u zelf geen actie, de hoofdverdachte, maar zeker ook handlanger 3, staan bekend als vuurgevaarlijk.

Bron: Lunatic News

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 14 mei 2002 @ 16:02:18 #189
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4188891
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 15:55 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

pi_4188905
Tjezus, ben nog nooit zoooooooo ziek geweest van dat ongelofelijke 'lucky Ajax', want daar gaat het hier tenslotte om.

Het gaat niet om die penalty, niet om dat buitenspel doelpunt (kan Ajax ook niets aan doen), maar puur om het feit dat die linkmiechels in 90% van de gevallen alsnog de winst binnenhalen, ookal is dat op basis van de wedstrijd (of in dit geval het hele seizoen) niet terecht.

Ziek, ziek, ziek......

pi_4189788
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 16:03 schreef yodocus2001 het volgende:
Tjezus, ben nog nooit zoooooooo ziek geweest van dat ongelofelijke 'lucky Ajax', want daar gaat het hier tenslotte om.

Het gaat niet om die penalty, niet om dat buitenspel doelpunt (kan Ajax ook niets aan doen), maar puur om het feit dat die linkmiechels in 90% van de gevallen alsnog de winst binnenhalen, ookal is dat op basis van de wedstrijd (of in dit geval het hele seizoen) niet terecht.

Ziek, ziek, ziek......

Je spreekt jezelf tegen. Het is geen geluk meer als het volgens jou zo vaak voorkomt.
pi_4199766
Wie speelt er nu eigenlijk om die Johan Cruyff Schaal?
weer Utrecht - Ajax of Ajax-PSV? of heeft ajax em gewoon al gewonnen
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_4199838
Ajax tegen PSV, aangezien Ajax zowel de landstitel als de cup heeft gewonnen (maar ze die schaal niet zomaar mogen krijgen) en PSV tweede is geworden in de competitie.. PSV heeft 5 van de 6 edities gewonnen dus dat gaat nog leuk worden
  woensdag 15 mei 2002 @ 11:32:24 #194
28253 badclown
What I have and you don't
pi_4199926
Mensen mensen mensen tog! Jullie kunnen er allemaal vanuit gaan dat AJAX op de Johan Cruiff schaal pakt!!!! Wen er maar alvast aan (heb je wel genoeg tijd voor!) :P:P:P:P
Ik discrimineer niet.... ik maak alleen onderscheid !
  woensdag 15 mei 2002 @ 11:34:12 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4199949
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 11:18 schreef _Fulton_ het volgende:
Wie speelt er nu eigenlijk om die Johan Cruyff Schaal?
weer Utrecht - Ajax of Ajax-PSV? of heeft ajax em gewoon al gewonnen
Misschien wel een 'vriendschappelijk' potje van Ajax 1 tegen Ajax 2
  woensdag 15 mei 2002 @ 14:31:45 #196
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_4203075
quote:
Op dinsdag 14 mei 2002 16:03 schreef yodocus2001 het volgende:

Nou nou, op basis van de wedstrijd had ajax met 6-2 moeten winnen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_4203264
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 11:32 schreef badclown het volgende:
Mensen mensen mensen tog! Jullie kunnen er allemaal vanuit gaan dat AJAX op de Johan Cruiff schaal pakt!!!! Wen er maar alvast aan (heb je wel genoeg tijd voor!) :P:P:P:P
tuuurlijk
PSV verliest niet opeens 2x in 1 jaar in die arena van jullie hoor
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
  woensdag 15 mei 2002 @ 15:03:40 #198
23183 Censere
Prutsers!
pi_4203651
- edit: Laat maar, was al gepost -
  woensdag 15 mei 2002 @ 20:42:05 #199
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_4208833
voor de liefhebbers:

foto's van de amstelcup huldiging (inclusief filmpjes op sommige sites)

www.holyajax.nl (filmpjes! o.a. sfeerimpressie en aardig liedje gericht aan de kutrechters)
www.vak410.nl
www.ajaxfotoside.nl
www.afca.tk
www.afcajaxamsterdam.nl

zo....lekker ff AJAX SITES promoten

woensdag 15 mei 2002 @ 23:25:21 #200
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4211316
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 20:42 schreef tokoboy het volgende:
voor de liefhebbers:

foto's van de amstelcup huldiging (inclusief filmpjes op sommige sites)

www.holyajax.nl (filmpjes! o.a. sfeerimpressie en aardig liedje gericht aan de kutrechters)
www.vak410.nl
www.ajaxfotoside.nl
www.afca.tk
www.afcajaxamsterdam.nl

zo....lekker ff AJAX SITES promoten

ja promoot ze maar want anders komt er natauurlijk niemand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')