Haha, als ik het niet uitstel en er echt meteen aan begin dan houd ik het goed vol. Als ik het een paar uur uitstel begin ik er vaak helemaal niet meer aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Jaloers.
ik kan mijzelf er 's ochtends nooit toezetten om ook maar een boek open te slaan. Dat lukt meestal pas na een uur of twee, drie.
Als ik het uitstel dan wordt het meestal halfslachtig werk. Meestal dusquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, als ik het niet uitstel en er echt meteen aan begin dan houd ik het goed vol. Als ik het een paar uur uitstel begin ik er vaak helemaal niet meer aan.
Anywaysss, je gaat naar Egypte?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik het uitstel dan wordt het meestal halfslachtig werk. Meestal dus.
Was een week geleden wel 34 graden, waarom nu niet meerquote:Weer voor Caïro, Egypte - 20 °C
Ahhhquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
Veel plezier in Egypte Wikkiee.
En ik ga ziek worden volgens mij.
Huh, wat zou ik dan voor gemeens kunnen zeggen op wat jij zou zeggen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een strikvraag? Volgt straks een gemene opmerking?
Als ik nu ga slapen ben ik de hele nacht wakker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahhh. Gewoon de hele dag slapen, dan ben je er vast snel weer bovenop.
Aangezien het laatst over messen ging.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh, wat zou ik dan voor gemeens kunnen zeggen op wat jij zou zeggen?![]()
maar voor hoe lang ga je nou?
Maar dan voel je je wel beter.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen ben ik de hele nacht wakker.
Nu kijkt ze meequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Sociaal zijn_! Gym
_! Julide
_! Bilmiyorem
_! IHVK
_! School
_! Alles en iedereen
_!
_!
Hij beweegt nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier een wenkbrauwsmiley voor haar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |