hoe is het met die buurjongen? hebben ze nog steeds heibel, dat stel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je bent zelfs een keer in Almuloooo![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is hij zelf het meest van overtuigt
Pannenkoeken kunnen ook voor lunchquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ken Cheuca alleen van naam. u know i'm straight...![]()
what voor tijdstip had je in gedachte? ergens in de middag toch?
Whahaha dit klinkt als zo'n standaard "verhaal" over de bakker, wiens buurvrouw en daar de tante van de slager, etc etcquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet je schrap: de vrouw van de zoon van een vriendin van mijn moeder
Die is al fan van mijn schrijfsels sinds ik 16 was of zo, dus die wil me uithoren over Cadans en Dubbel leven.
Ik heb ze (gelukkig) al een tijdje niet meer gehoord!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het met die buurjongen? hebben ze nog steeds heibel, dat stel?
Zondag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
Heb jij geen tijd zondag, Bart? Ik wil jou ook wel eens ontmoeten...
rotterdamquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zondag?
Ow dan is je boekpresentatie of niet? Eh... waar is dat?
Je mag weer nu, ik ben richting treinquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh dat kom ik wel later terug.
Hee een oude bekende.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:28 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgen
Je gaat de wereld weer bestoken met jullie goede product en aftellen tot je weer naar huis mag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag weer nu, ik ben richting trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |