Ja hequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef Feeeeble het volgende:
Sautor, doe je nog een leuk voorbeeldplaatje in de OP? Ik vind 'De Lift' wel een leuke
ach ja dit is een topic voor geduldigenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Sautor het volgende:
Uhu, maar wel ff op een bevestiging wachten lijkt me
Lijkt me duidelijk Band of Brothers toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef FP128 het volgende:
Goh,het woord makkelijk valt nu we erg in de mond: The battle of Iwo Jima.
Ik heb er ook eentje: Van welke film/serie is onderstaande scene?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Falc8n het volgende:
Resident Evil: Exctinction?
was ook met kraaien.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:13 schreef Veadige het volgende:
Even alle foto's in één post, is wel zo overzichtelijk:
[ afbeelding ]
Toelichting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke film komt in je op als je die foto's ziet?
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef BrandX het volgende:
marathon man (met de meest gruwelijke tandarts-martelscene ever!)
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:02 schreef Falc8n het volgende:
clueless.
2 days a week op een waterfles?
Ook niet met 2 days per week ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef BrandX het volgende:
Ik pieker me suf, maar kan echt niets bedenken met die tekst. Ook niet mbh IMDB
jadazeggik, weekendquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef Veadige het volgende:
het is echt niet zo moeilijk hoor, het gaat dus om de tijdsspanne die op de fles staat... en dan heb je de titel.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
The Day After Tomorrow?
Als dit hem is: sorry hoor maar ik vind dat wel heeeel erg vergezocht
quote:
Er staat op de fles dat je twee dagen per week iets moet doen en twee dagen is 48 uur.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dit is dus echt een belachelijke, een plaatje van een fles water, met daarop ergens los van elkaar de woorden 2 en days en het is dit. Daar is toch geen spelelement meer in te vinden?
ik vond um aardig pittigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef Veadige het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was toch niet zo moeilijk he, toch?
Ben het daar niet mee eens. Op dit plaatje kun je wel een miljoen dingen bedenken. "Alsof ik zeg ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is" in de ballenbak.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef Veadige het volgende:
[..]
Er staat op de fles dat je twee dagen per week iets moet doen en twee dagen is 48 uur.
48 hrs. dus.
Oké...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ben het daar niet mee eens. Op dit plaatje kun je wel een miljoen dingen bedenken. "Alsof ik zeg ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is" in de ballenbak.
Het gaat me niet om de moeilijkheidsgraad, maar ik vond die twee wel veel beter, ook al waren ze wel pittig.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:05 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oké...
Maar Shawshank Redemption en De Aanslag hadden ook wat tips nodig, vond je die ook te lastig?
het gaat om het aantal kopjes, en dan moet je nog wat met muddyquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:04 schreef Falc8n het volgende:
na veel gezoek op internet
is het beste waarmee ik kan komen een documentaire genaamd 'Being Mick'.
kopjes->exhibition
plaatje=mick jaggers
dus documentaire over zijn leven???
geen idee verder.
wel zombies maar niet 'Zombies'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:09 schreef Sautor het volgende:
Zombies?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:38 schreef Sautor het volgende:
Nee, ze heeft het antwoord zelf gegeven.
Doe maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:42 schreef Sautor het volgende:
Film van Falc8n zal wel American Zombie zijn btw. Zal ik dan gewoon een nieuwe doen, mocht het niet goed zijn, pech gehad?.
Dead Man Walking ook niet ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:45 schreef Falc8n het volgende:
geen american zombie noch dawn of the dead
ben volgensmij beetje verslaafd:@
Toen ik Dead Man Walking postte, stond dat plaatje van America nog niet erbijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:56 schreef Falc8n het volgende:
[..]
nope
Hint: plaatje van US is er niet voor niks!
heeft er altijd gestaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:00 schreef Veadige het volgende:
[..]
Toen ik Dead Man Walking postte, stond dat plaatje van America nog niet erbij
Keejquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:01 schreef Falc8n het volgende:
[..]
heeft er altijd gestaan.
was deze is alleen een kleinere versie van die in de eerste post.
Tjaquote:Op zondag 21 maart 2010 00:35 schreef Sautor het volgende:
Ik vond de hint met "een scene, wat eigenlijk de hele film is" al veel verraden.
Kijk maar eens goed, vooral naar de persoon in het midden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Falc8n het volgende:
The hurt locker?
Er zijn zoveel films over die oorlogen in het midden-oosten
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:57 schreef Veadige het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed, vooral naar de persoon in het midden.
Je denkt inderdaad verkeerd.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:11 schreef Falc8n het volgende:
[..]
Wist niet date films waren met over nederlanders in afghanistan of over willem-alexander in afghanistan.
zit ik nu verkeerd te denken of wat?
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Veadige het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Onze kroonprins (Willem Alexander van Oranje) in een militairen outfit: dat kan alleen maar Soldaat van Oranje zijn.
Eenschquote:Op zondag 21 maart 2010 12:28 schreef Veadige het volgende:
deze is zelfs OP waardig, al zeg ik het zelf
Verder raden op deze dus. Revenge of the Fallen zit in de goede richting, maar het moet nog letterlijker.quote:
Die komt in de buurt, alleen schieten ze ergens anders opquote:Op maandag 22 maart 2010 23:49 schreef Veadige het volgende:
The Deer Hunter?
al vliegen hertjes niet in de lucht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:09 schreef Sautor het volgende:
Kickje, ik zou het eigenlijk niet weten.
quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef Sautor het volgende:
Heel veel mensen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:52 schreef Sautor het volgende:
Boondonck Saints: All Saints Day?
Soldier in the rainquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef Sautor het volgende:
Aaah, ik zie de saints niet in het plaatje btw. Maar dat zal wel aan mij liggen.
[ afbeelding ]
Nope, staar je trouwens niet blind op de vrachtwagen.....quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef Sautor het volgende:
The Transporter (1,2, 3 of 4?)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef Feeeeble het volgende:
Freeway?
ooops, er klopt iets niet realiseer ik me nu, ik maak ff wat anders...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:08 schreef Sautor het volgende:
Groundhog Day?
alles gebeurt meerdere keren
Ik heb m moeten veranderen, hij klopte niet, zie boven de nieuwe, het moest Spice World the movie zijn, maar ik dacht dat het Spice Girls, the movie wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:24 schreef Sautor het volgende:
Double Vision?
niemand? hij is niet heel lastig toch? als je die film gezien hebt weet je deze scene echt nog welquote:
we zijn die van samson nog aan het radenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:30 schreef Anarith het volgende:
[..]
niemand? hij is niet heel lastig toch? als je die film gezien hebt weet je deze scene echt nog wel
dat is nou net de truuk van dit spel. Cryptisch film raden. Dus niet een scene uit een film hier dumpen en dan die film radenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef Anarith het volgende:
dat is gewoon een landschap, hoe kan je dat nou ooit weten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef Veadige het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee, Clear & present danger Up in the air ?
Ik reageerde ook op die wat open staat.quote:
ohwja, ik zie het nuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op die wat open staat.
Je zit aardig in de richting met "up in the air", goed kijken naar het gezichtspunt van de foto....quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Up?
We zijn nog met de vorige (mijn) opgave bezig, pas als die geraden is maakt degene die het geraden heeft de volgendequote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:24 schreef FP128 het volgende:
Dit riekt heel erg naar retro,dus zeg ik Porky's(douche-scene)
OK nog maar een hint dan (waarom begint iedereen hier altijd zo laat weer mee...) Je kijkt ergens naar vanaf een bepaald punt.....dan heb je dus....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:36 schreef Veadige het volgende:
Iron Eagle ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |