Of gebruikt worden in dubieuze photoshopsquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef Saaaaab het volgende:
Die willen niet herkend worden op straat.
.. en dat inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Of gebruikt worden in dubieuze photoshops
Ze komen nooit op straat, dunkt me zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:35 schreef Saaaaab het volgende:
Die willen niet herkend worden op straat.
Dat is IDD een waarschuwing voor ons allen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef Pulzzar het volgende:
Ik blijf liever anoniem weet je. Fok!kers worden namelijk weleens bedreigd en ik wil niet in elkaar geslagen worden.![]()
Ik wil haar naam wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef Pulzzar het volgende:
Ik blijf liever anoniem weet je. Fok!kers worden namelijk weleens bedreigd en ik wil niet in elkaar geslagen worden.![]()
Dat filmpjequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef Pulzzar het volgende:
Doet me denken aan de:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef Pulzzar het volgende:
jij niet zo te zienquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:51 schreef boudemaniak het volgende:
Niemand is er trots op dattie op fok! zit en wil dus anoniem blijven
hahahahahahahahah wat de fuck..quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef Pulzzar het volgende:
Beroemdheid is een fractie van het falen in je toekomst...quote:Op maandag 29 maart 2010 01:16 schreef Roken het volgende:
Ik ben zo beroemd dat ik wel anoniem moet blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |