abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:11:28 #76
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79274700
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Gilette_M5, als de ouders van wijlen Milly jouw post zouden lezen zouden ze in verse tranen uitbarsten.

²
gristustepaard.. hoe verzin je het...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_79274767
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Irritinus het volgende:
Er staat een foutieve feit in de topicstart:
- De verdachte is geen agent;
- Hij is een politie surveillant of officieel een assistent politiemedewerker. Hij heeft geen echte politie opleiding gehad.

Wat ik me wel afvraag is waarom die sufkutten van een voorlichters dat er niet bij vertellen? Of misschien durven ze dat niet te zeggen omdat er voor deze rang nagenoeg geen controle wordt gedaan voor wie ze aannemen.

Het was dus meer een wannabee politieagent, hij mocht waarschijnlijk niet eens een vuurwapen dragen.
in de persconferentie vandaag werd duidelijk dat deze man wel degelijk een pistool had, maar deze als het goed is gewoon op zijn werk bewaarde als hij wegging (dit wordt nog nagezocht). Me dunkt dat een receptionist geen pistool heeft.
I had a signature once. It was awful.
pi_79274861
Ik heb ze toch duidelijk horen vertellen dat hij agent van politie is.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:14:53 #79
28033 Pek
je moet wat
pi_79274884
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:58 schreef DaverzNL het volgende:

[..]

Zo erg, maar zo waar. Heb ook het idee dat haar vermissing pas echt 'erg' werd (voor de buitenwereld) toen de wat mooiere foto van haar in de media kwam....
Je zag het zo duidelijk bij die jarenlange nasleep van Dutroux: Sabine Dardenne ontpopte zich tot babe en kreeg alle aandacht, mocht zelfs een boekje schrijven, maar die Laetitia Whatshername werd een lelijke graftak en tja..hm..nooit meer van gehoord. Mensen Media
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_79274982
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ze toch duidelijk horen vertellen dat hij agent van politie is.
Voor zover ik heb meegekregen was hij een surveillant.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 22:17:37 #81
184769 crew  Deisyy
pi_79275022
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef teamlead het volgende:

[..]

misschien moet je even teruglezen....
En dan wel alle 15
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_79275086
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Voor zover ik heb meegekregen was hij een surveillant.
Bij de politie, met een pistool.
Leaf
pi_79275142
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:18 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Bij de politie, met een pistool.
Natuurlijk.
pi_79275168
Gilette_M5,doe ff normaal.
Hoe kun je het normaal vinden dat een meisje word vermoord, een meisje dat nog zo een mooie toekomst kon hebben maar dat word haar op brute wijze ontnomen.
Ja, natuurlijk worden er dagelijks wereldwijd meisjes vermoord, moeten wij dat normaal gaan vinden dan?
Vind jij het raar dat mensen huilend in de stille toch aansluiten vrijdagavond?
Eigendunk, dat is het.
Life is Music
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:22:37 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79275320
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:19 schreef Fredo55 het volgende:
Gilette_M5,doe ff normaal.
Hoe kun je het normaal vinden dat een meisje word vermoord, een meisje dat nog zo een mooie toekomst kon hebben maar dat word haar op brute wijze ontnomen.
Ja, natuurlijk worden er dagelijks wereldwijd meisjes vermoord, moeten wij dat normaal gaan vinden dan?
Vind jij het raar dat mensen huilend in de stille toch aansluiten vrijdagavond?
Eigendunk, dat is het.
erm.. die stille tocht doet mij ook mijn tenen in mijn schoenen krullen hoor.. net zo goed als de knuffels, tekeningen, bloemen en andere meuk die mensen denken te moeten neerleggen bij een dergelijke tragedie. Dat soort massahysterie ontgaat mij ook volkomen
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:23:38 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79275379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:52 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Als je op milly boele zoekt kom je ook bijna aan de 500.00 hits. Zoek ik op een ander meisje die sinds kort is vermist en niet naar het buitenland vertrokken is maar 107 zegt toch wel wat.
quote:
Resultaten 1 - 10 van circa 509.000 voor natalee holloway
quote:
Resultaten 1 - 10 van circa 4.810.000 voor maddie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:24:35 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79275441
Ik ben zo benieuwd naar het hoe én waarom. Ik kom regelmatig op het winkelcentrum in Sterrenburg, en ik wandel daar toch wel met een veiliger gevoel als ik de ware beweegredenen ken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79275445
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

[..]

'maddie' is dan ook een razend goeie zoekterm

En dat zijn nog steeds lopende zaken die INTERNATIONAAL onwijs veel aandacht hebben gekregen.

Iets met appels en peren
pi_79275487
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:

[..]

erm.. die stille tocht doet mij ook mijn tenen in mijn schoenen krullen hoor.. net zo goed als de knuffels, tekeningen, bloemen en andere meuk die mensen denken te moeten neerleggen bij een dergelijke tragedie. Dat soort massahysterie ontgaat mij ook volkomen
Ik denk dat het voor de nabestaanden fijn is om te weten dat er mensen mee leven en de moeite nemen om een knuffel, gedicht, bloemetje of een kindertekening neer te leggen om jouw vermoorde dochter te herdenken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:25:38 #90
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79275500
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het hoe én waarom. Ik kom regelmatig op het winkelcentrum in Sterrenburg, en ik wandel daar toch wel met een veiliger gevoel als ik de ware beweegredenen ken.

²
in een heel ruime meerderheid van dit soort gevallen betreft het een pedo. Je kunt rustig winkelen
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:27:54 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79275619
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:25 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor de nabestaanden fijn is om te weten dat er mensen mee leven en de moeite nemen om een knuffel, gedicht, bloemetje of een kindertekening neer te leggen om jouw vermoorde dochter te herdenken.
ik denk dat het de nabestaanden redelijk syberisch laat wat totale vreemdelingen er van vinden. Steun vinden ze (hopelijk) bij familie en vrienden en niet bij bep op de hoek die een bloemetje legt of bij kees uit schubbekutjeveen die op condoleance.nl schrijft hoe erg het wel niet is.

En ja: natuurlijk vindt iedereen dit een vreselijk drama... maar laten we vooral even niet hysterisch gaan doen alsof we Milly kenden ofzo
pi_79275630
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:22 schreef teamlead het volgende:

[..]

Zulke mensen laat ik in hun waarde.
Mensen moeten toch zelf kunnen bepalen hoe ze hun verdriet uiten.
Life is Music
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:29:32 #93
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79275699
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Zulke mensen laat ik in hun waarde.
Mensen moeten toch zelf kunnen bepalen hoe ze hun verdriet uiten.
met alle respect hoor: welk verdriet? Geschrokken: ja, natuurlijk. Maar verdriet om iemand waarvan je tot vorige week het bestaan niet vermoedde?
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:33:02 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79275883
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:

[..]

met alle respect hoor: welk verdriet? Geschrokken: ja, natuurlijk. Maar verdriet om iemand waarvan je tot vorige week het bestaan niet vermoedde?
Ik ben ook niet verdrietig op die manier, en ik loop geen stille tochten en steek geen kaarsjes aan, maar dat betekent niet dat een ander geen verdriet mag ervaren Sommige mensen trekken zich het leed van de wereld aan, laat ze.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:34:11 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_79275935
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

'maddie' is dan ook een razend goeie zoekterm

En dat zijn nog steeds lopende zaken die INTERNATIONAAL onwijs veel aandacht hebben gekregen.

Iets met appels en peren
quote:
Resultaten 1 - 10 van circa 223.000 voor marianna vaatstra
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_79275962
quote:

[..]

Ik weet niet of je weleens iemand verloren heb, maar verdriet om een overledene heb je sowieso.
En dan maakt het geen zak uit of je het al vermoedde of niet.
Haar ouders/vrienden zullen het vast ook vermoed hebben, denk je dat hun geen tranen zouden laten?
Life is Music
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:34:47 #97
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79275970
quote:

[..]

Bij het zien van de beelden krijg jij serieus geen triest gevoel van binnen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79275981
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik denk dat het de nabestaanden redelijk syberisch laat wat totale vreemdelingen er van vinden. Steun vinden ze (hopelijk) bij familie en vrienden en niet bij bep op de hoek die een bloemetje legt of bij kees uit schubbekutjeveen die op condoleance.nl schrijft hoe erg het wel niet is.

En ja: natuurlijk vindt iedereen dit een vreselijk drama... maar laten we vooral even niet hysterisch gaan doen alsof we Milly kenden ofzo
Of het de familie interesseert hoe een ander erover denkt weet ik niet. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de familie een steun is om te weten dat mensen de moeite nemen om hun dochter te herdenken. Mensen leven met die familie mee en uiten dat door een condoleance te schrijven op internet of een bloemetje te leggen. Ik zie daar geen hysterische taferelen in.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_79275984
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben ook niet verdrietig op die manier, en ik loop geen stille tochten en steek geen kaarsjes aan, maar dat betekent niet dat een ander geen verdriet mag ervaren Sommige mensen trekken zich het leed van de wereld aan, laat ze.
Die zijn er misschien zelfs ook nog wel, maar het merendeel acteert slecht dat ze het zich oprecht aantrekken; ze spreken overal en nergens hun afschuw en verdriet uit, maar gevoelsmatig doet het ze over het algemeen vrij weinig.
pi_79275993
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Beter

Maar imho nog steeds niet vergelijkbaar aangezien deze zaak 1 week loopt en die van haar al 10 jaar ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')