Puik plan, gister nog langs gereden, let wel langs want ik ging naar de burger king.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:46 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat ik vandaag naar de mac gaat. Wat jullie?
Waarom geef je hyper-v niet gwoon een kans ipv het bijvoorbaat af te kraken ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:19 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom lijkt Windows 2008R2 een beetje traagjes op ESX4 Update 1?.
Dat komt door de nieuwe afhandeling van de loadbalancing.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:19 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom lijkt Windows 2008R2 een beetje traagjes op ESX4 Update 1?.
Omdat we 5 mille per core betaald hebben voor de duurste ESX variant wellicht!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Waarom geef je hyper-v niet gwoon een kans ipv het bijvoorbaat af te kraken ?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat komt door de nieuwe afhandeling van de loadbalancing.
Op lange termijn zou de server beter te managen moeten zijn.
Nee joh, je plempt gewoon wat termen neer en dan lijkt het net of je er verstand van hebt.quote:
Ah dat doen dus alle It-nerds, gewoon wat roepenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee joh, je plempt gewoon wat termen neer en dan lijkt het net of je er verstand van hebt.
Met dit weer zou ik ff wat verder rijden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo naar Den Haag. Moet ik daar blij mee zijn?
Test het nou gewoon is op een servert ! je hebt toch nog wel ergens een oude g5 ofzo ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat we 5 mille per core betaald hebben voor de duurste ESX variant wellicht!.
Ik moet voor maandag een nieuwe SQL server tbv ons salarissysteem in de lucht hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Test het nou gewoon is op een servert ! je hebt toch nog wel ergens een oude g5 ofzo ?
Kan je niet virtueel een server in de lucht brengen die virtueel een SQL dbase aanroept en dan je salarissysteem virtueel testen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik moet voor maandag een nieuwe SQL server tbv ons salarissysteem in de lucht hebben.. Dus ik dacht, kom, ik pas eens de nieuwste versie (R2 dus). Mja.
In de testomgeving heb ik mezelf uiteraard al schaal 80 gemaakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kan je niet virtueel een server in de lucht brengen die virtueel een SQL dbase aanroept en dan je salarissysteem virtueel testen?
Achja, ik merk gewoon dat ik op dat soort dingen af begin te haken. Heb ook geen idee of SQL 2005 wel een goed idee is met 2008R2 (wel met SP3 dacht ik) dus idd: ik doe maar wat!quote:
Sql2005 op Windows 2008 gaat primaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja, ik merk gewoon dat ik op dat soort dingen af begin te haken. Heb ook geen idee of SQL 2005 wel een goed idee is met 2008R2 (wel met SP3 dacht ik) dus idd: ik doe maar wat!.
Mja, moet naar een congres over de Noord/Zuidlijn en een manager en collega gaan mee. Maar anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef Houzer het volgende:
Met dit weer zou ik ff wat verder rijden.
Je kan die niet ff live maken naar de real-time omgeving.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
In de testomgeving heb ik mezelf uiteraard al schaal 80 gemaakt..
Dat kán ik wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je kan die niet ff live maken naar de real-time omgeving.
Whehe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:50 schreef Houzer het volgende:
Wie gaat er bij jullie over de telecom btw?
Heeft iedereen een vast toestel dan wel een zakelijke mobiel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Bijna 20.000 medewerkers H, moet wel een beetje natte droom zijn voor je?.
Ah, verstandig om dat ergens te doen waar wél mensen met kennis zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Mja, moet naar een congres over de Noord/Zuidlijn en een manager en collega gaan mee. Maar anders.
Sommige zelfs beide!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:56 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heeft iedereen een vast toestel dan wel een zakelijke mobiel?
Misschien moeten we een afspraak inplannen.quote:
Jullie hebben gewoon een hekel aan goede service en kosten besparende oplossingen.quote:
Als jij wat zakelijke abonnementen regelt ben ik je man JK.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Los van hoeveel mobieltjes, zulke bedragen kun je ook altijd naar mij overmaken, H.
Nee ik heb een hekel aan aanmatigende verkopers die denken dat ze kosten kunnen besparen maar daarvoor wel eerst mn huidige rekening willen zien, nog niemand die blind garandeerd 10 procent goedkoper te kunnen zonder mn rekening of zonder inverstering.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:08 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een hekel aan goede service en kosten besparende oplossingen.
Dat gaat niet goed kan ik je vast melden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Achja, ik merk gewoon dat ik op dat soort dingen af begin te haken. Heb ook geen idee of SQL 2005 wel een goed idee is met 2008R2 (wel met SP3 dacht ik) dus idd: ik doe maar wat!.
Dat is puur om te kijken wat het huidige belgedrag is. En hoe het contract is opgebouwd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan aanmatigende verkopers die denken dat ze kosten kunnen besparen maar daarvoor wel eerst mn huidige rekening willen zien, nog niemand die blind garandeerd 10 procent goedkoper te kunnen zonder mn rekening of zonder inverstering.
Losers zijn jullie allemaal
Gaat toch heen, man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:17 schreef Houzer het volgende:
Dat is puur om te kijken wat het huidige belgedrag is. En hoe het contract is opgebouwd.
Dat heb je gewoon nodig om een zo scherp mogelijk voorstel te kunnen presenteren.
Helaas zijn er zoveel verschillende structuren in telecom land, zonder huidge facturen kan jem een offerte maken, maar die is gebasseerd op wat?
Demn ik wou dat het zo makkelijk wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gaat toch heen, man.
Als je de voorwaarden voor het contract mededeelt, dan moet zo een verkoper gewoon zelf een prijs maken.
Stel, ik betaal 1000 euro, hij heeft in eerste instantie het idee om 800 euro te "bieden". Als hij mijn factuur zou zien, zou zijn "aanbieding" opeens 900 euro zijn natuurlijk..
Correct.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:29 schreef Joene het volgende:
Houzert , ik vind je een beste kerel maar zakelijk ben je gewoon een ordinaire verkopende zakkenvuller die voorzichzelf een zo gunstig mogelijk contract aftikt.
Zit wel een beetje krap, maar loopt lekker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die schoen past ons allemaal, H.
*Proest* mn sinas wat doe je?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zeg eens, J/KOM, ben jij zo een magisch-spelkaartspel-nerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |