Instant update Nou heb de aanmaning binnen is nu 827 euro geworden (15 euro aanmaningskosten).
Heb vorige week al een paar keer contact gehad, ze konden niets terug vinden van een aanvraag tot uitstel.
Dit stond uiteraard niet in het systeem, en mevrouw kon me ook vertellen dat er voor herinneringen geen uitstel bestaat
Ze gaf wel aan dat ze in 2006 een herinnering hebben opgestuurd (nooit ontvangen) en ook al zou ik hem gehad hebben waarom dan verder wachten tot 2010???
Die aanslag betreft (het is me nu duidelijk) mijn vrouw heeft over het jaar 2005 kinderkorting + aanvullende kinderkorting ontvangen (800 euro). Dit heeft ze ook netjes opgegeven.
Haar ex man heeft over hetzelfde jaar ook kinderkorting ontvangen.
Nu is het zo dat 1 van de 2 hier aanspraak op kan doen. Nu hebben beide dit dus gedaan en komt de belastingdienst het terughalen

(na 5 jaar!!!)
De reden waarom ik nog niet betaald heb is :
16 maart herinnering ontvangen betalen voor 25 maart (800 euro heb ik niet zo liggen) en ik wilde even uitzoeken hoe en wat.
Nu 7 april dus de aanmaning + 15 euro ontvangen betalen voor 20 april anders een dwangbevel

(daar wordt je niet vrolijk van )
Het kan ook zijn dat de belastingdeurwaarder het dwangbevel aan u betekent.
De kosten voor de betekening van het dwangbevel zijn:
* ¤ 37 bij een belastingschuld tot ¤ 90
* ¤ 37 plus ¤ 3 voor elke volle ¤ 45 aan schuld (tot een maximum van ¤ 11.026) bij een belastingschuld vanaf ¤ 90
De kosten voor betekening van een dwangbevel worden jaarlijks in december aangepast. De bedragen die hierboven genoemd zijn, gelden sinds 1 januari 2010.Nu ben ik echt verplicht om te betalen wil geen gezeik met deurwaarders etc.
Mijn vrouw dient nu met haar ex man te regelen dat hij in elk geval de helft mee betaald.
Wat zou mijn kans zijn als ik dit laat voorkomen vind het namelijk geen stijl om in zo'n korte periode zo'n bedrag te vragen. En moet zelf maar uitvogelen waarom ik dit moet betalen etc.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..