Grissom al gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is kennelijk nogal een mysterie
Gelukzak die Grissom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, en grissom ook niet
Die is met pensioen
Duurt te langquote:
Dat is wel echt een enorm afgezaagd themaquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef febster het volgende:
Vanavond een Proud to be Faut feest van mijn studievereniging. Dat wordt weer kansloosch zuipen gok ik zo
.
Jij ladderzat nu?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is wel echt een enorm afgezaagd thema
Ik had vanmiddag trainee-middag in Leiden met aansluitende borrel. Helaas hadden ze niemand verteld van de borrel en konden er dus maar 3 mensen blijven
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:17 schreef FUFR het volgende:
artic?
http://www.telegraaf.nl/b(...)edt_droombaan__.html
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:17 schreef FUFR het volgende:
artic?
http://www.telegraaf.nl/b(...)edt_droombaan__.html
captain eenoogquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:59 schreef amaranta het volgende:
Onze zoon is een piraat
http://twitpic.com/19737m
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:06 schreef Blueman het volgende:
Natuuuurlijk is ze in Helmond gevonden...
Ontsnapte 'tunnelgraafster' aangehouden
Hulde voor de plisie!
Waar andersquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:06 schreef Blueman het volgende:
Natuuuurlijk is ze in Helmond gevonden...
Ontsnapte 'tunnelgraafster' aangehouden
Mja.. wel goed dat ze haar gepakt hebben..quote:
Heerlijk, he!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef Juup© het volgende:
Van mij mag het voorlopig wel zo'n weer blijven, geeft mij energie om lekker te wandelen met de kleine en de honden en om dingen in de tuin te gaan doen. WEG MET DE WINTER!!!!!
Vanavond trainen in korte broek denk ik zo!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heerlijk, he!![]()
Ik heb sinds november zitten aftellen tot het lente werd.
Is inderdaad warm zat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vanavond trainen in korte broek denk ik zo!![]()
Afgelopen zondag was het best koud om met korte broek te voetballen, maar met zulk weer... heerlijk!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heerlijk, he!![]()
Ik heb sinds november zitten aftellen tot het lente werd.
Kunnen we geen politieke partij oprichten met als hoofdpunt het afschaffen van de winter?En dan voeren we een verbod op mutsen, sjaals en wanten in!
![]()
van het een komt het andere?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef ArTiC het volgende:
in korte broek voetballen![]()
in korte broek bier drinken
In korte broek bier drinken is na het trainenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef ArTiC het volgende:
in korte broek voetballen![]()
in korte broek bier drinken
20 jaar te oud johquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
van het een komt het andere?
Blij dat je er nog bent Artic, was even bang dat je dat vrouwtje verstopt had
Ohh je hebt randvoorwaarden aan een vrouw!quote:
Volgens mij stelt hij juist teveel eisen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohh je hebt randvoorwaarden aan een vrouw!
Nog meer eisen?
quote:
zou best kut zijn aangezien ik in het weekend niet veul thuis benquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij stelt hij juist teveel eisen.Zoals dat de vrouw hem komt versieren terwijl hij gewoon thuis op de bank blijft zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |