quote:
Ow ja, ik las rokenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja roken deed ik vandaag zonder jas, en koken doe ik altijd zonder jas
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik las roken
Maar ik lees wel vaker verkeerd
quote:
Ja geweldig tochquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haasten anders ben ik straks te laat voor
Ik wilde hem eerder vandaag al doen tot ik zag dat je van alles moest invullen.quote:
Andersom, lies gaat ons de beste standjes voordoen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geweldig tochMaar we plaatsen wel stukjes over pron enzulks speciaal voor jou
Ha!...ik moet me ook haastenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haasten anders ben ik straks te laat voor
O dat mag ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Andersom, lies gaat ons de beste standjes voordoen!
Jij ook veel plezierquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Handig als ik ben:quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Handig als ik ben:
[ afbeelding ]
Powernap.
Wel een leuk t-shirtquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat lijkt me heul geen fijn standje (althans niet met dat vallen
)
Powernap ze
Zal toch wel?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Anniebab het volgende:
Dus hier mag nu niet meer over Milly gepraat worden???![]()
Ja hoor, van mij welquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Anniebab het volgende:
Heb je nog iets aan de hausse toe te voegen dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:47 schreef Anniebab het volgende:
[..]
O, misschien heb ik t dan verkeerd begrepen.
Nee dat niet...maar ik vroeg t me af.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je nog iets aan de hausse toe te voegen dan?
Niet? Ik kan mij voorstellen dat je je af en toe zorgen maakt. Ook jij hebt een dochter, net iets ouder, maar toch..... 't Zal vast door je hoofd schieten zo af en toequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat niet...maar ik vroeg t me af.
Hey kom op, dit is een slowchat, alles mag, behalve dat wat hier staat dat niet magquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dat niet...maar ik vroeg t me af.
Ja, en daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
behalve dat wat hier staat dat niet mag
quote:dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Zit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weiger in sommige gevallen, gewoon omdat 't kan![]()
We gaan toch zeker niet naar Pietje luisteren![]()
[..]
Natuurlijk wel. Omdat één iemand vindt dat het niet de koningin is? Ja, dat zijn er wel meer niet. Verdomd veel trouwens. Dus praat gerust over Milly. Al vind ik het lastig om er nog iets over te vinden. Het is afschuwelijk en verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Ik snap ook niet wat je bezielt om zoiets te doen maar ja, wat kun je ermee?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:44 schreef Anniebab het volgende:
Ja je kan er ook niks mee,ik doel ook eik op als er weer nieuws van is, anders kan dat ook op een ander topic, dus er is geen probleem ofzo...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Omdat één iemand vindt dat het niet de koningin is? Ja, dat zijn er wel meer niet. Verdomd veel trouwens. Dus praat gerust over Milly. Al vind ik het lastig om er nog iets over te vinden. Het is afschuwelijk en verder dan dat kom ik eigenlijk niet. Ik snap ook niet wat je bezielt om zoiets te doen maar ja, wat kun je ermee?
Oh zo, er loopt wel een hele reeks in NWS en die is best oké om te volgen maar als je nieuws hier kwijt wil dan mag dat echt wel hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja je kan er ook niks mee,ik doel ook eik op als er weer nieuws van is, anders kan dat ook op een ander topic, dus er is geen probleem ofzo...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
@Remlof, heb je al bij je F1 Team gekeken? Ook wij, die niet meegedaan hebben met de eerste race, hebben toch geld en punten gekregen op basis van de gekozen configuratie![]()
Je kunt dus spullen kopen
Iemand die dat doet heeft kortsluiting in z'n kop. Kun je zomaar krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh zo, er loopt wel een hele reeks in NWS en die is best oké om te volgen maar als je nieuws hier kwijt wil dan mag dat echt wel hoor.
Wat mij eigenlijk nog verbaasde is dat hij een week later toch heeft besloten het op te biechten. Waarom?
En waarom doet iemand dat? Eigenlijk komt daar nooit echt een antwoord op hè.
Misschien om zijn huidige vriendin te sparen, die was medeplichtig op het moment dat hij het haar vertelde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh zo, er loopt wel een hele reeks in NWS en die is best oké om te volgen maar als je nieuws hier kwijt wil dan mag dat echt wel hoor.
Wat mij eigenlijk nog verbaasde is dat hij een week later toch heeft besloten het op te biechten. Waarom?
Een net iets betere coureur of een net iets betere motor?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik heb maar ¤ 2.624.850, wat kan ik daar in godesnaam voor kopen?
Nah, ik hou het hier maar even bij:quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een net iets betere coureur of een net iets betere motor?
Krjig van dat soort dingen altijd binnen drie uur koppijn. Morgen nog zo'n dag, maar ik ga d'r niet meer bij zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:
@NMNSTeun, OTAP is zeikerig.
Zeker als je documentatie moet opleveren die niemand leest.
Misschien moet je even kijken in de uitslag of er een coureur net iets beter geëindigd is. Dan kun je één nemen die heel laag staat qua prijs en een betere voor het vrijgekomen geld plus je bonus. Zo heb ik het gedaan. Ik weet natuurlijk niet of het goed uitpakt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik hou het hier maar even bij:
[ afbeelding ]
Misschien een beter chassis als ik meer ca$h heb
Het is gezeik omdat alles onder tijdsdruk moet, je voor iedere omgeving weer goedkeuring moet krijgen en wijzigingen soms weer de hele straat door moeten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Krjig van dat soort dingen altijd binnen drie uur koppijn. Morgen nog zo'n dag, maar ik ga d'r niet meer bij zijn.
Was nu ook zo hoor. Er ontbraken gewoon dingen in de keten. Sommige tests konden gewoon niet volledig afgemaakt of doorlopen worden. Afijn, er kwam nog aardig wat uit, dat moeten we dan maar als positief beschouwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is gezeik omdat alles onder tijdsdruk moet, je voor iedere omgeving weer goedkeuring moet krijgen en wijzigingen soms weer de hele straat door moeten.
Tenzij er opeens op productie iets omvalt.. dan vergeten ze de hele straat en moet het vooral snel opgelost worden.
Hey, weer in Duitsland?quote:
Hey allebei Trulli en dezelfde motorquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo ziet de mijne er op dit moment uit![]()
[ afbeelding ]
Met weinig geld kom je al snel met hetzelfde op de proppenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey allebei Trulli en dezelfde motor
Voorjaarsmoeheid? Je bent ook niet de enige. Ik ben ook zo gaar als boter. Eigenlijk zou je morgen vrij moeten hebben om de hele dag lekker in het zonnetje te zitten soezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Jezus wat ben ik moe, maar eens vroeg slapen vanavond
Ja dat zal welquote:
Dat is bruut, je mocht niet eens je verhaal vertellen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, al iets langer, maar meteen aan het werk gezetTeringlijers
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voorjaarsmoeheid? Je bent ook niet de enige. Ik ben ook zo gaar als boter. Eigenlijk zou je morgen vrij moeten hebben om de hele dag lekker in het zonnetje te zitten soezen
Ik heb ze niets te zeggen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is bruut, je mocht niet eens je verhaal vertellen?
Die heb ik net gemaild naar een ex collega. Ik had destijds een mop eroverquote:
Bij Mera is alles beter, zelfs het telebankierenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, stomme niet-indrukwekkende tyfus tv heb ik hier
Heb vanmiddag de nieuwste Final Fantasy opgehaald voor de PS3.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij Mera is alles beter, zelfs het telebankieren
Dat vind ik best wel het enge hieraan. Soms kan blijkbaar iets vreselijk mis gaan in iemands hoofd. Kortsluiting en dan poef doe je ietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg muh niks. Heb hier nog een PS2, paar keer gebruikt, weet je nog iemand die hem voor weinig wil?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb vanmiddag de nieuwste Final Fantasy opgehaald voor de PS3.
Beeld kwaliteit is subliem maar het blijft een paupertv
Ik weet wel iemand die nog zo'n ding wel hebben, wat wil je d'r voor?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg muh niks. Heb hier nog een PS2, paar keer gebruikt, weet je nog iemand die hem voor weinig wil?
Nog niks, heb er de puf niet voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kally, doe jij eens zeggen wat je gekocht heb van je winst (F1)
Ik al een jaar niet meer, die lul komt altijd alleen maar lenen en nooit iets terugbrengenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe ook de deur open voor de buurman
3D gezien op mijn eigen beamer en schermquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb vanmiddag de nieuwste Final Fantasy opgehaald voor de PS3.
Beeld kwaliteit is subliem maar het blijft een paupertv
Mijn zoon van 8 doet ook wel een open ja, vreselijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel het enge hieraan. Soms kan blijkbaar iets vreselijk mis gaan in iemands hoofd. Kortsluiting en dan poef doe je ietsAgenten worden zeer goed gescreend en krijgen ook allerlij testen ..
Ik doe ook de deur open voor de buurman
Heb ik het je niet gezegd? Je wordt manager, en niet alleen van een F1 Teamquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog niks, heb er de puf niet voorEn ben even aan het kijken voor studies voor mijn werk, krijg nieuw werk erbij en iemand onder me, en moet cursussen gaan volgen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoon van 8 doet ook wel een open ja, vreselijk
Dat is het leuke, ik mag zelf kijken wat ik wil doen als het maar werkgerelateerd is, zit dus nu bij managementcursussen te kijkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik het je niet gezegd? Je wordt manager, en niet alleen van een F1 Team![]()
![]()
Leuk! Wat voor cursussen
Gelukkig wel. Al wordt er de laatste tijd wel erg veel gestoken en vermoord vind ik. Vooral ouderen zijn lately ook de klosquote:
Wat voor soort werk betreft het?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het leuke, ik mag zelf kijken wat ik wil doen als het maar werkgerelateerd is, zit dus nu bij managementcursussen te kijken
Jawel maar het is wat je zegt, je buurman (politieagent) verwacht je het niet van, wat natuurlijk stom is want elke moordenaar is de buurman van iemandquote:
Nou ja mijn eigen werk hou ik ,maar daar komt dus iemand bij (wat op zich al een taak op zich is heb totaal geen geduld en dan iemand inwerken), en wat ik erbij krijg is de controle over de onderaannemers, of ze aan alle eisen voldoen en alle keurmerken e.d. hebben, dat in kaart brengen en verslagen maken voor de leidinggevendenquote:
Maar er worden ook wel gasten opgepakt hoor. Al is de strafmaat hier ver ondermaats. Kan het artikel niet vinden maar die gast die kettingen van de hals rukt van bejaarden. Wat vreselijk laf is dat. Maar goed die is gepakt en een paar jaar cel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Al wordt er de laatste tijd wel erg veel gestoken en vermoord vind ik. Vooral ouderen zijn lately ook de klos
Dat fucking veel werk volgen mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja mijn eigen werk hou ik ,maar daar komt dus iemand bij (wat op zich al een taak op zich is heb totaal geen geduld en dan iemand inwerken), en wat ik erbij krijg is de controle over de onderaannemers, of ze aan alle eisen voldoen en alle keurmerken e.d. hebben, dat in kaart brengen en verslagen maken voor de leidinggevenden
Ja heb het gelezen, dan ben je echt een loser idd. de zielepootquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar er worden ook wel gasten opgepakt hoor. Al is de strafmaat hier ver ondermaats. Kan het artikel niet vinden maar die gast die kettingen van de hals rukt van bejaarden. Wat vreselijk laf is dat. Maar goed die is gepakt en een paar jaar cel.
Ja dat is stom. Ga dan maar in een glazen (kogelvrij) kastje wonenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar het is wat je zegt, je buurman (politieagent) verwacht je het niet van, wat natuurlijk stom is want elke moordenaar is de buurman van iemand
Ja dat wel, maar wel weer een uitdaging, en natuurlijk tot ik die ander heb ingewerkt, dan ga ik delegerenquote:
Toch straft Nederland Europees gezien flink en fors. Het is ook wel een beetje het beeld wat is ontstaan volgens mij, dat straffen zo laag zijn. Wat men hier wel doet is aard en omstandigheden wegen, gelukkig wel eik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar er worden ook wel gasten opgepakt hoor. Al is de strafmaat hier ver ondermaats. Kan het artikel niet vinden maar die gast die kettingen van de hals rukt van bejaarden. Wat vreselijk laf is dat. Maar goed die is gepakt en een paar jaar cel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |