Ja bij mij ook. Maar wij worden niet betaald om aan zoiets te denken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie eerst heeft aangebeld, zal er wel iets van voorbedachte rade zijn geweest lijkt mij.![]()
En een geheime relatie tussen eentje van 12 en eentje van 26; ranzig, maar het zou kunnen.
Ik hoop iig dat het verhaal erachter bekend wordt gemaakt in de media.
En ik zit me es te bedenken; als ik slaaaaaap, dan kan WO3 uitbreken zonder dat ik wakker word, dus een lijk begraven in den tuin zou ook moeten lukken zonder dat ik wakker word
Toevallig voor handen gaat niet echt op als hij gaat aanbellen daar en haar meelokt/meeneemt naar zijn huisquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Straks is die vent een soort Joran en vragen we ons over jaren nog af wat er nou waar is en wat niet.
Er kan zoveel aan de hand geweest zijn. Misschien vond ie het een irritant buurkind (hoi Dirk), misschien vond ie haar enorm aantrekkelijk op een zieke manier, misschien had hij de behoefte iemand te vermoorden en was zij 'toevallig' voor handen. Ik denk zelf niet dat we het ooit gaan weten, de precieze reden.
Ik denk in dit geval wel dat er meer over naar buiten gaat komen, of z'n vader moet ook een achter de ellebogen-rechtert op de Antillen zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
Straks is die vent een soort Joran en vragen we ons over jaren nog af wat er nou waar is en wat niet.
Er kan zoveel aan de hand geweest zijn. Misschien vond ie het een irritant buurkind (hoi Dirk), misschien vond ie haar enorm aantrekkelijk op een zieke manier, misschien had hij de behoefte iemand te vermoorden en was zij 'toevallig' voor handen. Ik denk zelf niet dat we het ooit gaan weten, de precieze reden.
En het lijkt me voor jou handig om niet te snel zulke conclusies te trekkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Maar wij worden niet betaald om aan zoiets te denken.
Ze heeft dus letterlijk 1 minuut voor ze ontvoert werd tegen dr ma (die had ze aan telefoon) gezegd "Ik moet ophangen, de buurman staat voor de deur".
Die buurman heeft haar dus dezelfde avond vermoord en begraven. En niemand is dat omgespitte tuintje opgevallen. De buren niet, de politie niet. Waarschijnlijk dan tenminste. Ze hebben geen honden of hittecamera's ingezet. Had in dit geval toch niet uitgemaakt want ze was toch al vermoord, maar lijkt me voor de toekomst wel handig uit zoiets lering te trekken.
Ik noemde ook maar gewoon wat mogelijkheden, CSI Flurriequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toevallig voor handen gaat niet echt op als hij gaat aanbellen daar en haar meelokt/meeneemt naar zijn huis
Lijkt wel een kattenrenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Het viel me wel op dat ie een enorm zonneschermachtig ding aan z'n achtergevel had hangen.
Gat graven, tuintafel erop...maak het af met de gastendoekies van Yolanthe en geen hond die het opvalt.
Hou in ieder geval een telefoonlijn open als ze voor de deur staat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik maar geen flurry's meer lust
Hoe snel kan jij in Rotterdam zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hou in ieder geval een telefoonlijn open als ze voor de deur staat.
Als je het anderhalf uur uit kan houden, dan redden we het nog net.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe snel kan jij in Rotterdam zijn?![]()
Ben inmiddels overtuigd, ga echt kijken voor een LM die kant uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
Plons!
(Oh en nee ik sta er niet op, dat was de vakantie dat ik niet mocht zwemmen vorig jaar)
[ afbeelding ]
Ik heb niet alles gevolgd, want ik ben aan het werkquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Maar wij worden niet betaald om aan zoiets te denken.
Ze heeft dus letterlijk 1 minuut voor ze ontvoert werd tegen dr ma (die had ze aan telefoon) gezegd "Ik moet ophangen, de buurman staat voor de deur".
Die buurman heeft haar dus dezelfde avond vermoord en begraven. En niemand is dat omgespitte tuintje opgevallen. De buren niet, de politie niet. Waarschijnlijk dan tenminste. Ze hebben geen honden of hittecamera's ingezet. Had in dit geval toch niet uitgemaakt want ze was toch al vermoord, maar lijkt me voor de toekomst wel handig uit zoiets lering te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |