DE !!!!! houd hoop !quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
*krantje gelezen, * mailtjes bijgewerkt, *fok bijgelezen, *paar keer mijn verbinding hersteld.... en tis 9 uur.
dag 3 na de mededeling dat t nog een paar weken gaat duren is bijna voorbij., dus tis bijna weekend.. en als t bijna weekend is is er weer bijna een nieuwe week dus week 5 voorbij.... jaja ik probeer een positieve insteek te hebben zien jullie het???
Hoera voor de positieve instelling van DE!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef DarkElf het volgende:
*krantje gelezen, * mailtjes bijgewerkt, *fok bijgelezen, *paar keer mijn verbinding hersteld.... en tis 9 uur.
dag 3 na de mededeling dat t nog een paar weken gaat duren is bijna voorbij., dus tis bijna weekend.. en als t bijna weekend is is er weer bijna een nieuwe week dus week 5 voorbij.... jaja ik probeer een positieve insteek te hebben zien jullie het???
Oh, dan was mijn idee om Leander mee te laten drinken niet eens zo slecht, hihi!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef freecell het volgende:
Leander wil niet meer drinken...
En opkrikken wil door kolven of door meer laten drinken.
SCH kom er maar inquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Windigo op msn, wie wil me aanraken?
Er is nog een man in da house!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Tezz het volgende:
Oh, dan was mijn idee om Leander mee te laten drinken niet eens zo slecht, hihi!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb Windigo op msn, wie wil me aanraken?
Ik heb op het werk een baggerverbinding. Echt vreselijk om daar mee te moeten werken...... Hier thuis gaat het (ondanks het draadloze netwerk en de ietwat oude router) echt als een trein!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:23 schreef Braamyo het volgende:
the last castle,
En ik ben het internet op deze kamer nu echt zat ! wanneer krijg ik weer internet dat semi-okay is !
jah ik snap je frustratie, thuis heb ik half/half, soms echt als een trein, soms echt helemaal niks, afhankelijk of mijn broertje lief aan het downloaden isquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb op het werk een baggerverbinding. Echt vreselijk om daar mee te moeten werken...... Hier thuis gaat het (ondanks het draadloze netwerk en de ietwat oude router) echt als een trein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |