SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Beetje jammer dit Pisces, Corona is juist het bier van hard werkende Mexicanen. Zie je het voor je.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het oerman-beeld aardig aan stukken.
Er is toch geen woeste wilde ruige kerel die Corona drinkt
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje jammer dit Pisces, Corona is juist het bier van hard werkende Mexicanen. Zie je het voor je.
Ik wel.
[ afbeelding ]
Ah, compleet dan!quote:
Ik wilde er al niets over zeggen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
En ik verwacht LL ook zo meteen *iets over die Corona chick en 'extra' op d'r tiet*
quote:
Die jagen op dit soort vrouwen. Of dacht je nou werkelijk dat zo'n meid als deze zich laat temmen door een slappe zak? Deze vrouwen moeten getemd en bereden worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet met woeste wilde ruige mannen?
Dat meisje van 17 in het geel dat laat zich temmen door een wilde woeste ruige man?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die jagen op dit soort vrouwen. Of dacht je nou werkelijk dat zo'n meid als deze zich laat temmen door een slappe zak? Deze vrouwen moeten getemd en bereden worden.
Die is voor Llquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meisje van 17 in het geel dat laat zich temmen door een wilde woeste ruige man?
Wij met z'n allen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
En denk es mee, wie laten we langskomen voor een zangavond?Moet wel een beetje ESF-waardig zijn
Bweheheh 'extra' op je lege bikinitopje hebben staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje jammer dit Pisces, Corona is juist het bier van hard werkende Mexicanen. Zie je het voor je.
Ik wel.
[ afbeelding ]
Oh nou, 200 hele meters er bij! Eitje nu! (quote:The airport was once infamous for its short runway which, surrounded by high mountains and the ocean, made it a tricky landing for even the most experienced of pilots. The original runway was only 1600 meters in length, but was extended by 200 meters 8 years after the TAP Air Portugal Flight 425 incident of 1977 and subsequently rebuilt in 2000, almost doubling the size of the runway, building it out over the ocean. Instead of using landfill, the extension was built on a series of 180 columns, each being about 70m tall.
Niks mis mee. Zo vanaf het vliegveld het strand op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen met vliegangst eigenlijk?
Zie hier de landingsbaan
[ afbeelding ]
[..]
Oh nou, 200 hele meters er bij! Eitje nu! ()
Oh nou
Oh, gelukkigquote:
Ik heb nu al zin jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen met vliegangst eigenlijk?
Zie hier de landingsbaan
[ afbeelding ]
[..]
Oh nou, 200 hele meters er bij! Eitje nu! ()
Oh nou
hihihi, te laatquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, gelukkig![]()
IK RESERVEER VOOR OP DE KAMER VAN GREYSSSSHIHIHIHIHI
De sputters op het scherm!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
*insert briesende Greys met 'ER IS GEEN STRAND'*
Nietquote:
quote:
Is hij niet van die serie Saved by the bell?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mjwah, das iig iets, geen dikke behaarde Duitse walvis.
Jaja, zie mijn editquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Dat is Christian Slater toch niet, pipo
Ik vind Christian Slater wel tof en sekseh, soms, geloof ik
Evil.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, ik heb even opgezocht. Er is geen vanavond geen neerstortende vliegtuigen serie, maar wel seconds from disaster op Nat. Geographic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |