quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Reemy het volgende:
zou deze wedstrijd via de website van de NOS vanavond wel live te volgen zijn? denk het niet of wel, iemand een idee? Heb nl geen sport1
- niet toegestaan -quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Reemy het volgende:
zou deze wedstrijd via de website van de NOS vanavond wel live te volgen zijn? denk het niet of wel, iemand een idee? Heb nl geen sport1
2 wedstrijden per totale speelronde dacht ik.quote:
Op tv @ SPORTEINZ!!!!!!!!!!!!!!!!1111quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Niet op tv dus? een internetstream hoeft van mij niet zo. dan ga ik wel een film kijken :s
had ik gister toevallig ook (ziggo).. gewoon gratis voor een dag ofzo, ik heb niet eens het sportpakket.. maar vandaag niet meerquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Naja, gelukkig heb ik Sport1HD![]()
![]()
![]()
dddddddddddd
Dat is heel mooi.quote:
Ze voetballen tegen Duitsers en je weet het bij de Duitsers nooit he. Nee, maar serieus, het kwaliteitsverschil is simpelweg te groot. Maar ja, één afstandsschot kan de spanning enigszins terugbrengen.quote:
Vraagje aan Beenhakker : 'Wat is er mis met het Duitse voetbal ?'quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ze voetballen tegen Duitsers en je weet het bij de Duitsers nooit he. Nee, maar serieus, het kwaliteitsverschil is simpelweg te groot. Maar ja, één afstandsschot kan de spanning enigszins terugbrengen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraagje aan Beenhakker : 'Wat is er mis met het Duitse voetbal ?'
'Gib mir eine stunde'
2 weken later verloren ze thuis met 1-3 van Stuttgart. En lagen eruit.
Ik zei het niet om aan te geven dat het al beslist is, maar om mijn liefde voor cf Barça aan te geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ze voetballen tegen Duitsers en je weet het bij de Duitsers nooit he. Nee, maar serieus, het kwaliteitsverschil is simpelweg te groot. Maar ja, één afstandsschot kan de spanning enigszins terugbrengen.
Hehe, maar dat wisten we allemaal toch al wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zei het niet om aan te geven dat het al beslist is, maar om mijn liefde voor cf Barça aan te geven.
Nou, gezien het IQ van de gemiddelde Nederlander zou men kunnen denken dat ik fan ben van Inter Milan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, maar dat wisten we allemaal toch al wel.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou, gezien het IQ van de gemiddelde Nederlander zou men kunnen denken dat ik fan ben van Inter Milan.
Aardig voetballertje toch?quote:
Ik zeg zoiets niet snel maar de beste na Maradona denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Aardig voetballertje toch?![]()
Haha, fantastisch idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |