abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:44:24 #26
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79254882
TuhVuhPuh, straks even een nieuw lakje opsmeren. Zon zit verstopt, dus toch maar geen holo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79255293
pi_79255311
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh die is echt super leuk!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:55:50 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79255353
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:54 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Lief!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:00:24 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79255519
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Guess. het volgende:
Mijn TD pakketje is er,mijn 1e (en ik ben bang niet de laatste )
Nu wil ik natuurlijk weer lakken maar kan niet kiezen!!
Poetsen jullie trouwens ook met huishoudhandschoenen aan?
Ik doe niet aan poetsen dat wordt gedaan. Maar afwassen doe ik wel met handschoenen aan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79255650
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Die vind ik zo gaaf Een van mijn favoriete lakken.
Hoe ziet hij er bij jou uit dan? Heb je een swatch?
Aids.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:04:00 #32
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79255660
Duimnagel gebroken

Maaar, het gebeurde met het inrichten van de kooi voor m'n nieuwe haarballetje, dus ik ben niet heel boos
Meet Bobbie:

Knoei
pi_79255702
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:03 schreef Mss het volgende:

[..]

Hoe ziet hij er bij jou uit dan? Heb je een swatch?
Ik schrijf het op mijn hand, voor als ik thuis ben heb ik wel een swatch.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 15:05:08 #34
43556 miss_dynastie
pi_79255710
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik doe niet aan poetsen dat wordt gedaan. Maar afwassen doe ik wel met handschoenen aan.
En ik doe weer niet aan afwassen, dat wordt hier door Truus de masjien gedaan (aankoop van de eeuw!)
Poetsen doe ik geen handschoenen voor aan verder, zo vaak doe ik dat nou ook weer niet woops, zijn wel veel ontboezemingen zo he

Oh Bobbie

[ Bericht 6% gewijzigd door miss_dynastie op 17-03-2010 15:12:09 ]
pi_79255792
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:04 schreef Loqi het volgende:
Duimnagel gebroken

Maaar, het gebeurde met het inrichten van de kooi voor m'n nieuwe haarballetje, dus ik ben niet heel boos
Meet Bobbie:
[ afbeelding ]

haai Bobbie!! D
Shit van je nagel though..
pi_79256033
Succes Kleintje!

Bobbie
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79256046
Oh ik heb weer gefaald net bij de kruidvat ook al vind ik die pastel lakjes vancatrice helemaal niet mooi heb toch de gele gekocht moest het met eigen ogen zien

En ik ben boos!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:16:45 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_79256119
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik heb weer gefaald net bij de kruidvat ook al vind ik die pastel lakjes vancatrice helemaal niet mooi heb toch de gele gekocht moest het met eigen ogen zien

En ik ben boos!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 euro is geen falen
Die huisgenoot, gewoon een keer goed kwaad worden hoor, dat kan gewoon echt niet
Lakjes is een ding, maar wat nou als er een rouwbrief of een belangrijke rekening tussen zit?
Overigens tuinier ik alleen met handschoenen, de rest gewoon met nakende handen.
Afwassen mag de machine doen
disclaimer
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:17:16 #39
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79256140
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:07 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

haai Bobbie!! D
Shit van je nagel though..
Ja, mooi irritant weer.. gelukkig maar een duimnagel, dat vind ik altijd minder erg omdat die toch al heel lang lijken van zichzelf.. maar wel weer mn rechterhand heb nu 1 mooie en een stompjes hand
Knoei
pi_79256302
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2 euro is geen falen
Die huisgenoot, gewoon een keer goed kwaad worden hoor, dat kan gewoon echt niet
Lakjes is een ding, maar wat nou als er een rouwbrief of een belangrijke rekening tussen zit?
Overigens tuinier ik alleen met handschoenen, de rest gewoon met nakende handen.
Afwassen mag de machine doen
Wel als je het geld heel goed kan gebruiken Maar goed mag mezelf ook wel een keer in het zonnetje zetten.

Ja dat bedoel ik dus, maar aangezien we niet met hem kunnen communiceren snapt hij het toch niet. En de huisbaas kan ook niet met hem praten, die heeft hem alleen hier laten komen omdat hij veel te veel geld vraagt voor die kamers en het hem niet uitmaakt wie er zit. Die chinees slacht hier gewoon beesten in de keuken. En heeft altijd de deur open, loopt in zijn onderbroek, laatst was ik alleen thuis hoorde ik gekreun uit zijn kamer en ik moest naar de wc en automatisch kijk je toch zijn kamer in was hij aan het fappen en hij pist over de wc en ga zo maar door.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:24:18 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_79256438
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wel als je het geld heel goed kan gebruiken Maar goed mag mezelf ook wel een keer in het zonnetje zetten.

Ja dat bedoel ik dus, maar aangezien we niet met hem kunnen communiceren snapt hij het toch niet. En de huisbaas kan ook niet met hem praten, die heeft hem alleen hier laten komen omdat hij veel te veel geld vraagt voor die kamers en het hem niet uitmaakt wie er zit. Die chinees slacht hier gewoon beesten in de keuken. En heeft altijd de deur open, loopt in zijn onderbroek, laatst was ik alleen thuis hoorde ik gekreun uit zijn kamer en ik moest naar de wc en automatisch kijk je toch zijn kamer in was hij aan het fappen en hij pist over de wc en ga zo maar door.
nieuwe kamer zoeken?
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 15:24:25 #42
43556 miss_dynastie
pi_79256444
Iemand vroeg laatst naar goedkopere koh-lakjes. Op www.topdrogist.nl staan er een paar voor 11 a 12 euro
pi_79256477
Okee ladies, ik ga er nu toch wat van zeggen. Kunnen we asjeblieft weer terug naar de nagels ipv alle aftrekkende Chinezen, huisdierfoto's en andere andere info? Een beetje offtopic gepraat vind ik niet erg, maar het valt me op dat het de laatste topics steeds meer afdwaalt en er hier en daar nog wat nagels worden gepost.

Ik vind jullie allemaal ontzettend aardig, maar ik word er nu helemaal knetter van dat ik alleen maar slowchat zie en niks wat met nagels te maken heeft. Het spijt me zeer.

My two cents
pi_79256574
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:25 schreef Daph_ het volgende:
Okee ladies, ik ga er nu toch wat van zeggen. Kunnen we asjeblieft weer terug naar de nagels ipv alle aftrekkende Chinezen, huisdierfoto's en andere andere info? Een beetje offtopic gepraat vind ik niet erg, maar het valt me op dat het de laatste topics steeds meer afdwaalt en er hier en daar nog wat nagels worden gepost.

Ik vind jullie allemaal ontzettend aardig, maar ik word er nu helemaal knetter van dat ik alleen maar slowchat zie en niks wat met nagels te maken heeft. Het spijt me zeer.

My two cents
Ik ben het hier mee eens.
pi_79256598
Snap ik wel, maar die nagelfoto's en vragen daarover worden toch wel geplaatst als iemand dat heeft. En als we het alleen nog maar over nagels mogen hebben word het topic ook zo dood, het is wel keer leuk om het over andere dingen te hebben en dan nagels er tussendoor.
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:33:28 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_79256764
ik snap het punt wel, alhoewel ik zelf het idee heb dat 90% nog steeds gewoon over nagels gaat. Niet alle topics staan ook vol SC. Maar we kunnen iig met zijn allen een beetje letten op de onderwerpen
disclaimer
pi_79256823
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:28 schreef tliciouz het volgende:
Snap ik wel, maar die nagelfoto's en vragen daarover worden toch wel geplaatst als iemand dat heeft. En als we het alleen nog maar over nagels mogen hebben word het topic ook zo dood, het is wel keer leuk om het over andere dingen te hebben en dan nagels er tussendoor.
Het gaat mij erom dat er nog maar hier en daar over nagels wordt gepost. De rest is allemaal offtopic. Prima als er wel eens over iets anders wordt gepraat, maar continu is echt niet leuk meer. Het topic gaat echt niet dood. Het meerendeel van de meiden hier doet haar nagels meerdere keren per week en er zijn daarbij genoeg lakken (en aanverwanten) om over te praten.

Vragen worden niet meer beantwoord omdat ze verdwijnen in de slowchat en daarbij vind ik het ook niet tof dat de nagels die gepost worden geen aandacht meer krijgen. Ik zie het regelmatig dat er een foto wordt gepost en er gewoon niemand (niemand ja!) op reageert. Zo veel moeite is het toch niet?
pi_79256829
En anders zetten we het voortaan wel in spoilers kun je er zelf voor kiezen om het te lezen of niet.
pi_79256871
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
En anders zetten we het voortaan wel in spoilers kun je er zelf voor kiezen om het te lezen of niet.
Nee da's tof, een topic vol spoilers.
pi_79256944
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap het punt wel, alhoewel ik zelf het idee heb dat 90% nog steeds gewoon over nagels gaat. Niet alle topics staan ook vol SC. Maar we kunnen iig met zijn allen een beetje letten op de onderwerpen
Voor de een zal het meer storen als een ander, ik stoor me er vrij erg aan. Ik denk inderdaad dat het een goed plan is om er allemaal op te letten want vragen die ondergesneeuwd worden en foto's waar geen reacties opgegeven worden (waar het topic in eerste instantie voor bedoeld is, denk ik) vind ik best jammer van deze hele leuke reeks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')