Als ze lekker is overigens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vond het wel leuk hoe IQ met stemkeuze werd geassocieerd eigenlijk.
Tevens wacht ik op de pics van scanman1's dochter. Dat zou alles goedmaken.
quote:
Werkelijk waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 04:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wacht, laten we (vrijwel) alles eens even op een rijtje zetten...![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja..
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=riagg
Doe er alsjeblieft je voordeel mee.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Als jullie hersenloze, Toppers-luisterende NSBérs / PVV-ers nu niet snel op z'n minst doen alsof jullie ook wakker hebben gelegen van de moord op Milly, dan haal ik er nog enkele irrelevante zaken bij om mijzelf te verheerlijken..
Omroep Venlo schijnt nu al serieus te overwegen om jou te boeken voor de oudejaarsconference.quote:
De berichtgeving rondom dat meisje mag onderhand wel stoppen, of zich in ieder geval weer tot de kern richten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:50 schreef Bytus het volgende:
Vreselijk wat Milly Boele is aangedaan, geen twijfel over mogelijk. Die man mag nooit meer op straat lopen.
Maar wat heel veel irritatie wekt zijn toch wel die zogenaamd meelevende condoleances met daarin de NIETSbetekende zin:
''Heel Nederland leeft met je/jullie mee''
Is er een Nederland een peiling gedaan of iedereen zijn medeleven wil betuigen. Praat gewoon namens jezelf in plaats van alles zogenaamd mooi te dramatiseren.
Klacht: Mensen die spreken namens het hele land terwijl ze het recht niet hebben.
Kwaliteitspostquote:Op donderdag 18 maart 2010 04:31 schreef DrDentz het volgende:
Kopkaas, dat associeer ik toch met kaaskop, dat associeer ik weer met Ik Hou van Holland, dat associeer ik met de Toppers, dat associeer ik met een laag IQ, dat associeer ik met PVV, dat associeer ik met NSB, oftewel Kopkaas is een nazi.
Toch is 90% van die volkomen overbodige informatie rond dit misdrijf prima te vermijden. Bijvoorbeeld door een sensatiekrant als het AD links te laten liggen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De berichtgeving rondom dat meisje mag onderhand wel stoppen, of zich in ieder geval weer tot de kern richten.
Meisje dood, agent bekent schuld.
Dat zijn de berichten waar ik op zit te wachten. Niet berichten over wat Frits Wester er over twitterde, wat vervolgens iemand anders DAAROVER twitterde, wat BN-ers er van vinden, wat anonieme lui op internet er van vinden... BOEIEND.
Om sensatiekrant AD maar als voorbeeld te pakken:
http://www.ad.nl/ad/nl/22(...)rouwt-om-Milly.dhtml
Wat een niveau![]()
Bovendien een condoleanceregister op internet tekenenom een volslagen onbekende
Steek er dan op zijn minst wat moeite in en teken een ECHT register, als het je zo veel doet.
[..]
Kwaliteitspost![]()
Klopt. (De sport afdeling van AD is nog best oke overigens, zo lang je de columns van v Nijnatten overslaat tenminste.)quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Toch is 90% van die volkomen overbodige informatie rond dit misdrijf prima te vermijden. Bijvoorbeeld door een sensatiekrant als het AD links te laten liggen.
God, waarom moeten mensen altijd 'de dochter' erbij halen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:09 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Misschien kun je jouw dochter morgen onder het eten ook ff vragen wat zij van anale seks vindt? Of heeft ze al in het topic van haar vader gereageerd?
Daar ging het dan ook helemaal niet om, you cunt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God, waarom moeten mensen altijd 'de dochter' erbij halen...Zo'n zwaktebod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |