Ja maar ik zeg juist dat ik niet wil squirten, en hij weet wat ie moet doen, het lukt hem alleen nie zo lang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:30 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
laat em deze post lezen.. en vooral dat stukje "how-to" en Have Fun
Hmm verkeert gelezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:35 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ja maar ik zeg juist dat ik niet wil squirten, en hij weet wat ie moet doen, het lukt hem alleen nie zo lang.
En gewoon neuken is ook niet mis natuurlijk
Oh ja absoluut, maar je gezicht wordt wel natquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik kan op zn minst ontzettend mijn best doen?
Als je het goed doet is die toch al nat van het zweetquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, maar je gezicht wordt wel nat
Zou het goed werken tegen een schrale huid?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut, maar je gezicht wordt wel nat
Geen flauw ideequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zou het goed werken tegen een schrale huid?
Tsssss!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw ideeIk duik weg met mijn gezicht
Nee hoor, maar ik wil het goed zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tsssss!![]()
Is het zo schrikbarend dan?
Iets met intiemer dan neuken, iets met ziektes ed.quote:
dat is wel zondequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw ideeIk duik weg met mijn gezicht
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:45 schreef denaamishenk het volgende:
Is niet leuk hoor als het in je neus komt
Oh, niet als ik aan het likken ben hoor. Wel met alleen vingerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is wel zondeals iemand dan door blijft gaan met likken
damn da's lekker!
maargoed, ik zou ook wegduiken als ik een vent was
huh nou volg ik t ff nietquote:Op zondag 21 maart 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, niet als ik aan het likken ben hoor. Wel met alleen vingeren
Same here (behalve dan MrC).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:57 schreef Chivez het volgende:
MrC kan mij behoorlijk laten squirten, ik vind het heerlijkIk raak helemaal van de wereld als het goed gedaan wordt. En die troep, ach, heeft ook wel weer wat, totaal niet belangrijk als je lekkere sex hebt.
Als ik ook aan het likken ben, dan duik ik niet weg. Maar als ik alleen aan het vingeren ben, dan wil ik het goed zienquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |