abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79340618
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan zal ik je helpen : "Als je niets te verbergen hebt" staat in de top 10 van grootste kulredeneringen die ik ooit heb gehoord.
Kom op zeg... Als je nou een keurig zakenmannetje bent en je wordt dan aangehouden zonder goede reden dan vind ik het ook wat raar.

Maar jongeren aanhouden die misschien een bepaalde indruk wekken op basis van hun rijgedrag of de kleding die ze aanhebben vind ik weer iets anders. Er zullen vast genoeg mensen zijn geweest die dachten dat ik een crimineeltje was omdat ik een leren jas met bontkraag droeg, een pet op had en graag op straat rondhing. Mensen gaan nou eenmaal op uiterlijk af. Lijkt me niet meer dan logisch.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:11:58 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79340928
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Kom op zeg... Als je nou een keurig zakenmannetje bent en je wordt dan aangehouden zonder goede reden dan vind ik het ook wat raar.
Maar waar baseer je op of iemand een keurig zakenmannetje is?
quote:
Maar jongeren aanhouden die misschien een bepaalde indruk wekken op basis van hun rijgedrag of de kleding die ze aanhebben vind ik weer iets anders. Er zullen vast genoeg mensen zijn geweest die dachten dat ik een crimineeltje was omdat ik een leren jas met bontkraag droeg, een pet op had en graag op straat rondhing. Mensen gaan nou eenmaal op uiterlijk af. Lijkt me niet meer dan logisch.
De politie behoort mensen pas lastig te vallen als daar een goede reden voor is. Het dragen van een bontkraag lijkt mij niet direct een goede reden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:25:31 #128
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_79341614
NIET?? Een goede bontkraag moet gewoon een dikke cel straf op komen!! Op z'n minst!

( om over Uggs nog maar te zwijgen )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:26:07 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_79341637
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
NIET?? Een goede bontkraag moet gewoon een dikke cel straf op komen!! Op z'n minst!

Het dragen van uggs zou inderdaad strafbaar moeten worden. Maar da's een andere discussie.
pi_79341662
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:

Ja ga je de jas dan in de cel gooien?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:29:17 #131
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_79341751
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja ga je de jas dan in de cel gooien?
Nee die steken we eerst in de brand... ( het liefst als de drager em nog aan heeft )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 22 maart 2010 @ 20:29:30 #132
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_79462677
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:05 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik had een colbert aan..

Wow, had niet zoveel reacties verwacht.. ik beloof jullie dat ik dit weekend het allemaal doorneem!
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')