abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 maart 2010 @ 11:57:19 #1
163650 Greys
pi_79248471

De slowchat van het ESF-forum!

Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!!

Serieus of grappig, alles is welkom. Uiteraard onder strenge controle van mods Greys en Tha_Erik

Game on!!! Have fun!!!

EEN IEDER DIENT VOOR ZIJN EIGEN ETEN EN DRINKEN TE ZORGEN IN DEZE SC.

HET AANBIEDEN DANWEL VERKOPEN VAN VOEDSEL EN/OF DRINKEN OF ANDERE LEVENSMIDDELEN IS TEN STRENGSTE VERBODEN! Behalve ontbijtjes voor Greys.

Enkele nuttige smilies in dit subforum:
- - - - - - - -

Deze op is hier te vinden

<En uiteraard mag ook Tombola d'r uil niet ontbreken:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79248546
Chickpikker
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 maart 2010 @ 12:00:21 #3
163650 Greys
pi_79248582
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef Dirkh het volgende:
Chickpikker
Heb ik een chick van je gepikt?
Dirk, neem nog eens een koffie. Want ik kan je niet volgen vandaag.
Of misschien moet ik even koffie nemen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79248658
Gloeiende dinges Greys?

Die persco wat zal dat meisje wel niet hebben meegemaakt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_79248736
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb ik een chick van je gepikt?
Dirk, neem nog eens een koffie. Want ik kan je niet volgen vandaag.
Of misschien moet ik even koffie nemen...

Poging twee.
Als ik voor de dames betaal, dan investeer ik in de relatie. Dat zal zich dan vanzelf terug betalen. Het woordje WINK en de smilie hadden, samen met de toch redelijk duidelijke tekst en de eerste uitleg, bij jou toch wel binnen moeten komen.
Ik zeg even niet waar je met je hoofd bent. Maar laten we het maar snel over sex hebben, dan ben je meteen weer bij de tijd.
pi_79248826
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
Gloeiende dinges Greys?

Die persco wat zal dat meisje wel niet hebben meegemaakt
Nou ja 'gelukkig' voor haar was het dezelfde avond nog afgelopen en heeft hij haar niet ala Fritzl nog een week in de kelder gehouden... Maar echt bizar zeg.

Dat die vriendin ook gewoon nog ECHT zijn vriendin blijkt te zijn ipv een ex en ze daar samenwonen en ze zo ff niks merkt.

Hij was trouwens met nog een andere buurman 'person of interest', en zou deze week intensiever verhoord worden.

Vind het wel echt raar als ze wisten dat ze had gezegd dat 'de buurman aan de deur' stond het niemand is opgevallen dat zn tuintje omgespit was, of ze met honden of hittecamera's aan de slag gegaan zijn.

Niet dat het in dit geval nog wat had uitgemaakt als hij haar al hard vermoord tegen de tijd dat het 's avonds bekend werd dat ze vermist was.
pi_79248961
quote:
Van de Beek bevestigde dat Milly in het laatste telefoongesprek dat ze woensdag met haar moeder voerde, heeft gezegd dat er een buurman voor de deur stond.

Volgens Van de Beek is de verdachte naar het bureau gegaan nadat hij dinsdag een bekentenis had afgelegd aan zijn vriendin. Zij raadde hem aan zich aan te geven. Volgens Van de Beek is de vriendin geen verdachte.

Zaterdagavond werd het de politie in Dordrecht duidelijk dat de man bij de Rotterdamse politie werkte.
pi_79249027
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja 'gelukkig' voor haar was het dezelfde avond nog afgelopen en heeft hij haar niet ala Fritzl nog een week in de kelder gehouden... Maar echt bizar zeg.

Dat die vriendin ook gewoon nog ECHT zijn vriendin blijkt te zijn ipv een ex en ze daar samenwonen en ze zo ff niks merkt.

Hij was trouwens met nog een andere buurman 'person of interest', en zou deze week intensiever verhoord worden.

Vind het wel echt raar als ze wisten dat ze had gezegd dat 'de buurman aan de deur' stond het niemand is opgevallen dat zn tuintje omgespit was, of ze met honden of hittecamera's aan de slag gegaan zijn.

Niet dat het in dit geval nog wat had uitgemaakt als hij haar al hard vermoord tegen de tijd dat het 's avonds bekend werd dat ze vermist was.
Mja, er gaan allerlei scenario's door mijn hoofd wat er gebeurd zou kunnen zijn, maar dat het een raar verhaal is zoals het nu wordt gebracht is duidelijk.
Het gaat hier wel om een weerbaar meisje, haar moeder zei dat ze haar mondje wel klaar had etc. Dom en naief was ze ook niet, dus daar kan nog van alles achter weg komen.
pi_79249040
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waar quote jij nu uit?
pi_79249055
Ja ik vraag me wel echt af wat het motief is. Aangezien dit toch wel wat dieper lijkt te gaan dan een of andere 'vieze oude vent' ofzo
pi_79249061
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:12 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Waar quote jij nu uit?
http://rijnmond.nl/Homepa(...)missing%20omgebracht
quote:
Milly op avond van vermissing omgebracht
17 maart 2010

Milly Boele is op woensdagavond, de dag van haar vermissing, omgebracht door de man die is gearresteerd als verdachte. Dat heeft de Dordtse hoofdofficier Paul van de Beek woensdaggochtend gezegd op een persconferentie.

Het lichaam van Milly werd dinsdagnacht gevonden in de tuin van de 26-jarige man. De verdachte, een surveillant in het district Noord, woont een paar deuren bij het slachtoffer vandaan, aan de Schuilenburg in Dordrecht.

Eerder op de dag was de verdachte naar het politiebureau gegaan. Hij verklaarde daar volgens Van de Beek dat Milly in zijn tuin begraven lag. Het is nog niet duidelijk wat het motief van de man is; ook is nog niet bekend hoe Milly om het leven gekomen is.

Buurmannen
In de dagen na de verdwijning van Milly onderzocht de politie de gangen van alle mannelijke buurtbewoners van het meisje. Van iedereen werd gecheckt waar hij ten tijde van de verdwijning van het Dordtse meisje was.
De verdachte kon daarover geen goede verklaring geven. Het is de bedoeling om hem daarover later nogmaals te verhoren.

Van de Beek bevestigde dat Milly in het laatste telefoongesprek dat ze woensdag met haar moeder voerde, heeft gezegd dat er een buurman voor de deur stond.

Vriendin niet verdacht
Volgens Van de Beek is de verdachte naar het bureau gegaan nadat hij dinsdag een bekentenis had afgelegd aan zijn vriendin. Zij raadde hem aan zich aan te geven. Volgens Van de Beek is de vriendin geen verdachte.

Zaterdagavond werd het de politie in Dordrecht duidelijk dat de man bij de Rotterdamse politie werkte.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 12:13:22 ]
pi_79249260
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Het feit dat er al geopperd werd dat een ander voor een ander zou moeten gaan betalen
Wie zei dat dan?

En JA we gaan boeken!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:19:29 #13
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79249302
Nou snap ik het niet meer; dus z'n ex woont nog bij hem?
En die heeft niets doorgehad?
Ik wil zo graag weten waarom hij het gedaan heeft
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_79249378
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou snap ik het niet meer; dus z'n ex woont nog bij hem?
En die heeft niets doorgehad?
Ik wil zo graag weten waarom hij het gedaan heeft
Ja ik kan hier ook echt niet bij. Als het nou een of andere ouwe pervert was dan is het nog 'te begrijpen'.
Maar nu zijn er zoveel rare dingen. Waarom merkt zij niks? Waarom doet hij het uberhaupt? Was het met voorbedachte rade?

In andere topics gaan ook al speculaties over wellicht iets van 'geheime relatie' tussen die twee ofzo
pi_79249400
Ik ben benieuwd of hun hiervoor contact met elkaar hebben gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 maart 2010 @ 12:22:29 #16
163650 Greys
pi_79249417
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wie zei dat dan?
Jij! Yolanthe!
Dirk pas maar op, straks de gastendoekjes weg!
quote:
En JA we gaan boeken!
Holadiejee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79249420
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:

In andere topics gaan ook al speculaties over wellicht iets van 'geheime relatie' tussen die twee ofzo
Ik snap niet wat zo'n jonge gast anders met dat meisje heeft moeten doen? Bah
pi_79249445
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij! Yolanthe!

[..]

Holadiejee!

Mag ik de quote dan waar ik het zeg? Of ben je nu de lolbroek aan het uithangen?

En hoera sjalalie
pi_79249489
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij! Yolanthe!
Dan hebben we altijd nog een doos tissues of een wcrol
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 maart 2010 @ 12:25:19 #20
163650 Greys
pi_79249528
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mag ik de quote dan waar ik het zeg? Of ben je nu de lolbroek aan het uithangen?

En hoera sjalalie
Oh nee, Ing is de Yolanthe!
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:

Ik wil ook wel naar Madeira, wie betaalt het eiks?
Dirkh?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:25:43 #21
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79249546
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ik kan hier ook echt niet bij. Als het nou een of andere ouwe pervert was dan is het nog 'te begrijpen'.
Maar nu zijn er zoveel rare dingen. Waarom merkt zij niks? Waarom doet hij het uberhaupt? Was het met voorbedachte rade?

Als ie eerst heeft aangebeld, zal er wel iets van voorbedachte rade zijn geweest lijkt mij.
En een geheime relatie tussen eentje van 12 en eentje van 26; ranzig, maar het zou kunnen.
Ik hoop iig dat het verhaal erachter bekend wordt gemaakt in de media.

En ik zit me es te bedenken; als ik slaaaaaap, dan kan WO3 uitbreken zonder dat ik wakker word, dus een lijk begraven in den tuin zou ook moeten lukken zonder dat ik wakker word
pi_79249548
Snel wijzigen

[ Bericht 49% gewijzigd door Dirkh op 17-03-2010 12:26:19 (pfieuw net op tijd) ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:26:38 #23
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_79249576
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]
Ik wil zo'n beetje aaaaalles wat gezellig is hebben
pi_79249589
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]
Ik schrok al
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 maart 2010 @ 12:28:39 #25
163650 Greys
pi_79249643
Straks is die vent een soort Joran en vragen we ons over jaren nog af wat er nou waar is en wat niet.
Er kan zoveel aan de hand geweest zijn. Misschien vond ie het een irritant buurkind (hoi Dirk), misschien vond ie haar enorm aantrekkelijk op een zieke manier, misschien had hij de behoefte iemand te vermoorden en was zij 'toevallig' voor handen. Ik denk zelf niet dat we het ooit gaan weten, de precieze reden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')