SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und ein frau ist ein frau
ik heb zelf ook echt zo iets van: care.... maar natuurlijk vind ik het erg sneu voor de nabestaanden, als je dat niet hebt, heb je geen hartquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef NoahsKwark het volgende:
Shit man, doe maar lekker dapper achter dat schermpje
Ik hoop dat het de volgende keer jullie dochter isof kleine zusje
En dan over ons klagen dat we geen respect hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:19 schreef NoahsKwark het volgende:
Shit man, doe maar lekker dapper achter dat schermpje
Ik hoop dat het de volgende keer jullie dochter isof kleine zusje
Dan maar geen hart, wat maakt mij het uit dat er iemand dood gaat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef SkereBoy het volgende:
[..]
ik heb zelf ook echt zo iets van: care.... maar natuurlijk vind ik het erg sneu voor de nabestaanden, als je dat niet hebt, heb je geen hart
ik zeg toch duidelijk dat je geen hart hebt op het moment dat je het niet sneu vindt voor de nabestaande?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Dan maar geen hart, wat maakt mij het uit dat er iemand dood gaat?
Op brute wijs who cares ? dat is het leven...
Als we toch bij iedereen zouden moeten stilstaan die heen gegaan is zou de wereld huilen
Toon een beetje medeleven lulquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Als we toch bij iedereen zouden moeten stilstaan die heen gegaan is zou de wereld huilen
Krijg toch wat, man.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Ik mis bier en friet.quote:
Dan heb ik geen hart,quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:27 schreef SkereBoy het volgende:
[..]
ik zeg toch duidelijk dat je geen hart hebt op het moment dat je het niet sneu vindt voor de nabestaande?
geef nu nog eens antwoord
quote:
je hebt ook wel gelijk, maar kom op, ik sta er ook echt totaal niet bij stil, maar denk op z'n minst: kut voor de nabestaande...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Dan heb ik geen hart,
Maar voor mensen die ik daadwerkelijk ken wel
Common wat maakt het nou uit dat een Nederlander vermoord word ofwat
Over de wereld word elk uur minimaal wel iemand vermoord
Maar staan we daar bij stil ?
Neee alleen bij wat de media ons laat zien
Dusjaaa ga allemaal lekker huilen om die 'chick' het boeit mij geen ene fok (haha ik gebruikte fok)
Zeg dom stuk vreten, ga je nog reageren of hoe zit dat?quote:
Kanker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey gore kutkloon wanneer hou je je bek eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Zeg dom stuk vreten, ga je nog reageren of hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |