quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef remlof het volgende:
Omdat jullie anders andere slowchats verzieken hier weer jullie eigen kliekje reeks.
Sta wel open naar anderen anders gaat deze dicht en volgen er bans.
Nee, deze naam heeft iets speciaals!quote:
Doet Boxmeer een belletje rinkelen?quote:
ONZ SC ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, deze naam heeft iets speciaals!
Nee, dat is te gewoonquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Doet Boxmeer een belletje rinkelen?
Daar in de buurt dus. Jij dan?quote:
okequote:
Jeuj!quote:
Vorige stond ook CENTRAALquote:
oh dan kan ik ook rustig zeggen dat ik psv stom vindquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hahah, nee. Ik ben een van de weinige mannen die echt niks om voetbal geeft.
Ja hoor, doet me niks.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh dan kan ik ook rustig zeggen dat ik psv stom vind
Gelukkig maar.quote:
Een goede braboquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh dan kan ik ook rustig zeggen dat ik psv stom vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:36 schreef onderjas het volgende:
Je mag zelfs rustig zeggen dat je ajax stom vind.Beledig Ajax zoveel je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ToTquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef ToT het volgende:
UDOWU wordt gewoon een geuzennaam voor de ONZ-SC kliek!
Over kliekjes gesproken, ik ga ff wat te eten klaarmaken!
In VBL, that isquote:
jij behoort en behoorde niet tot de onz sc kliek, toch kom je hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef ToT het volgende:
Iedereen is welkom, weet je nog. En het is ToTquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij behoort en behoorde niet tot de onz sc kliek, toch kom je hier
zo 'klinkt' het net alsof hij niet welkom is, doe eens niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je er van kotst, waarom kom je het dan melden?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
zo 'klinkt' het net alsof hij niet welkom is, doe eens niet.
Daar reageer ik opquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:
Oh hell yeah!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tiet nodig om op uit te huilen?
* DevilsWhore tiet uitsteektquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore tiet uitsteekt
kom maar schatje
Oeh baby, begraaf je hoofd in mijn tietenquote:
Wat moet jij nou met een tiet, Naatje_1?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil ook getroost worden
Andere tiet zoeken, die van mij zijn al bezetquote:
je hebt er 2quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere tiet zoeken, die van mij zijn al bezet
Waarom?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat moet jij nou met een tiet, Naatje_1?
Want hij ging toch altijd rechtstreeks naar het gaatje heen?
Niet nodig zeker? Jij slaagt voor de potloodtest?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef onderjas het volgende:
Dank je, niet door vertellen hoor maar heb eigenlijk nooit een bh aan.
ToT heeft zoveel verdriet dat hij er 2 nodig heeft.quote:
Nee niet nodig, maar wat is de potloodtest? Denk niet dat ik die haal, ik haal de coopertest niet eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet nodig zeker? Jij slaagt voor de potloodtest?
Potlood onder je tieten kunnen laten hangen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee niet nodig, maar wat is de potloodtest? Denk niet dat ik die haal, ik haal de coopertest niet eens.
Als je niet op school bent geweest, heb je toch ook geen huiswerk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eigenlijk al aan mijn huiswerk begonnen zijn.
Nouja. Eigenlijk had ik naar school moeten gaan.
Liggend, staand of ondersteboven hangend? Is nog al een verschil namelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Potlood onder je tieten kunnen laten hangen.
Het is ToT. Ik kan er niets aan doenquote:
Remlove!quote:
Als je dat kunt, slaag je toch juist niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Potlood onder je tieten kunnen laten hangen.
quote:
coopertestquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee niet nodig, maar wat is de potloodtest? Denk niet dat ik die haal, ik haal de coopertest niet eens.
Heb het opgezocht en op sugarbabes (:')) stond dat het was om te kijken of je een bh nodig hebt als opgroeiend meisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je dat kunt, slaag je toch juist niet?
Dus wij slagen allemaal?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je dat kunt, slaag je toch juist niet?
Wie heeft er nou de broek aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is ToT. Ik kan er niets aan doen
BH's zijn overrated.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb het opgezocht en op sugarbabes (:')) stond dat het was om te kijken of je een bh nodig hebt als opgroeiend meisje.
Dan zijn er heel veel mokkels van 20+ die geen bh nodig hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb het opgezocht en op sugarbabes (:')) stond dat het was om te kijken of je een bh nodig hebt als opgroeiend meisje.![]()
Waarom deed je dan mijn BH aan?quote:
ToT, die is blauwquote:
Weet ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]waarom was jij al wakker vanochtend?
Om te kijken of ik ook een BH nodig had. Maar dat was gelukkig niet het gevalquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom deed je dan mijn BH aan?
Ik heb ook een spijkerbroek aan. En een mooie roze boxer met een glimmend, zilveren hartje erop. En jij?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ToT, die is blauw
Verder heb ik een spijkerbroek aan
WIJ!quote:
Goed plan. Count me in.quote:
12.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef onderjas het volgende:
[..]
In hoeveel minuten loop jij hem normaal?
Een zwarte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook een spijkerbroek aan. En een mooie roze boxer met een glimmend, zilveren hartje erop. En jij?
3700 meter, twee jaar geledenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef onderjas het volgende:
[..]
In hoeveel minuten loop jij hem normaal?
Jup.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Stoeprand het volgende:
Die test duurt toch sowieso 12 minuten?
Dat weet ik heus, maar slaag je dan als je het wel, of juist niet kunt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb het opgezocht en op sugarbabes (:')) stond dat het was om te kijken of je een bh nodig hebt als opgroeiend meisje.![]()
Tof, zie je buiten.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Stoeprand het volgende:
Die test duurt toch sowieso 12 minuten?
Het is hbo, geen middelbare school. Ik heb altijd huiswerk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef onderjas het volgende:
[..]
Als je niet op school bent geweest, heb je toch ook geen huiswerk?
Wel natuurlijk, dan hangen ze. Ben jij nou een echte vrouw?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik heus, maar slaag je dan als je het wel, of juist niet kunt?
Oh, succes ik ga even naar de buitenwereld kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is hbo, geen middelbare school. Ik heb altijd huiswerk.
Maar ik moet herkansingen inleveren voor 12 uur vannacht.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, dan hangen ze. Ben jij nou een echte vrouw?
Nee, de coopertest is 12 minuten lang rennen en de piepjestest niet.quote:
Dat is zequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:19 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wel natuurlijk, dan hangen ze. Ben jij nou een echte vrouw?
Ik dacht meer aan Herman Finkers die vroeg aan Tom van 't Hek: wat is dat Tommy, Coopertest?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:18 schreef onderjas het volgende:
[..]
Tof, zie je buiten.
[..]
Ja
Is ook een grap van Meneer Maassen 'ik liep de coopertest in 5 minuten, ik weet niet of jullie dat wat zegt'.
Nope. Coopertest is veel makkelijker. En beter voor je benen. Coopertest is in je eigen tempo rondjes lopen, 12 minuten lang. Piepjestest is je kuiten verneuken door de hele tijd heen en weer te rennen in een veel te kleine gymzaalquote:
Ja, ken hem ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Herman Finkers die vroeg aan Tom van 't Hek: wat is dat Tommy, Coopertest?
Piepjestest vind ik wel leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope. Coopertest is veel makkelijker. En beter voor je benen. Coopertest is in je eigen tempo rondjes lopen, 12 minuten lang. Piepjestest is je kuiten verneuken door de hele tijd heen en weer te rennen in een veel te kleine gymzaal
Nee coopertest mag je je mp3 aan zetten! (niet je nummer vergeten te roepen als je voorbij de leraar komt!)quote:
Nee verkapte tvpquote:
Ik heb net mijn eerste IP Ban gegevenquote:
Ik las PI Ban.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste IP Ban gegeven
Nee, die gebruik ik braaf.quote:
Ik kan niet lezen.quote:
Is ook niet zo stoer om heel lang in je eentje door te rennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef ToT het volgende:
Met de chuttleruntest had ik vroeger een 8 gehaald, en toen vond ik het maar saai worden en ben maar gestopt!
Dan is er iets raars aan de hand, want dat doen ze al jaaaaaaaaaaaaaren niet meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is ze
Maar wat als ze bij haar niet hangen, maar fier vooruit steken?
and we're back to GLOEIENDE!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste IP Ban gegeven
Moet dat nou echt iedere keer?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe altijd mooi om z'n dingen een keer terug te zien. Laatst kwam ik mijn eerste "gephotoshopte" afbeeldingen tegenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef onderjas het volgende:
[..]Zat in mijn documenten tussen een hele grote zooi plaatjes.
Ik heb mijn eerste photoshop volgens mij niet meer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe altijd mooi om z'n dingen een keer terug te zien. Laatst kwam ik mijn eerste "gephotoshopte" afbeeldingen tegenMoest er ook wel erg om lachen.
Niet mijn eerste maar toch een oudequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste photoshop volgens mij niet meer.
Volgens mij was het gewoon filter-> render -> clouds
En dan denken van COOL die moet ik opslaan! Misschien heb ik hem nog ergens nodig.
Hahah, ja bavaria is idd wel goed. Wordt bijna om de hoek gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet mijn eerste maar toch een oudeAls brabo moet je het kunnen waarderen
![]()
[ afbeelding ]
alleen dan knipperendquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
Dit juweeltje wil ik ook nog graag even delen....![]()
[ afbeelding ]
Je bedoeld dat de kleuren door moeten wisselen ofwat?quote:
Geen halfuur driekwartier?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:36 schreef Xaryna het volgende:
Jeuj, over 30 minuten wordt mijn eten bezorgd
klinkt goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:36 schreef Xaryna het volgende:
Jeuj, over 30 minuten wordt mijn eten bezorgd
zo herkenbaar!quote:
Maximaal half uurquote:
Oh heb ik maar een keer gehad, zeiden ze half uur. Ik stom verbaast natuurlijk "Serieus een half uur maar?" en toen zei die "Ja 'ts niet zo druk'quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maximaal half uur![]()
Ik laat wel weten hoelang het precies duurde
Dat is volgens mij precies de bedoeling.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:53 schreef aight1 het volgende:
Ik vergeet steeds dat er bij centraal ook topics staan
aaaaight.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:53 schreef aight1 het volgende:
Ik vergeet steeds dat er bij centraal ook topics staan
En dan denk je aan het begin... laat ik alle vooroordelen eens achterwege laten.. en bij het eerste woord *Pats boem* , vooroordelen zijn weer terugquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:03 schreef onderjas het volgende:
Lingo staat achter me aan, met twee buitenlanders. Meteen het eerste woord was al fout gespeld.
Hij is er nog nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:43 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh heb ik maar een keer gehad, zeiden ze half uur. Ik stom verbaast natuurlijk "Serieus een half uur maar?" en toen zei die "Ja 'ts niet zo druk'
Duurde het drie kwartier.
Ze staan niet voor niets tussen de gesloten en de open topics in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:54 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat is volgens mij precies de bedoeling.
Och ja, ben niet zo van de vooroordelen. Maar ze kloppen soms wel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan denk je aan het begin... laat ik alle vooroordelen eens achterwege laten.. en bij het eerste woord *Pats boem* , vooroordelen zijn weer terug
COOL vreet ze.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb eten, ik heb eten!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Precies 30 minuten!
gaat het goed met mini-murp?quote:
Een Slow Chat in het forum ''Onzin voor je leven''.quote:
Net iets té.quote:
Oh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Net iets té.
Ik ben weer helemaal wakker.
Jaaa, goed hoor!quote:
Johquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een Slow Chat in het forum ''Onzin voor je leven''.
En anders snotneusquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek met je ''joh''.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:51 schreef ToT het volgende:
Sjow, sjouw iedereen....*Hips*.....hier sjijn?
Gofferdomme, ga nooit op een doordeweekse dag bij een Duitser op bezoek!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef murp het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.html
Oh die.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef murp het volgende:
Hij heeft wel gelijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef murp het volgende:
Ik vond 'eigenlijk een' leukerquote:
uberwattes?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef onderjas het volgende:
Wel tof dat je het uberhoud opviel suikertaartje.
Omdat ik het zo tof vond...ik had het vandaag nog over je zelfs, inclusief je onderschrift...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef onderjas het volgende:
Wel tof dat je het uberhoud opviel suikertaartje.
achjaaaa, Duits is uberhaupt zum kotsenquote:
Wat lief!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het zo tof vond...ik had het vandaag nog over je zelfs, inclusief je onderschrift...
Wie moet ik de groeten doen dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wat lief!Doe maar de groeten van me.
Weet ik niet, aan de gene(s)(kan dat gene met een s erachter) aan wie je het vertelde. Of praatte je in jezelf?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie moet ik de groeten doen dan?
MarijkeZwollequote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Weet ik niet, aan de gene(s)(kan dat gene met een s erachter) aan wie je het vertelde. Of praatte je in jezelf?
Oh op fok!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MarijkeZwolle![]()
En groetjes terug!
Haaaaaaaaaaaaaaaaai Henk! Lurker die je er bentquote:
Nee, irl! (iets met een roadtrip vanmiddag, rings a bell?)quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taartje is niet meer.
Oh oke. Ja, heb ik gelezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, irl! (iets met een roadtrip vanmiddag, rings a bell?)
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai Henk! Lurker die je er bent
Nou, dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:44 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh oke. Ja, heb ik gelezen
[..]
suikertaartje nog wel
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik zei ook hoi tegen aight maar ik kreeg ook geen hoi terug.
Wel, wakker blijven jij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:01 schreef onderjas het volgende:
Jullie gaan toch niet door zonder mij he? Samen uit, samen thuis.
Ik was afwezig....quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef onderjas het volgende:
Ah, ik heb al een rede gevonden waarom het zo rustig is.
Gek wel he? Eigenlijk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Luna![]()
![]()
[..]
stroopwafeltje![]()
![]()
tijd niet gesproken
ging het even kut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ging het even kut?
(hier wel)
Neuh, wat uitzonderingen daar gelaten... het gaat over het algemeen steeds beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoelde meer dat ik jou een beetje mistte...![]()
![]()
Ooh, dat is wel fijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neuh, wat uitzonderingen daar gelaten... het gaat over het algemeen steeds beter.![]()
Ik bedoelde meer dat ik jou een beetje mistte...![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, dat is wel fijn![]()
![]()
![]()
Hihi![]()
![]()
ik jou ook...
Hoe is het nu in je nieuwe huis enzo?quote:
Nou, op zich ging het wel goed... maar vanavond hadden we een huisbespreking (overleg tussen huisgenoten en begeleiding), en dat liep even mis... dus nu is er de nodige onenigheid en spanning tussen ons...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het nu in je nieuwe huis enzo?
Nou, dat is dan wel weer heel stom...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou, op zich ging het wel goed... maar vanavond hadden we een huisbespreking (overleg tussen huisgenoten en begeleiding), en dat liep even mis... dus nu is er de nodige onenigheid en spanning tussen ons...![]()
![]()
Maar goed, ik zie wel hoe dit afloopt... ik heb er ook even schijt aan, ze bekijken het maar even...![]()
Hier is het toch echt donker hoor...quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat is dan wel weer heel stom...
Maaaaaarrrrrr: de zon schijnt steeds!![]()
Morgen overdag issie wel weer terug, die zonquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier is het toch echt donker hoor...___!!
![]()
Nee, komt wel weer goed...
true. Het helpt mij even wat afstand te nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
En vinden dat ze er lekker even in mogen zakken, is dat niet ook gewoon al heel goed?
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 17 maart 2010 23:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
true. Het helpt mij even wat afstand te nemen.
Beter toch?quote:
Mwah, het gaat... had eerder vandaag even wat onenigheid met een huisgenoot...quote:
Hier is alles goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Beter toch?![]()
![]()
[..]
Mwah, het gaat... had eerder vandaag even wat onenigheid met een huisgenoot...![]()
Met jou?
hai trevquote:
Ik dacht dat jij wel beter wistquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hai trev![]()
![]()
moet jij niet al in bed liggen?
oja.quote:
Dat heb ik met mijn 'werk'... 6e week nu geloof ik, ik mag morgenmiddag weer. Ik heb het er naar mijn zin. Morgen een gesprek met de begeleider aldaar, ik wil 3 dagen gaan werken ipv 1...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin nu ook een beetje aan stage te wennen
Stiekem is half 12 de bedoeling maar dat kon niet want toen was ik nog niet thuis maar daar wil ik wel weer naar toequote:Op donderdag 18 maart 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oja.
half 1.
die jeugd van tegenwoordig...
Zo te horen heb je het er erg naar je zin, hopen dat ze je die dagen geven. Ik wil ook wel blijven waar ik nu ben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn 'werk'... 6e week nu geloof ik, ik mag morgenmiddag weer. Ik heb het er naar mijn zin. Morgen een gesprek met de begeleider aldaar, ik wil 3 dagen gaan werken ipv 1...
ERWIN!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn 'werk'... 6e week nu geloof ik, ik mag morgenmiddag weer. Ik heb het er naar mijn zin. Morgen een gesprek met de begeleider aldaar, ik wil 3 dagen gaan werken ipv 1...
nou, kssst, naar bed danquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stiekem is half 12 de bedoeling maar dat kon niet want toen was ik nog niet thuis maar daar wil ik wel weer naar toe
Absoluut.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb je het er erg naar je zin, hopen dat ze je die dagen geven. Ik wil ook wel blijven waar ik nu ben.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ERWIN!
Nou ben ik helemaaaaaaaaaaaaal trots op je!![]()
![]()
Wat doe je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |