vergat jij niet het woord naast in die post ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef Deceit het volgende:
Hmm lag ik er maar
Luie kut. Neem een voorbeeld aan mij: fris en vrolijk in mijn hello kitty pyjama aan het ontbijt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik lig nog op bed, dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.
Foto!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luie kut. Neem een voorbeeld aan mij: fris en vrolijk in mijn hello kitty pyjama aan het ontbijt!
Iemand denkt aan mequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:58 schreef Bartjebart het volgende:
Waar is Tha_Erik eigenlijk gebleven? Of issie opgeslokt door het ESF?
jasses de horror jij in hello kittyquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luie kut. Neem een voorbeeld aan mij: fris en vrolijk in mijn hello kitty pyjama aan het ontbijt!
Neen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je er komende zondag in rotterdam ook bij als dubbelleven gepresenteerd wordt ?
jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vergat jij niet het woord naast in die post ?
Nee dat is Hello Shitty (my sheets).quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jasses de horror jij in hello kittydacht dat die exclusief voor Mieke bedoeld waren
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture had jij ook last van vertraging vanmorgen ?
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nou ook van Ang3lquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.
Is there spooning? Because I don’t spoon, I’m not a spooner.quote:
Iets met cookies enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:01 schreef creno het volgende:
waarom springt het topic als ik op de knop "ga naar laatste ongelezen post" veel verder terug ? ik heb inmiddels zelfs al iets gepost. En dan doet ie dat nog...
Arme jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut NS
Maar ik ben gearriveerd.... gisteravond laat gaan slapen... altijd leuk als je zo laat moet tennissen... ook nog verloren en dan stuiterend van de adrenaline niet kunnen slapen
Oei... das heul aan de andere kant van Nederlandquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef wonderer het volgende:
Mogguh en doei
(Bart, Rotterdam dus).
I'll livequote:
Leuk tochtje met de autoquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... das heul aan de andere kant van Nederland
(want Nederland is ook zoooo groot)
Nee ik kwam pas iets over half 9 op het station... en mijn trein had ook nog 20 minuten vertragingquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zat jij nu ook in de vertraagde trein van 7.53 die pas om 8.30 uur vertrok ?
normaal heb ik altijd die van 8.23 maar die was inderdaad ook 20 minuten vertraagdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik kwam pas iets over half 9 op het station... en mijn trein had ook nog 20 minuten vertraging
Ik weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar 't is wel een ritje ja... Aan de andere kant, er komen ook mensen uit Groningen en Steenwijk, dus je bent niet de verstequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... das heul aan de andere kant van Nederland
(want Nederland is ook zoooo groot)
overvolle coupe vers mokka ijs o+quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
normaal heb ik altijd die van 8.23 maar die was inderdaad ook 20 minuten vertraagd
en als een duvel uit het doosje stond toen in ene om 8.30 alsnog die van 7.53 op spoor 7
van de andere kant, buiten in het zonnetje even moeten wachten was geen straf
die overvolle coupe daarna wel
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.
FYI: I sleep naked.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nou ook van Ang3l
shalomequote:
Is dat een Nuno-reference?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Om vervolgens met het bedienende personeel van bil te gaan?
Ik had ook niet gedacht dat je serieus in Hello Kitty-spullen rondliep...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
FYI: I sleep naked.
The hello kitty was a joke (waar is die face palm smiley!!)
Ja, wel goed. Laatste dingen regelen voor de presentatie, en een korte nacht gehad terwijl niet doorging waar ik vroeg voor op moest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome
ik leef!
beetje druk momenteel, maar druk is goed
en hoe is het met jou?
Als het een afgelikte boterham kan zijn, dan kan het ook vast een opgegeten boterham zijnquote:
Maar wel als er gerefereerd wordt naar het slapen met hotel personeel in Lissabon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Nuno moet ik aan veel dingen denken maar niet aan Shalali Shalala
quote:SYDNEY - De 48-jarige Norrie May-Welbie, die enkele dagen geleden als eerste persoon ter wereld in Australië officieel erkend werd als 'geslachtsloos', moet alsnog kiezen van welke sekse hij is.
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
En ik moet werken en god oh god oh god oh god oh god wat heb ik daar zín in!!!!![]()
![]()
Hij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Wat klopt er niet aan deze quote:
[..]
Nou, jij woont op een steenworp afstand van het Walhalla voor de bronstige homofiel, dus wat doe je hier?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.
Ja, gaat het om een onzijdig iemand, ga je het de hele tijd over 'hij' en 'hem' hebben in een artikel waarin staat dat een onzijdig iemand dus een keuze moet maken. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat... eh.... "het", of de persoon in kwestie (dat klinkt wat minder oneerbiedig) als man is geboren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij?
Ik was net zo blij dat het gelukt was... moet het alsnog veranderd worden. Stomme wereld.
De eerste zonnestralen en SAJ staat te steigerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.
Hij is mannelijk, zij is vrouwelijk, het is onzijdig. Dus dat is wel de goede benaming.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, gaat het om een onzijdig iemand, ga je het de hele tijd over 'hij' en 'hem' hebben in een artikel waarin staat dat een onzijdig iemand dus een keuze moet maken. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat... eh.... "het", of de persoon in kwestie (dat klinkt wat minder oneerbiedig) als man is geboren.
Hoho ik werk niet in een hotelquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel als er gerefereerd wordt naar het slapen met hotel personeel in Lissabon.
Vond dat geen rare kronkel
Een rechte vloer zeg maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste zonnestralen en SAJ staat te steigeren
Je ze spijkeren die wel eens ooit vast om hem weer goed te trekkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een rechte vloer zeg maar.
Vroeger hoorde je dat soort uitspraken nog wel. Tegenwoordig sta ik niet meer op die mailinglijst of zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
fout]Ik zal je parketje wel eens ff in de boenwas komen wrijven![/fout]
Ook jij wordt ouder Stuart, ook jij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger hoorde je dat soort uitspraken nog wel. Tegenwoordig sta ik niet meer op die mailinglijst of zo.
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is mannelijk, zij is vrouwelijk, het is onzijdig. Dus dat is wel de goede benaming.
Maar het klinkt een beetje als "dat ding"
O ja klopt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgen
Zonnebankquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef creno het volgende:
waar is de zon ? Ik wil in m'n pauze nog ff van de zon genieten maar hij zit verstopt achter een dun wolkenveld. De ijsboeren zijn ook uit hun winterslaap hoor ik nu.
Gewoon het glas naast de zonnebank en met een lang rietje leegzuigenquote:
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgen
einhoven crowd komt gezamelijk met de trein?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?
komt dromer niet mee net als de vorige keer, of Erikquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn crowd?
Zijn TMM en ik tezamen al een crowd?
Iets eerder is wel handig, maar mijn oudoom en achternicht (?) komen ook iets later dus ik probeer het sowieso nog een beetje te rekken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?
Doet het niet meerquote:
Da's wazig...quote:
Ja dat heb ik af en toe wel eensquote:
Geen speciale reden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat heb ik af en toe wel eens
Nou ik zit lekker relaxed op de bank... op zich is dat wel eenquote:
oh das kut jahquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Laatste dingen regelen voor de presentatie, en een korte nacht gehad terwijl niet doorging waar ik vroeg voor op moest.
Ik was net mijn schoenen aan het aantrekken toen mijn moeder kwam melden dat ze ziekig was en liever thuis bleef, dus nee, ging niet echt meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh das kut jah
kon je niet meer terug je bed in dan?
quote:
Manuel vind ik een lekker ding... jammer dat ie gelovig isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
Manuel eyecandy?Misschien omdat ik zijn karakter niet zo fijn vind, dat ik hem niet echt aantrekkelijk vind... of we hebben een andere smaak
Da's wel een turnoff jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Manuel vind ik een lekker ding... jammer dat ie gelovig is
En nee hij mag niet in de slaapkamer schoffelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geen tijd voor. Dat doet de tuinman maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |