abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2002 @ 19:58:19 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4161099
Het is weer zo ver

Ik begrijp best dat de scheidsrechters boos zijn omdat ze zo afgezeken worden maar het is toch terecht.

In de amstelcup finale flikken ze het weer...

Eerst die strafschop voor Utrecht. Dat was toch wel een lachertje en daarna de goal in blessuretijd van Ajax.

Geen wonder dat ze veel commentaar krijgen.
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar het laatste half uur heb ik al genoeg gezien.

btw Zlatan doet het zowaar zojuist. Hij is de matchwinner. Dat gun ik em wel.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 12 mei 2002 @ 20:02:14 #2
23183 Censere
Prutsers!
pi_4161170
Walgelijk gewoon. Verder is er niks over te zeggen.

kamervragen!!

pi_4161182
dubieus???

IT's a blody shame

You only live once
pi_4161184
De arbitrage is altijd dubieus in Nederland.

Stelletje k*tscheidsrechters en k*tgrensrechters zijn het hier.

pi_4161187
Ja, het waren 2 belabberde momenten in de arbitrage maar doordat het er 2 waren was de stand eigenlijk weer recht getrokken (want het was echt geen penalty) en de golden goal besliste het.

Maar het was triest hoe ze floten

zondag 12 mei 2002 @ 20:05:43 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4161213
Ik kots op de gehele arbitrage in Nederland!!!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 12 mei 2002 @ 20:06:33 #7
23183 Censere
Prutsers!
pi_4161225
"Het komt ons lijkt het wel een beetje aanwaaien" aldus Jan van Halst. JA GEK HE, ALS DIE SCHEIDSRECHTERS ALTIJD IN JULLIE VOORDEEL BESLISSEN. Kunnen voetballen hoort er blijkbaar niet meer bij: geluk hebben, 'toevallig' de scheidsrechter altijd meehebben (Machlas schwalbe = Kampioenschap, Buitenspel goal = Beker) en de uit-toeschouwers uit je stadion weren is genoeg om de twee prijsjes in Nederland te pakken.
  zondag 12 mei 2002 @ 20:12:41 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_4161334
Die strafschop van Utrecht was omdat Temmink twijfelde aan het moment daarvoor en dus een optelsom. De goal in blessuretijd was dik buitenspel...

Niet echt sterk idd...

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 12 mei 2002 @ 20:25:24 #9
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4161611
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:06 schreef Censere het volgende:
"Het komt ons lijkt het wel een beetje aanwaaien" aldus Jan van Halst. JA GEK HE, ALS DIE SCHEIDSRECHTERS ALTIJD IN JULLIE VOORDEEL BESLISSEN. Kunnen voetballen hoort er blijkbaar niet meer bij: geluk hebben, 'toevallig' de scheidsrechter altijd meehebben (Machlas schwalbe = Kampioenschap, Buitenspel goal = Beker) en de uit-toeschouwers uit je stadion weren is genoeg om de twee prijsjes in Nederland te pakken.
Dat is niet helemaal eerlijk
1. de schwalbe van Machlas was niet de beslissing van het kampioenschap of je heb het einde niet meer gekeken ofzo.
2. Er wordt niet altijd in het voordeel van Ajax gefloten want die strafschop was echt een lachertje

Natuurlijk was het geen doelpunt maar het gaat om de arbitrage en niet om utrecht en ajax.
het is gewoon triest dat dit soort dingen gebeuren.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 12 mei 2002 @ 20:26:06 #10
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_4161622
Ik vind de demonisering van de arbitrage in nedelrand een slecht zaak
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 12 mei 2002 @ 20:27:04 #11
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_4161643
Ik had iedereen wel eens willen horen als Pipo niet gescoord had in de 93ste minuut!

DAN HAD JE NIEMAND GEHOORD OVER DE ARBITRAGE!

Stelletje hypocrieten!

zondag 12 mei 2002 @ 20:51:15 #12
23183 Censere
Prutsers!
pi_4162037
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal eerlijk
1. de schwalbe van Machlas was niet de beslissing van het kampioenschap of je heb het einde niet meer gekeken ofzo.
2. Er wordt niet altijd in het voordeel van Ajax gefloten want die strafschop was echt een lachertje

Natuurlijk was het geen doelpunt maar het gaat om de arbitrage en niet om utrecht en ajax.
het is gewoon triest dat dit soort dingen gebeuren.

De schwalbe van Machlas heeft wel zeker een erg groot aandeel gehad in het beslissen van het kampioenschap. Hierdoor kwam Ajax een paar punten los te staan van Feyenoord, waardoor het voor Feyenoord te moeilijk werd om er nog iets aan te doen. Werd die schwalbe zoals het hoort met geel bestraft dan had het er nu heel anders uit kunnen zien.

Om weer on-topic te komen:

Punt blijft dat de arbitrage dit seizoen veel steken heeft laten vallen. Ik ben van mening dat hier eindelijk eens een keer iets aan gedaan dient te worden. Wedstrijden zoals vandaag moeten niet worden beslist door een scheidsrechter, maar door de spelers. Problemen als een al dan niet terechte penalty of een buitenspel situatie kunnen zó makkelijk opgelost worden door het gebruik van camera's. Het spel ligt op dat moment toch al stil, het enige dat je nodig hebt is een vijfde (?) official die de beelden snel kan terugzien. Dit hoeft niet langer dan 10 seconden te duren en zal een hoop ergernissen en oneerlijkheden voorkomen.

Waarom de KNVB / FIFA / UEFA hier niet aan meewerkt is mij een raadsel.

zondag 12 mei 2002 @ 20:53:40 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4162074
quote:
Ook zonder die schwalbe van Machlas had Ajax gewoon kampioen geweest hoor. Als je die twee punten wilt hebben lig ik er niet van wakker. Dan zou Ajax alsnog kampioen zijn, echter nu met 'maar' 4 punten verschil op PSV i.p.v. 5
  zondag 12 mei 2002 @ 20:55:47 #14
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_4162108
Ik woon dus in utreg en ik ben een echte supporter van mijn clubbie, ik ga deze weken dus nie slapen.
Ik wil ff zegge dat ajax zich moet schamen. Dat ze nog de beker DURVEN te ontvangen en DURVEN te juichen..
Dit moest er ff uit
  zondag 12 mei 2002 @ 20:58:00 #15
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_4162139
Oja ik wil nog zegge dat het WEL een penalty was omdat ie dus wel naar de grond werd getrokke ik ben dus boos over die buitenspel goal
  zondag 12 mei 2002 @ 20:58:37 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4162150
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:55 schreef Koffieboon het volgende:
Ik woon dus in utreg en ik ben een echte supporter van mijn clubbie, ik ga deze weken dus nie slapen.
Ik wil ff zegge dat ajax zich moet schamen. Dat ze nog de beker DURVEN te ontvangen en DURVEN te juichen..
Dit moest er ff uit
Nee, ze hadden in het veld moeten toegeven dat het buitenspel was, omdat ze Utrecht die beker wel gunden... Demonstratief in eigen goal schieten in de verlenging, omdat de 2-2 eigenlijk niet goed gekeurd had mogen worden
  zondag 12 mei 2002 @ 20:59:38 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4162160
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:58 schreef Koffieboon het volgende:
Oja ik wil nog zegge dat het WEL een penalty was omdat ie dus wel naar de grond werd getrokke
Moet wel altijd dwars liggen hè? Die verdomde zwaartekracht
  zondag 12 mei 2002 @ 21:00:03 #18
27810 Aeacos
Rechter der zielen
pi_4162170
De strafschop was te zwaar bestraft maar die gelijkmaker is gewoon absurd.
Zulke grensrechters moeten ze hun leven niet meer op het veld laten.
Ik ben moe
  zondag 12 mei 2002 @ 21:02:47 #19
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_4162212
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:00 schreef Aeacos het volgende:
De strafschop was te zwaar bestraft maar die gelijkmaker is gewoon absurd.
Zulke grensrechters moeten ze hun leven niet meer op het veld laten.
GEWOON OPHANGEN
  zondag 12 mei 2002 @ 21:06:35 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4162260
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:02 schreef Koffieboon het volgende:

[..]

GEWOON OPHANGEN

Die beker? Nee joh, die komt gewoon in de prijzenkast te staan...

Bekers kun je toch niet ophangen, gekkie? Zou je toch wel moeten weten, je hebt al es een beker gewonnen met je cluppie. In '85...

zondag 12 mei 2002 @ 21:08:54 #21
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_4162286
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:06 schreef twi het volgende:

[..]

Bekers kun je toch niet ophangen, gekkie? Zou je toch wel moeten weten, je hebt al es een beker gewonnen met je cluppie. In '85...

Nee die grenrechet ophangen
  zondag 12 mei 2002 @ 21:11:17 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4162318
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:08 schreef Koffieboon het volgende:

[..]

Nee die grenrechet ophangen

In de prijzenkast van Utrecht? Toch zat plaats
  Trouwste user 2022 zondag 12 mei 2002 @ 21:12:56 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_4162345
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:11 schreef twi het volgende:

[..]

In de prijzenkast van Utrecht? Toch zat plaats

Weet jij wat een grenrechet is dan ?

Kwa maat en omvang ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 mei 2002 @ 21:14:33 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4162361
quote:
JA GEK HE, ALS DIE SCHEIDSRECHTERS ALTIJD IN JULLIE VOORDEEL BESLISSEN.
Die penalty die Ajax tegen kreeg was idd weer in het voordeel van Ajax .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 12 mei 2002 @ 21:17:47 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4162398
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Weet jij wat een grenrechet is dan ?

Kwa maat en omvang ?

Ach, glazen plaatje in de deur van de bezemkast, twee keer op en neer lopen voor de KNVB-beker en de prijsjes van de jeugd-elftallen voor de lokale toernooitjes...grenrechet ophangen, en klaar ben je....
pi_4162407
quote:
Wat een bullshit zeg! Beetje gefrustreerd ofzo?
pi_4162483
quote:
Op zondag 12 mei 2002 19:58 schreef Komakie het volgende:
Het is weer zo ver

Ik begrijp best dat de scheidsrechters boos zijn omdat ze zo afgezeken worden maar het is toch terecht.

In de amstelcup finale flikken ze het weer...

Eerst die strafschop voor Utrecht. Dat was toch wel een lachertje en daarna de goal in blessuretijd van Ajax.

Geen wonder dat ze veel commentaar krijgen.
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar het laatste half uur heb ik al genoeg gezien.

Ik vond het ook belachelijk dat Stijn Vreven niet veel eerder een gele kaart kreeg voorgeschoteld. Elke keer liet die gast z'n handjes wapperen als ie weer eens werd afgetroefd. Heeft helemaal niks met voetbal te maken.
pi_4162516
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:51 schreef Censere het volgende:

[..]

Om weer on-topic te komen:

Punt blijft dat de arbitrage dit seizoen veel steken heeft laten vallen. Ik ben van mening dat hier eindelijk eens een keer iets aan gedaan dient te worden. Wedstrijden zoals vandaag moeten niet worden beslist door een scheidsrechter, maar door de spelers. Problemen als een al dan niet terechte penalty of een buitenspel situatie kunnen zó makkelijk opgelost worden door het gebruik van camera's. Het spel ligt op dat moment toch al stil, het enige dat je nodig hebt is een vijfde (?) official die de beelden snel kan terugzien. Dit hoeft niet langer dan 10 seconden te duren en zal een hoop ergernissen en oneerlijkheden voorkomen.

Heb geduld, op het WK hoeft er mijns inziens maar 1 kapitale arbitrale blunder worden gemaakt om ervoor te zorgen dat je op je wenken bediend zult worden
pi_4162528
Al die Cuntrecht supporters die nu hier hun gal spuwen moeten zich gewoon goede verliezers tonen.

Die strafschop was ook geen strafschop maar daar heeft niemand het over

pi_4162597
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:25 schreef Duiveltja het volgende:
Al die Cuntrecht supporters die nu hier hun gal spuwen moeten zich gewoon goede verliezers tonen.

Die strafschop was ook geen strafschop maar daar heeft niemand het over

Ik vond het wel degelijk een strafschop omdat er getrokken werd. Probleem is echter dat er 9 van de 10 keer niet voor gefloten wordt (zoals eerder in de wedstrijd toen Andy van der Meyde met overduidelijk duw en trekwerk het afleveren van een fatsoenlijke voorzet onmogelijk werd gemaakt). Als zo'n speler vervolgens de stervende zwaan speelt dan is het een matennaaier, maar als ie niet gaat liggen en met een uiterste poging nog probeert bij de bal te komen dan kan ie een strafschop wel vergeten. Tis gewoon nooit goed.
  zondag 12 mei 2002 @ 21:56:56 #31
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_4162982
quote:
Op zondag 12 mei 2002 21:06 schreef twi het volgende:

[..]

Juist op de schaal past er wel bij

Arbitrage was niet best 2 kanten op iedereen is het er bij de clubs over eens camerabeelden gebruiken bij crusiale momenten maarja Fifa is helaas de baas.. Nou valt het we op dat ik het idee heb dat het in Nederland vaker misgaat op crusiale momenten en das nie mooi Volgend seizoen beter danmaar

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 12 mei 2002 @ 22:08:07 #32
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4163149
FANTASTISCHE ARBITRAGE!!
Vreve verdiende geen rood, de penalty was terecht en het was zeker geen buitenspel
Thumbs up for Temmink en co.
-
  zondag 12 mei 2002 @ 22:09:38 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4163169
quote:
Op zondag 12 mei 2002 22:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
FANTASTISCHE ARBITRAGE!!
Vreve verdiende geen rood, de penalty was terecht en het was zeker geen buitenspel [afbeelding]
Thumbs up for Temmink en co.
  zondag 12 mei 2002 @ 22:32:34 #34
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_4163549
Vreselijk arbitrage, d'r werden Ajax 2 penalties onthouden, en dan ook nog een onterechte penalty tegenkrijgen. Gelukkig verschool Wampie zich achter een grasspriet, anders was ajax groot onrecht aangedaan.
Life is what you make it.
pi_4163579
quote:
Op zondag 12 mei 2002 22:32 schreef Schanulleke het volgende:
Gelukkig verschool Wampie zich achter een grasspriet, anders was ajax groot onrecht aangedaan.
pi_4163995
tis weer typisch KNJB ze geven de joden de overwinning maar weer eens

iedereen loop nou wel te zeggen dat het geen penalty was maar als je goed keek zag je dat die utrecht speler wou gaan koppen en op dat moment word die weggedouwd door die jood Bergdolmo dus is het gewoon het onthouden van een scoringskans -> penalty
dus het was een terechte penalty

Trouwste user 2022 zondag 12 mei 2002 @ 23:04:22 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_4164138
quote:
Op zondag 12 mei 2002 22:57 schreef kaasdrol het volgende:

iedereen loop nou wel te zeggen dat het geen penalty was maar als je goed keek zag je dat die utrecht speler wou gaan koppen en op dat moment word die weggedouwd door die jood Bergdolmo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 mei 2002 @ 23:05:06 #38
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4164152
quote:
Op zondag 12 mei 2002 22:57 schreef kaasdrol het volgende:

iedereen loop nou wel te zeggen dat het geen penalty was maar als je goed keek zag je dat die utrecht speler wou gaan koppen en op dat moment word die weggedouwd door die jood Bergdolmo dus is het gewoon het onthouden van een scoringskans -> penalty
dus het was een terechte penalty

Je nickname + post zegt mij meer dan genoeg..
-
  zondag 12 mei 2002 @ 23:09:04 #39
11166 ScarFace_CvL
Venie Vidie Foetsie
pi_4164227
bergdolmo is volgens mij geen jood.

maaruh het was natuurlijk niet het winnende doelpunt.!

als utrecht nou echt zo Goed was geweest en veel beter waren dan ajax hadden ze maar de golden goal moeten scoren.
sja. kijk dat soort penalties worden gewoon gegeven door slechte scheidsrechters.. normaliter vlaggen grensrechters al als bij lange na niet buiten spel staat, hier een keertje niet. ook eens wat afwisseling.

ik blijf erbij. als utrecht zo goed was hadden ze maar moeten scoren/

Gegroet amis
pi_4164299
Het is echt balen dat ajaxus heeft gewonnen.Maar toch weer ajaxus die weer zo super veel geluk heeft.
Ik ben er voorstander van om de club ajax gewoon helemaal op te heffen. Zijn we van een hoop trammelant, arrogantie en irritatie af.
History became legend, legend became myth.
  zondag 12 mei 2002 @ 23:21:27 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4164469
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:12 schreef valek het volgende:
Het is echt balen dat ajaxus heeft gewonnen.Maar toch weer ajaxus die weer zo super veel geluk heeft.
Ik ben er voorstander van om de club ajax gewoon helemaal op te heffen. Zijn we van een hoop trammelant, arrogantie en irritatie af.
Ik ben er een voorstander van om jouw mogelijkheden tot posten buiten het Onzin-forum gewoon helemaal op te heffen. Zijn we van een hoop trammelant, arrogantie en irritatie af.
  zondag 12 mei 2002 @ 23:27:30 #42
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4164578
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:27 schreef Armageddon het volgende:
Ik had iedereen wel eens willen horen als Pipo niet gescoord had in de 93ste minuut!

DAN HAD JE NIEMAND GEHOORD OVER DE ARBITRAGE!

Stelletje hypocrieten!

Jij bent dus niet meegeweest met Utreg supporters
Ik zat er wel, en gelukkig was bijna iedereen al buiten toen bekend was dat Wamberto zo dik buitenspel stond (was vanuit mijn plek niet te zien en ik stond nog wel op me stoel...

Maar goed de arbitrage was ook weer om te huilen. Tel ook maar eens het aantal kaarten dat beide teams kregen! Dat sloeg helemaal nergens op. Zeker in de eerste helft floot temmink zeer een kant op, DE VERKEERDE KANT..

pi_4164687
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:51 schreef Censere het volgende:

Die videobeelden kunnen helpen ja. Scheidsrechter denk buitenspel, ziet ook vlag van grensrechter, dus fluit en gaat even bij 5e official vragen om wat de videobeelden uitwijzen. Ow, toch geen buitenspel? Dan maar vrije trap. En natuurlijk een behoorlijke kans weg, er had immers een speler alleen voor de keeper kunnen staan.

Of de 5e official vermoedt buitenspel, kijkt de beelden nog eens terug, en ziet dat het inderdaad buitenspel was. Dan geeft hij de scheidsrechter een seintje, en die legt het spel stil. Het net gescoorde doelpunt moet dan maar afgekeurd worden.

Zou de arbitrage dan wel altijd eerlijk zijn en nooit meer commentaar krijgen? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

pi_4165104
He twi. Wat jij zegt is toch ook gewoon onzin. Ik vind dat nu eenmaal. Punt uit. Dus dan is het helemaal geen onzin. Maar ajaxus heeft gewoon weer eens superveel geluk. ALs ajaxus net zo veel of weinig geluk had als de andere eredivisieploegen dan stondn ze onderaan. En het is gewoon een irritant clubje. Dat vind ik. En ik ben er ook een voorstander van dat ajax opgeheven moet worden. Een voorstander is dan misschien een groot woord, maar ik zou het niet erg vinden. En geef nu gewoon toe. Ajax heeft heel erg vaak de scheidsrechter mee zitten. Net zoals vandaag hadden ze dus weer eens geluk door toedoen van de scheids en grensrechter.
  Trouwste user 2022 maandag 13 mei 2002 @ 00:01:29 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_4165116
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:00 schreef valek het volgende:
He twi. Wat jij zegt is toch ook gewoon onzin. Ik vind dat nu eenmaal. Punt uit. Dus dan is het helemaal geen onzin. Maar ajaxus heeft gewoon weer eens superveel geluk. ALs ajaxus net zo veel of weinig geluk had als de andere eredivisieploegen dan stondn ze onderaan. En het is gewoon een irritant clubje. Dat vind ik. En ik ben er ook een voorstander van dat ajax opgeheven moet worden. Een voorstander is dan misschien een groot woord, maar ik zou het niet erg vinden. En geef nu gewoon toe. Ajax heeft heel erg vaak de scheidsrechter mee zitten. Net zoals vandaag hadden ze dus weer eens geluk door toedoen van de scheids en grensrechter.
Geluk dwing je af.

pi_4165136
Het geluk dat ajaxus in haar geschiedenis heeft gehad is niet af te dwingen. Zoveel geluk hebben die. Sjongesjonge. Het is gewoon erg irritant.
  maandag 13 mei 2002 @ 00:05:38 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_4165164
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:03 schreef valek het volgende:
Het geluk dat ajaxus in haar geschiedenis heeft gehad is niet af te dwingen. Zoveel geluk hebben die. Sjongesjonge. Het is gewoon erg irritant.
Ach, ik had het geluk gevonden wanneer Utrecht met 2-1 had gewonnen met zo'n nep-penalty die ze niet eens verdienden. De één z'n geluk is de ander z'n ongeluk, en ik schaam me er niet voor dat Ajax ook wel 'Lucky Ajax' heet, in plaats van 'Unlucky Utrecht'
pi_4165193
maar je moet wel begrijpen dat voetbalkijkend nederland die niet voor ajax is zich mateloos ergert aan ajax.
  maandag 13 mei 2002 @ 00:08:38 #49
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4165200
Fijn dat hier de echte ajakssieden ziiten, die ook de hele dag in en rond het stadion hebben gezeten. Die hun club ook hebben gesteund enzo... ajaks, de club met de meeste tt-supporters!
  maandag 13 mei 2002 @ 00:34:02 #50
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_4165417
Ja Utrecht supporters waarom heb ik jullie (eigenlijk nog niemand) erover gehoord dat vlak voor de gelijkmaker van Ajax er ook een Ajaxied door die Vreeven onderuit werd getrokken in het strafschopgebied en dat dat eigenlijk ook al een strafschop had moeten zijn.

Al met al heeft Ajax verdiend gewonnen !

maandag 13 mei 2002 @ 00:36:11 #51
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_4165431
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:05 schreef twi het volgende:

en ik schaam me er niet voor dat Ajax ook wel 'Lucky Ajax' heet, in plaats van 'Unlucky Utrecht'

Die doet pijn..Als je voor utrecht bent
-
  maandag 13 mei 2002 @ 00:55:45 #52
22259 Fogerty
slapende account
pi_4165618
Kan maar 1 ding zeggen: ik zou me goed genaaid voelen als ik Utrecht was
Hieperdepiep hoera!
  Trouwste user 2022 maandag 13 mei 2002 @ 00:56:20 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_4165627
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:55 schreef Fogerty het volgende:
Kan maar 1 ding zeggen: ik zou me goed genaaid voelen als ik Utrecht was
Maar dat ben je niet.

maandag 13 mei 2002 @ 07:29:17 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_4167078
Het zit ze in Utreg ook echt niet mee..
Knallen er op de terugweg ook nog twee supportersbussen op elkaar
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 13 mei 2002 @ 08:54:49 #55
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4167343
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:07 schreef valek het volgende:
maar je moet wel begrijpen dat voetbalkijkend nederland die niet voor ajax is zich mateloos ergert aan ajax.
Spreek voor jezelf, ik irriteer me nergens aan. (Behalve Temmink dan, maar dat had weer niets met de bekerfinale te maken)
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 mei 2002 @ 09:24:51 #56
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4167530
(cross-post)

Opmerkelijk is dat geen enkele Utreg speler met z'n hand omhoog staat ten teke dat het buitenspel was, terwijl meeste voetballers dat altijd doen (ook al is het geen buitenspel). Ik denk dat dat de grensrechter gesterkt had in z'n foute beslissing. Les 1 wat betreft buitenspel voor profs: altijd zelf als speler ook aangeven. Kut voor Utreg dat wegens het niet kennen van die regel ze zichzelf ook de beker onthouden hebben .

FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 mei 2002 @ 09:26:06 #57
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4167536
quote:
Op maandag 13 mei 2002 00:07 schreef valek het volgende:
Nobody likes us

BUT WE DON'T CARE!

maandag 13 mei 2002 @ 10:29:14 #58
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4168016
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:44 schreef Frenkie het volgende:
Als KAKKERLAKKEN kruipen ze weer onder de stenen vandaan.. De Joden noemen ze zichzelf, maar het zijn niet meer dan een stel onderkruipsels.. en stel pissebedden die onder de steen vandaan kruipen naar het licht van de overwinning.
Het zijn de supporters van de grootste meelopersclub van Nederland, de club die nog géén 9.000 verkoopt voor de bekerfinale. Die 15.000 man bijeen krijgt voor een huldiging. Ajax Jippie
Successupporters
pi_4168037
Terechte overwinning, en ik zag er helemaal geen buitenspel in. Die penalty was trouwens zwaar onterecht. Alsof die Utrechter z'n veters niet had gestrikt.

En Vreven is een lul, die minstens drie gele kaarten had verdiend.

maandag 13 mei 2002 @ 10:37:05 #60
23183 Censere
Prutsers!
pi_4168095
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:31 schreef Ulx het volgende:
Terechte overwinning, en ik zag er helemaal geen buitenspel in.
quote:
Op maandag 13 mei 2002 09:24 schreef Doc het volgende:
(cross-post)

maandag 13 mei 2002 @ 10:37:47 #61
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4168101
Duidelijke terugspeelbal
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_4168134
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:37 schreef Atrimar het volgende:
Duidelijke terugspeelbal
Precies. En dat heft het zogenaamde buitenspel weer op. En dat Utrecht niet weet hoe de buitenspelval te hanteren is natuurlijk geen fout van Ajax of van de arbitrage, dat is gewoon slecht van Vreven. Maar goed, die man kan niet voetballen.
pi_4168145
Als Go Ahead Eagles net zo veel geluk heeft als Ajax heeft gehad, dan weet ik zeker dat Go Ahead Eagles de Champions Legae met volle overtreffing had gewonnen!

Verder vind ik inderdaad dat er aan beide kanten fouten zijn gemaakt. Ach, tis nu eenmaal zo. Volgend jaar gaan we het nog eens proberen. Eenmaal supporter van Utrecht, en je wil niks anders meer. En winnen komt er heus wel een keer van, ik heb hoop!

Dus; Ajax, gefeliciteerd.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 mei 2002 @ 10:42:57 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4168170
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Successupporters

Baal je nog steeds? Heeft die wip niet geholpen?
  maandag 13 mei 2002 @ 10:44:24 #65
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4168189
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Baal je nog steeds? Heeft die wip niet geholpen?

jawel.. voor even...
pi_4168300
quote:
Op zondag 12 mei 2002 23:27 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Maar goed de arbitrage was ook weer om te huilen. Tel ook maar eens het aantal kaarten dat beide teams kregen! Dat sloeg helemaal nergens op. Zeker in de eerste helft floot temmink zeer een kant op, DE VERKEERDE KANT..

Dus als de scheidsrechter compleet voor Utrecht fluit is het wel goed?
ik vond trouwens niet dat de scheidsrechter partijdig floot
.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 mei 2002 @ 10:59:03 #67
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4168319
quote:
Op maandag 13 mei 2002 10:44 schreef Frenkie het volgende:

[..]

jawel.. voor even...

Dan moet je maar even door blijven neuken denk ik
  maandag 13 mei 2002 @ 18:51:55 #68
23183 Censere
Prutsers!
pi_4175672
Ik zag zojuist op Studio Sport het laatste stukje commentaar van de grensrechter in kwestie en gelukkig vond hij het zelf heel erg hoe hij Utrecht heeft benadeeld. Hij gaf duidelijk zijn fout toe en op de vraag of er consequenties aan verbonden zouden moeten worden gaf hij als antwoord: "Ik ben een sportman en als sportman heb ik enorm gefaald. Mijn hoofd staat de komende weken in iedergeval niet naar fluiten" (quote wellicht niet helemaal correct).

Toch zou ik graag willen dat in iedergeval de KNVB eens echt de discussie aandurft over het gebruik van electronische hulpmiddelen tijdens wedstrijden.

Wordt vervolgd hoop ik.

pi_4175725
Het is inderdaad dramatisch wat die gasten flikken, 2 fouten bij de Finale.
En dan heb ik het nog geen eens over die onterecht afgekeurde goal van Telstar tegen Ajax2.
  maandag 13 mei 2002 @ 19:01:53 #70
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_4175789
quote:
Op maandag 13 mei 2002 18:56 schreef The_Coach het volgende:
Het is inderdaad dramatisch wat die gasten flikken, 2 fouten bij de Finale.
En dan heb ik het nog geen eens over die onterecht afgekeurde goal van Telstar tegen Ajax2.
En zo zijn er nog duizenden (stomme) fouten op te noemen dit jaar in het professionele voetbal, zowel internationaal als nationaal!

Maar aan de andere kant: als je automatische "hulpstukken" in gaat zetten dan kun je werkelijk NIKS meer flikken als voetballer en is heel de charme uit het voetbal.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_4175913
quote:
Op maandag 13 mei 2002 19:01 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En zo zijn er nog duizenden (stomme) fouten op te noemen dit jaar in het professionele voetbal, zowel internationaal als nationaal!

Maar aan de andere kant: als je automatische "hulpstukken" in gaat zetten dan kun je werkelijk NIKS meer flikken als voetballer en is heel de charme uit het voetbal.

Dat is wel zo, het beste lijkt me om die gasten eens een fatsoenlijke opleiding tot scheidsrechter te geven onder leiding van Johan Derksen.
En dat het dus niet meer zo is dat als ze een boekje van 20 pagina's doorlezen dat ze dan al kunnen fluiten/vlaggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')