Nee dank je...straks heb ik 16 jarig grut binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nou je voordeur open zet en een open flesje Jilz op tafel plaatst dan komt er vast zo wel eentje binnen.
Of handtasjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dank je...straks heb ik 16 jarig grut binnen.
Geen zorgen, ik krijg hem wel rechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En van beide trekt mijn vloer krom.
daarvoor kan je dan net als Heineken Sjoerd Kooistra weer aansprakelijk stellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En van beide trekt mijn vloer krom.
Dat wordt toch weer een vette jetlag danquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:53 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Dit was niet helemaal de bedoeling.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mijn vloer?
14 uur slapen niet. Ik werd om tien uur wakker en dacht, nog effe lekker blijven liggen, en toen werd ik om half een weer wakkerquote:
mag dat dan niet ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mijn vloer?
Je 15 days of fame zijn overquote:
ja en nu?quote:
No such thing as TMI when it's about you dollquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee over mijn vloer is al teveel gezegd.
Je hebt al te veel mannen over de vloer gehad dan ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee over mijn vloer is al teveel gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |