Mijn geld is op en ik heb mijn datum al, dus dat is nog maar 1 maand tijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef speknek het volgende:
Ik ook. Nog vijf maanden waar ik keihard in moet schrijven en ik crash naar het tempo van twee regels per dag.
De introductie bedoel ik van het proefschrift, die achtergrond heb ik veel van al paraat. (maarja het is biologie hè, introducties voor de experimentele hoofdstukken is lastiger ja)quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef speknek het volgende:
inleiding makkelijk schrijven?, je hebt de experimenten al gedaan toch?
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef speknek het volgende:
Je moet juist een paar obvious gaten erin laten, zodat iedereen daarover valt en je daar een heel goed antwoord op hebt.
Maar goed, succes, we zitten nu natuurlijk weer te SOGgen.
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef lelouch het volgende:
EAR viel meer hoorde ik? Ik ben blij met ict-e, geen tentamen
Daar sluit ik me volledig bij aan, wat een waardeloos vak was ICT-E zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Booomer het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |