Aha... was ik even gedesoriënteerd....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
Vulture, ik woon in Amsterdam.
Zo teruggelezen
Dat was eerst ook zo. En volgens mij mocht het ook niet van de belastingdienst, maar tegenwoordig schijnen werkgevers ov-kosten te mogen vergoeden, ook als je een leaseauto hebt. En in de directie zitten fervente treinreizigers, dat helpt ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Waxxer het volgende:
.......niet qua oh wat kost dat allemaal toch duur, maar omdat er ook had kunnen worden gezegd dat je al een auto hebt ben dat dat niet voor niets is.
Maaar, ik woon hier nog maar een paar maand, kom oorspronkelijk uit Assenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha... was ik even gedesoriënteerd....
Drankorgel.... ik ga zo maar eens mijn tennisoutfit aantrekken....quote:
Aha... dus je profiel is gewoon niet up to datequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maaar, ik woon hier nog maar een paar maand, kom oorspronkelijk uit Assen
Profielen zijn overrated, in het echt is het allemaal een stuk leukerquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha... dus je profiel is gewoon niet up to date
Ow nee he! moeten we dit gezeik weer aanhoren!quote:
True... ik heb nergens een profiel verder... hyves enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Profielen zijn overrated, in het echt is het allemaal een stuk leuker
goed hoor, beetje last van het zwarte gatquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Hey, BartjenWhat's up, homie?
En hee TMMHoe gaat het met jou?
Hij moet gewoon de 173 pakken in Weert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Stroekie het volgende:
Ga je bij Steve op de koffie ?
want dan ben je al te ver![]()
Hej! Hier alles goe hoor en met u? Helemaal bijgekomen van de vlucht en zo al?quote:
Yeah, ben nu wel moe (ondanks (of doordat) dat ik zo lang geslapen heb) maar ik weet niet of ik kan slapen... M'n pa krijgt volgende week pas de uitslag. Hij heeft last van een onregelmatig hartritme en dat is niet goed. Ze willen geloof ik het hart stilleggen en weer rebooten zodat het ritme weer goedkomt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej! Hier alles goe hoor en met u? Helemaal bijgekomen van de vlucht en zo al?
(bezoek van je vader aan de cardioloog goed geweest?)
Ow heftigquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ben nu wel moe (ondanks (of doordat) dat ik zo lang geslapen heb) maar ik weet niet of ik kan slapen... M'n pa krijgt volgende week pas de uitslag. Hij heeft last van een onregelmatig hartritme en dat is niet goed. Ze willen geloof ik het hart stilleggen en weer rebooten zodat het ritme weer goedkomt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |